Jump to content

Mâtzu' si Motanu'


Recommended Posts

Ai dat chederul afara sa vezi starea pragului pe care se fixeaza ?

 

Doar am avut pe miini zilelea astea un matizau insa am omis a baga un ochi de curiozitate sa-i vad caile (apei) intortocheate. Da' nu-i bai, in viitorul apropiat (c-o fi azi, c-o fi miine ... cind m-o ajunge doru' de cracoasa cu tite faine :twisted: ) apare un altul, tot rosu, sa vada si ochiu' meu cu exactitate unde are scurgerea (trasura, fireste) .

 

Siliconul ala nu-i F.BS asa-i ? F.BS-ul ii transparent (si de incredere).

Link to comment

Solutie de spalat parbriz, un flacon cred ca-i suficient doar n-o sa dai pe toata masina. Cred ca-i suficient a turna in zonele suspecte.

 

Altfel, chiar mi-s curios sa vad pe viu eventuale posibilitati pe unde ar putea patrunde ala pe peretele de foc (de-am inteles eu bine). Nu ai amintit de pragul ala pe care se aseaza chederul de e intreg ori ba.

Link to comment

Mergi si matale ceva mai tare poate se diminueza .

 

Fereasca ce galosi am schimbat pe caleasca ("furia rosie" :mrgreen: ) lu' tanti, pacat ca nu i-am pozat, din 4 galosi nu am gasit unu bun nene. Pe stinga spate pur si simplu se formase prag ce fu observat lejer de la distanta fara a fi nevoit sa trec cu mina de verificare pe banda de rulare. O juma' din banda de rulare, la exterior, era mai inalta cu mm buni. Incredibil ! I-am mai deranjat si pe baietii din service in timpul prinzului (pina sa-si reinceapa comenzile alor cu rezervare) sa-mi arunce iute pe caleasca 4 gumoase noi, ca-i jale cu alea existente si nu suporta aminare. Din start o devenit cu totul alta caleasca si incet incet o sa-si recapete numele de masina.

Edited by Viktor
Link to comment

Nicicind montate roti neechilibrate. Iti temina directia in timp record (cepete de bara, pivoti, bucsaraie). Nici frinarea nu-i in toate mintile cind iti face fente roata. Cel putin din punctul meu de vedere. De cind le dau jos le scot plombele, fiecare pietricica (sau alte reziduri) ramasa prin caneluri, spalate, uscate, verificate atent sa nu fie taiate sau deformate si puse la locul lor pe suport depozitare, iar inainte de remontare, duse la echilibrat (cu verificare presiune) si doar dupa montate.

Link to comment

Din pacate lucrurile nu stau chiar asa legat de echilibrare, Ionele. Gumoasele, dupa un sezon rulate de le dai jos si puse direct pe aparatul de echilibrat, doar 1% sanse (parerea mea) sa indice aceleasi date, absolut identice echilibrarii anterioare.

 

 

Apropo, Ionele.

 

Tre sa recunosc ca o singura data (nu retin de alea de vara sau de iarna) le-am gasit perfecte echilibrate. Dar atunci mai mult ca sigur ramasita mea de materie cenusie dadea cu virgula de nu cumva au fost echilibrate inca de cind au fost date jos. Mai mult ca sigur astfel s-a intimplat doar ca nu retineam cu exactitate motiv caruia le-am mai dus o data, mai bine de doua ori decit niciodata. ce imi fu suspect e ca au plombele pe ele si de aici confuzia de nu cumva am uitat sa le dau jos sau au fost deja echilibrate iar de atunci mi- s-o tiparit pe creer ca echilibrarea o executam doar inainte de montare.

Edited by Viktor
Link to comment

Destul ca imi schimb uleiul si antigelul si cureaua de distributie si placutele de frana si stergatoarele si bateria singur, de se uita colegii de munca cruciti la mine...sa le mai si echilibrez singur, e peste putiinta mea. Luni duc masina la vulcanizare. Buna ideea cu suportul, poate imi fac :D

Link to comment

Nenea, nenea ... abtine-te de la echilibrat singur ca n-o sa-ti reuseasca, doar de nu iti cumperi o scula expres pentru insa in cazul asta tre sa vinzi matizu si pe putin o juma' de locuinta sa poti cumpara un aparat de echilibrat. :mrgreen:

 

Eu aminteam de pregatirea galosilor pentru echilibrat, ca echilibratu' in sine le revine bajetilor din service.

Link to comment

No, Ionele ... ce spun galosii legat de echilibrat ? Aveam de gind sa te deranjez cu intrebarea inca de-aseara in jurul orelor 23.59 da' zic ca probabil ii prea devreme avind in vedere ca nu fu incheiata ziua de Luni si nu trecu nici macar un minunt din ziua de Marti ... am preferat a mai astepta o idee ca n-o fi foc ...

 

Deci ... iti fu recomandat galosi noi ?

 

:mrgreen:

Link to comment

Mi-s de parere a repune de test doua din setul de iarna (cele ce au fost pe fata) pentru a constringe cercul verificarilor a cite doua doar. Schimbul fata-spate de regula (si logic) amelioreaza situatia dar nu anuleaza in totalitate de intr-adevar ii vorba de-o roata buclucasa. Dupa cum bate pe fata la fel o sa bata si pe spate ce nu e deloc ok din punctul meu de vedere. Faptul ca nu se vor mai simti trepidatii in volan problema-i inca prezenta ce totodata impiedica si rotativitatea (fata-spate) pentru a mentine gradul de uniform a celor 4 galosi. Adesea se striga game over printr-o simpla rotatie a gumoaselor insa nu-i mai mult decit o amagire ce dupa cum aminteam, cauza ii ameliorata si nu indepartata. Daca pe fata n-are voie sa bata (ca ma deranjeaza) pe spate de ce s-ar accepta ? Ca idee doar ... Oi fi io mai mofturos probabil ...

Link to comment

Da' si bre ... vazura-i matale racheta cu caucioace, bre ? :) )

 

Bun asa , Ionele ...

 

Imi amintesti de o tinara, scumpa "domnisoara" colega careia instructorul (scoala soferi) ii explica in nenumarate rinduri rolul si functionarea blocului de lumini. Nu doar i-o explicat, i-o si aratat cum se procedeaza, cum sa aprinda pozitia - faza scurta - faza lunga, revenire pe lumini de intinlire - semnalizare stinga -dreapta ... Dupa N-spe incarcari, ea sa priceapa pace nene ... la care tot ea, cracoasa o da in isterie, ca ce, la ce-i trebue ei sa stie atitea ... ca ea vrea carnet sa poata merge la munca si retur cu masina aia ~5 km ... Il lasara pe nenea fara grai pentru citeva secunde bune la care-i spune : domnisoara, de la mine din scoala ies soferi (!) ce strabat in lung si-n lat drumurile patriei, ce calatoresc peste hotare ... eu nu pregatesc elevi cu carnet de mers la munca doar, asadar, e timpul sa-ti cauti un alt instructor ! In fine ... o lasat-o jos la punctul intinleli (de unde o luat-o dimineata) si la revedere!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...