Costi VLN Posted February 19, 2011 Author Share Posted February 19, 2011 Au urmatoarele inscriptii,am facut poze insa nu se distinge.Pa partea ceramica scrie NGK R,rotind la 180 scrie BPR6ES,apoi pe metal mai e trecut made in France plus din nou seria BPR6ES,dupa care o serie mica inscriptionata pe suprafata hexagonala,de actionare a cheei,LOXV. Acum da-le in masa de bujii,sper sa-si faca treaba. 1 Link to comment
ZDN Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 (edited) Uite cam,care e sunt diferentele dintre fake,si adevarate. http://www.ngk-spark...fake/index.html Ale lui argon sunt reale,http://www.ngksparkplugs.com/products/spark_plugs/standard.asp?mode=nml#,diferenta dintre cuti. Parca ngk,sunt made in japan,si aduse din usa. Si mai e o diferenta,ce e foarte ieftin sigur sunt fake, Edited February 19, 2011 by ZDN Link to comment
Englishman Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 Adica cam pe aici : http://www.ngk-spark...fake/index.html Greu cu cititul... 1 Link to comment
Dumitru Cristian Posted February 19, 2011 Share Posted February 19, 2011 Interesante piesele "> NGK-urile.. chiar in cazul in care ar fi originale, cele made in france... am avut eu, originale sigur.. si erau cam varza si asa.. Poate trec intr-o zi sa vad cum e cu bara aia Link to comment
Costi VLN Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 (edited) Azi,cu toete ca vremea a fost naspa rau,m-am apuca de montat bara.Am inlocuit vasul de lichid de frana,apoi am decupat in asa fel incat sa-mi ramana intacta prinderea vasului de espansiune,am scurtat suruburile mari,deh erau prea lungi.Montat bara,tras o tura si e o oarecare diferenta,parca mai tapana in curbe. Am de gand sa nu las asa decupatura respectiva,vreau sa le unesc printr-un U,sudat pt a unii zonele decupate,in interiorul caruia sa pot trece talpa de prindere a vasului.Sper ca am fost inteles.Bara va fi vopsita in negru,o faceam azi insa e frig rau afara si nu se usuca. De asemnea am tras si o poza cu diferenta dintre cele 2 recipiente de lichid,cel mare e original al masinii. Poze... Edited February 20, 2011 by velican_costi Link to comment
nflt Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 (edited) 1. Jos pălăria pentru modul în care îngrijești mașina 2. Strut bar-ul montat ... intenționezi să soliciți suspensia față la limita la care bara va face totuși ceva?? ... e vorba de transferul parțial al forțelor de torsiune din caroserie! Cred că la acest moment bara are doar efect psihologic placebo! 3. Am impresia că la un moment dat, undeva în topic, a apărut și întrebarea legată de acele tampoane superioare ... par mai întinse decât prevede ''legislația'' în vigoare! 4. Te-am văzut ieri pe Fundeni, când tăiai la stg cartierul către Colentina ... erai la 2 mașini în față, n-aveam cum să clipesc xenonu' a salut ! "> Edited February 20, 2011 by nflt Link to comment
argon Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Eu ii zisesem de palierele intinse, stau parca acu acu ies prin capota..dar daca le are pe cele noi, banuiesc ca nu le va mai tine mult pe cele vechi. Link to comment
Costi VLN Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 Ms nflt,m-am atasat de ea si vreau s-o pastrez cat mai ok. Flansele vor fi schimbate in curand,deja sant achizitionate. Link to comment
Englishman Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Spune-mi te rog ce material e ala cu care ai invelit conductele de la AC si de unde e luat. Senchiu`. Link to comment
danutza Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 (edited) Si pune si tu aparatoarea la flexu ala cu care ai decupat flansa barii, pentru siguranta ta..Lucrez de 8 ani in domeniul abrazivelor si stiu cum se sparge un disc. LE: In rest imi place foarte mult ce ai lucrat . Edited February 20, 2011 by danutza Link to comment
nflt Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 (edited) ... outchy... acu' am zărit... nu e bine ... eu lucrez în domeniul scosului de discuri sparte din utilizatori ... nu vrei să știi !! Spune-mi te rog ce material e ala cu care ai invelit conductele de la AC si de unde e luat. Senchiu`. Știu că este un covoraș de neopren aluminizat, se vinde la metru, din rolă, pe la Praktiker, Bricostore ..s-ar putea să existe și echivalentul pentru tubulaturi (cochilii) Edited February 20, 2011 by nflt Link to comment
Costi VLN Posted February 20, 2011 Author Share Posted February 20, 2011 (edited) Materialul l-am luat din Bricostore.Izolatie tevi-conducte. De obicei am aparatoarea flexului montata,ultima oara am avut montata perie de sarma pe el si azi din cauza frigul de afara nu am mai stat sa montez aparatoarea. Stiu consecinte,am vazut pe viu,JALE... Edited February 20, 2011 by velican_costi Link to comment
madkat Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 De ce n-ai prins vasul de expansiune PESTE bara? Nu mi se pare o fericire ca ai decupat-o. La fel, nu imi place ca brida pentru cabluri este sub flasa, si nu deasupra ei Link to comment
Dj_Dark Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 (edited) Ce de modificari domnu' n-am mai intrat demult p-aci . Bravo! Bujiile alea daca le nimereai made in japan erau mai ok. Eu recomand totusi sa iei Champion, alea nu sunt contrafacute si nu exista nici o diferenta in functionarea motorului de la un tip la altul, am testat odata pe masina unui prieten. Valabil numai la cielo 8V @madkat, prinderea vasului de pe oala e mai sus si tot nu se aseza bine din pacate. Dar stai linistit, eu sunt de acord cu nflt, bara aia e buna doar la suspensie supersport , la normala e degeaba. Edited February 21, 2011 by Dj_Dark Link to comment
EM!L Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 am decupat in asa fel incat sa-mi ramana intacta prinderea vasului de espansiune Am de gand sa nu las asa decupatura respectiva,vreau sa le unesc printr-un U,sudat pt a unii zonele decupate,in interiorul caruia sa pot trece talpa de prindere a vasului. Te-ai gândit înainte de a face "modificarea" asta? Sau mai important e că, după vopsirea în negru, va arăta fain în poze ... Oricum faza cu "e mai tzapănă" e placebo, zic eu (neştiind condiţiile în care ai testat) 2 Link to comment
argon Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Ma intrebam de ce ai luat amortizoare clasice pe ulei daca tot vrei strut bar. 1 Link to comment
Costi VLN Posted February 21, 2011 Author Share Posted February 21, 2011 Argon,amortizoarele le am luate de vreo 4-5 luni,la vremea aceea nu vroiam bara.Insa,acum piticii mei vor,drept urmare am luat bara si am montat-o.Nu voi fi multumit de amortizoare,foarte bine,luam altele,pe gaz de data asta. Link to comment
madkat Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Bara face bine si cu suspensie stock. Mai atenueaza flexibilitatea caroseriei, care la Cielo este un pic cam mare... Link to comment
albanezu Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 imi pare rau sa-ti spun dar ai facut o porcarie ca ai taiat bara! acum iti este solicitat surubul din partea netaiata, celalat unde-i vasul de expansiune ii doar cu rol decorativ. eu cand am montat bara am taiat piciorusul de la vasul de expansiune, oricum mai are 2 in care sa se tina. Cand ti-am spus ca cu bara asta poti intra mai tare in virajele stranse nu m-am gandit ca o vei taia, NICI O CLIPA acum cred ca bara are doar rol decorativ si nici o utilitate. Sincer, aceasta este parerea mea, acum bani tai, decizia ta...dar eu nu as fi taiat-o. Pentru aceasta esti UNICAT ! Bafta si numai bine, daca te mai intereseaza si alte piese suna-ma... 2 Link to comment
Costi VLN Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 (edited) Albanezule,daca citeai mai sus ai fi inteles ce planuri am cu ea. Drept urmare;Azi am reusit sa fac bara,acel U de care va vorbeam mai sus. Am masurat,croit,sudat,curatat,degresat,vopsita in negru si remontata pe masina.Am reusit sa pastrez prinderea originala a vasului de espansiune,ceea ce imi propusesem. Poze. Edited February 26, 2011 by velican_costi Link to comment
argon Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Era mult mai elegant daca sudai sau gaureai pentru un surub, in flansa aia, de care prindeai vasul. Link to comment
Costi VLN Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 (edited) Era mult mai elegant daca sudai sau gaureai pentru un surub, in flansa aia, de care prindeai vasul. In ambele cazuri trebuia sa desfiintez prinderea originala a vasului,ceea ce nu am vrut din start.De aceea am optat pt aceasta modificare. Crede-ma am luat toate posibilitatile in calcul. Edited February 26, 2011 by velican_costi Link to comment
albanezu Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 hai sa-ti mai explic de ce, daca nici acum nu ma intelegi am sa-ti fac un desen sa-ti explic de ce bara aia acum nu mai are nici un efect! fortele acum nu mai sunt egale, forta merge prima data in surubul netaiat si se inchide in U ala din tabla care l-ai facut tu si acolo se opreste chiar daca ai unit partile, tot nu are nici un efect, se comporta ca un amortizor adica are posibiliatetea de flambare. daca tot nu vroiai sa decupezi urechea de la vasul de expansiune, care era cea mai buna solutie, trebuia sa dai o gaura in flansa aia, sa bagi flexu sa tai prinderea de pe caroserie ca flansa sa coboare mai jos. prindeai vasul pe flansa, flansa pe masina bara de flansa si ai rezolvat problema. tu acum prin taierea acelei bucati si resudarea alteia in forma de U n-ai mai castigat nimic, doar efectul de amortizor care oricum este egal cu zero. esti prima persoana care taie flansa pentru a nu distruge vasul , dar pentru ca ai dat 140 ron...iti spun unde si ce ai gresit si pe telescoape pe ulei nu vei simti diferenta, pune-ti pe gaz, cauta gabriel ROSI SAU ALBASTRE nici decum galbene...o sa intelegi diferenta cand le vezi Link to comment
raven84 Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Am urmarit discutia asta si sunt oarecum de acord cu @Albanezu in conditiile in care bucata aia de tabla in forma de "U" s-ar putea sa se comporte mai degraba ca un arc si intr-adevar fortele exercitate in viraje sa fie mai accentuate pe un singur surub. Daca am inteles bine, vasul avea trei suruburi de prindere, asa ca personal as fi renuntat la cel de langa strut bar sau as fi polizat suportul de plastic al vasului in acea zona pana s-ar fi asezat corect peste inelul barei. Link to comment
nflt Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 (edited) ..mă risc să contrazic albanezu la modul în care se transferă forțele prin zonă... ...putea să taie flanșa și în 3 locuri ... care lucrează cu metalu' vede clar că oricum rezistența flanșei este MICĂ (asta în cazul în care chiar ar fi pusă la treabă) deoarece ea se rezumă la cele 2 zone și așa găurite (vezi foto) ... în caz de ceva, de acolo se îndoaie ! După părerea mea, ansamblul nu respectă nici o regulă de transfer eficient al forțelor: 1. Bara poate ''flamba'' ... este subțire 2. Cele 2 plăci, ce formează urechile de prindere, trebuiau să ''sară'' pe ambele părți ale cercului ...așa, au tendința de a îndoi flanșa în dreptul găurilor. 3. Placa circulară trebuia ranforsată pe una dintre circumferințe (internă sau externă) cu încă un plan (un ''cilindru'') ... obținerea unei secțiuni în ''L'', măcar... 4. Șuruburile M8 din schemă, au fost gândite să mențină flanșele elastice+rulmenți pe o poziție ... pentru preluare forțe discutăm de minim M12, speciale ... deci...repet: PLACEBO Edited February 27, 2011 by nflt 2 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now