radugent Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Salut.Sunt posesorul unui aveo 5u motor 1.2 din ianuarie 2007.Din februarie anul acesta am sesizat ca masina la turatie constanta ,in viteza a 2-a si a 3-a se zmuceste foarte tare de parca ar merge intrerupt.Mentionez ca se intampla la cca 2300-2500 turatii.am fost cu ea in service la Radacini si mi-au spus ca este de la benzina proasta.Am alimentat numai de la MOL si PETROM chiar si benzina de 98 si tot la fel se intampla...De la ce poate fi?va multumesc. Link to comment
sergiuhusca Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 (edited) Asta cu benzina este o mare vrajeala... Ai masina in garantie!Nu? De ce sa mergi cu benzina de 98 sau 100 cand in carte scrie CO91 la noi co95! Sunt masini mult mai pretentioase decat Chevroletul si merg cu benzina normala...de 95! Ca idee si in Rep.Moldova se importa Chevrolet!Moldovenii au o benzina mult mai proasta si mult mai infecta decat a noastra! Aia ce fac?Vin toti in Romania sa-si puna benzina de 100?Sau...la cat sunt de saraci isi pun benzina numai de 100? Sa fim realisti!Cauza este alta! Vreau sa vad si eu un oficial GM care catalogheaza drept cauza "benzina"! Nimeresti benzina proasta la un plin , dar nu la toate... Edited April 16, 2009 by sergiuhusca Link to comment
wwillym Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Treaba cu benzina e vrajeala... Suspectez problema la EGR. Ar trebuii schimbat macar de proba. Link to comment
Iuiu Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Pai daca e pe la 2500 rpm e zvacul de la turbina ) Link to comment
Alex.T Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 (edited) Eu zic ca este tot EGR-ul. Am avut aceeasi problema numai ca eu puteam sa am si 4000 de ture ca tot smucea. Mergi la ei si spune-le sa verifice masina cu mufa de la EGR scoasa. Iti recomand sa conduci tu. Cunosti masina mai bine... LE: Cauta aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...t=0&start=0 Edited April 16, 2009 by Alex.T Link to comment
tolin Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Pai daca e pe la 2500 rpm e zvacul de la turbina ) Care turbina, aia de la uscatorul de par ? Link to comment
Abram Burel Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Da, ala de la MMegganne Tolin, de ce e EGR-ul "critic" la turatia asta? Sau e doar o tacere... contemplativa Link to comment
Alex.T Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 @AB Nu cred ca e vorba numai de turatia aceea. Mie imi facea probleme si daca mergeam in treapta 3 cu 70 km/h (nu aveam turometru). Probabil ca aceea este turatia la care merge el in mod constant si a putut sa observe "intreruperile". In accelerare masina nu facea probleme. Link to comment
radugent Posted April 18, 2009 Author Share Posted April 18, 2009 (edited) ... am testat-o din nou astazi...aceeasi problema...exact cum spui si tu la 70km/h cu a 3-a face la fel...ce e de facut?saptamana viitoare merg din nou in service pt ca masina mai e in garantie... Edited April 18, 2009 by tolin Link to comment
greezlee Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 salut! aceeasi problema am intampinat-o si eu. masina este noua, in rodaj, circa 700 Km. Nu am avut probleme cu ea la primul plin, iar pe la jumatatea celui de-al doilea a inceput sa smuceasca din cand in cand in viteza a 2 a si a 3 a. sa o conduc mai turat? de obicei schimb viteza intre 3000 - 3500 rpm. Mersi anticipat! Link to comment
Alex.T Posted April 22, 2009 Share Posted April 22, 2009 @radugent mergi la service si spune-le de EGR. Sa scoata mufa de la el si sa o scoata la un test. @greezlee cat ai masina in garantie incearca sa rezolvi problemele la dealer. Nu strica sa o conduci mai turat. Nu pateste nimic. Link to comment
Lionut Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Eu am aveo tot din 2007 si cred ca este acelasi lot cu probleme. Turatia la relanti scade uneori si introduce evident vibratii si de asemeni intrerupe la turatii sub 2000 si nu intotdeauna. Suspectez probleme la supape... Link to comment
Alex.T Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 @radugent S-a rezolvat problema? Link to comment
greezlee Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 (edited) Cum s-a rezolvat? ce i-au facut? Detalii , te rog! Edited November 3, 2009 by EM!L Link to comment
EM!L Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Slabe şanse să vă mai răspundă: Last Active: Apr 24 2009 01:08 PM Link to comment
diablo Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 salut..la aveo 1,2 problema la relanti este data de clapeta de acceleratie ,in interiorul acesteia exista un sistem electic care regleaza benzina si aerul,acesta a luat-o razna,eu am schimbat aceasta piesa si am scapat de cresterea acceleratiei cand lasam masina pe liber...acesta, daca nu este defect, se poate regla dar numai la service... Link to comment
emathe Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Unde este clapeta de acceleratie la Aveo 1,2? Unde este clapeta de acceleratie la Aveo 1,2? Acela care este trasa de cablul de acceleratie? Link to comment
diablo Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Salut..da,iar in interiorul corpului se gaseste un motoras actionat electric-electronic.Inainte de a schimba clapeta am facut un test,cei de la service au facut, cu masina in mers si cu testeru cuplat pentru reglarea acestuia.Datele au dat eroare si au schimbat clapeta ... Link to comment
tolin Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 (edited) ... in interiorul corpului se gaseste un motoras actionat electric-electronic. Ansamblul MTIA se gaseste inafara corpului clapetei, in spatele ei, insurubat pe el. Edited November 3, 2009 by tolin Link to comment
diablo Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Salut,mi-au schimbat corpul cu totul ,in cartea service au scris..schimbat clapeta acceleratie... Link to comment
tolin Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Posibil ca jocul sa fi fost la cuplajul cu clapeta, in lagar, dar in cazul aceasta nu au schimbat MTIA, dupa cum au mentionat. Link to comment
emathe Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Oare cam cat ar costa schimbarea asta? As incerca si eu ca tot variaza relantiul pana ce se incalzeste motorul. Link to comment
tolin Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Daca este un defect acolo, turatia oscileaza indiferent de temperatura. Pentru oscilatii la rece, dupa pornire, incearca cu Idle Learn. Link to comment
diablo Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 la mine relantiul incepeea sa faca probleme, indiferent daca erea calda s-au rece ,cand opream masina in trafic relantiul oscila intre 800 si 1200.. Link to comment
tolin Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 La mine face asa de la inceput, dar nu ma agit, o consider ca pe o oportunitate, daca vreau sa reiau rulajul in timp scurt. Altfel, fenomenul este predominant la apasarea pedalei de frana, apare o influenta de la returul pompei de frana care modifica depresiunea in colectorul galeriei de aer. Oscilatia nu apare tot timpul si deloc cand motorul este rece. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now