fiu25ionut Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Da, chair frumoase, mi-ar placea si mie daca s-ar potrivi ... Link to comment
madkat Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Sunt misto, dar si pentru mine inutile. La alfa am pe dreapta parasolar cu bec deasupra, si nu cred ca a fost folosit vreodata de cinci ani de zile... Link to comment
raresvintea Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 (edited) Felicitari pt masina si sincer multumim ca mai postezi si poze si chiar ti updatat topicul! Foarte ingrijita masina! Daca iti vei cumpara alata masina pastreaza baba, pt ca o vei vinde ori foarte prost, ori cand vei avea de mers prin coclauri ai sa vezi ca nu te-ar lasa sufletu cu cea noua. Iar cielo e o masina buna! Iar la cate i-ai schimbat n vad ce ar mai pica! De unde ai cumparat becurile cromate? Vreau si eu 2 seturi! Le-ai cumparat de la vreun magazin din Bucuresti, cu cat? Si bine ca nu te-ai chinuit ca mine sa scoti prostiile alea de plastice galbene din semnalele fata prin gaura! Ai avut suflanta si ai facut o treaba foarte eleganta! Iar de parasolare nici nu mai zic! Poate o fi util doar pt doamna, dar ca efect vizual pt cine nu stie, e foarte mare! Am renuntat la cielo, dar cate o data ma mai plimb cu un altul si imi amintesc prin ce drumuri infundate mergeam, iar cu octavia cu tot cu pachet de drumuri grele se aude cum harjaie baia, pe cand la cielo, incetu dar nu am lasat baia prin gropi! Si ma uit cu mare placere la cei care tin cu adevarat la masinile lor si sunt putini, dar sunt prezenti Si mai e un aspect: cielo depaseste cu mult loganul! Si de multe ori isi facea treaba foarte bine si il reparam, daca era ceva in liniste si cu preturi omenesti, nu ca la opel/renault/vw ca dai pe piese cat nu fac! Acuma daca te-ai duce catre un passat diferenta a fi mare! Succes si keep us in touch! Edited June 9, 2011 by raresvintea Link to comment
Costi VLN Posted July 4, 2011 Author Share Posted July 4, 2011 Intre timp am reusit sa mai trag 2 randuri de cabluri RCA,de la hu la statie,astfel am tras semnal separat pe canalele Left,Right si Subwoofer. Am folosit ca si precedentele Dietz,le-am tras impreuna cu instalatia masinii,insa inainte le-am imbracat in folie de aluminiu,la fel legata la masa masinii. Acum ma tot chinui sa le echilibrez din setari si reglajele statiei.Cand zic,ca-i bine incep iar,''parca mai trebuie putin mai mult volum pe vreun canal,sau mai mult-putin bass. Link to comment
Dj_Dark Posted July 4, 2011 Share Posted July 4, 2011 (edited) Daca ma lasi pe mine le echilibrez imediat . In principiu statia ar trebui lasata "pe direct" acum si toate setarile facute din cass (daca are filtre). Asa scapi jumatate de munca si te si ajuta avand in vedere ca folosesti si iesirile cass-ului. Mai greu cu egalizatul volumului intre iesirile cass-ului si ale statiei, exceptand sub-ul. Edited July 4, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Costi VLN Posted July 4, 2011 Author Share Posted July 4, 2011 Poate ne mai chinuim putin joi la Polivalenta. Link to comment
Costi VLN Posted July 12, 2011 Author Share Posted July 12, 2011 Intre timp am ramas si fara baterie.Am mers tot pe Bosch,de data asta am ales S3 de 70 Ah. Am mai avut pe Dacie un acumulator Bosch si am fost foarte multumit.Sper sa fiu si de data asta. Link to comment
korydon Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Ce material ai folosit la izolarea instalatiei de A/C ? Link to comment
argon Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Stii ca nu eficientizezi nimic cu izolatia aia, nu-i asa? Din contra, mai mult strici, recomand studierea principiului de functionare a aerului conditionat pentru edificare. Link to comment
Costi VLN Posted July 12, 2011 Author Share Posted July 12, 2011 (edited) Se gaseste in Bricostore,izolator tevi-conducte.E rezistent si la caldura.Nu e scump,vreo 2-3 lei metru. Edited July 12, 2011 by velican_costi Link to comment
madkat Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Stiu ca nu e locul pentru teoria sistemului de A/C - si termodinamica nu a fost niciodata punctul meu forte - insa ceva m-a tinut sa nu imi izolez in modul asta conductele de freon. De la Alfa - ca la cielo de 2 ani nu mai merge frigiderul Din ce inteleg doar unul din trasee (tur sau retur, nu imi e f clar) ar fi eficient de izolat - conductele de "intoarcere" in radiatorul exterior chiar ar fi bine de lasat libere, pentru un transfer termic mai bun. Link to comment
argon Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Exact, traseul care 'face frigul' pleaca fierbinte, pana la supapa de expansiune, care e chiar langa peretele de foc, si de acolo se raceste, nici sa vrei nu ajungi sa izolezi portiunea dintre supapa si evaporator, traseul rece vizibil in compartimentul motor, si care l-a izolat el, e intoarcerea de la evaporator. Link to comment
korydon Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Stii ca nu eficientizezi nimic cu izolatia aia, nu-i asa? Din contra, mai mult strici, recomand studierea principiului de functionare a aerului conditionat pentru edificare. Argoane, am intrebat cu ce a izolat instalatia, nu de ce a izolat sau daca este bine sau rau ce a facut . @velican_costi : ma gandesc ca acel material este bun si pentru izolarea portierelor si/sau capotei/portbagajul, nu ? Link to comment
madkat Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Nu e bun. Sunt niste "tuburi" dintr-un fel de burete. Link to comment
Dj_Dark Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 (edited) Ne mutam la A/C daca doriti. Nici eu nu prea ma pricep dar stiu ca e bine sa fie izolat tot ce e rece. Daca ar fi cum ziceti voi, atunci la aparatele de casa de ce sunt izolate ambele conducte? Din intamplare diseara imi vine un meserias sa imi repare aerul conditionat de acasa si chiar o sa il intreb. Edited July 13, 2011 by Dj_Dark Link to comment
argon Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Argoane, am intrebat cu ce a izolat instalatia, nu de ce a izolat sau daca este bine sau rau ce a facut . @velican_costi : ma gandesc ca acel material este bun si pentru izolarea portierelor si/sau capotei/portbagajul, nu ? Corect, daca sare unu in fantana tu dupa el, rau principiu ai si tu in viata. Link to comment
korydon Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 (edited) Corect, daca sare unu in fantana tu dupa el, rau principiu ai si tu in viata. Esti off-topic total ( ca de obicei ) , daca eram administrator iti dadeam warn, ce legatura au principiile mele cu masina omului ? Edited July 13, 2011 by korydon Link to comment
Mircea Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Esti off-topic total ( ca de obicei ) , daca eram administrator iti dadeam warn, Ghinionul tau si norocul celorlalti ca nu esti! Link to comment
ZDN Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 E bine sa izolezi,conducta de pe tur,dar tinand cont de constructia motorului de opel,adica amplasare conductelor de A/C,langa evacuare,trebuie neaparat izolate mai bine,din fabrica au o izolare,dar prea putina,coducta de retur intra in radiatoru de a/c,asa ca nu prea conteaza scaderea temperaturi pe traseu,poate chiar creste datorita caldurii degajate de motor. Mircea,nu te supara pe mine,dar e un subiect bine inceput >- Link to comment
korydon Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 (edited) Ghinionul tau si norocul celorlalti ca nu esti! M-am ofticat tot... Imi cer scuze daca am suparat pe mai marii forumului. P.S. Este un moderator pe clubopel.com ( @dancuciureanu, l-am vazut si pe aici ) care a spus candva asa :"daca in dreptul meu scrie moderator nu inseamna ca detin adevarul ". Edited July 13, 2011 by korydon Link to comment
Salex Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 fftopic: Exact, traseul care 'face frigul' pleaca fierbinte, pana la supapa de expansiune ... Genial ... asa se explica faptul ca vara, cu cit este mai cald, cu atit creste eficienta A/C-ului. In alta ordine de idei, treaba cu izolatia aia nu este pusa ca tutorial sau recomandare deci ... Link to comment
Costi VLN Posted July 13, 2011 Author Share Posted July 13, 2011 Hai ca vad ca v-ati cam apins degeaba. Izolatia am facut-o gandindu-ma la cele de casa,care au tevile tur-retur invelite in astfel de izolatii,deci n-are ce strica. Ca rezultat,nu e nici o diferenta in eficienta AC-ului,sau daca o fii,nu e sesizabila. Link to comment
Costi VLN Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 Intre timp,am imbracat capota si plafonul in negru lucios. Acum sper sa nu am probleme cu garcea. Multumesc Denis,DKZ asa il cunoastem cu toti,recomand tuturor. Link to comment
fiu25ionut Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 Da, mie sincer imi place cum a iesit. Felicitari! Link to comment
Dj_Dark Posted August 1, 2011 Share Posted August 1, 2011 (edited) E util si ieftin domnu' dar cam atat. Sa o vad si live desi imi inchipui cam cum arata. Ma uit la poza aia cu capota si nu prea imi place ce vad sincer. Edited August 1, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now