Jump to content

Daewoo Cielo 1995


Recommended Posts

Intre timp am participat la intalnirea nationala Cileoclub,ma bucur ca am cunoscut,iar,niste oameni deosebiti.

Drumul a fost frumos,traseul fiind Bucuresti,Ploiesi,Cheia,Brasov,iar la intoarcere am luat-o catre Sibiu,stanga pana la Cabana-Pastravaria Albota,unde am mancat un pastrav super bun.Avea dreptate DJ-Dark ca merita.

Intoarcerea s-a facut pe Transfagarasean,insa a doua parte a drumului,de la cabana Capra in jos e dezastru,ocoliti-l.Ne-am terminat masinile pe cuvant.

Cat despre consum,am facut un calcul si am scos pana in 7L.Eu zic,ca e ok.

Edited by velican_costi
  • Like 1
Link to comment

"Modificarea" la conductele de freon am mai vazut-o si la alte masini - si stiu ca e destul de eficienta. Mai e o chestie care ma gandeam sa o fac eu - parte din tulumba de admisie aer in habitaclu este tabl;a goala expusa caldurii de la motor (zona cu rezistentele de trepte si cu ventilatorul) - aceea ar merita izolata pentru o eficienta mai mare a AC-ului. Partea mai nasoala e ca nu mai ajuta la incalzire iarna, insa cu calorifer nou, nu cred sa ai probleme.

 

Despre pleoape... [-X - incepe sa fie prea incarcata masina...

Link to comment

Sa stii ca am impresia ca baga o idee mai rece AC-ul.

Cat despre pleoape,erau mult mai mari,insa am ales sa le fac cat mai finute,insesizabile.

Nici mie nu-mi plac asa mari,tipatoare.Momentan imi plac,nu stiu de ce,insa-mi plac,cand nu-mi vor mai place,jos cu ele.

O poza cum aratau cand le-am luat si cum le-am finisat,nu-mi placeau asa butucanoase.

Link to comment

Nici o masina de o asemenea varsta nu mai este perfect ca noua insa ceea ce pierde din cauza vechimii castiga prin munca si stradania proprietarului de a o mentine in cea mai buna stare de functionare. Tot respectul pentru munca lui velican costi :thumbl:

 

Pe de alta parte, stalpii centrali nu cred ca i-a colantat complet ca sa se alinieze si cu colantarea stalpilor din spate...dar pentru asta trebuie sa privesti masina in ansamblu, altfel este destul de greu de dedus ce si cum.

Edited by raven84
  • Like 1
Link to comment

Intre timp am reusit sa schimb si amortizoarele spate.

Nu e mare diferenta intre ce aveam si astea noi,se pare ca erau inca in stare buna.

Le-am luat si pe cele fata,insa vreau sa cumpar si flansele sa fac treaba buna.

 

 

Multam mister DJ_Dark pt compane si ajutor.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Ms Salex.

 

Din pacate ieri Daciuta a pornit spre alte carari,fara mine.

A fost vanduta,sper ca actualul propietar sa o ingrijeasca macar pe jumatate cum am ingrijit-o eu.

Drept urmare,ultima poza cu doamnele mele,impreuna.

Edited by velican_costi
Link to comment

I-a ajuns mai Costi, arata f. bine pentru virsta ei. Am avut si eu o Dacie din '81 la care am tinut mult si pe care am invatat si exersat multe din tainele mecanicii auto. De a mea m-am despartit in 1997 insa si acum imi aduc aminte cu placere de km. parcursi impreuna.

 

La cererea initiatorului topicului, realitatea din postul anterior se va reflecta de acum inainte si in titlul topicului.

Link to comment
  On 9/21/2010 at 8:00 PM, velican_costi said:

A fost vanduta,sper ca actualul propietar sa o ingrijeasca macar pe jumatate cum am ingrijit-o eu.

Macar jumate spray si kit :) )

 

  On 9/22/2010 at 5:35 AM, Salex said:

I-a ajuns mai Costi, arata f. bine pentru virsta ei.

In orice tara civilizata RCA-ul pt o limuzina de asta se ridica la minim 1000 de dolari pe an.

  • Like 1
Link to comment

Cu aceasta LIMUZINA,plina de kit si spray,am invatat sa conduc,sa schimb un ulei,o platina,o placuta etc.Imi voi aminti mereu cu placere de ea,cu toate ca la 2-3 saptamani trebuia sa mai inlocuiesc cate ceva la ea.

Si sincer,tare-mi placea sa o mai conduc,sa rotesc volanul greu,sa apas ambreazul la stop pana imi amortea piciorul,sa mai trag un sprit in frana de motor,asa totul mecanic,o masina adevarata nu plina de electrica cum e azi.

 

Eu voi aprecia mereu un om care a reusit sa-si pastreze masina 25-30 de ani,fie ea si plina de kit.

 

In alta ordine de idei,m-am cam saturat de injectiile tale,de sarcasmul si snobismul tau.Stii prea bine ca nu e prima oara.Pariez ca nu sant singurul.

O zii buna-ti doresc .

Edited by velican_costi
Link to comment
  • 2 weeks later...

Azi m-am apucat sa mai aranjez putin cablurile audio.

 

Am inlocuit boxele ovale spate,tot cu Sony Xplode,par mai zdravene astea.

 

Am achizitionat 2 role de aluband,am de gand sa antifonez si tabla plafonului.De asemenea,vreau sa refac si tapiteria plafonului,pt care am cumparat vinilin negru,1l de prenadez,fire,papuci si 2 lampi de portbagaj cu becuri cu 6 leduri,pe care am de gand sa le montez in plafon,deasupra usilor spate.

 

Scuze de offtopic.gif

...aveti idee se demonteaza greu plafonul interior?Ce preinderi are,eventual metode.Sper ca nu are acele parghii metalice gen tapiterie plafon dacia.63000000.gif

 

Ceva poze...

post-18944-000620800 1285941968_thumb.jpg

post-18944-034486800 1285941999_thumb.jpg

post-18944-085537000 1285942049_thumb.jpg

post-18944-004619200 1285942071_thumb.jpg

post-18944-081159100 1285942133_thumb.jpg

post-18944-006814200 1285942164_thumb.jpg

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...