Costi VLN Posted August 9, 2010 Author Share Posted August 9, 2010 Ma,sa stii ca si-a facut treaba,insa da,ai dreptate,parca e cam slabut motorul. Link to comment
Costi VLN Posted August 12, 2010 Author Share Posted August 12, 2010 (edited) Intre timp am participat la intalnirea nationala Cileoclub,ma bucur ca am cunoscut,iar,niste oameni deosebiti. Drumul a fost frumos,traseul fiind Bucuresti,Ploiesi,Cheia,Brasov,iar la intoarcere am luat-o catre Sibiu,stanga pana la Cabana-Pastravaria Albota,unde am mancat un pastrav super bun.Avea dreptate DJ-Dark ca merita. Intoarcerea s-a facut pe Transfagarasean,insa a doua parte a drumului,de la cabana Capra in jos e dezastru,ocoliti-l.Ne-am terminat masinile pe cuvant. Cat despre consum,am facut un calcul si am scos pana in 7L.Eu zic,ca e ok. Edited August 12, 2010 by velican_costi 1 Link to comment
Costi VLN Posted August 15, 2010 Author Share Posted August 15, 2010 Intre timp am reusitsa montez si pleoape farurilor si sa imbrac tevile instalatiei de AC intr-un material termoizolant. Link to comment
madkat Posted August 16, 2010 Share Posted August 16, 2010 "Modificarea" la conductele de freon am mai vazut-o si la alte masini - si stiu ca e destul de eficienta. Mai e o chestie care ma gandeam sa o fac eu - parte din tulumba de admisie aer in habitaclu este tabl;a goala expusa caldurii de la motor (zona cu rezistentele de trepte si cu ventilatorul) - aceea ar merita izolata pentru o eficienta mai mare a AC-ului. Partea mai nasoala e ca nu mai ajuta la incalzire iarna, insa cu calorifer nou, nu cred sa ai probleme. Despre pleoape... - incepe sa fie prea incarcata masina... Link to comment
Costi VLN Posted August 16, 2010 Author Share Posted August 16, 2010 Sa stii ca am impresia ca baga o idee mai rece AC-ul. Cat despre pleoape,erau mult mai mari,insa am ales sa le fac cat mai finute,insesizabile. Nici mie nu-mi plac asa mari,tipatoare.Momentan imi plac,nu stiu de ce,insa-mi plac,cand nu-mi vor mai place,jos cu ele. O poza cum aratau cand le-am luat si cum le-am finisat,nu-mi placeau asa butucanoase. Link to comment
Costi VLN Posted August 19, 2010 Author Share Posted August 19, 2010 Niscai poze noi de azi. Link to comment
raresvintea Posted August 20, 2010 Share Posted August 20, 2010 de ce dumnezeu nu ai colantat stalpii pana la capat? ca arata ca dracu! de restu nu mai comentez, imi plac eleronu si stopurile. doar atata Link to comment
augustinionut Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 Lufturile alea de la usi nu vajaie? Link to comment
raven84 Posted August 21, 2010 Share Posted August 21, 2010 (edited) Nici o masina de o asemenea varsta nu mai este perfect ca noua insa ceea ce pierde din cauza vechimii castiga prin munca si stradania proprietarului de a o mentine in cea mai buna stare de functionare. Tot respectul pentru munca lui velican costi Pe de alta parte, stalpii centrali nu cred ca i-a colantat complet ca sa se alinieze si cu colantarea stalpilor din spate...dar pentru asta trebuie sa privesti masina in ansamblu, altfel este destul de greu de dedus ce si cum. Edited August 21, 2010 by raven84 1 Link to comment
Costi VLN Posted August 23, 2010 Author Share Posted August 23, 2010 On 8/21/2010 at 2:08 PM, augustinionut said: Lufturile alea de la usi nu vajaie? Despre ce lufturi vb?Ornamentele? Link to comment
Costi VLN Posted August 23, 2010 Author Share Posted August 23, 2010 Intre timp am reusit sa schimb si amortizoarele spate. Nu e mare diferenta intre ce aveam si astea noi,se pare ca erau inca in stare buna. Le-am luat si pe cele fata,insa vreau sa cumpar si flansele sa fac treaba buna. Multam mister DJ_Dark pt compane si ajutor. Link to comment
madkat Posted August 24, 2010 Share Posted August 24, 2010 daca nu e mare diferenta inseamna ca ai luat tot amortizoare tip "barca" ... ce ai pus? Link to comment
Costi VLN Posted August 24, 2010 Author Share Posted August 24, 2010 Vorbeam despre cele spate.Erau inca ok. Cele duse,sant cele fata. Am pus Bilstein,ulei. Link to comment
Costi VLN Posted August 31, 2010 Author Share Posted August 31, 2010 Pt a avea un sunet mai puternic,un bass mai clar-grav,am facut urmatoarea modificare. 1 Link to comment
augustinionut Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 On 8/23/2010 at 8:01 AM, velican_costi said: Despre ce lufturi vb?Ornamentele? DA, alea.CA e cam taiate la colturi. Link to comment
Salex Posted September 20, 2010 Share Posted September 20, 2010 @augustinionut: Iti pot spune ca ti se pare, lucru care poate fi confirmat si de alti colegi care stiu din Parcare masina lui costi Link to comment
Costi VLN Posted September 21, 2010 Author Share Posted September 21, 2010 (edited) Ms Salex. Din pacate ieri Daciuta a pornit spre alte carari,fara mine. A fost vanduta,sper ca actualul propietar sa o ingrijeasca macar pe jumatate cum am ingrijit-o eu. Drept urmare,ultima poza cu doamnele mele,impreuna. Edited September 21, 2010 by velican_costi Link to comment
Salex Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 I-a ajuns mai Costi, arata f. bine pentru virsta ei. Am avut si eu o Dacie din '81 la care am tinut mult si pe care am invatat si exersat multe din tainele mecanicii auto. De a mea m-am despartit in 1997 insa si acum imi aduc aminte cu placere de km. parcursi impreuna. La cererea initiatorului topicului, realitatea din postul anterior se va reflecta de acum inainte si in titlul topicului. Link to comment
Tommy Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 On 9/21/2010 at 8:00 PM, velican_costi said: A fost vanduta,sper ca actualul propietar sa o ingrijeasca macar pe jumatate cum am ingrijit-o eu. Macar jumate spray si kit ) On 9/22/2010 at 5:35 AM, Salex said: I-a ajuns mai Costi, arata f. bine pentru virsta ei. In orice tara civilizata RCA-ul pt o limuzina de asta se ridica la minim 1000 de dolari pe an. 1 Link to comment
Dumitru Cristian Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Si in tari civilizate precum Belgia la masinile mai vechi de 30 de ani parca ai o gramada de beneficii incluzand scutirea impozitului. 1 Link to comment
Costi VLN Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 (edited) Cu aceasta LIMUZINA,plina de kit si spray,am invatat sa conduc,sa schimb un ulei,o platina,o placuta etc.Imi voi aminti mereu cu placere de ea,cu toate ca la 2-3 saptamani trebuia sa mai inlocuiesc cate ceva la ea. Si sincer,tare-mi placea sa o mai conduc,sa rotesc volanul greu,sa apas ambreazul la stop pana imi amortea piciorul,sa mai trag un sprit in frana de motor,asa totul mecanic,o masina adevarata nu plina de electrica cum e azi. Eu voi aprecia mereu un om care a reusit sa-si pastreze masina 25-30 de ani,fie ea si plina de kit. In alta ordine de idei,m-am cam saturat de injectiile tale,de sarcasmul si snobismul tau.Stii prea bine ca nu e prima oara.Pariez ca nu sant singurul. O zii buna-ti doresc . Edited September 22, 2010 by velican_costi Link to comment
Englishman Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Cat ai luat pe ea, Costi ? daca nu sunt indiscret. Link to comment
Costi VLN Posted September 22, 2010 Author Share Posted September 22, 2010 On 9/22/2010 at 7:27 PM, Englishman said: Cat ai luat pe ea, Costi ? daca nu sunt indiscret. Ai Pm Englezule. Link to comment
Costi VLN Posted October 1, 2010 Author Share Posted October 1, 2010 Azi m-am apucat sa mai aranjez putin cablurile audio. Am inlocuit boxele ovale spate,tot cu Sony Xplode,par mai zdravene astea. Am achizitionat 2 role de aluband,am de gand sa antifonez si tabla plafonului.De asemenea,vreau sa refac si tapiteria plafonului,pt care am cumparat vinilin negru,1l de prenadez,fire,papuci si 2 lampi de portbagaj cu becuri cu 6 leduri,pe care am de gand sa le montez in plafon,deasupra usilor spate. Scuze de ...aveti idee se demonteaza greu plafonul interior?Ce preinderi are,eventual metode.Sper ca nu are acele parghii metalice gen tapiterie plafon dacia. Ceva poze... Link to comment
RD-Woo Posted October 1, 2010 Share Posted October 1, 2010 On 10/1/2010 at 2:11 PM, velican_costi said: ...aveti idee se demonteaza greu plafonul interior? Ti-am trimis PM.. spor la treaba! iese pe cinste treaba cu antifonarea Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now