Costi VLN Posted January 13, 2010 Author Share Posted January 13, 2010 De ce trebuiesc demontate farurile si grila fata? Nu se monteaza instalatia si se schimba pur si simplu becurile normale cu cele xenon? Nu e mai simplu fara sa demontezi? Sa ai drumuri luminate MS la fel,de urare. Se lucreaza mai usor cu farurile demontate,trebuiesc scoase firele din mufa,sa le scoti afara si e mai mic riscul sa atingi becurile-xenon de oglinda. Link to comment
Costi VLN Posted January 14, 2010 Author Share Posted January 14, 2010 Mda,m-am bucurat cam mult si trebuia sa am si o neplacere.Roata din stanga fata merge infranat,se incinge.Azi in drum spre Polivalenta,pt intalnirea dwc,roata se infrana si mai tare,chiar la un moment dat am zarit si un firicel de fum.Drept urmare am fost nevoit sa ma intorc.Am vorbit cu mecanicul meu si abea sambata dimineata ma poate primi.Mai mult ca sigur glisierele sant de vina,s-au gripat din cauza ruginei,mizeriei. PS.Ce rau imi pare ca nu am apucat sa va intalnesc,mai ales ca s-au anuntat catva pe care chiar vroiam sa-i revad.Asta e,data viitoare. Link to comment
Costi VLN Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 (edited) Gata,am fost azi la mecanic si am descoperit cauza franarii rotii.Pistonasul etrierului era exfoliat inoxul si ruginit,impicit gripat.Glisierele erau ok,culisau bine,insa aveau garniturile rupte,deci in scurt timp se gripau si acestea din cauza mizeriei. Lucrarea a durat cam 2 ore.S-au demontat etrierul,pus pe banc,curatat cu banda abraziva fina,apoi cu WD40,suflat cu aer de la compresor.La fel s-a procedat si cu glisierele. Dupa care am montat pistonas etrier nou,original GM,garnitura acestuia,garnituri noi glisiere,unse cu vaselina si gata,merge ca uns. Imi pare bine ca placutele de frana arata inca noi,nu au fost afectate pt ca le-am montat acum 500-1000 km,ma temeam sa nu se fi tocit ceva din ele . Pt ca tot am fost la mecanic l-am pus pe cielito la un control amanuntit,bucsi,pivoti,rulmenti,etc.Toate beton.Inca nu ma bucur ,sa nu ma surprinda iar neplacut. Bag si poze cand ajung acasa. Edited January 16, 2010 by velican_costi Link to comment
Salex Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Ai verificat si etrierul celalalt ? Doar asa ... de siguranta . Eu personal, atunci cind umblu la frine, desfac intotdeauna ambele parti chiar daca nu este neaparat necesar. Link to comment
Costi VLN Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 (edited) Ai verificat si etrierul celalalt ? Doar asa ... de siguranta . Eu personal, atunci cind umblu la frine, desfac intotdeauna ambele parti chiar daca nu este neaparat necesar. Da a verificat,insa nu a mai dat etrierul jos,doar roata si placutele si a tras un ochi pe acolo. Pozele promise azi. Edited January 16, 2010 by velican_costi 1 Link to comment
Salex Posted January 16, 2010 Share Posted January 16, 2010 Cazul tau a fost dezbatut si Consiliul Inteleptilor a ajuns, in unanimitate, la urmatoarea concluzie: trebuie sa schimbi etrierii cu etrieri de Lanos . Link to comment
Costi VLN Posted January 16, 2010 Author Share Posted January 16, 2010 Cazul tau a fost dezbatut si Consiliul Inteleptilor a ajuns, in unanimitate, la urmatoarea concluzie: trebuie sa schimbi etrierii cu etrieri de Lanos . Ehe,am in plan de ceva timp acest lucru.Facut calculul si ma duce pe la 1000 lei. Insa da,atunci voi avea frane. Link to comment
Dj_Dark Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Cum 1000 RON? Schimbi si discurile sau cum? Link to comment
Costi VLN Posted January 17, 2010 Author Share Posted January 17, 2010 Ai uitat ca am discuri neventilate?Daca tot fac o treaba o fac calumea.Acum nu stiu le-as cumpara sh,le-as curata bine,as schimba toate garniturile noi, dar mie sa nu iau teapa.Bine ar fi noi dar sa vedem,ca cascavalul.Oricum am de gand asa icuri+etrieri Lanos,axa came+tacheti,baterie 75 ah ori mai mai mare noua si distributia.Dar mai asteptam vreo 15000 km,atunci tre' sa fac distributia si schimb tot. Link to comment
Salex Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 ... baterie 75 ah ori mai mai mare noua ... I-ai schimbat alternatorul sau planuiesti sa faci si lucrul asta ? Link to comment
Costi VLN Posted January 17, 2010 Author Share Posted January 17, 2010 (edited) I-ai schimbat alternatorul sau planuiesti sa faci si lucrul asta ? Nu l-am schimbat si nici nu am de gand.Incarca bine asta,l-am masurat.Vreau sa-mi montez niste monstrii in portbagaj,statie si subwoofer si sa aibe de unde sa suga.Automat montez si condesator,nu se pune problema. PS.Apropo de baterie mare.Am avut vreo 3 ani pe dacie o baterie Bosch de 100 Ah.Tin minte ca odata am ramas fara benzina la vreo 200m de benzinarie.Afara ploua de rupea si de impins nu prea imi ardea pe vremea aia,am bagat 1 si am dat la automat,asa am dus-o pana la pompa.Oricat m-as fi chinuit sa consum aceasta baterie nu reuseam.Zdravana rau,cred ca si acum mai duce la hotul care mi-a furato. Edited January 17, 2010 by velican_costi Link to comment
Costi VLN Posted January 18, 2010 Author Share Posted January 18, 2010 (edited) Zilele astea am facut proba la un subwoofer activ,replica de Sonyxplode.Am luat si kit de fire,le-am montat.Tipul cu sub-ul zicea ca are 150 W RMS.Un kkt de subwoofer,daca avea 50W.Daca dadeam muzica masinii blana acopeream sub-ul de tot.Voi mai cauta sa gasesc ceva sa ma multumeasca. Edited January 18, 2010 by velican_costi Link to comment
vlad_andrei Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Am avut si eu asa ceva, a fost primul meu subwoofer si intr-adevar are doar 50w(citisem in specificatii) si suna foarte slab. Singurul lucru care mi-a placut la el a fost ca l-am luat cu 200 lei, l-am tinut aproape un an si l-am dat cu 250 lei, deci are valoare buna la revanzare . Te sfatuiesc sa-ti cumperi ceva mai bun, chiar daca asta inseamna pret mai mare pentru ca dupa un timp vrei mai mult si o sa-ti para rau! Link to comment
madkat Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Mai intreaba si tu inainte de a lua chestii d-astea... Sunt tot felul de oferte la sh - pana in 400 de lei aparate bune (eu de ex am dat pe magnatul b30 impreuna cu statia magnat ed two limited - 300 si un pic de lei) - de statia dj-ului nu mai zic... Mai vorbim joi una alta pe tema asta Link to comment
Costi VLN Posted January 18, 2010 Author Share Posted January 18, 2010 Pretul era de 250 lei,ma bucurasem,credeam ca am dat lovitura.Insa nu se ridica nici pe departe la ce am in cap. Link to comment
Dj_Dark Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 . Asta era subwoofer-ul tau minune? Nu ai zis ca e activ, astea sunt niste procarii de obicei, am vazut si eu odata la un prieten care vindea asa ceva, tot replica sony, sunt facute sa nu se strice in garantie, fire subtiri la alimentarea statiei integrate, se stingea led-ul de alimentare la bas puternic si se "taia" rau. Pana la urma l-ai cumparat sau nu? Link to comment
Costi VLN Posted January 19, 2010 Author Share Posted January 19, 2010 Nu,nu l-am cumparat,doar l-am probat.O prastie oricum. Alea Jbl despre care ti-am povestit la vad azi sau maine.Sant forta rau alea,veti vedea daca reusesc sa pun mana pe ele. Link to comment
Costi VLN Posted January 21, 2010 Author Share Posted January 21, 2010 Gata am achizitionat azi statie auto Jbl,subwoofer auto Jbl si condesator boa.Poze si detalii diseara. Link to comment
Costi VLN Posted January 21, 2010 Author Share Posted January 21, 2010 (edited) Postez poze si date tehnice cu produsele achizitionate.Amplificator Jbl Grand Touring pe 6 canale,Subwoofer Jbl si condesator Boa,1F. Aplificator Gbl,date tehnice: The GTO755.6's high output MOSFET power supply ensures optimum power delivery into numerous impedances with low distortion. Key FeaturesAmplifier Type Multi Channels Bridgable Bridgable RMS Power at 4 Ohms 60 W x 6 RMS Power at 2 Ohms 107 W x 6 RMS High power at 2 Ohms 214 W x 3 RMS Super high power Mono 1x800W. Other Features3 Way Ready Yes MOSFET Circuitry Yes DimensionsDepth 18.69 in. Height 2.38 In. Width 12.31 in. PerformanceTHD at Rated RMS Power 1 % Signal to Noise Ratio 79 dB Frequency Response 10 Hz - 47000 Hz Crossover / EqualizerHigh - Pass Frequency 32 Hz - 302 Hz Low - Pass Frequency 10 Hz - 320 Hz Subwoofer Jbl date tehnice: Putere 300W RMS (max 1000W), Impedanta 4 ohmi, Diametru difuzor 30 cm, Raspuns in frecventa 35-200Hz. Condnesator Boa,1F,DAate tehnice: Condensator Dietz de 1F Voltmetru digital Se activeaza prin remote Bag si ceva poze cu ele. Edited January 21, 2010 by velican_costi 1 Link to comment
vlad_andrei Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 Ceva impresii...? Sau inca nu le-ai montat? Am avut si subwooferul asta, dar in incinta trapezoidala...mie unul mi-a placut! Link to comment
Costi VLN Posted January 21, 2010 Author Share Posted January 21, 2010 Inca nu le-am montat,abea azi le-am achizitionat,sincer abea astept.Dar sa mai treaca gerul asta mizerabil,ca imi ingheata inima. Link to comment
Rafi Posted January 21, 2010 Share Posted January 21, 2010 (edited) ooo da sa vezi acum ..numaru vibreaza oglinzile nu stau locului )"> sa le stapanesti sanatos "> Edited January 21, 2010 by Rafi Link to comment
Costi VLN Posted January 22, 2010 Author Share Posted January 22, 2010 ooo da sa vezi acum ..numaru vibreaza oglinzile nu stau locului sa le stapanesti sanatos Mersi la fel.Stiu,dupa ce le montez trebuie sa antifonez grupa mare,cred ca va zdrangani toata. Link to comment
Salex Posted January 22, 2010 Share Posted January 22, 2010 Cel mai ieftin Aluband il gasesti la Dedeman. Saptamina trecuta mi-am mai luat un pachet ... preventiv ... vad eu unde il pun Link to comment
Costi VLN Posted January 22, 2010 Author Share Posted January 22, 2010 Multam Salex,intai le montez si dupa cumpar,sa vad cam de cat am nevoie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now