Costi VLN Posted November 26, 2009 Author Share Posted November 26, 2009 In urma arderii unui led al bordului am inlocuit,fiind nevoit,toata banda de leduri ce continea acest led.Dupa montare am realizat ca noua banda de leduri e ceva mai puternica si un alb mai frumos,mai clar,mai rece.M-am decis sa le inlocuiesc pe toate cu astfel de leduri si drept urmare am cumparat piesele urmand ca luni sa ma apuc de treaba.Stiu ca ma asteapta iar o lectie de migala si rabdare dar asta e.Voi revenii cu poze. Pun si o poza cu materia prima.2 benzi de leduri cu suporti de prindere,Cabluri cu mufe pt conectarea benzilor de leduri intre ele,rezistente de 1k,4 leduri mari cu soclu de bec,banda de fire si leduri de 3 mm rosii pt ace. Link to comment
Costi VLN Posted November 28, 2009 Author Share Posted November 28, 2009 Astazi Cielito a primit ,uns balamale usi,uns parghia portbagaj,introdus ulei in iale si manerele usilor,silicon chedere,silicon bord,aspirator mocheta,sters motor si baita cu bulbuci.Am stat pe capul lui de la 9 la 13,tot am prins timp frumos.Dupa asta batranul meu a participat la o sedinta foto. Link to comment
Englishman Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 Spune-mi te rog cum ai procedat cu ledul rosu din manerul de deschidere al portierei, cel din scoica. Unde exact este pozitionat, cum l-ai prins acolo, de unde ai luat curent pt el. Thanks ! Link to comment
Costi VLN Posted November 28, 2009 Author Share Posted November 28, 2009 (edited) On 11/28/2009 at 12:31 PM, Englishman said: Spune-mi te rog cum ai procedat cu ledul rosu din manerul de deschidere al portierei, cel din scoica. Unde exact este pozitionat, cum l-ai prins acolo, de unde ai luat curent pt el. Thanks ! Nu e mare inginerie.Ledul l-am pozitionat intr-o gaura data cu spiral de 5mm in centrul lateralei scoicii cu capul indreptat spre fereastra clapetei de deschidere a portierei. In legatura cu alimentarea;pt ledurile butonului,in mufa acestuia ai un fir negru care e minus si daca nu ma insel plusul e cel alb.Sa fi sigur fa astfel:Ia un ac si strapunge firul,cu un bec de 12v legat la 2 fire aprinzi pozitia si cu firale becului unesti cu acele ce face contact cu lita firelor vei vedea care sant cele de alimentare a ledurilor.Fie scoti mufa si incerci direct din ea. Am coborat pana in parcare sa trag 3 poze sa intelegi mai bine.Se vad cam naspa sant facute cu tel. Edited November 28, 2009 by velican_costi Link to comment
Englishman Posted November 28, 2009 Share Posted November 28, 2009 (edited) Nu e mare inginerie.Ledul l-am pozitionat intr-o gaura data cu spiral de 5mm in centrul lateralei scoicii cu capul indreptat spre fereastra clapetei de deschidere a portierei. Adica cum te uiti la portiera deschisa, ledul e in partea dreapta scoicii, nu pe stanga, nu? Intreb asa detaliat deoarece ce vad in poza e foarte fain, efectul e super si vreau sa pun ledurile exact cum le-ai pus si tu. Ceea ce ai scris in rest nu se potriveste la mine, eu nu am deloc butoane pt geamuri in usa...ci doar intre scaune ( exe) . De aia ma gandesc ca o sa fie super naspa sa trag fire in portiere, prin burduful ala dificil. In fata o sa mai mearga cum o sa mai mearga, dar in spate o sa fie crima, cred. Oricum ma apuc saptamana viitoare, abia astept. Multumesc mult de tot pentru informatii. "> Edited November 28, 2009 by Englishman Link to comment
Costi VLN Posted November 29, 2009 Author Share Posted November 29, 2009 (edited) Mda,ai dreptate,tu ai comanda geamurilor intre scaune.Cam nasol.Ledul e pus in partea dreapta cum te uiti la fata usii .Nu ai de facut decat sa tragi fire,vei avea ceva treaba.Bafta iti doresc. Edited November 29, 2009 by velican_costi Link to comment
Costi VLN Posted November 29, 2009 Author Share Posted November 29, 2009 (edited) Sa va povestesc faza tare azi.Eram pe la 11-jumate in drum spre scarbici si la semafor pe podul baneasa o masina neagra in spate imi tot dadea fleshuri.S-a pus verde si am plecat.Masina din spate m-a depasit si in fata mea a apasat avariile.Nu intelegeam ce vrea,asta pana am citit pe haion GM-Club.ro.Atunci am inteles ca vazuse autocolantul meu de pe luneta si a dorit sa ma salute.Am schimbat niste clacsoane si saluturi si ne-am vazut de drum.M-a surprins placut.Masina era un Chevrolet Lacetti negru cu numere de Ilfov.Il salut inca o data cu aceasta ocazie. Edited November 29, 2009 by velican_costi Link to comment
KumKum Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 On 11/29/2009 at 7:13 PM, velican_costi said: Sa va povestesc faza tare azi.Eram pe la 11-jumate in drum spre scarbici si la semafor pe podul baneasa o masina neagra in spate imi tot dadea fleshuri.S-a pus verde si am plecat.Masina din spate m-a depasit si in fata mea a apasat avariile.Nu intelegeam ce vrea,asta pana am citit pe haion GM-Club.ro.Atunci am inteles ca vazuse autocolantul meu de pe luneta si a dorit sa ma salute.Am schimbat niste clacsoane si saluturi si ne-am vazut de drum.M-a surprins placut.Masina era un Chevrolet Lacetti negru cu numere de Ilfov.Il salut inca o data cu aceasta ocazie. On 11/29/2009 at 8:49 PM, Mircea said: Intalnit si salutat cu Velican_Costi azi pe podul Baneasa. Cam greu te prinzi maestre, cam greu. Link to comment
Rafi Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 super tare costi au inceput sa te urmareasca masini negre nu e de bine tu stii ceva care nu trebui sa stie poporu Link to comment
Costi VLN Posted November 30, 2009 Author Share Posted November 30, 2009 (edited) Adevarat Mircea,m-am prins cam greu,dar nu e de mirare cu sandilai ce misuna pe strazi in ziua de azi.Am mai primit astfel de abordari de la nenumarati straini. Sant nevoit sa mai aman lucrarea cu bordul,am planuit o escapada pe la munte maine cu DJ.Dark si nu am putut refuza oferta sa ne fugarim putin pe autostrada. Revin cu detalii. Edited November 30, 2009 by velican_costi Link to comment
Costi VLN Posted December 2, 2009 Author Share Posted December 2, 2009 Asa cum am zis,am tras ieri un drum pana la munte,traseul a fost pe A2,Barajul Vidraru,pana la cabana Capra.Mai departe nu a mers urcat,deh zapada.A incercat Dj-ul cuva cu gumele sale Dunlop de iarna,a suit ceva mai sus dar cam atat .Pe autostrada mers constant 140-150,cu varfuri de 180-185,chiar 190-195 cand s-a suparat DJ-ul.Daca ne vedeati la dus pe serpentine ziceati ca e cupa Transfagarasean,un adevarat raliu.Imi venea sa arunc pasagerii din masina cand incepusera sa ma ameninte fetele din spate ca vor varsa,poate era o idee buna sa le cobor urma sa fiu mai usor. Popasul a fost la cabana Capra unde dupa ce am asteptat dupa felul 1 o ora, mancarea m-a dezamagit complet,nu cred ca mai mananc vreodata acolo,defapt clar nu mai mananc.A fost frumos,pacat ca a fost doar pt o singura zi. Apropo de turism,traseul e frumos,iar astfaltul sant portiuni unde e dezastru.Ma minunez unde au adus cei de la TopGear piesele de masini,Ferarri.Aston Martin si Lamborghini.Clar am scapat ieftin cu criticile. Sa montezi semn de drum ingustat si parapet unei gropi in marginea soselei cu diametrul de 2-3m in loc sa o astfaltezi??? Postez si ceva poze. 1 Link to comment
Dj_Dark Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 A fost frumos intr-adevar. Vitezele nu au fost chiar asa de mari, la fel si raliul, exagereaza colegul . Totul s-a desfasurat in deplina siguranta. Link to comment
Costi VLN Posted December 2, 2009 Author Share Posted December 2, 2009 On 12/2/2009 at 8:09 AM, Dj_Dark said: A fost frumos intr-adevar. Vitezele nu au fost chiar asa de mari, la fel si raliul, exagereaza colegul . Totul s-a desfasurat in deplina siguranta. Esti sigur ca exagerez? Link to comment
dj_nick_t Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 (edited) On 12/2/2009 at 7:47 AM, velican_costi said: Asa cum am zis,am tras ieri un drum pana la munte,traseul a fost pe A2,Barajul Vidraru,pana la cabana Capra.Mai departe nu a mers urcat,deh zapada.A incercat Dj-ul cuva cu gumele sale Dunlop de iarna,a suit ceva mai sus dar cam atat .Pe autostrada mers constant 140-150,cu varfuri de 180-185,chiar 190-195 cand s-a suparat DJ-ul.Daca ne vedeati la dus pe serpentine ziceati ca e cupa Transfagarasean,un adevarat raliu.Imi venea sa arunc pasagerii din masina cand incepusera sa ma ameninte fetele din spate ca vor varsa,poate era o idee buna sa le cobor urma sa fiu mai usor. Popasul a fost la cabana Capra unde dupa ce am asteptat dupa felul 1 o ora, mancarea m-a dezamagit complet,nu cred ca mai mananc vreodata acolo,defapt clar nu mai mananc.A fost frumos,pacat ca a fost doar pt o singura zi. Apropo de turism,traseul e frumos,iar astfaltul sant portiuni unde e dezastru.Ma minunez unde au adus cei de la TopGear piesele de masini,Ferarri.Aston Martin si Lamborghini.Clar am scapat ieftin cu criticile. Sa montezi semn de drum ingustat si parapet unei gropi in marginea soselei cu diametrul de 2-3m in loc sa o astfaltezi??? Postez si ceva poze. O corectie mica legata de primul segment de traseu dinspre Bucuresti: A1 Edited December 2, 2009 by dj_nick_t Link to comment
Costi VLN Posted December 2, 2009 Author Share Posted December 2, 2009 (edited) Mda,ai dreptate,e A1. Edited December 2, 2009 by velican_costi Link to comment
madkat Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 foarte fain - bravo! Joi - daca vii - vreau sa ma uit la stopurile tale - sa ved exact cum ai facut cu becul minune - ma "mananca" rau sa imi fac si eu modificarea. Link to comment
Englishman Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Mie imi place tipsul de la espero DJ-ului. Link to comment
Costi VLN Posted December 2, 2009 Author Share Posted December 2, 2009 (edited) On 12/2/2009 at 9:08 AM, Englishman said: Mie imi place tipsul de la espero DJ-ului. Nu e tips,e toba Borla.Si da e frumos rau modelul si se asorteaza cu masina,sa vezi cum urla,mai ales in tunel,mi-a rupt capul. On 12/2/2009 at 8:52 AM, madkat said: Joi - daca vii - vreau sa ma uit la stopurile tale - sa ved exact cum ai facut cu becul minune - ma "mananca" rau sa imi fac si eu modificarea. Vin cum sa nu si iti explic cum am facut,etc.Mai ales ca vine si Salex,vreau sa il cunosc si eu si mai ales vreau sa vad cum i-a iesit lucrarea,Leganza lui. Edited December 2, 2009 by velican_costi Link to comment
Dj_Dark Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 La origine e tips de inox tot de la borla insa e sudat direct de toba,tot borla de inox, a venit "la pachet" unde mi-am pus finala. Baietii au lucrat bine, are 4 ani si nici o problema pana acum. Link to comment
Costi VLN Posted December 7, 2009 Author Share Posted December 7, 2009 (edited) Gata am rezolvat si cu bordul.Am mai cumparat un bord complet de la dezmembrari cu 120 lei de la care am luat folia-cablaj pt ca cea a masinii avea 3 strapuri pt intreruperile circuitului.De asemenea am mai luat si carcasa alba de plastic pt ca a trebuit sa dau alte gauri pt prinderea clemelor de prindere a benzilor de leduri.Am mai luat si ceasurile de apa si benzina pt ca avea la indicatorul de apa semnul inferior,rece,albastru. Am refacut tot sistemul de iluminare al bordului,inlocuind toate ledurile,folosind mai puternice.Am masurat,dat gauri si prinse in nituri suportii benzilor de carcasa alba a bordului.Am De asemenea am montat sub fiecare ac indicator cate un led de 3mm rosu.Acum da,se vad excelent.Problema a fost la acul indicator al vitezometrului deoarece sub acul acestuia nu am putut monta led din cauza resortului melc al acestuia,pur si simplu nu e loc pt led.Nu am avut loc si am montat 4 leduri de 3mm rosii in plasticul dispersor al luminii din jurul acestuia.Cu toate astea tot nu se vede la fel de intens ca celelalte,nici nu are cum din moment ce el nu e iluminat ca celelalte cu led direct in axul indicatorului.Am folosit si cablaj pe care am montet rezistente si cu ajutorul benzii de fire am reusit sa fac o lucrare ceva mai ordonata si mai lejera. Acum da pot spune ca sant multumit de calitatea lucrarii,mai putin de intensitatea acului vitezometrului caruia chiar nu am ce-i face. Trebuie sa caut pe la magazine de piese sau pe la dezmembrari un buton de reglej al intensitatii luminii pt ca e ceva mai puternica si la drum lung,noaptea, cred ca ma va supara.Pun si ceva poze din timpul lucrarii si cu rezultatul. Edited December 7, 2009 by velican_costi 1 Link to comment
Salex Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 (edited) Super bordul, sint sigur ca arata mai bine in realitate decit in poze. M-am convins de asta dupa ce l-am vazut live. Daca ii pui si dimmer, va fi de 10+ fftopic:. Scuze, dar nu ma pot abtine velican_costin said: Popasul a fost la cabana Capra unde dupa ce am asteptat dupa felul 1 o ora ... DJ_ul e de vina pentru asteptare, bag eu mina in foc. Ia pune-l sa iti povesteasca de masa de la Albota, tot cam un ceas (putin mai mult) am asteptat mincarea, tot in M. Fagaras se intimpla. Si ghici cine este elementul comun . Macar atunci am fost f. multumiti de mincare Edited December 8, 2009 by Salex Link to comment
Dj_Dark Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 (edited) tot fftopic: Spre diferenta, la albota a meritat asteptarea . Costi, cate borduri ai acasa? PS. Capra e in Arges Edited December 8, 2009 by Dj_Dark Link to comment
madkat Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Arata fain - iar un dimmer (vb lui Salex) ar fi completarea perfecta Si mai bag un "fitil" - pe "cozoroc" - adica acolo deasura ceasurior, unde se reflecta - se poate pune niscai autocolant negru mat - daca il pui frumos (si sunt convins ca o sa iti iasa) nici nu o sa se vada ca este acolo, dar nu se vor mai reflecta asa tare luminile bordului Link to comment
Salex Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Spray negru mat, simplu de realizat, aplicabil uniform, slab sensibil la variatii de temperatura => posibilitate de esec aprox 0 >- Link to comment
Costi VLN Posted December 8, 2009 Author Share Posted December 8, 2009 Multumesc baieti pt pareri.Intradevar se vede mult mai bine in realitate decat in poze.Poate ne vedem joi sa va faceti o parere. On 12/8/2009 at 7:02 AM, Dj_Dark said: Costi, cate borduri ai acasa? Mai am 2 borduri acasa.Cred ca,cu banii pe care i-am bagat in acest bord imi luam 2 randuri de plasme si terminam smecheria. Asa cum am zis e necesar un dimmer pt reglajul intensitatii,pt drum lung noaptea mai ales.Sa vad pe unde gasesc. E o idee cu aplicarea unui autocolant negru mat sau o mana de vopsea negru mat pt inlaturarea reflectiei luminii in luciu plasticului. Vom vedea. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now