Salex Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Tati ... iart-o, arata impecabil. Foloseste si tu timpul mai cu folos, vino la Costinesti Link to comment
madkat Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Acu sa fiu si eu ticalos (asa prieteneste, ca inca imi scrie "rusine" pe traversa de la radiator) - motorul e curat luna, da' garnitura antipraf de la etrierul dreapta tot aia de joi e? Link to comment
Costi VLN Posted May 26, 2010 Author Share Posted May 26, 2010 Maine sant liber si vreau sa ma apuc de ea. Link to comment
augustinionut Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Din curiozitate, de ce tubul de admisie aer traverseaza masina de la dreapta la stanga pe langa galeria de evacuare si nu se opreste sub farul drept, ca sa ia aer rece de peacolo de undeva? 1 Link to comment
Costi VLN Posted May 26, 2010 Author Share Posted May 26, 2010 Da,asa a fost proiectata sa traga aer prin acel tub din apropierea farului stanga. Cica acolo ar fi cel mai rece aer din compartimentul motor.. Link to comment
KumKum Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Din cate stiu eu mai este un tub care vine de sub carcasa fitrului si trage aer din zona proiectorului ca sa zic asa... Link to comment
banzay Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 La exe-ul meu, cutia rezonatoare care vine sub cutia filtrului, nu are nici o gaura. (sau nu am vazut eu bine?) Link to comment
Dj_Dark Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 (edited) On 5/26/2010 at 9:11 PM, KumKum said: Din cate stiu eu mai este un tub care vine de sub carcasa fitrului si trage aer din zona proiectorului ca sa zic asa... Acolo e o cutie de rezonanta si atat. Are o mica gaura pentru scurgerea apei ajunsa accidental, insuficienta insa pentru a trage suficient aer. Edited May 27, 2010 by Dj_Dark Link to comment
Costi VLN Posted May 28, 2010 Author Share Posted May 28, 2010 (edited) Am rezolvat si cu garnitura etrierului.Multam DJ,pt ajutor. Cu ocazia asta am descoperit ca am un duf de planetara crapat,trebuie inlocuit. Am inlocuit si butonasele montate pe stalpi,cele pt actionarea plafonierei. Edited May 28, 2010 by velican_costi Link to comment
ing3r Posted May 28, 2010 Share Posted May 28, 2010 Ce-ti mai place sa lucrezi la ea! Cat te-au costat butonasele alea de la usi, de jos, ca trebuie si eu sa imi cumpar ? Link to comment
madkat Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Tu ai pus garnitura antipraf fara sa dai etrierul jos? Cum? Link to comment
Viktor Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 (edited) @madkat, etrierul se da jos doar pentru reconditionare sau in cazul in care nu permite scoaterea discului. Orice alta interventie la etrier, se face direct pe masina. Dupa cum vad eu in poze, garniturile la acei etrieri se prind pe exterior, deci foarte simplu de schimbat la fata locului (pe masina). Edited May 29, 2010 by viktor Link to comment
madkat Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Teoretic da - dar garintura antipraf de la etrierul de cielo are marginea exterioara cu o buza metalica, care intra fortat prin apasare egala pe toata circumferinta. Eu nu am reusit sa o pun la loc decat cu etrierul jos de pe masina... Link to comment
Dj_Dark Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Nici noi nu am reusit sa o punem ca lumea iti dai seama. Am facut varza marginea aia insa dupa multa truda am nimerit-o. Cea mai mare problema a fost ca nu am putut da discul jos. Surubul ala e terminat si nu am avut nici scule trebuincioase (am ajuns la concluzia ca imi mai trebuie niste scule )) Link to comment
madkat Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Pai daca facurati varza marginea, sper sa tina garnitura... Discul am incercat si eu sa il scot, sa scap de dat jos etrier, surubul s-a desfacut, dar discul era intelepnit rau pe butuc. Probabil de la mers cu jante fara capacel in centru, a intrat mizerie si a corodat... Link to comment
Salex Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 On 5/31/2010 at 5:22 AM, Dj_Dark said: Surubul ala e terminat si nu am avut nici scule trebuincioase (am ajuns la concluzia ca imi mai trebuie niste scule )) Tot ce va trebuia era o bormasina cu un burgiu de 3-4 mmm Link to comment
Dj_Dark Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 O daltita intai. Daca se reteza vre-o margine, atunci bormasina. Link to comment
Viktor Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 (edited) Sau: incalzit putin, ciocan si un dorn drept la ambele capete pentru a bate surubul in cap pe lung, dupa care iese la surubenlita. Edited May 31, 2010 by viktor Link to comment
Dj_Dark Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Unul din capete e cam greu de atins cu dornul. Am incercat sa-l bat cu ciocanul rece insa nu aveam surubelnita adecvata de batut. Link to comment
Costi VLN Posted June 1, 2010 Author Share Posted June 1, 2010 Lasa DJ_ule ca ma voi duce la mecanic sa le schimb,sa pun ventilate si v-a stii el cum sa le demonteze. Adevarul e ca nici nu am stat de ele,poate le dovedeam pana la urma. Link to comment
Dj_Dark Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Adevarul asta e. La ce lene aveam pe mine dupa o zi de munca, s-a vazut. Link to comment
Costi VLN Posted June 2, 2010 Author Share Posted June 2, 2010 Am reusit sa cumpar materialele pt antifonare. -3 cutii a 1kg de grund gri -3 cutii a 1kg de vopsea neagra -2 cutii a 3,5 kg deantifon cauciucat -pesule diferite marimi si o perie de sarma. Vreau sa cumpar si o pasla,sa o montez intre mocheta interioara si tabla,apoi sa vad cum am timp liber sa ma apuc de treaba. Link to comment
Costi VLN Posted June 9, 2010 Author Share Posted June 9, 2010 Am cumparat plasa cu faguri ceva mai mari,pt grila radiator. Am si montat-o,intr-o ora a fost gata. Imi place mai mult asa. Cred ca imi ajunge sa montez si in bara,maine ma apuc si de ea. Link to comment
EM!L Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Arată bine, totuşi aş fi optat pentru varianta "curată" (fără sigla Daewoo). Nici suporturile de nr. nu se încadrează (după gusturile mele, desigur) în peisaj, le-aş schimba cu unele neinscripţionate (sau eventual unele DaewooClub.ro ) Link to comment
Dj_Dark Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Mie mi-a placut intotdeauna sigla aia si pozitia ei. E ceva deosebit . In ceea ce priveste suportul de numar, imi recunosc ignoranta, pana acum nu i-am dat atentie. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now