augustinionut Posted July 3, 2013 Author Share Posted July 3, 2013 Sau bagi un telefon mobil cu niscai sarme cositorite prin el, si cand il apelezi porneste ventilatorul Link to comment
VAXXi Posted July 3, 2013 Share Posted July 3, 2013 Si asa ajungi pe lista urmaritilor din Al Qaeda ) Link to comment
adrian_r5 Posted July 4, 2013 Share Posted July 4, 2013 Ashalisalamdanam fftopic: Se gaseste la Ali Mentara Link to comment
augustinionut Posted July 5, 2013 Author Share Posted July 5, 2013 In ciuda admisiei modificate aerul masurat de senzor la intrarea in motor ajunge la 50-60 grade ("> Se incalzeste plenumul ca dracu, desi cutia filtrului e rece. Link to comment
augustinionut Posted July 10, 2013 Author Share Posted July 10, 2013 Azi am mai upgradat un pitic: supapa unicsens montata pe spalatorul de parbriz 1 Link to comment
alecu_ Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 De ce ai montat-o... care este scopul ei ? Link to comment
augustinionut Posted July 11, 2013 Author Share Posted July 11, 2013 (edited) Ajunge apa mai repede la spritzuitoare. Dubios, dupa asazisa "izolare " a admisiei temperatura indicata de IAT n-a trecut de 50 grade; am vazut chiar si 38 grade, la 120km/h, cand afara erau 27 grade. Tot dubios, consumul mediu afisat de "scaner" a scazut cu 0,5 litri/%, de la 5,6 la 5,1. L-am resetat sa vad cum se comporta in continuare. EDIT: poate are influenta si temperatura gazelor circulate de EGR...mai studiez... Pana unaalta am desfacut suportul ce tinea admisia prinsa de motor in zona senzorului de temperatura. Monitorizare maine... Edited July 11, 2013 by augustinionut Link to comment
vrazvanc Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 Stii ce-ar mai fi marfa la matu' tau? Un sistem "start-stop", senzori presiune anvelope si cutie automata Parerea mea. Link to comment
adrian_r5 Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 ... si la final un cruise control Link to comment
vrazvanc Posted July 15, 2013 Share Posted July 15, 2013 (edited) Eee, da! Edited July 15, 2013 by vrazvanc Link to comment
augustinionut Posted July 15, 2013 Author Share Posted July 15, 2013 (edited) Start stop nu, din cauza ca tot manevrez cheia...ce rost sa mai aiba sa si apas pe un buton? Poate start stop la semafor Cruze nu, automata nu, din motiv de consum si traseu zilnic. Senzori anvelope am: degetul mare Revenind la temperatura aer, e bine de la pornirea la rece pana la prima oprire: nu trece de 36 grade, chiar daca afara sunt 28 grade. Insa dupa pornire cu motor cald se ridica temperatura la 50 grade, scazand ocazional la 36 grade in jurul vitezei de 120km/h. Cum ajung la semafor, cum urca iar. De studiat in continuare. Edited July 15, 2013 by augustinionut Link to comment
korydon Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Bre, la start-stop, nu ai treaba cu nici o cheie si nici un buton. Cand ai activa aceasta optiune, motorul se opreste daca masina nu se misca, e scoasa din viteza si nu tii piciorul pe ambreiaj. Cand trebuie sa pleci, normal ca apesi ambreiajul si atunci motorul porneste singur, deci vezi cum faci sa inventezi si pentru Matiz ceva de genul. Link to comment
big2shae Posted July 16, 2013 Share Posted July 16, 2013 Start-stop mai tine cont si de cat incarca alternatorul, daca ai farurile aprinse, ac-ul pornit, dezaburirea etc. Link to comment
augustinionut Posted July 16, 2013 Author Share Posted July 16, 2013 (edited) "Eftin" E mai simplu cu o alarma cu pornire motor, modificata EDIT: legat de alternator, as vrea sa-l tund la apasarea brusca a acceleratiei... Edited July 16, 2013 by augustinionut Link to comment
augustinionut Posted July 21, 2013 Author Share Posted July 21, 2013 Mi-au crapat difuzoarele pe spate ("> membrana adica... Link to comment
vrazvanc Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Asa am patit si eu la niste LG-uri, la mine a fost de la Soare, devenisera foarte casante. La tine presupun ca de la... putere? Link to comment
ches Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Ala de pe galeria de admisie este pastrav sau salau in folie? ) Invelirea galeriei e frectie la piciorul de lemn, acolo unde intra aerul in motor este temperatura ce mai mare. Si nu te sfatuiesc sa pui si acolo folie si vata pt ca riscul sa iei foc e mai mare. Eu zic ca ce ai facut cu carcasa filtrului de aer este suficient... Sticla de Dorna prinsa cu brida ce rol are? Link to comment
korydon Posted July 24, 2013 Share Posted July 24, 2013 Sticla de Dorna prinsa cu brida ce rol are? Are energizant pentru Matz`, il completeaza cate putin dupa forje indelungate... Link to comment
augustinionut Posted July 24, 2013 Author Share Posted July 24, 2013 (edited) Sticla culege ce pierd pe la supapa de suprapresiune de pe dopul vasului de expansiune; folia are efect; desfacerea suportului admisiei pe partea senzorului de temperatura a avut cel mai mare efect; folia aluminiu pe carcasa filtrului are efect pana la prima oprire, dupa aia se egalizeaza temperaturile sub capota. Mai studiem. Da tu foc la folia aia cu vata si porma mai vorbim... Nu conteaza temperatura aerului la intrarea in motor, ci cea citita de senzor, pentru ca ala ii zice calculatorului ce sa faca cu gestionarea avansului si a benzinei. EDIT: am vata de o saptamana, inca n-a luat foc. Edited July 24, 2013 by augustinionut Link to comment
korydon Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 (edited) EDIT: am vata de o saptamana, inca n-a luat foc. Hai Matzu-le si-mi arata unde-ti pui atata vata... Eu merg cu izopren pe capoata de vreo 3 ani, am prins canicula , bagat forje si nu are nimic, nu ia nimic foc daca ai instalatia electrica in regula. Izolatia se simte iarna , pe ger, e benefica, daca mai ai si ceva in fata sa nu bata gerul direct in motor e foarte bine, mai ales la euro 2 unde arderea ( scanteia ) nu e asa eficienta ca la euro 3/4 si incalzirea este mai deficitara. Pentru euro 2 mai exista o solutie : izolarea habitaclului, dar asta necesita timp si ceva bani. Edited July 25, 2013 by korydon Link to comment
ches Posted July 25, 2013 Share Posted July 25, 2013 Vata arde la flacara deschisa, cel putin aia pe care am pus-o eu in pod la tara (nu, nu a luat foc casa , doar am testat). La ce temperatura se aprinde n-am testat. Ce inseamna "desfacerea suportului admisiei pe partea senzorului de temperatura a avut cel mai mare efect"? Ce suport ai desfacut? Galeria de admisie nu este oricum "spalata" de aerul de afara care curge cu viteza pe sub capota? @korydon: Eu as incerca sa pun niste folie bituminoasa gen aluband, dar gandita pt acoperisuri, e relativ ieftina, cu 150RON poti sa faci si capota si usile fata. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now