Jump to content

Mâtzu' si Motanu'


Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Ia-ti niste praguri de tabla galvanizata si nu mai ai nici o treaba, eu le-am luat de la Radacini, tabla era de la Mital. N-ar fi rau sa ii (re)faci si protectia cu ceara in pragurile noi, contraaripi si zona din spatele portbagajului ca sa eviti probleme pe viitor.

 

  • Like 1
Link to comment

Ionele, gavaresti paruski ? :mrgreen:

 

Mizeria din carcasa filtrului are totusi o explicatie, dar prezenta unei pietre (destul de marisoara) cum se explica ?

 

Zilele trecute suna o gagica in ideea sa-i verific nitel jucaria .Ohooo ... cu mare drag, domnisoara . Apoi imi fac timp sa arunc un ochi , daca tot m-o rugat asa frumos ... E vorba de un matiz (asta, doar asa ,sa nu fim intelesi gresit > :) ) ce in carcasa filtrului de aer cara o piatra , fir-ar sa fie ..

Link to comment

Deci pana la urma trebuia sa pui un filtru de ulei cu decantare pe furtun inainte de intrarea in carcasa :p . gasesti la accesorii pt compresoarele de aer. Filtrul de aer era si el imbacsit de ulei? Daca da, poate nu e rau sa te intorci la solutia din fabrica, nu de alta, dar risti sa "sufoci" Matizul :) .

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...