DANNY WOO Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Am gasit aceasta poza cu crash-test la Cielo.Dupa cum vedeti a iesit sifonata urat de tot.Stie cineva la ce viteza a avut loc impactul (la EURO NCAP la 60km/h) si cate stele a obtinut??? Link to comment
Satori Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 De unde stii ca e Cielo? Link to comment
ovi_jer Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Daewoo Cielo a fost testata de ANCAP si a obtinut 2 stele.(fara airbag-uri) Link to comment
Vlad Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 belea...ca STEAUA 2stele... lasand gluma e al naibii de putin Link to comment
ovi_jer Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Putin???Ti se pare iti spun eu.E prea bine. Ce parere ai de nubira fara airbag-uri cu 1 stea si nubira si leganza cu airbag la sofer 1 stea cu +???? Link to comment
Zmeul cel rau Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Sa inteleg ca Matizul sta cel mai bine cu 3 stele (cu air bag) ? Link to comment
DANNY WOO Posted February 23, 2005 Author Share Posted February 23, 2005 Ov_jer stii cumva cu acel airbag la sofer daca a obtinut un rezultat mai bun,sau tot la fel? Link to comment
ovi_jer Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Mai mult ca sigur ca o ridica airbagul dar la 3 stele cred ca numai cu dual. Atentie pentru enuziasti: matizul si kalosul au 3 stele cu dual airbag. Link to comment
DANNY WOO Posted February 23, 2005 Author Share Posted February 23, 2005 Nu a existat Cielo cu dual airbag asa-i? Link to comment
VIPER Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Leganza are parca 3 stele la NCAP (cel Nord-American): Leganza 2001/2002 are 3 stele la driver si pasager la impact frontal, si 4/4 (in fata) + 3/3 (in spate, cu risc de vatamare in zona pelviana) la impact lateral. Nubira 2002 are 4 stele la impact frontal atat la sofer cat si la pasager, si 3/3 fata/spate la impact lateral. In plus are 4 stele la testul de rostogolire! Link to comment
leganzaro Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Intr-adevar Leganza in testele efectuate de catre NHTSA in 2001 are 3 stele, rezultatele le gasiti aici. Totusi nu fiti asa de increzatori in stelele pe care le are masina, si tineti cont de o atentionare a celor care testeaza masinile: "IMPORTANT: Frontal crash test ratings can only be compared among vehicles of similar weights. Side impact crash test ratings can be compared across vehicle type and weight categories." Spre exemplu poti sa ai 5 stele la un Tico dar daca te loveste un Passat '96 (3 stele, 1400kg), cele 5 stele ale tale nu mai au nici o valoare sau sunt "verzi". Link to comment
Satori Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Mai mult ca sigur ca o ridica airbagul dar la 3 stele cred ca numai cu dual.Atentie pentru enuziasti: matizul si kalosul au 3 stele cu dual airbag. aaaaa... da-mi si mie link unde zice ca kalosul are 3, pls. Link to comment
zack Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 se sifoneaza cam urat ( daca testu a fost facut la 56-64 km\h )...am mai gasit un site cu crash-test cu cielo : http://www.mynrma.com.au/cielo_96_daewoocielo.asp satori: ramai ontopic. vezi ca ai topic separat de accidente. Link to comment
ovi_jer Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 http://www1.tpgi.com.au/users/mpaine/ncaplist.html Link to comment
Satori Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 http://www1.tpgi.com.au/users/mpaine/ncaplist.html dupa cate imi dau eu seama, toate testele au fost efectuate cu masini fara airnbaguri laterale. desi nu pare important la un test de impact frontal, in cazul kalosului este pentru ca ei specifica in test ca au avut probleme cu alunecarea laterala a capului soferului + cel putin 2 puncte ar fi fost adaugate la punctaj numai pentru existenta airbagurilor laterale. acum nu stiu cum este cu cel american, unde masina a luat 5 stele. ii banuiesc pe americani de nitel aranjament dar, oricum, 3 stele la EURO/ANCAP mi se par ca neindreptatesc masina. astept cu nerabdare un test efectuat de EURONCAP pe Kalos 1,4 4 airbags. Link to comment
zack Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 nu cred ca o sa fie testat si de euroncap... Link to comment
laurentziu83 Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Atentie pentru enuziasti: matizul si kalosul au 3 stele cu dual airbag. <{POST_SNAPBACK}> Io cand am demontat bordul nu l-am gasit nici pe ala single, am gasit doar o punga de biscuiti prin torpedou. oare cate stele o lua al nostru Matiz chel? Macar sa stiu cum ma infig la accident. mai bine crap naibii decat sa stau o viata in scaun cu rotile. Link to comment
Satori Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Despre matiz, gasesti aici: http://www.autoexpress.co.uk/?http://www.a...ry.php?id=44391 Citeste tot si elimina tot ce este cu 'airbagul a reusit sa opreasca' si ai o imagine buna asupra a ceea ce s-ar fi intamplat daca nu avea airbagurile. Link to comment
ToPser Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Crash Test Cielo.Testul a fost realizat in Polonia Mai multe poze , mai relevante Link to comment
Maryusrow Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Ah destul de naspa arata sincer sa fiu nu doresc la nimeni sa fie intr o situatie ca aia din crash test Nu de alta dar ati iesi cam sifonati si dupa cum arata pozele DACA mai traiti ramaneti ologi de picioare si poate si alte sechele ASA ca AVETI GRIJA ca nu e de gluma!!! Link to comment
undoz Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 se pare ca testul a fost facut de rusi au fost testate 2 nexia , una din 97 la 50km/h si una din 2002 la 64km/h au iesit cam sifonate .. pe la o stea http://www.online-translator.com/url/tran_...4&psubmit2.y=15 Link to comment
Maniaku Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Am si eu nijte poze cu cras test Matiz p.s. cam face pipilica(scuzati limbaju') pe seicento crash.bmp crash2.bmp Link to comment
valy Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 cam varzache la crash test masinutele noastre... ("> ...ca sa numai zic de matizul ala a fost rasturnat de un motor dar daca intra o masina nu de aceeasi clasa ca matizache...cred cal facea praf sa nu aiba parte masinutele noastre de asa ceva...sa aiba doar alea din test-crash soarta asta Link to comment
Maniaku Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 oricum mai bine in Matizache decat in Seicento(vezi pozele atasate mai sus) ca e un pic mai sigura!!! Link to comment
Satori Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Matizul rasturnat se pare ca a fost lovit in partea de sus (motorul era pe o roata) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now