Bad_Boy_Gaby Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Nu stiu care era deoarece un prieten mi-a rezolvat problema si el a pus contactul si cu o lampa de control a inceput sa verifice sigurantele si a gasit una de 10A care era intrerupta. Daca vrei sa-ti fie mai usor scoti pe rand sigurantele de 10A ca nu sunt multe (vreo5 sau 6). Link to comment
Axel7 Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Va salut! Am si eu o problema stopul din dreapta. Cand am pozitiile stinse si pun frana se aprinde doar filamentul de pozitie, fara cel pentru frana, desi pare in regula, nu e intrerupt. Daca aprind pozitiile si pun frana, se stinge de tot. Am verificat sigurantele din compartimentul motor si par a fi in regula. Nu stiu cum ajung la cele din interior. Si nici nu pot sa scot stopul. Am citit si manualul, dar in afara de scoaterea celor 2 suruburi nu spune nimic in plus. Am tras de el destul de tare, dar mi-e frica sa nu-l rup. Imi poate spune si mie cineva cu scot stopul si cum verific sigurantele din interior, va rog? Link to comment
cris06 Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Problema la tine e becul (comun pt pozitie si stop frana) din lampa spate. Vedrifica si legatura de masa a triplei. Link to comment
Axel7 Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Gata, am rezolvat. Becul era de vina. Oricum, e nevoie de 2 oameni pentru a scoate un stop. Singur, risti sa-l rupi. Link to comment
dumos Posted October 17, 2010 Share Posted October 17, 2010 Salutare, Nu am mai postat de ceva vreme, intre timp singura problema majora, s-a intimplat acum o luna cind m-a lasat releul de la alternator. S-a manifestat derutant, deoarece probabil a continuat sa functioneze intermitent, avea momente cind isi revenea si in prima faza am suspectat un contact imperfect. Simtomele sunt: aprinderea martorului de frina de mina(se pare ca sunt pe acelasi martor legate). Fiind vara respectiva situatie m-a prins cu geamurile deschise, in situatia asta, aviind geamuri electrice nu mai ai cum sa incui masina si sa pleci... Am experimentat si mersul pe baterie (nu recomand) cind e pe terminate bateria, primul se aprinde martorul airbag si masina se opreste cam in 2 minute de la aprinderea acestuia cu restul beculetelor abia mai pilpind... In imagini aveti alternatorul care este identic cu cel de matiz, costurile au fost de ~100 lei releul si am schimbat si carbuni ~30 lei desi cei noi parca erau mai mici cu citiva milimetri decat cei vechi. Puntea de diode ~100lei a ramas neschimbata. Problema majora e cu suruburile de fixare marcate in poza cu galben, au un cap ciudat si neavind respectiva tubulara a trebuit sa merg cu alternatorul in plasa la un service. Lipiturile, marcate cu albastur se pot desface si reface cu un letcon obijnuit. Link to comment
argon Posted October 18, 2010 Share Posted October 18, 2010 releul - 100 ron, era de Spark, sau Matiz? pentru ca la piese auto vand aceasi piesa la diferente de pret si de 100% functie de marca. Link to comment
dumos Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 releul - 100 ron, era de Spark, sau Matiz? pentru ca la piese auto vand aceasi piesa la diferente de pret si de 100% functie de marca. Presupun ca de matiz... nu scria nimic pe el Link to comment
epocal Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 INDICATOR LUMINOS DEFECTIUNE sa apris si la mine si am fost la reprezentanta unde am platit 100 ron pt tester si mi-a spus ca supapa EGR sau asa ceva este blocata din cauza <am condus mult prin oras in mod necorespunzator>? costul unei supape noi era de cam 800 lei si cu reducere cam 650 am inghetat !!!!!! apoi m-am urcat in masina si am plecat acasa (surpriza becul era stins) am inteles ca a fost resetat ECM Acasa am vorbit cu un mecanic care a zis DE CE NU DEBLOCHEZ SUPAPA am intrebat cum si a zis ceva de genu: daca nu este ars "motorasul" atunci are depuneri de calamina care au blocat supapa si mi-a aratat cum sa o desfac am dato jos am apasat pe supapa usor si am simptit cum s-a desprins supapa de pe scaunul ei am sters cu o carpa roata pe scaun timp de un minut si am montato la loc de atunci nu mai am probleme dar si am schimbat modul de conducere spre "un pic mai turat" Link to comment
Mircea Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 Spark Probleme ELECTRICE iti spune ceva? Problema ta e cumva electrica? Link to comment
Raresh20 Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 Schimba-l spre un pic mai mult turat. Crezand ca faci economie la consum mergand subturat, vezi ce se poate intampla.Mai ales ca piesele nu sunt tocmai ieftine si nu o sa mearga tot timpul "curatatul". Link to comment
Mircea Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 Bre voi nu cititi titlul? Daca e unul off topic sariti 100 sa-i raspundeti tot off topic???? Link to comment
epocal Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 am tot cautat si nu am gasit un mod corect de conducere/exploatare a motorului ce am gasit sunt chestii fragmentate de genul <nu scadea turajul sub 2500 ture sau schimba la 3600 sau la 4500> de nimeni nu mai intelege nimic sau cel putin eu nu mai inteleg intreb: stie cineva CORECT cum se conduce si exploateaza motorul de la spark ma refer la turatii functie de treapta de viteza la consumuri functie de turatie pentru ca din dorinta de a proteja motorul si a nu il "chinui" a se citi a nu il tura prea tare facem greseli si stricam altceva recunosc eu vin de la dacie si probabil a fost una din cauzele defectiunii mele da Mircea este o problema electrica pentru ca supapa aia este actionata de un solenoid (magnet actionat electric) cu comanda de la ECM Link to comment
Axel7 Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Epocal, ce ai citit, ai citit bine. Cand schimbi viteza, turatia nu trebuie sa ajunga sub 2400 de rpm. Link to comment
tolin Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 (edited) Nu cand schimbi, ci dupa schimbare. Si asta daca ai motor de 800, daca ai motor de 1000 sa nu scazi sub 2000 rpm. Edited June 10, 2011 by tolin Link to comment
Mircea Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Mircea este o problema electrica pentru ca supapa aia este actionata de un solenoid (magnet actionat electric) cu comanda de la ECM Problema ta era pur mecanica, nu electrica... Link to comment
Axel7 Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 Multumesc tolin pentru corectura. M-am exprimat gresit. Link to comment
VL23KOS Posted February 10, 2012 Share Posted February 10, 2012 Nu stiu care era deoarece un prieten mi-a rezolvat problema si el a pus contactul si cu o lampa de control a inceput sa verifice sigurantele si a gasit una de 10A care era intrerupta. Daca vrei sa-ti fie mai usor scoti pe rand sigurantele de 10A ca nu sunt multe (vreo5 sau 6). Multumesc frumos pentru informatie. Am avut aceeasi problema si exact o siguranta de 10 era arsa. Link to comment
scuters Posted March 7, 2012 Share Posted March 7, 2012 are cineva idee daca se poate schimba imobilizatorul fara a schimba si alceva? multumesc anticipat Link to comment
andolis49 Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 (edited) Buna ziua! De cand am achizitionat Sparkul fab. 2008 nu functioneaza lampa de ceata spate. Am verificat becul si sigurantele si sunt in regula. Mai ramane releul de sub bord. Puteti sa-mi spuneti care e releul responsabil din poza, eventual un cod si cum il pot verifica? Are cineva un manual de reparatii pentru Spark? MUltumesc anticipat! Edited August 26, 2012 by andolis49 Link to comment
mikyspark Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 Vezi ca ai un bloc de sigurante si sub bord in stanga jos, intr-o pozitie destul de greu acesibila. Daca nu te descurci revin cu amanunte Ajuta-ma si pe mine te rog ,unde gasesc siguranta de la bricheta la Sparkul din 2006?Sub bord m-am uitat dar nu le-am vazut Link to comment
Corneda Posted November 24, 2012 Share Posted November 24, 2012 (edited) Eu am gasit doar cateva relee undeva langa coloana volanului, (mie imi tacane mereu un releu cand trec peste denivelari) Edited November 24, 2012 by Corneda Link to comment
mikyspark Posted December 15, 2012 Share Posted December 15, 2012 CHIAR NU poate nimeni sa ma lamureasca unde gasesc siguranta brichetei?Pls help . Link to comment
ches Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Sub bord, in partea stanga, vezi poza de mai sus. Ia-le pe toate la rand daca nu scrie pe spatele capacului in clar. Suplimentar, informatii gasesti aici - manualul din MY08, pagina 6-31, trebuie doar sa vrei sa cauti... http://www.chevrolet.ro/zona-propietarului/manuale-de-utilizare.html Link to comment
Alin1 Posted October 5, 2013 Share Posted October 5, 2013 Salut! Am atasat si eu 2 imagini ca sa imi recomandati unde sa ma uit sa remediez problema. Cand aprind luminile, se vede doar jumatate de bord. Link to comment
augustinionut Posted October 6, 2013 Share Posted October 6, 2013 Ai un bec ars. Ce mare branza Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now