Tommy Posted April 23, 2010 Share Posted April 23, 2010 (edited) Poti pune si un link aici in topic, sa veghem capacelele live, toti. Edited April 23, 2010 by Tommy Link to comment
Costi VLN Posted April 26, 2010 Author Share Posted April 26, 2010 (edited) Tocmai ce am terminat treaba,nici baita nu am facut. Am facut urmatoarele.Prima data am schimbat garnitura capacului axei cu came.Cand am vazut ce mizerie e in acesta,in capac,l-am demontat si l-am curatat bine.Am curatat de asemenea sita acestuia,era imbacsita la greu,nu cred ca a fost curatata vreo data. Dupa ca am terminat cu garnitura am curatat motorul.Am folosit solutie triumf,de aragaze.S-a curatat excelent. Dupa asta m-am apucat de polish.Am dat pe zgaraieturi,am lasat sa se usuce si apoi am fercat cu carpa.Am reusit sa le scot cat-decat,a iesit ceva insa cele mai accentuate au mai ramas.Dupa asta am dat pe portiuni,aripi,usi,plafon,ceara,lasat la fel sa se usuce,si am frecat bine cu carpa curata si uscata.A prins luciu frumos,a meritat efortul. Plafonul la sfarsit pt ca ma astepta premiul. Dupa asta am dat jentele jos,vreu ca maine sa incep sa le reconditionez.Poate reusesc sa le fac. Am tras o poza si cu interioru unei jante,cu specificatiile de rigoare. Poze. Edited April 26, 2010 by velican_costi Link to comment
Englishman Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Unde se afla mai exact acea sita? Oi avea si io asa ceva la DOHC-ul meu? Link to comment
Costi VLN Posted April 26, 2010 Author Share Posted April 26, 2010 Presupun ca ai.Da capacul jos si iti dai seama.Este montata in acel sistem de plastic care intra exact sub gura de umplere a uleiului. Postez doua poze sa intelegi mai bine. Link to comment
KumKum Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 (edited) Daca tot ai dat capacul jos ai curatat si sita din capac? Ce iti spuneam eu asta vara de sita respectiva... ti-am zis ca o sa te minunezi de ce vei gasi acolo. Ai demontat de tot sita din sistemul ei de prindere, ai desfacut toate sitele din care e formata ca sa o poti spala cum trebuie? Edited April 26, 2010 by KumKum Link to comment
Costi VLN Posted April 26, 2010 Author Share Posted April 26, 2010 Am demontat-o din sistemul de prindere,insa nu am desafacut-o in straturi.Am tras ceva de ea,insa cred ca in centru e ori lipita ori nituita.Nu am insistat cu desfacutul sa nu o paradesc. Am lasat-o cam 2 ore in decarbusolv si s-a curatat belea. Intradevar,aveai dreptate,multa mizerie. Link to comment
Dj_Dark Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Mizeria e de la ulei prost sau neschimbat la timp. DOHC-ul nu are sita aia, are alt sistem care nu se poate desface de pe capac (e nituit). Se poate curata capacul cu totul in schimb. Link to comment
KumKum Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Le puteai departa fara probleme, sunt prinse intre ele doar la partea centrala si nu aveai ce sa strici, oricum e bine si asa. Link to comment
Costi VLN Posted April 29, 2010 Author Share Posted April 29, 2010 (edited) Am reusit sa reconditionez si noile jante. Intai le-am spalat bine cu Domestos,apoi m-am apucat sa le slefuiesc.Am folosit intai smilgher de 80,dupa care cel de 400 si la sfarsit am matuit cu cel de 1000. Apoi le-am degresat bine cu diluant,dupa care le-am izolat,sa nu gazez gumele.La fel am facut si cu capacele jantelor. Intai am dau cu spray grund-zinc pe zonele ce au fost slefuite mai insistent.Apoi am dat doua mani de vopsea spray,la intervale de 10 minute,apoi am dau doua maini de lac,tot la spray,la interval de 20 minute. Rezultatul a fost peste asteptarile mele,zici ca sant noi.Mai am de gand sa le mai dau un polish,insa sa vad cand am timp. Daca tot am dat rotile jos am mai tras si inca o mana de vopsea pe tamburi si etrieri. Bag si o poza cu materialele folosite. Poze. Edited April 29, 2010 by velican_costi Link to comment
Costi VLN Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 Ieri am mai tras o mana de lac jantelor,nu-mi prea placea luciul jantelor.De asemenea am dat o mana de lac si peste etrieri si tamburi,sa protejeze mai bine vopseaua. Dupa asta am mai tras o masa caroseriei de la borna de minus a bateriei.E cam subtire firul insa momentan merge.O sa caut alte 2 cablui ceva mai groase sa il inlocuiesc pe actualul,cel albastru si sa trag inca o masa direct la motor. Poze. Link to comment
sorin_maican20 Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Salut, Poti sa imi spui ce nuanta de rosu este acela? Vreau sa imi fac si eu etrierii in aceeasi nuanta (si tamburii). Multumesc PS: Mor cand vad masina ta! Este atat de ingrijita! Link to comment
Tommy Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Si cu galben sa scrii Brembo. Sau cu alb Porsche. Si eu mor cand vad pe masini cu frane de 2 lei tatuaje mai mari ca obiectul. 2 Link to comment
Mircea Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Eu as fi dejantat anvelopele, as fi dat jos plumbii si apoi as fi facut ce ai facut tu... Link to comment
madkat Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 A vopsi etrierii/tamburii in momentul cand ai niste jante mai "aerisite" nu e tocmai rau. E mult mai bine asa decat sa vezi acele elemente ruginite si ca vai de ele (ca la mine de exemplu). Nu sunt un mare fan al acestei nuante de rosu, insa... Link to comment
Dj_Dark Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 De acord cu ambele, eu am preferat negru. PS Gusturile nu se discuta. Link to comment
Costi VLN Posted May 6, 2010 Author Share Posted May 6, 2010 Ms Sorin.Culoarea e Radian Red de Mazda.L-am ales ca-mi place asa aprins si asa e,gusturile nu se discuta.Mie momentan imi plac asa rosii. Mircea.crede-ma ca m-am gandit si eu la asta,sa scot plumbii jantelor si apoi sa le vopsesc si lacuiesc.Insa nu m-am indurat ,m-a costat 60 lei montat anvelopa si echilibrat petru fiecare janta si nu-mi mai ardea sa arunc iar cu bani.Insa sant de acord cu tine,era mult mai indicat. Oricum gumele sant intr-o stare excelenta,ma tin cel putin 30-40k km,asa ca pana ajung sa le fac o noua echilibrare se duce draq vopseaua si lacul actual. PS.Eu mai mult de 10000 km pe an nu fac,deci...e ok. Link to comment
Costi VLN Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 Azi am reusit sa gasesc duze jet perdea de Opel Insignia.Le-am si montat. Dupa ce am demontat plasticele stergatoarelor,am gasit o mare mizerie sub acestea.A durat o ora sa curat tot. Daca tot am demontat pe acolo,am dat din belsug cu WD40 pe balamale,apoi culisand-o am scos,sper,toata rugina din acestea.Dupa asta le-am uns cu ulei. Apoi am dat gauri plasticelor,am montat duzele,le-am pus pe masina,dupa care am reglat unghiul jetului. Multumes DJ_Dark pt sfat. Multumit de rezultat. Poze. PS.Tommy,te astept cu vreun comentariu,de genul e prea harb masina pt astfel de duze. Link to comment
Dj_Dark Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Cu placere oricand. Le-ai pozitionat bine, loveste jetul in vre-un stergator? Merci si eu, daca nu treceam pe la tine probabil capota mea mai statea asa ridicata mult si bine. Link to comment
Tommy Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 (edited) PS.Tommy,te astept cu vreun comentariu,de genul e prea harb masina pt astfel de duze. N-am domle nici un comentariu, spor la jurnal. Singurul lucru e ca eu nu as fi dat cu ulei dupa WD40 pe la balamale, dar asta e optiunea mea, nu am pretentia ca e cea mai buna solutie. Edited May 11, 2010 by Tommy Link to comment
Costi VLN Posted May 11, 2010 Author Share Posted May 11, 2010 Cred ca da,le-am pozitionat bine.Le vezi joi live. Link to comment
ing3r Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Super! Cum a fost montajul, cat a durat? Vrem si noi sa ne montam duze din astea, insa nu gasim sub nici o forma aici in CT . Link to comment
Costi VLN Posted May 12, 2010 Author Share Posted May 12, 2010 Nu e greu.Ca durata nu-ti ia prea mult,mai mult a durat sa fac curat decat sa montez duzele.Cred ca intr-o ora sant gata. Practic,faci semne unde dai gaurile,demontezi stergatoarele,demontezi plasticele de dedesuptul acestora,dai o gaura in acele semne cu un burghiu mai subtire,de 5 de exemplu dupa care cu un burghiu de 14 treci prin acele gaurele marindu-le.Dupa asta bagi un smilgher infasurat,gen sul,sa cureti bine gaurile.Ai gruja sa lasi diametrul gaurilor in asa fel incat sa intre fortat duzele,sa nu te mai chinui cu lipituri,etc. Apoi le montezi pe masina,iti ajung furtunasele originale,nu mai cumperi nimic.Apoi reglezi unghiul jetului si gata.Ai grija ca te vei cam chinui aici,eventual dau un fas de WD40 inainte de asta,sa se miste ai usor acel reglaj. PS.Am vb cu Banzay si o sa va ajut eu cu achizitionarea,o sa cumpar 2 perechi pt voi si vi le trimit. Link to comment
ing3r Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Mersi de explicatie . Eu ajung duminica viitoare ( nu asta ) , pe 23 mai, in Bucuresti . Poate, daca ai timp si nu e deranjul prea mare, ne intalnim si mi le predai personal, cu ocazia asta vad si eu cum sunt la tine Link to comment
Costi VLN Posted May 13, 2010 Author Share Posted May 13, 2010 Mai bine asa,nu ne mai complicam cu curieratul.Intre timp eu le cumpar. Link to comment
Costi VLN Posted May 26, 2010 Author Share Posted May 26, 2010 Ieri am curatat bine motorul,l-am degresat si l-am dat cu solutie de zinc.La fel am facut si cu pompa de frana.Tulumba acesteia am vopsito in negru. Poze. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now