Jump to content

Daewoo Cielo 1995


Recommended Posts

Tocmai ce am terminat treaba,nici baita nu am facut. grin.gif

 

Am facut urmatoarele.Prima data am schimbat garnitura capacului axei cu came.Cand am vazut ce mizerie e in acesta,in capac,l-am demontat si l-am curatat bine.Am curatat de asemenea sita acestuia,era imbacsita la greu,nu cred ca a fost curatata vreo data.

Dupa ca am terminat cu garnitura am curatat motorul.Am folosit solutie triumf,de aragaze.S-a curatat excelent.

 

Dupa asta m-am apucat de polish.Am dat pe zgaraieturi,am lasat sa se usuce si apoi am fercat cu carpa.Am reusit sa le scot cat-decat,a iesit ceva insa cele mai accentuate au mai ramas.Dupa asta am dat pe portiuni,aripi,usi,plafon,ceara,lasat la fel sa se usuce,si am frecat bine cu carpa curata si uscata.A prins luciu frumos,a meritat efortul. wink.gif

Plafonul la sfarsit pt ca ma astepta premiul. verryhappy.gif

 

 

Dupa asta am dat jentele jos,vreu ca maine sa incep sa le reconditionez.Poate reusesc sa le fac.

Am tras o poza si cu interioru unei jante,cu specificatiile de rigoare.

 

 

 

Poze.

post-18944-127229605911_thumb.jpg

post-18944-127229606391_thumb.jpg

post-18944-12722960667_thumb.jpg

post-18944-127229607018_thumb.jpg

post-18944-127229607254_thumb.jpg

post-18944-127229607439_thumb.jpg

post-18944-127229607626_thumb.jpg

post-18944-127229607802_thumb.jpg

post-18944-127229607994_thumb.jpg

post-18944-127229608236_thumb.jpg

Edited by velican_costi
Link to comment

Daca tot ai dat capacul jos ai curatat si sita din capac?

Ce iti spuneam eu asta vara de sita respectiva... ti-am zis ca o sa te minunezi de ce vei gasi acolo. :D

Ai demontat de tot sita din sistemul ei de prindere, ai desfacut toate sitele din care e formata ca sa o poti spala cum trebuie?

Edited by KumKum
Link to comment

Am demontat-o din sistemul de prindere,insa nu am desafacut-o in straturi.Am tras ceva de ea,insa cred ca in centru e ori lipita ori nituita.Nu am insistat cu desfacutul sa nu o paradesc.

Am lasat-o cam 2 ore in decarbusolv si s-a curatat belea.

 

Intradevar,aveai dreptate,multa mizerie.13000000.gif

Link to comment

Mizeria e de la ulei prost sau neschimbat la timp.

 

DOHC-ul nu are sita aia, are alt sistem care nu se poate desface de pe capac (e nituit). Se poate curata capacul cu totul in schimb.

Link to comment

Am reusit sa reconditionez si noile jante.

Intai le-am spalat bine cu Domestos,apoi m-am apucat sa le slefuiesc.Am folosit intai smilgher de 80,dupa care cel de 400 si la sfarsit am matuit cu cel de 1000.

Apoi le-am degresat bine cu diluant,dupa care le-am izolat,sa nu gazez gumele.La fel am facut si cu capacele jantelor.

Intai am dau cu spray grund-zinc pe zonele ce au fost slefuite mai insistent.Apoi am dat doua mani de vopsea spray,la intervale de 10 minute,apoi am dau doua maini de lac,tot la spray,la interval de 20 minute.

Rezultatul a fost peste asteptarile mele,zici ca sant noi.Mai am de gand sa le mai dau un polish,insa sa vad cand am timp.

Daca tot am dat rotile jos am mai tras si inca o mana de vopsea pe tamburi si etrieri.

Bag si o poza cu materialele folosite.

 

Poze.

post-18944-127253611361_thumb.jpg

post-18944-127253619198_thumb.jpg

post-18944-127253620058_thumb.jpg

post-18944-127253620907_thumb.jpg

post-18944-12725362196_thumb.jpg

post-18944-127253623448_thumb.jpg

post-18944-127253625375_thumb.jpg

post-18944-127253626907_thumb.jpg

post-18944-127254099358_thumb.jpg

post-18944-127254101375_thumb.jpg

Edited by velican_costi
Link to comment

Ieri am mai tras o mana de lac jantelor,nu-mi prea placea luciul jantelor.De asemenea am dat o mana de lac si peste etrieri si tamburi,sa protejeze mai bine vopseaua.

Dupa asta am mai tras o masa caroseriei de la borna de minus a bateriei.E cam subtire firul insa momentan merge.O sa caut alte 2 cablui ceva mai groase sa il inlocuiesc pe actualul,cel albastru si sa trag inca o masa direct la motor.

Poze.

post-18944-127295486637_thumb.jpg

post-18944-127295486858_thumb.jpg

post-18944-127295490153_thumb.jpg

post-18944-127295490385_thumb.jpg

post-18944-127295491795_thumb.jpg

post-18944-127295492047_thumb.jpg

post-18944-127295494072_thumb.jpg

Link to comment

A vopsi etrierii/tamburii in momentul cand ai niste jante mai "aerisite" nu e tocmai rau. E mult mai bine asa decat sa vezi acele elemente ruginite si ca vai de ele (ca la mine de exemplu). Nu sunt un mare fan al acestei nuante de rosu, insa...

Link to comment

Ms Sorin.Culoarea e Radian Red de Mazda.L-am ales ca-mi place asa aprins si asa e,gusturile nu se discuta.Mie momentan imi plac asa rosii.10000001.gif

 

Mircea.crede-ma ca m-am gandit si eu la asta,sa scot plumbii jantelor si apoi sa le vopsesc si lacuiesc.Insa nu m-am indurat ,m-a costat 60 lei montat anvelopa si echilibrat petru fiecare janta si nu-mi mai ardea sa arunc iar cu bani.Insa sant de acord cu tine,era mult mai indicat.

Oricum gumele sant intr-o stare excelenta,ma tin cel putin 30-40k km,asa ca pana ajung sa le fac o noua echilibrare se duce draq vopseaua si lacul actual.30000000.gif

 

PS.Eu mai mult de 10000 km pe an nu fac,deci...e ok.

 

 

Link to comment

Azi am reusit sa gasesc duze jet perdea de Opel Insignia.Le-am si montat.

 

Dupa ce am demontat plasticele stergatoarelor,am gasit o mare mizerie sub acestea.A durat o ora sa curat tot.

 

Daca tot am demontat pe acolo,am dat din belsug cu WD40 pe balamale,apoi culisand-o am scos,sper,toata rugina din acestea.Dupa asta le-am uns cu ulei.

 

Apoi am dat gauri plasticelor,am montat duzele,le-am pus pe masina,dupa care am reglat unghiul jetului.

 

Multumes DJ_Dark pt sfat.

 

 

Multumit de rezultat.

 

Poze.

 

PS.Tommy,te astept cu vreun comentariu,de genul e prea harb masina pt astfel de duze.offtopic.gif

 

post-18944-127359650826_thumb.jpg

post-18944-127359650985_thumb.jpg

post-18944-127359651141_thumb.jpg

post-18944-127359651282_thumb.jpg

post-18944-127359651393_thumb.jpg

post-18944-127359651541_thumb.jpg

post-18944-12735965169_thumb.jpg

post-18944-127359651769_thumb.jpg

post-18944-12735965194_thumb.jpg

post-18944-127359652081_thumb.jpg

Link to comment

Cu placere oricand.

 

Le-ai pozitionat bine, loveste jetul in vre-un stergator?

 

Merci si eu, daca nu treceam pe la tine probabil capota mea mai statea asa ridicata mult si bine.

Link to comment

PS.Tommy,te astept cu vreun comentariu,de genul e prea harb masina pt astfel de duze.offtopic.gif

N-am domle nici un comentariu, spor la jurnal. Singurul lucru e ca eu nu as fi dat cu ulei dupa WD40 pe la balamale, dar asta e optiunea mea, nu am pretentia ca e cea mai buna solutie.

Edited by Tommy
Link to comment

Nu e greu.Ca durata nu-ti ia prea mult,mai mult a durat sa fac curat decat sa montez duzele.Cred ca intr-o ora sant gata.

Practic,faci semne unde dai gaurile,demontezi stergatoarele,demontezi plasticele de dedesuptul acestora,dai o gaura in acele semne cu un burghiu mai subtire,de 5 de exemplu dupa care cu un burghiu de 14 treci prin acele gaurele marindu-le.Dupa asta bagi un smilgher infasurat,gen sul,sa cureti bine gaurile.Ai gruja sa lasi diametrul gaurilor in asa fel incat sa intre fortat duzele,sa nu te mai chinui cu lipituri,etc.

Apoi le montezi pe masina,iti ajung furtunasele originale,nu mai cumperi nimic.Apoi reglezi unghiul jetului si gata.Ai grija ca te vei cam chinui aici,eventual dau un fas de WD40 inainte de asta,sa se miste ai usor acel reglaj.

 

PS.Am vb cu Banzay si o sa va ajut eu cu achizitionarea,o sa cumpar 2 perechi pt voi si vi le trimit.ok.gif

Link to comment

Mersi de explicatie :D .

Eu ajung duminica viitoare ( nu asta ) , pe 23 mai, in Bucuresti . Poate, daca ai timp si nu e deranjul prea mare, ne intalnim si mi le predai personal, cu ocazia asta vad si eu cum sunt la tine :D

Link to comment
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...