adispiridon Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 (edited) salutare. am incercat si eu sa montez un mp3 pe spark si in afara faptului ca nu am reusit nu-mi mai merg nici pozitiile si nici plafoniera. am scos toate sigurantele si nu este nici una arsa. stie cineva ce alta cauza poate fi? Edited April 5, 2009 by tolin Foloseste majusculele acolo unde sunt obligatorii ! Link to comment
danybr Posted April 5, 2009 Share Posted April 5, 2009 Vezi ca ai un bloc de sigurante si sub bord in stanga jos, intr-o pozitie destul de greu acesibila. Daca nu te descurci revin cu amanunte Link to comment
BogdanG Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 @adispiridon vezi ca ai o siguranta arsa. Link to comment
claud20012 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 (edited) Vezi in manual, la capitolul 6.31 . Acolo iti zice unde e panoul de sigurante interior. Daca nu ai manualul, il gasesti pe chevrolet.ro . Si eu am montat singur un kenwood, si nu a trebuit decat sa bag mufele. Mai greu a fost sa-l fixez Edited April 6, 2009 by claud20012 Link to comment
Axel7 Posted April 6, 2009 Share Posted April 6, 2009 Si eu am incercat sa verific o data acea cutie de sigurante din interior, dar nu am reusit. Link to comment
uncle Sam Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 (edited) Stie cineva care ar putea sa fie problema , martorul de culoare galbena "INDICATOR LUMINOS DEFECTIUNE " asa cum spune cartea s-a aprins in Bulgaria la 60de km de granita , am cautat acolo un service si cei de acolo mi-au spus ca pot sa merg lejer pana acasa dar ca nu stiu sigur ce are . Daca a mai avut cineva problema asta poate ma ajutati cu niste idei . Masinuta are 31kkm si tin sa precizez ca nu am facut revizia de 30k . Edited June 28, 2009 by uncle Sam Link to comment
simon2tibi Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Stie cineva care ar putea sa fie problema , martorul de culoare galbena "INDICATOR LUMINOS DEFECTIUNE " asa cum spune cartea s-a aprins in Bulgaria la 60de km de granita , am cautat acolo un service si cei de acolo mi-au spus ca pot sa merg lejer pana acasa dar ca nu stiu sigur ce are . Daca a mai avut cineva problema asta poate ma ajutati cu niste idei . Masinuta are 31kkm si tin sa precizez ca nu am facut revizia de 30k . Fara o scanare cu testerul ,cam greu sa poata cineva sa-ti spuna care ar fi problema.Se simte ceva diferit si la mersul motorului? Link to comment
uncle Sam Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Absolut nici o schimbare asta ma si facut sa plec mai departe . In carte am citit ca ar fi o defectiune la sistemul de evacuare . ???? Link to comment
Alex.T Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Poate sa fie si un simplu missfire. Mergi la un service sa-l puna pe tester si sa vada ce eroare este. Link to comment
uncle Sam Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 OK , multumesc baieti , am deschis topic la aceasta problema in ideea ca a mai avut cineva aceasta problema . Link to comment
tolin Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 ... am deschis topic la aceasta problema in ideea ca a mai avut cineva aceasta problema. Faptul ca ti s-a aprins MIL-ul nu-i o problema, cele vreo 100 de motive care pot genera eroarea pot fi o problema, dar pentru asta trebuie sa pui un cititor de coduri de eroare pe ea pentru a afla care-i problema. Apropo, cere in mod express, inainte sa-ti stearga cei de la service lista erorilor, codul erorii care a provocat aprinderea Check-ului. Link to comment
zack Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Absolut nici o schimbare asta ma si facut sa plec mai departe . In carte am citit ca ar fi o defectiune la sistemul de evacuare . ???? Asa am patit si eu doar ca am kalos. Mi s-a aprins check dar nu este nici o schimbare in comportamentul masinii. Cati km are masina? Link to comment
Raresh20 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Masinuta are 31kkm si tin sa precizez ca nu am facut revizia de 30k . Link to comment
zack Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Eu la mine banuiesc ca e de la clapeta [cred ca e murdara rau avand in vedere ca nu a fost curatata niciodata, am 82k si am odata la 5,6 zile coborari ale relantiului care se "remediaza" cu o apasare de acceleratie]. Pune scanerul pe ea si vezi ce are. Bafta!! Link to comment
uncle Sam Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 OK baieti , sa rezolvat printr-un simplu reset de nu stiu ce , parca EKG sau ceva de genul asta , mi sa spus ca a fost o problema cu benzina . ( PETROM ) ca de obicei . Link to comment
augustinionut Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Petrom nu mi-a facut figuri niciodat, si doar cu d-asta alimentez. Link to comment
tolin Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 ... parca EKG sau ceva de genul asta , mi sa spus ca a fost o problema cu benzina ... Daca nu ceri codul erorii n-o sa afli vreodata motivul. EKG este in medicina, ti-au resetat software ECM-ul din cauza ca ai avut cod de misfire, dar asta nu datorita benzinei. Misfire pe un motor precum cel de Spark este rar, da-i o forja de fiecare data cand iesi din urban, sa cureti depunerile. Link to comment
simon2tibi Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 (edited) OK baieti , sa rezolvat printr-un simplu reset de nu stiu ce , parca EKG sau ceva de genul asta , mi sa spus ca a fost o problema cu benzina . ( PETROM ) ca de obicei . Sa fie in loc de EKG de exemplu EGR? Si probabil ti-au resetat valorile adaptive? Edited July 1, 2009 by simon2tibi Link to comment
tolin Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 ... Si probabil ti-au resetat valorile adaptive? Wow, ce frumos suna ! Nu vrei sa ne spui care-i povestea cu aceste "valori adaptive" la un EGR de Spark, cum se adapteaza ele ? Link to comment
augustinionut Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Adaptive, adik cu care motoru recunoaste mediul si se adapteaza la el Link to comment
simon2tibi Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 (edited) Wow, ce frumos suna ! Nu vrei sa ne spui care-i povestea cu aceste "valori adaptive" la un EGR de Spark, cum se adapteaza ele ? Resetarea de valori adaptive ale E.C.M.-ului.Nu ale supapei de recircularea gazelor... Edited July 1, 2009 by simon2tibi Link to comment
simon2tibi Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Si daca nu v-ati dat seama era o intrebare ! Pai nu tu ai scris EGR? Adica era vorba de EGR dar i-au resetat valorile adaptive. (ale ECM-ului) Link to comment
simon2tibi Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 (edited) Daca nu ceri codul erorii n-o sa afli vreodata motivul. EKG este in medicina, ti-au resetat software ECM-ul din cauza ca ai avut cod de misfire, dar asta nu datorita benzinei. Misfire pe un motor precum cel de Spark este rar, da-i o forja de fiecare data cand iesi din urban, sa cureti depunerile. Si sa stii Tolin ca la misfire (P0300,0301,0302....)motorul de obicei nu mai merge bine! Adevarat ca unele nereguli nu sunt observate de toata lumea . In timp ce scriam ai scris si tu Tolin si iarasi imi fac feste C-ul ?sau netul? Oricum am ajuns off. uncle Sam, asteptam raspuns in legatura cu "codul de defect" care l-ai avut( sau macar dealarul la care ai fost si data cand ai fost). Edited July 1, 2009 by simon2tibi Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now