Dj_Dark Posted August 7, 2009 Share Posted August 7, 2009 (edited) Arata ca surubelnita dar e "coada" de cheie tubulara. In capatul ei se monteaza cheie tubulara. LE. Sa nu cumva sa faci prostia sa iei de la SH radiator. La 14 ani cred ca merita si ea un calorifer nou. Si crede-ma ca a doua oara n-o sa-l mai schimbi tu . Edited August 7, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Costi VLN Posted August 7, 2009 Author Share Posted August 7, 2009 Stiu cum arata scula,o sa caut si sa o cumpar.Nici nu ma gandesc sa pun tot SH,asta am facut acum 2 ani si trebuie iar schimbat.Daca tot fac o treaba o fac cum trebuie.Am gasit original GM 260 ron si alta firma 160 lei.Sa vad acum ce bani am. Link to comment
Costi VLN Posted August 10, 2009 Author Share Posted August 10, 2009 (edited) Arata ca surubelnita dar e "coada" de cheie tubulara. In capatul ei se monteaza cheie tubulara. LE. Sa nu cumva sa faci prostia sa iei de la SH radiator. La 14 ani cred ca merita si ea un calorifer nou. Si crede-ma ca a doua oara n-o sa-l mai schimbi tu . Ce era mai greu am facut. Am cumparat scula,surubelnita criket cu cap pt tubulara.Acum sa vad cand cumpar si caloriferul,sper zilele astea. Edited August 10, 2009 by velican_costi Link to comment
Costi VLN Posted August 11, 2009 Author Share Posted August 11, 2009 Am avut timp azi si am cautat si cumparat caloriferul aerotermei.Am fost neplacut surpris sa aflu ca nu se mai fabrica calorifere din alama,cupru.Acesea sant albe,cred ca sant din aluminiu.Acum sa imi fac timp sa il si montez. Link to comment
Costi VLN Posted August 17, 2009 Author Share Posted August 17, 2009 (edited) Azi am reusit sa demontez caloriferul vechi si sa il montez pe cel nou.Intradevar multa munca si migale.Respect pt cei ce au reusit operatia de unu singur.Cu aceasta ocazie am bagat si un litru de otet si am lasat sa mearga 10 min,apoi am dat drumul solutiei si am bagat apa sa clatesc bine.Dupa am bagat apa si am facut aerisirea.Daca tot am demontat carcasa timoneriei am bagat vaselina pe ax si pe nuca acesteia,asta dupa ce am curatat bine cu spray WD40.Daca tot am stat pe capul lui cielito i-am schimbat si filtrul de aer cu toate ca nu arata prea urat,cred ca mai mergea.Imi pare rau ca nu am mai apucat sa ii trag si o baita,poate maine.Maine am ceva treaba la dacie,trebuie sa ii schimb discul de ambreaj.In rest multa bafta. Edited August 17, 2009 by velican_costi 2 Link to comment
Dj_Dark Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Ei si acum daca ai vazut cum sta treaba pe-acolo inchipuie-ti cum e sa schimbi evaporatorul (radiatorul) de la A/C Mansoanele alea le-ai pus? Ca sa nu-ti zornaie in caroserie. Link to comment
Costi VLN Posted August 18, 2009 Author Share Posted August 18, 2009 (edited) Nici nu vreau sa ma gandesc.Evaporatorul e deasupra caloriferului,dupa clapa ce inchide aer cald-rece daca nu ma insel.Imi dau seama cam ce inseamna chinul.Sa nu imi spui ca ai schimbat si acest evaporatoru Dj-ule. .Cu dacia mai am ceva de lucru ca as vrea sa cumpar si soarele,placa de presiubne,rulment,pt ca arata jalnic ca tot am demontata cutia si e pacat de munca.Poze cred ca pe maine seara sa scap de treaba.In rest multa bafta. . Acele mansoane nu le avea noul calorifer.se vede si in poze,iar cele vechi erau uscate,intarite si nu mai erau bune.Nu le-am mai pus.Oricum e in regula ca in maginea orificiilor caroseriei prin care trec tevile caloriferului e un burete cauciucat si nu atinge tabla.E ok. Edited August 18, 2009 by velican_costi Link to comment
Dj_Dark Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 Nu l-am schimbat insa m-am minunat cat de greu se schimba (sau cel putin asa pare). Daca ai o pierdere de freon pe-acolo te-ai scos. Cred ca trebuie sa dai bordul jos, si toata instalatia de climatizare cu totul, dupa care o "spargi" pe banc si o remontezi. Altfel nu vad cum s-ar reusi. Si inchipuie-ti cata mizerie e pe partea cealalta a lui, filtru de habitaclu nu exista. Eu am pus si mansoanele alea asa "coapte" cum erau. Decat deloc, eu nu aveam altceva. Link to comment
Costi VLN Posted August 18, 2009 Author Share Posted August 18, 2009 Sper sa nu avem vreo problema de genul asta ca o sfeclim rau. Mai mult ca sigur nu poti efectua de unul singur operatia made home. Link to comment
Costi VLN Posted August 19, 2009 Author Share Posted August 19, 2009 Pun poze cu placa de presiune a Daciei.Cum e pozibil sa se rupa lamele soarelui doar pe jumatate din circumferinta acestuie?Nu inteleg.Mai mult ca sigur nu a fost centrat bine.Precizez ca utlima oara a fost montat in 2005 in service Floreasca,va dati seama ce treaba buna au facut.Am cumparat si piesele,cu 450 lei am cumparat placa de presiune,disc de ambreaj,rulment placa,lichid de frana,garnituri etrier,ulei cutie viteza,placute frana,platina,bujii si fise.Intradev piesele sant ieftine dar si slabe calitativ.Maine dimineata ma apuc de montat cutia pe masina si facut proba.Daca totul va merge bine le trag si o sapuneala de le rup. . Surpriza,rulmentul de placa ambreaj e Valeo,nu stiam ca fabrica piese si pt Dacia. . 1 Link to comment
Dj_Dark Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Soarele masii de treaba . Esti sigur ca aia ti-au montat placa noua de presiune? Eu nu-mi explic cum s-au indoit alea 2 in interior pe cand celelalte s-au rupt. Din ce rahat de material sunt facute? Link to comment
Salex Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Placa de presiune nu se centreaza, discul e cel care trebuie centrat. Daca discul nu e centrat cit de cit bine, nu poti baga la loc priza cutiei. Am bagat cutii si cu discul centrat "din ochi", evident nu foarte grosolan ! La prima apasare a pedalei de ambreiaj discul se aseaza. Deci, altceva cred ca au montat gresit. Nici eu nu inteleg cum naiba s-au indoit razele alea de soare, niste poze cu discul poti pune ? Chiar nu pot sa imi dau seama cum de a existat suficient spatiu acolo pentru indoire ... Sau au fost indoite la demontare ? Link to comment
Costi VLN Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 (edited) Azi mi-am dat seama cum a fost posibil sa se toceasca decat jumatate din razele soarelui.Cutia in pareta inferioara nu avea prins nici un surub,pur si simplu nu existau si sus din cele 5 doar 3 erau stranse.Automat cand calcam ambreajul sa debraiezi cutia se misca,se delzipea de pe volanta si automat placa de presiune facea contact decat pe jumatate.Alta explicatie nu vad si e foarte plauzibil.In legatura cu mecanicii sa le fac reclama.Nu va duceti in service-ul Floreasca.Daca le e lene pana sa puna si suruburile,va dati seama ce treaba buna fac la o lucrare mai migaloasa,ex segmentare.De KKO. .Cel mai bine e sa faci tu,cu mana ta,e sfant.Facut lucrarea,a durat de la 8 dim pana la 14,facut proba si te unge la inima nu alta.Montat disc ambreaj nou,rulment nou,placa presiune noua,garnituri etrieri,placute frana,fise,bujii,ulei cutie.Merge super Daciuta,nu zici ca are 5 ani da pai 28. Dupa am spalat fetele cu multa spuma si am incins niste mici pe gratar,sa uitam de munca si de durerea palmelor si a oaselor.Mai ales ca am efectuat operatia fara rampa,un chin nu alta.Dar merita din plin pt masinutele mele. Am uitat sa precizez ca am umblat la cutie,ambreaj,in urma zgomotelor acestora,cand apasai ambreajul urma un carait puternic.Acele raze ale soarelui loveau in rulment.Apropo si acesta era spart. Edited August 20, 2009 by velican_costi Link to comment
banzay Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Bravos! Nu pot decat sa te apreciez pt faptul ca 'iti murdaresti mainile' si te implici... Si dupa ce se vede, faci si treaba buna! Dar...poze cu micii? Link to comment
Salex Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Inelul ala pe care l-ai montat pe soare este absolut ... priceless. Reduce dramatic frecarea soarelui cu rulmentul de presiune si il foreteaza pe acesta din urma sa calce uniform. Intre 1990 si 1995 am schimbat mai multe kituri de ambreiaj si cumparam din tirg inele din alea facute artizanal pe strung. Multe din Daciile la care schimbat pe atunci kiturile de ambreiaj nu au necesitat o alta interventie decit pe la 100.000-120.000 km in conditiile in care toate piesele erau romanesti . Link to comment
Costi VLN Posted August 20, 2009 Author Share Posted August 20, 2009 Inelul ala pe care l-ai montat pe soare este absolut ... priceless. Reduce dramatic frecarea soarelui cu rulmentul de presiune si il foreteaza pe acesta din urma sa calce uniform. Intre 1990 si 1995 am schimbat mai multe kituri de ambreiaj si cumparam din tirg inele din alea facute artizanal pe strung. Multe din Daciile la care schimbat pe atunci kiturile de ambreiaj nu au necesitat o alta interventie decit pe la 100.000-120.000 km in conditiile in care toate piesele erau romanesti . Iti dai seama ca e vital acest inel cu siguranta.El incaseaza toata frecarea si automat paletele,razele,soarelui sant scutite de uzura.Vechia placa de presiune nu avea acest inel,nici nu ma asteptam sa fie la ce mecanici marsavi au lucrat la ambreaj ultima oara. Bravos! Nu pot decat sa te apreciez pt faptul ca 'iti murdaresti mainile' si te implici... Si dupa ce se vede, faci si treaba buna! Dar...poze cu micii? E daca tu vrei sa iti fac pofta?Apropo vii la un mic? Link to comment
Costi VLN Posted August 21, 2009 Author Share Posted August 21, 2009 (edited) Azi am mers in reprezentanta Sony Center si am cumparat twetere Sony.De mult ma tot tin sa cumpar si azi m-am hotarit.Le-am si montat si baga inalte de iti titie urechile.In momentul de fata am pe spate difuzoare ovale SonyXplode,pe usi difuzoare de 13 cm Sony Xplode,twetere Sony si in bord difuzoare de 10 cm Boshmann.Sa vad poate le inlocuiesc si pe aste tot cu Sony,sa fie linia completa impreuna cu MP3-ul Sony Xplode.Acum voi vedea.Vreau sa zic ca se aude super marfa.In fond multumit deplin.In rest cielito e brici. .Multa bafta Edited August 21, 2009 by velican_costi 1 Link to comment
madkat Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 bravo mai! pentru tweetere vezi pe la conzii de filtraj - sa nu fie prea "permisivi" - si daia sa tiuie - si mai fa o chestie - deconecteaza tweeterele din difurile din usi - sa fie inaltele doar de sus Link to comment
Costi VLN Posted August 25, 2009 Author Share Posted August 25, 2009 bravo mai! pentru tweetere vezi pe la conzii de filtraj - sa nu fie prea "permisivi" - si daia sa tiuie - si mai fa o chestie - deconecteaza tweeterele din difurile din usi - sa fie inaltele doar de sus Lasa ca la vreo intalnire tragi o ureche sa vezi si tu cum se aude.Eventual o parere. Am cumparat azi antena electrica SH,60 lei.Am schimbat-o pe cea cumparata din Sellgross,care a functionat exact 25 zile.Cred ca e o problema electrica deoarece nu mai trimite comanda la motoras,are si un sunet neplacut,un carait.Este in garantie dar daca am montat-o eu si nu un service autorizat am pierdut-o.Am montat aceasta antena originala Daewoo,asta dupa ce am descacut-o bucati si am curatat si uns tot ce era necesar.Functioneaza perfect noua antena si rezultatul este bun.In rest multa bafta tuturor. Link to comment
Dj_Dark Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 (edited) O sa mearga fix 3 luni . Sterge bine tija de unsoare cu ceva, altfel va strange praf si n-ai facut nimic. Edited August 26, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Costi VLN Posted August 26, 2009 Author Share Posted August 26, 2009 O sa mearga fix 3 luni . Sterge bine tija de unsoare cu ceva, altfel va strange praf si n-ai facut nimic. Cu vaselina am uns doar pe rotile dintate din carcasa neagra,cele care intind sau string antena.Antena am dato cu WD40 sa se curete apoi am intinso si stranso de vreo 10 ori si de fiacare data am sterso bine cu carpa.Apropo a iesit la mizerie.Treab asta o stiam si eu,si anume ca daca e unsuroasa se depune praf si se gripeaza,necesitand iar sa fie curatata. .Apropo daca are cineva nevoie de antena veche,cea din sellgross,i-o dau cu mare placere,presupun ca nu e mare problema si ai da de cap. Link to comment
madkat Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Din experienta - cel mai bine este ulei in angrenajul antenei - vaselina se va intari spre toamna iarna si va merge greu pana la blocare Tija cu WD40 e ok - asa o tin si pe a mea - gresare cam la un an - si mecanism si tija si am inca antena 100% originala Link to comment
Costi VLN Posted August 26, 2009 Author Share Posted August 26, 2009 Din experienta - cel mai bine este ulei in angrenajul antenei - vaselina se va intari spre toamna iarna si va merge greu pana la blocare Tija cu WD40 e ok - asa o tin si pe a mea - gresare cam la un an - si mecanism si tija si am inca antena 100% originala In cazul in care vad ca face figuri,desfac si curat vaselina din angrenaj si folosesc ulei.Deocamdata merge brici. Link to comment
Costi VLN Posted August 28, 2009 Author Share Posted August 28, 2009 Am controlat nivelul lichidului de racire si parca am primit un croseu,era sub nivelul minim.Am verificat toate racordurile,colierele totul in regula.Am verificat si radiatorul si pe partea cu filtrul de aer,e ud.Deci e fisurat .Acum sa cumpar altul,sa vad ce gasesc. A avut dreptate Madkat cand mi-a zis ca mai pierde si prin alta parte nu numai pri calorifer. Link to comment
Costi VLN Posted August 29, 2009 Author Share Posted August 29, 2009 M-am interesat de radiator .Nou nu am gasit sub 400 lei si SH 200 lei.As vrea sa il cumpar nou,sa fac o treaba buna.Probabil marti-miercuri il cumpar.Aveti idee de vreun magazin mai convenabil la pret? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now