hitman Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 (edited) Cine a avut instalat asa ceva? Merita efortul instalarii acestor gearbox locks? Firma mama Au si o reprezentanta in Romania dar situl lor e cam simplu. Edited April 7, 2009 by hitman Link to comment
hitman Posted April 7, 2009 Author Share Posted April 7, 2009 Casco e bun, dar nu te ajuta cind te intorci din Bulgaria pe jos. Link to comment
lascarica Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 La Toyota se merita Casco dar la Cielo deja vorbim de dublarea valorii Iar faza cu venitu pe jos fara masina si bagaje enasoala Am vazut la o chestie asemanatoare adica legat de schimbator. Totul a pornit de la unu care si-a rupt schimbatorul fix de jos mai ramasese un ciot de teava vreo 10-15cm. In care omu bagase o surubelnita mecanica din aia mare. Naveai treaba cu omu schimbator scurt de curse...Lua surubelnita ciuciu schimbator Partea 2. Tot la acelasi personaj s-a stricat contactul de pornire. A tras citeva fire de sub bord si a pus un push buton si vreo 2 relee pe sub bord mascat bine. Chiar daca te chinuiai sa desfaci contactul si sa pornesti pe direct luai teapa ca firele erau intrerupte de pe la origini Eeee dupa un timp am vazut la un amic comun facut acelasi lucru dar profi. Schimbatorul taiat si imbinat in stil "chei stea". Era deajuns sa il scoti si sa-l arunci sub scaun La fel si cu pornirea... curent aveai in bord dar la demaror canci ... Link to comment
laurentziu83 Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 (edited) Merita la masinile vechi. La masinile cu cheie cu cip e useless. Credeti ca cine are tehnologia necesara pornirii unei masini protejate prin imobilizator electronic, adica sa pacaleasca imobilizatorul, se mai impiedica de un kkt de antifurt? Stiu destui indivizi cu masini de zeci de mii de euro crizati ca nu pot sa monteze alarme de 100 ron pe masinile lor, ei chiar cred ca e mai folositor un span de alarma dintr-asta. Eu la Clio am renuntat si la telecomanda de la alarma, implicit si la alarma, de cand am descoperit ca respectiva telecomanda are bataie mai mica decat cheia cu buton de inchidere centralizata. Cat despre "protectia la zgarieturi", sa fim seriosi, cand incepe alarma sa piuie noaptea in parcare, zgarietura/lovitura deja e consumata iar atacantul deja a fugit. Edited April 7, 2009 by laurentziu83 Link to comment
hitman Posted April 7, 2009 Author Share Posted April 7, 2009 La masinile cu cheie cu cip e useless. Credeti ca cine are tehnologia necesara pornirii unei masini protejate prin imobilizator electronic, adica sa pacaleasca imobilizatorul, se mai impiedica de un kkt de antifurt? Mai nu e chiar asa. Orice timp in plus cistigat in fata unui potential hot de masini conteaza. De obicei acest timp se cistiga cu mijloace ne-stock: adica tocmai chestii din astea ciudate cum este acest gearlock. Mai sint si altele miloace electronice cum ar fi imobilizatoare after market capabile sa intrerupe pina la 4 sisteme esentiale ale masinii, etc. Studiu de caz ca sa vezi ce inseamna protectie antifurt stock: cheie cu cip + imobilizator 1. Cu asta s-a rezolvat butucul: timp de lucru 30 secunde 2. Cu ceva de genul asta s-a rezolvat imobilizatorul: timp de lucru 30 secunde Pina te-ai uitat cit e ceasul, masina deja a ajuns la coltul blocului. Asta inseamna protectia antifurt stock! Ce e scary: toate astea se gasesc pe internet la dispozitia oricui! Link to comment
augustinionut Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Faceti ca mr Bean, demontati volanul Link to comment
hitman Posted April 7, 2009 Author Share Posted April 7, 2009 Buna asta! Cel mai tare: am vazut un lacat pus pe roata printr-o gaura de la discul de frina! Link to comment
laurentziu83 Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 (edited) Prefer totusi o masina care sa nu fie un magnet pentru hoti. Cu a mea dorm linistit. La Megane, de exemplu, dispozitivul cu care se pacaleste sistemul de imobilizare costa vreo 25000 de euro, posesorii de Megane dorm si mai linistiti cu masinile lor de 10-15 mii. La dacie nu mi-a fost neaparat frica ca mi-o fura, ci ca trebuia uneori sa dau afara boschetarul care dormea pe scaunul din dreapta. Edited April 7, 2009 by laurentziu83 Link to comment
lascarica Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 http://www.codecard.lt/index.php?searchStr...amp;act=viewCat Un simplu search daca mai sapi cred ca ai cosmar la noapte Nu am stat sa studiez dar banui ca si pt. Renault au scos baietii. Masinile sint relativ bune si la nevoie fura si din astea nu numai Cielo si Dacii ) Link to comment
Tommy Posted April 7, 2009 Share Posted April 7, 2009 Si eu de acord ca alarma e inutila. Link to comment
lascarica Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Nu e inutila eu mi-am pus alarma pt. telecomanda. uitam tot timpu sa inchid masina. I-mi aduceam aminte deabia pe la 20m de masina plus ca uitam sa inchid si geamurile, asa se inchid singure si ele Cel mult un antifurt "romanesc" simplu si eficient la astea deobicei popindaii nu sint pregatiti... Link to comment
Mircea Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Cea mai simpla treaba este sa scoti siguranta ECM-ului si sa o inlocuiesti cu una arsa Dar asta doar in Bg, ca doar n-oi sta in fiece seara sa faci asta... Plus ca ai CASCO, ai alarma, ai imobilizator etc. Ma intreb ce se intampla oare daca intr-o depasire se intampla sa se blocheze antifurtul ala mecanic de pe schimbator si ramai in viteza sau intre ele, sau se arde releul improvizat de la sistemul de pornire paralela... Link to comment
lascarica Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Releul nu prea poate sa se arda atita timp cit folosesti unul original din echiparea masinii si il montezi bine fara improvizatii... Singura problema e ca pina te obisnuiesti iei teapa si tu , te intrebi de ce dracu nu porneste Link to comment
papie Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Hadeti domnul lascarica, mai cedeaza si ele "ca doar e niste biete fiare cu o bobina", ca doar nu or fi garantate pe viata. Link to comment
laurentziu83 Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 (edited) Daca e sa-mi fac vreo grija ca mi-o fura, imi fac griji eventual la Mercedes (desi asta are CASCO, la Clio pa-pa Casco din iulie), nu la o masina pe care o au toti taximetristii si distribuitorii de cipsuri. Cd-player-ul nu mi-l fura ca are afisajul decalat pe plansa de bord (si nu are ce face cu el, oricum un mp3 player bun e 200 ron), gps-ul de regula il scot cu tot cu suport, detectorul la fel (ca le bag sub scaun, e alta poveste, asa ca nu ma doare capul de masina. Si imi doresc ca si cu viitoarele masini sa fie la fel. Edited April 8, 2009 by laurentziu83 Link to comment
lascarica Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Papie daca folosesti aceleasi relee ca cele de pe masina, grija ramine aceeasi, sansa sa se pirleasca unu e aceeasi ca la releul de far si altele ... drobu de sare a lui Creanga... daca i-mi pica un releu, o siguranta, o bujie, am pana etc... mai arunci unu in portbagaj de rezerva si gata... Laur problema nu era de masina dupa cite am inteles ci de lucrurile din masina, si nu in ultimul rind intoarcerea pe 2-4 picioare din concediu de la Bulgaria de exemplu Banc ajutator : un amic s-a trezit cu luneta sparta pt ca niste nemincati i-au furat o geaca de pe bancheta din spate... geaca si asa era veche si uzata chiar si noua nu era mai mult de 200RON dar luneta si montaju si deranjul a fost mult mai mult... Link to comment
hitman Posted April 8, 2009 Author Share Posted April 8, 2009 (edited) Antifurt din Suceava Edited April 8, 2009 by hitman Link to comment
lascarica Posted April 8, 2009 Share Posted April 8, 2009 Cel mai bun antifurt "best ever" multifunctional ... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now