sergiuhusca Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 (edited) Cu ce ai curatat motorul?Ai folosit vreo solutie speciala sau doar l-ai spalat? Mi se pare mie sau ai si prelungire la capota? Edited September 18, 2009 by sergiuhusca Link to comment
Dj_Dark Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Daca citeai pagina anterioara aflai singur raspunsul la capota. @draky. Tine-o tot asa Masina arata ok, singura problema pe care o am eu e cu stopurile alea fumurii dar daca tie iti plac, nu comentez nimic si sper sa nu dea vre-un berbec in tine sa zica pe urma ca nu a vazut semnalul. De fapt cred ca ti s-a mai zis . Link to comment
draky90 Posted September 18, 2009 Author Share Posted September 18, 2009 (edited) pai da...cu stopurile,am o problema..de aceea am scos ceata ,si in locul ei am pus semnalizarile,te cam chiorasc ),dar le vezi...merci ptr aprecieri,acum 30 de min,am pus toba de moto,doamneee avion...(cat despre motor,ce am putut am demontat si am vopsit,restu frecat frumos cu benzina si silicon) Edited September 18, 2009 by draky90 Link to comment
ing3r Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Arata frumos, imi place ! Sta bine masinii cu culoarea asta si ...cum e asa e ok. Insa cu prelungirea aia...Parca ai mai avut una daca nu ma insel...Renunta la chestii din astea... Link to comment
draky90 Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 nu as renunta la ea...deoarece este cat de cat mai serioasa...simpla...fara model...si am gasit`o pe drum... aa,mi`am schimbat toba ..si zic zilele astea sa astup gaurile de la numar... Link to comment
tolin Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 (edited) ..si zic zilele astea sa astup gaurile de la numar... Ideea de-a obtura ventilarea radiatorului mi se pare o idee gresita. Si asa, ai pus o plasa cu ochiuri prea mici acolo. Edited October 24, 2009 by tolin Link to comment
draky90 Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 (edited) pai gaurele acelea...nu au nici o treaba cu radiatorul(pest ele venea numarul),si in plus vine prima data acela de AC...si plasa aceea nu afecteaza asa mult...nu am observat nici o schimbare la temperatura...rar cand trece de jumatatea indicatorului Edited October 24, 2009 by draky90 Link to comment
Salex Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 pai gaurele acelea...nu au nici o treaba cu radiatorul(pest ele venea numarul), si in plus vine prima data acela de AC...si plasa aceea nu afecteaza asa mult. Nici vorba de in plus ... mai degraba in minus ! Radiatorul de AC oricum dauneaza racirii chiar daca nu iti merge AC-ul. Gindeste-te la faptul ca este un obstacol suplimentar in fata fluxului de aer, plus ca se mai aduna musculite si praf pe el. Tu crezi ca daca in fata radiatorului de racire se afla radiatorul de AC si in fata acestuia din urma se afla un obstacol, dintr-odata obstacolul nu mai conteaza pentru radiatorul de racire ? Link to comment
draky90 Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 pai...nu am zis neaparat ca as crede asa ceva dar espero nu are asa multe "cai " de racire...in fata AC ului nu mai este nimic...noroc cu difuzoru` acela de aer...ca na `,grila ciuciu Link to comment
tolin Posted October 24, 2009 Share Posted October 24, 2009 pai gaurele acelea...nu au nici o treaba cu radiatorul(pest ele venea numarul),si in plus vine prima data acela de AC...si plasa aceea nu afecteaza asa mult...nu am observat nici o schimbare la temperatura...rar cand trece de jumatatea indicatorului - cine a zis ceva de gauri, daca ai mutat placuta mai jos, trebe astupate; - incalzirea n-o vezi pe ceas, sistemul este termostatat (cat timp functioneaza corect componentele lui), ci in cat de des pleaca si cat de mult timp functioneaza ventilatorul, adica in consum; - cand producator foloseste grile si nu plasa cu ochiuri mici stie de ce, un drum de 30km bara la bara la "Ravasitul oilor" sau o urcare a Trasfagarasanului te va lamuri, acum, in sezonul rece, este chiar mai bine. Link to comment
draky90 Posted October 24, 2009 Author Share Posted October 24, 2009 nu te contrazic... dar la mine orasul este cam mic...si posbil ca nu observ..si cum ai spus este si sezonul mai rece... Link to comment
Dj_Dark Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 (edited) Sistemul de racire la cielo si mai ales la espero (acelasi radiator ca suprafata dar un ventilator interior mai mare) este oricum mai mult decat suficient. Daca e sa fie ceva bine facut la espero atunci sistemul de racire mi se pare foarte bine gandit, eu personal nu am avut niciodata probleme de supraincalzire, dimpotriva. @tolin are dreptate dar aici exagereaza putin . Edited October 26, 2009 by Dj_Dark Link to comment
draky90 Posted October 27, 2009 Author Share Posted October 27, 2009 astazi am reusit in sfarsit...sa pun suspensie sport pe spate...acum este cu adevarat joasa,fata+ spate..se simte frumos pe curbe..si da criminal din spate Link to comment
Costi VLN Posted October 27, 2009 Share Posted October 27, 2009 Baga si tu o poza sa vada si ochiul nostru. Link to comment
draky90 Posted October 27, 2009 Author Share Posted October 27, 2009 (edited) Astept sa intre respectivu`,cu apartul foto,sa`mi trimita pozele... Niste poze,fresh Moderator edit: Nu mai cita mesajul anterior, foloseşte butonul AddRepy şi majusculele. k...scuze >- Edited October 27, 2009 by draky90 Înlăturarea citării inutile Link to comment
Dj_Dark Posted October 28, 2009 Share Posted October 28, 2009 Ce suspensie, cati bani, cat lasa masina ? Rotile ating de aripi? De aratat, arata bine Link to comment
draky90 Posted October 28, 2009 Author Share Posted October 28, 2009 (edited) pai sincer...imi cam ating nitel...dar am zis sa mai iau nitel din nervura aripii pe interior,foarte putin,in rest am inteles ca au fost pe un kadett...mai multe nu stiu...dar imi place cum arata asa Edited October 28, 2009 by draky90 Link to comment
draky90 Posted March 4, 2010 Author Share Posted March 4, 2010 (edited) de muult timp nu am mai postat... new look pe fata..faruri+semnale pe negru...si un bad boy mai nervos Edited March 4, 2010 by draky90 Link to comment
Tommy Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 ..si un bad boy mai nervos Ala esti tu? 1 Link to comment
draky90 Posted March 4, 2010 Author Share Posted March 4, 2010 (edited) Ala esti tu? nu... ) eu faceam poze ) am tras "pleoapele" mai jos... Edited March 4, 2010 by draky90 Link to comment
Dj_Dark Posted March 5, 2010 Share Posted March 5, 2010 (edited) Fa-i si tu mai multe poze si la bad boy mai de aproape. Arata bine, imi place. Jantele alea ce j si ce ET au? Edited March 5, 2010 by Dj_Dark Link to comment
draky90 Posted March 5, 2010 Author Share Posted March 5, 2010 (edited) cat despre poze...sa mai treaca vaju` asta Edited March 30, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun. Link to comment
draky90 Posted March 29, 2010 Author Share Posted March 29, 2010 (edited) salutari!!new look...aparatul cam prost...dar asta este.. ) inca mai am nitel de munca la ea...dar sa vedem ce iese... am niste dubii...ca iese ceva gen coca`...dar sa`mi fac damblalele... Edited March 30, 2010 by EM!L Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun. Link to comment
low. Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Salve! A trecut ceva timp de cand nu am mai postat..revin cu 2`3 poze cu starea actuala a masinii...si cu micile modificari care le`a primit..numai bine Link to comment
EM!L Posted November 13, 2010 Share Posted November 13, 2010 Şi zici că ţi-ai mai tras un cont, huh? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now