Viktor Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 Si normal ca testul doi sa iasa mai bun ca primul, fara a schimba ceva, curatatul slefuirea fac minuni. Link to comment
madkat Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 N-as prea folosi WD40 la suprafetele de franare. Iar daca ai facut revizia franelor spate, nu mai are sens sa faci nimic acum. Doar schimbi cilindrii si gata. La mine e nasol, ca in aproape 14 ani nu a umblat nimeni acolo... Link to comment
Axel7 Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Curatatul chiar face minuni. Eu am simtit o diferenta notabila dupa ce i-am curatat prima oara la 45 de mii cu un spray special pentru curatat frine/ambreiaj. Link to comment
Costi VLN Posted January 15, 2011 Author Share Posted January 15, 2011 Bai fratilor,ce naiba,chiar asa ma credeti? WD40 ma gandesc sa folosesc pt curatarea interiorului tamburilor dupa care degresat cu diluant ; si reglaje+talpa din interior.Automat pe saboti nu dau,ca doar vreau sa ma mai si opresc cu masina. Link to comment
Salex Posted January 15, 2011 Share Posted January 15, 2011 Nu domnu', nu asta era ideea ! Ideea e ca pe WD40 + diluant pentru degresare dai mai multi bani decit ai da pe un spray special pentru asa ceva !!! Dupa parerea mea nu vei avea vreun avantaj ci doar o gaura mai mare in buzunar . Link to comment
Costi VLN Posted January 16, 2011 Author Share Posted January 16, 2011 Am achizitionat un volan de Astra GSI,pe care-l voi monta in locul celui original.Problema e ca nu pot sa-l scot,m-am chinuit azi vreo 4 ore timp in care am consumat juma' de spray wd40 si nimic.Cu ocazia asta am terminat si cupla elastica a coloanei de directie.Trebuie s-o iau si p-asta noua. M-am lasat pagubas pana la urma,trebuie presa din poza.De unde pot face rost de ea,cred ca mai degraba o confectionez.Sau,o exista prin servisuri Daewoo? Link to comment
Englishman Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 (edited) Vezi ca Salex stie sa-ti spuna exact cum se confectioneaza presa ( din materiale banale :thumbl Edited January 16, 2011 by Englishman Link to comment
Viktor Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 ...m-am chinuit azi vreo 4 ore timp in care am consumat juma' de spray wd40 si nimic. Ei, asta incercam sa explic eu cuiva pe aici cum ca WD40 nu-i spay-ul miune sa dilate sau contracte metale. WD40 e foarte bun, doar ca nu la piese presate, alea se scot cu presa sau ciocanul. Link to comment
Costi VLN Posted January 18, 2011 Author Share Posted January 18, 2011 (edited) Hai sa va las masca... Azi dimineata am plecat spre mecanicul meu sa scoatem volanul.Ajuns la ea,bagat masina in garaj si dai bataie.Nu am reusit sa-l scoatem bine nu avea nici presa si m-a sfatuit sa caut un service cu presa. Mers apoi la Radacini Dorobanti,facut intrarea in service si s-au apucat baietii de treaba.Dat cu sray,asteptat cam 5 minute pus presa pe volan si inceput operatia de scoatere a volanului.Nu trece un minut si se aude trosc,s-a rupt presa. Acum vazand baietii cu ce de-a face,se pare ca nu m-au crezut cand le-am zis cai dezastru,desface plasticele aparatoare ale volanului si vazand ca am si cuplajul elastic cumparat l-au luat la ciocane.Nimic,in juma de ora au reusit sa nenoroceasca axul.Apoi,m-au intrebat daca mai am nevoie de volan,spunand nu,s-au apucat sa-l taie,sa-si faca loc de lucru.Luat si la dalta la fel,fara nici un rezultat. Au ramas masca,spunand ca de cand sant ei nu au intalnit asa ceva. Pana la urma au demontat coloana,pus pe banc,taiat volanul definitiv,l-au macelarit ce sa mai,apoi prin in menghina si luat la flex.Intr-un tarziu a fost scos,insa axul a trebuit dat pe strung pt refacere a filetului.Alta distractie si asta. Apoi,dupa o ora,atat a durat operatia la strung,unde s-a facut filet nou si piulita,s-a trecul la montarea acestuia.Montat cuplajul elastic,bucsa de teflon,prin colierele sub aceasta sa nu "curga"pe ax,dupa care vedem ca are joc din rulment,cel mic de la intrarea axului in tija.Noroc ca au avut ei unul,l-am montat,inecat in vaselina,la fel si cu bucsile si montate la loc pe masina.Apoi acasa am schimbat emblema de pe volane intre ele. Vreau sa zic,ca acum nu mai am nici un pic de joc la directie,initial era o clampanire la denivelari. Vreau sa laud baietii,s-au straduit,de nota 10 ce sa mai,insa cam duc lipsa de scule saracii.Se cam "bat" pe chei. Partea tare a fost la iesirea din service sa platesc si sa-mi iau actele.Ora de manopera 42 lei fara tva.Lucrarea a durat de la ora 11-05 pana la 15-50,drept urmare am platit 192 lei,manopera.Lasat si la baieti de o bere si iaca asa,am dat pe volan 40 lei si montatul m-a costat 250 lei.... Nu mai pun ca am dat pe cuplajul elastic 110 lei + 8 lei pe bucsa silicon,cea de plastic.Oricum trebuiau schimbate. .Macar am volan de Astra GSI.... Acum,fara gluma,am facut treaba buna,am scapat de jocul volanului clampanitul coloanei la denivelari.Insa daca stiam ce patesc,il dadeam draq de volan... PS.Faza cea mai tare a fost cand baietii au vazut autocolantul,zicand"Ba,sa facem treaba buna.altfel ne baga pe forum asta" Poze din timpul si dupa montaj.... Edited January 18, 2011 by velican_costi Link to comment
EM!L Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Asta e din ciclul "n-am ce face şi nici pe ce da banii, hai să-mi fac de lucru". Nu văd nicio îmbunătăţire faţă de cel vechi, ba din contră. Altfel, orice rău e spre bine, ai rezolvat adevărata problemă. Link to comment
madkat Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Volanul asta nu e cine stie ce misto. Se vede ca e alta generatie. Mai veche. Am tacut pana nu l-am vazut cum da cu bordul. Joi vreau sa vad si cum se simte, pare mai gros dacat ala stock, ceea ce ar fi o imbunatatire. Dar in locul tau, daca vedeam ca nu si nu, cu degripant lasat la "dospit" cateva zile, ma lasam pagubas. Naibii, puneai banii astia pentru altele. Important e sa iti placa tie, oricum Link to comment
Englishman Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Mie, sincer, imi place cum vine. Oricum, volanul ala vechi clar intra in istorie prin incapatanare, eu nu am mai auzit / vazut asa ceva. Link to comment
Costi VLN Posted January 18, 2011 Author Share Posted January 18, 2011 Volanul e marfa rau,e ceva mai gros,ai o sensatie de control mai buna,plus ca cel vechi avea vesnicul defect,deslipirea imbracamintei de cauciuc de scheletul metalic.Tre' sa stiti,clar aveti si voi,cei cu Cielo,nu am vazut unul fara problema asta. Nu mai zic ca,cu ocazia asta am schimbat totul la coloana de directie,eliminand si stresul zilnic,la auzul incetului clampanit. Totusi,cam mult,manopera firar ea... Link to comment
argon Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 CUm ti se manifesta clampanitul ala la denivelari? aveai si joc in volan, adica se misca putin volanul si rotile stateau pe loc? sau cat de usor miscai volanul stanga dreapta reactionau si rotile? Link to comment
Costi VLN Posted January 18, 2011 Author Share Posted January 18, 2011 (edited) Nu avea miscarea in gol,cel de volan tractor,insa st-dr avea un pic joc,la fel si sus-jos.Zgomotul era ca si cum ai lovi o bucata de plastic casant de metal,manifestandu-se repetat des,la denivelari.Un tarait,gen greer,sper ca intelegi. Plus,mai avea un joc la apasatrea si tragerea volanului,bucsa-cuplaj elastic dusa,bag o poza cu ea cand ajung acasa. Edited January 18, 2011 by velican_costi Link to comment
argon Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Intrebam ca si mie imi apare cateodata zgomotul ala, parca de sub volan vine, in special daca iau denivelari cu rotile putin bracate. Joc nu e deloc, nici stanga dreapta, nici sus jos, si nu stiu de la ce e. Link to comment
Costi VLN Posted January 18, 2011 Author Share Posted January 18, 2011 Intrebam ca si mie imi apare cateodata zgomotul ala, parca de sub volan vine, in special daca iau denivelari cu rotile putin bracate. Joc nu e deloc, nici stanga dreapta, nici sus jos, si nu stiu de la ce e. Sa nu fie rulmentul.Daca dai incet cu podul palmei de jos in sus in volan apare vreun zgomot?Cel de care aminteam. Link to comment
Englishman Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Avand in vedere ca ai rezolvat si zgomotele alea, in ciuda manoperei mai mari, eu zic ca ai facut treaba buna si a meritat tot balamucul cu volanul. Si eu la fel as fi demontat si schimbat totul intr-o situatie similara, nu ma uitam la pret. Tot raul spre bine, sa nu-ti para rau. Chiar fain daca e mai gros, mie imi pare chiar ca se pupa foarte bine cu bordul, chestie de gusturi. Link to comment
steph Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Trebuie sa recunosc ca da bine, chiar foarte bine. Desi nu sunt adeptul modificarilor de genul asta. Altfel nu pot sa nu remarc magaria celor de la service. Eu daca ma duc la revizie si in normativ scrie ca revizia dureaza teoretic 3 ore desi e gata in doar o ora mi se factureaza 3. La tine in schimb au facturat cat a durat desi ma indoeiesc ca schimbarea volanului e trecuta in normativele lor cu mai mult de o ora. Deci aplica ce le convine. Link to comment
Dj_Dark Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Bre Costi eu cred ca te plictisesti fantastic in ultimul timp . Poate sunt eu defect insa volanul, pedalele, maciulia schimbatorului ai alte "optionale" nu am simtit nevoia sa le schimb vreodata. Prefer sa-mi schimb bujiile, fisele, filtrele mai des cu banii astia Cu puntea aia ce mai faci? Link to comment
Costi VLN Posted January 19, 2011 Author Share Posted January 19, 2011 Argon,poza cu busca de care ti-am vorbit. Englezule,mie imi place foarte mult volanul si da,da bine cu bordul.Poate ai ocazia sa intalnesti vreo Astra gsi sau Vectra gsi,pe ele s-a montat astfel de volane si sa-l inspectezi mai bine. Steph,sa stii ca asa cum am mai zis,baietii de nota 10. Dj-ule,dupa ce il vei vedea,sa-ti aud parerea.Crede-ma e marfa rau. Cat despre punte cu discuri,abandonez operatia.Pe puntea actuala am montat bucse noi acum 2 luni,tamburii si sabotii sant in regula,au cam 12000 km.Deja am cumparat si semiconductele, cilindrii cu diametru marit de la 17,5 la 19 TRW-Lucas,lichid de frana OMW 5.1 si cand prind o vreme frumoasa ma apuc de curatat tamburi, reglajele si inlocuiti cilindrii amintiti. Cu conductele am avut mare noroc.Le-am gasit la magazinul din Dimitrov,prafuite intr-un colt in magazie fiind ultima pereche.Cica nu se mai fabrica de vreo 2 ani,ce sa mai aur curat.. Era o treaba buna si cu puntea,insa nu vreau sa ma joc cu improvizatii,mai ales pe la frana.M-am interesat in ce consta ,racorduri inadite,sudura noua pe punte,modificarea cablului de frana de mana,plus ca exista riscul sa nu se potriveasca la prinderea in busce..Nu mai pun ca voi avea probleme cu garcea,la itp s.a.m.d.Plus,eu pe fata am discuri cu diametru de 236,cele de Opel de pe punte au la fel,daca nu de 256 si automat v-a rezulta o franare mai puernica pe spate,drept urmare cand sant singur in masina,asa cum sant mai tot timpul ce draq fac,ma invart ca titirezul pe vreme rea. Peste asta,trebuiesc placute noi,vreun racord,nu mai pun daca voi avea nevoie de vreun rulment,unul nou e 450 lei.Sper sa nu fi nevoit sa schimbi vreunul. Link to comment
madkat Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 Jocul ala sus-jos il am si eu in volan - de pe la 60k km. Cuplajul insa pare sa se tina bine. Si inca nu mi s-a dezlipit cauciucul de pe armatura de fier a volanului, probabil nu mai are mult, dar inca e ok. Link to comment
Dj_Dark Posted January 19, 2011 Share Posted January 19, 2011 N-ai inteles nimic . Conteaza mai putin diametrul discului decat suprafata de franare (avand in vedere ca ai aceiasi etrieri ca espero, ai aceeasi latime la placuta) si eu deja ti-am confirmat ca nu e nici o problema pe vreme rea. Tu stii mai bine, nici mie nu-mi plac improvizatiile la frana. Despre volan am aceeasi parere ca si la scaune . Nu ofera o imbunatatire semnificativa ca sa merite banii dati. Oricum, e bine ca ai scapat de joc doar inlocuind bucsa aia, o am si eu cumparata de ceva timp si astept sa o montez, insa pastreaz-o pe cea originala. Asta noua nu mai e teflon, ci plastic ordinar, se va toci mult mai repede. PS daca vreodata imi voi schimba volanul ,voi opta pentru unul cu airbag, eventual il fac si functional . Link to comment
Costi VLN Posted January 23, 2011 Author Share Posted January 23, 2011 (edited) Intre timp masina a primit un nou Cass,mp3.Tot Sony X-plode bineinteles. Specificatii in Link-ul de mai jos. http://www.google.ro...st0v4vZDXYLJbaw Niscai poze facute dupa montaj,pe seara din pacate. Edited January 23, 2011 by velican_costi Link to comment
madkat Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 L-am avut si io p-asta. Vreo 2 luni si ceva am rezistat cu el... Lipsa loudness-ului m-a facut sa scap de el. In rest - e misto ca are usebe, si prinde radio decent. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now