Andrei.ss Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 (edited) Super treaba! Intotdeauna m-a facinat ideea de a-mi pune si eu discuri pe spate. Ai in plan cum sa rezolvi si cu frana de mana, sau te vei orienta in timpul montajului? Si daca tot vrei sa investesti in discuri de 256 si nu te sperie pretul de vreo 270 RON/bucata poate iei in considerare si asa ceva (cod 524115): Edited January 12, 2012 by Andrei.ss Link to comment
Shift1 Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Ai in plan cum sa rezolvi si cu frana de mana, sau te vei orienta in timpul montajului? Se schimba cablul franei de mana cu unul de astra F (GSI) Link to comment
madkat Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Nu e rau! Si la cum se prezinta vremea s-ar putea sa poti sa le urci pe masina mai repede eu nu prea as rabda sa ma uit la ele nemontate apropos - niste supape limitatoare mai permisive nu ai in plan? Link to comment
Dj_Dark Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Numai are nevoie de asa ceva acum. Si asa sunt putin cam prea permisive Link to comment
madkat Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 A, pentru etrieri sunt ok astea stock? Link to comment
Dj_Dark Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Eu asa am la espero si e suficient, chiar trebuie sa fii atent la franari agresive in curba (da, stiu ca nu se recomanda ) fiindca e posibil sa plece spatele daca nu esti atent. Link to comment
Costi VLN Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 Madkat,pana la primavara nu montez nimic.Voi avea o saptana de concediu si cu o bere rece,asa relax,vor fi montate,unse,reglate toate componentele fara nici o graba. Andrei cablul de frana ce va fi montat este... Astra F GSI 2.0 16V C20XE 110 kw - 150 CP, lungimi: 1175/692+1575/1092mm.Asta dupa ce am trascolit netu. Link to comment
Shift1 Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Asta dupa ce am trascolit netu. ce te-ai face fara plopyy... Link to comment
Costi VLN Posted January 29, 2012 Author Share Posted January 29, 2012 (edited) Azi am montat pe masina Etrieri Ate,identici cu cei de Calibra,discuri dublu ventilate de 256 mm Ate si placute la fel Ate. Franarea e o idee mai ferma,parca,insa detalii concrete mai tarziu,sa se mai aseze. Edited January 29, 2012 by velican_costi Link to comment
KumKum Posted January 29, 2012 Share Posted January 29, 2012 Nu ti-au ramas lipite cheile de maini? Link to comment
Costi VLN Posted January 30, 2012 Author Share Posted January 30, 2012 Kum-kum frate recunosc ca n-am mai tras un frig ca asta din armata.Insa ce sa faci cu piticii nebunului. Link to comment
madkat Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Dupa mine, etrieri tip Lanos sau de exe sunt arhisuficienti pentru performantele cielo-ului - cel putin cu suspensia stock. Poate cu o suspensie sport sa ajungi sa te dai la limita franelor de care zic mai sus... Link to comment
Dj_Dark Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Pentru puntea cu discuri ce va urma sunt mai ok astia noi pe 256 Am fost sambata acasa si binenteles ca nu m-am putit abtine sa nu scot Espera pe zapada putin. Crede-ma ca frana asta cu 256 si punte spate nu se compara cu cea de pe corsa cu tot ABS-ul ei. E foarte echilibrata masina chiar daca dai in frana, nu te surprinde, doar "trage la sant" usor cu toate 4 rotile blocate si se opreste relativ repede, probabil si cele 4 cauciucuri de iarna isi spun cuvantul, desi sunt vechi, sunt "mai de firma" decat fulda de pe corsa luate anul asta. Link to comment
Costi VLN Posted February 23, 2012 Author Share Posted February 23, 2012 (edited) Am reusit sa gasesc si grila fata Koreea. Am vopsit-o si montat-o in locul celei cu plasa. Edited February 23, 2012 by velican_costi Link to comment
big2shae Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Părerea mea e că arată mult mai bine cu grila originală Korea. Coloana reglabilă îşi face treaba, in sensul că te ajută in vreun fel? Mi-aş pune şi eu, mă enervează distanţa mică dintre scaun si volan... In rest spor la treabă! Abia aştept să văd ce zici de frâna pe discuri pe spate! Link to comment
Costi VLN Posted February 26, 2012 Author Share Posted February 26, 2012 Intradevar coloana e ok,merita banii.Faci o praba pe la intalnire joi,daca vii. Cat despre punte discuri,crede-me,fierb s-o montez cat mai repede. Tre sa comand cablul de frana zilele viitoare. Link to comment
raresvintea Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Dar te-ai gandit la pompa de frana mai mare? Ca la cielo 2003 Doch in comparatie cu cielo corean '95, asta doch te baga prin parbriz dar are tendita mult mai mare sa blocheze rotile ce-i drept, dar la viteza mai mare e franaaaaaa...Din cate stiu s-a preluat pompa de pe espero si nu cred cae scumpa chiar si de noua! Stiu ca are pistonul mai mare, nu doar limitatoarele pt spate! Link to comment
Costi VLN Posted March 7, 2012 Author Share Posted March 7, 2012 Nu e necesar,face fata cu brio cea originala...Am prieteni care are frana spate discuri si cu pompa actuala. Link to comment
Costi VLN Posted March 9, 2012 Author Share Posted March 9, 2012 (edited) Intre timp am montat jantele de vara si o antena noua.Cea veche nu a vrut neam sa mai coboare complet,dupa nustiu cate demontari-montari si ungeri. Am tras si poze. Edited March 9, 2012 by velican_costi Link to comment
sorin_maican20 Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Arata foarte bine cu jantele de vara. Problema mare cu antenele astea de Cielo. Cand lucram la magazinul Daewoo de la Teiul Doamnei mereu vindeam antene. In schimb, acolo aveam si tija separata, impreuna cu plasticul alb zimtat (in cazul in care motorul antenei functiona, luai doar tija). N-ai gasit asa? Link to comment
Costi VLN Posted March 10, 2012 Author Share Posted March 10, 2012 Stiam ca sant doar tije,insa si motorasul facea un zgomot urat,caraia ca si cum si-ar da duhul... Link to comment
Salex Posted March 10, 2012 Share Posted March 10, 2012 Tot din cauza dipolului iti facea asa. Din contra, asta demonstreaza ca motorul era bun . Link to comment
B-72-RZD Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Am citit tot topicul, de apreciat toata munca si toti banii investiti in masina. Imi place ca ai bagat bani in ce trebuie, nu in neoane si alte cioclarii. Link to comment
Costi VLN Posted March 18, 2012 Author Share Posted March 18, 2012 (edited) De azi masina are punte discuri spate.Am inlocuit si amortizoarele spate cu unel;e mai dure,pe gaz,Boge. E ceva de munca,mi-a luat cam 7 ore. Montat puntea,cablul de frana de mana de Astra,reglat saboti,cablu.Tine bine,insa rezultatul il voi vedea peste cateva zile,pana se mai aseaza placutele pe discuri. Ceva poze... Ps,bineinteles am udat si puntea... Edited March 18, 2012 by velican_costi Link to comment
Costi VLN Posted April 8, 2012 Author Share Posted April 8, 2012 (edited) Ieri,impreuna cu DJ_Dark,am mai facut cateva pe la tigai.La a lui s-a inlocuit lulea si bobina ambele noi ale delocului,s-a refacut o noua etanseitate unui semering de la cutie si un tester la sfarsit.App,ms domnu pt ajutor. Eu am reusit sa montez suspensia si bara antirruliu de Nexia. Masina a coborat fata cu 4 cm iar spatele cu 1,5-2 cm,exact cat imi doream. Cu ocazia asta am montat si bielete antiruliu noi,am gasit de la Febi.S-a mai inlocuit si un pivot,ultimiul original al masinii,din fabrica.A tinut destul zic eu,17 ani,macar sa tina astea noi jumatate cat astea originale.Aici am ales Ruville. Acum astept sa vad cum se prezinta la drum,inca nu am testat-o cum trebuie,voi revenii cu precizari. E ceva munca,a durat de la 11 pana la 9 seara. Bag ceva poze cu masina in starea actuala... Edited April 8, 2012 by velican_costi Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now