korydon Posted September 8, 2015 Share Posted September 8, 2015 Bre`, poate la anu` te bagi si matale, nu ma asteptam sa mai gasesc atatea Daewoo-uri pe plaiurile patriei. Link to comment
augustinionut Posted September 9, 2015 Author Share Posted September 9, 2015 (edited) Pe unde-s plaiurile alea? nu bagi un topic? Edited September 9, 2015 by augustinionut Link to comment
augustinionut Posted October 11, 2015 Author Share Posted October 11, 2015 Motanski a trecut itpul dupa o revizie la frane. Inca nu stiu amanunte. Link to comment
augustinionut Posted October 12, 2015 Author Share Posted October 12, 2015 Asa: franele sunt aproape de limita, se impune o schimbare de lichid iar gazele au iesit tzutz... si-a facut seful de service copie la bonul de gaze In rest nici un comentariu despre matzaraia de sub capota. 1 Link to comment
augustinionut Posted December 23, 2015 Author Share Posted December 23, 2015 Ulei 5W30, cauciucuri iarna Barum...apa paie si bataie. Porma iar pauza. Bateria e data in ma-sa, nu renunta. Link to comment
augustinionut Posted January 16, 2016 Author Share Posted January 16, 2016 Cum ma laud singur pe aici, sper ca pana de Paste sa aduc motanul pe remorca la mine in Spania. Toate rotile, 6 litri de ulei, ceva antigel, sculele, actele, Ma gandesc si la un set de furtune ale instalatiei de racire. Link to comment
augustinionut Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 Aici il paste o desfundare a instalatiei de racire. Link to comment
augustinionut Posted March 7, 2016 Author Share Posted March 7, 2016 Ca tot vorbesc singur, in vacanta am facut asta, mai putin pus buretele: https://www.drive2.ru/l/9176471/ Link to comment
vrazvanc Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 O, buna treaba, astfel daca se formeaza condens iarna, n-are treaba, ca se scurge.Da' numai la rusi te uiti; intelegi oare ceva din chineza aia... Link to comment
augustinionut Posted March 8, 2016 Author Share Posted March 8, 2016 Da, google chrome, click dreapta, tradu pagina in romana Link to comment
vrazvanc Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Stiam ca asa faci, dar in video... Sa spui cum ti-a reusit curatarea instalatiei. Link to comment
augustinionut Posted August 7, 2016 Author Share Posted August 7, 2016 Rugina avanseaza. Link to comment
ches Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Ia-ti niste praguri de tabla galvanizata si nu mai ai nici o treaba, eu le-am luat de la Radacini, tabla era de la Mital. N-ar fi rau sa ii (re)faci si protectia cu ceara in pragurile noi, contraaripi si zona din spatele portbagajului ca sa eviti probleme pe viitor. 1 Link to comment
Viktor Posted August 8, 2016 Share Posted August 8, 2016 Da chiar bre, Ionele. De ce nu-i tragi doua praguri noi si iti ei de-o grija ? Intr-o singura zi, ai ezolvat-o, de ai pragurile noi la indemina. Link to comment
augustinionut Posted August 8, 2016 Author Share Posted August 8, 2016 (edited) Pentru ca is in Spania ... tot n-am scapat de gandul de a o aduce aici. Am vorbit acasa, m-ar ajunge 100 euro cu materialele lui. Cred ca asta e. Ii dau bataie. Edited August 8, 2016 by augustinionut Link to comment
augustinionut Posted August 10, 2016 Author Share Posted August 10, 2016 O, buna treaba, astfel daca se formeaza condens iarna, n-are treaba, ca se scurge. Balauri Link to comment
Viktor Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Ionele, gavaresti paruski ? Mizeria din carcasa filtrului are totusi o explicatie, dar prezenta unei pietre (destul de marisoara) cum se explica ? Zilele trecute suna o gagica in ideea sa-i verific nitel jucaria .Ohooo ... cu mare drag, domnisoara . Apoi imi fac timp sa arunc un ochi , daca tot m-o rugat asa frumos ... E vorba de un matiz (asta, doar asa ,sa nu fim intelesi gresit > ) ce in carcasa filtrului de aer cara o piatra , fir-ar sa fie .. Link to comment
ches Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 Deci pana la urma trebuia sa pui un filtru de ulei cu decantare pe furtun inainte de intrarea in carcasa :p . gasesti la accesorii pt compresoarele de aer. Filtrul de aer era si el imbacsit de ulei? Daca da, poate nu e rau sa te intorci la solutia din fabrica, nu de alta, dar risti sa "sufoci" Matizul . Link to comment
augustinionut Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Later edit: poza e ruseasca. Al meu matiz mai pufaie din cand in cand, in rest doarme cu siguranta generala scoasa. Link to comment
vrazvanc Posted August 11, 2016 Share Posted August 11, 2016 La rusi e mereu "cancer" ) Link to comment
augustinionut Posted August 11, 2016 Author Share Posted August 11, 2016 Aia trag aer direct de pe galeria de evacuare. Ontopic, posibil sa ii schimb pragurile. Eu sunt hotarat, sa vad ce zice mecanicul, ca e in concediu. Link to comment
augustinionut Posted August 14, 2016 Author Share Posted August 14, 2016 Pozaz recenta A facut 20 km azi . Link to comment
augustinionut Posted August 19, 2016 Author Share Posted August 19, 2016 (edited) Ca tot vorbesc singur: pragurile raman care sunt, maine seara se incarca in remorca. Va tin la curent Posibil ca saptamana viitoare sa se numeasca Gatito Edited August 19, 2016 by augustinionut 1 Link to comment
augustinionut Posted August 21, 2016 Author Share Posted August 21, 2016 Deci da, incarcat: Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now