augustinionut Posted April 13, 2017 Author Share Posted April 13, 2017 E timpul de un upgrade. Link to comment
augustinionut Posted April 21, 2017 Author Share Posted April 21, 2017 Azi am verificat frane si amoortizoare gratis, la serviceul de langa scarbici. Frane fata bune, spate slabe dar egale, frana de mana prea buna, amortizoare 60% pe fata si 40% pe spate. zic ca trec ITPul la anul. Astia la ITP verifica si amortizoarele, ca eficienta. Link to comment
Viktor Posted April 22, 2017 Share Posted April 22, 2017 Sint locuri unde amortizoarele nu se verifica la ITP ? Link to comment
augustinionut Posted April 22, 2017 Author Share Posted April 22, 2017 In Ro sau Spania? In RO nu am vazut niciodata sa imi scuture masina. Link to comment
Viktor Posted April 22, 2017 Share Posted April 22, 2017 (edited) Interesant. Avind in vedere ca-s componente chiar foarte importante ce tin de siguranta (instabilitate in directie si frina, de telescoapele sint proaste). Verificari ITP Gaze Frina de serviciu fata Frina de serviciu spate Frina de mina Telescoape fata Telescoape spate Bucse fata/spate Capete de bara/pivoti Prezoane/piulite roti Mansoane deteriorate (planetare, directie, etc) si eventuale scurgeri Praguri Pod pedalier Puncte ancorare cirlig remorcare (de exista) Joc volan Joc scaun sofer Claxon Parbriz Stergatoare parbriz fata (si spate de exista) cu sprit duze Lumini : pozitii fata, faza scurta, faza lunga, semnalizare stinga/dreapta (aripa si/sau oglinda), avarii fata, lumini triple spate, semnalizare stinga/dreapta spate, avarii, stop pe frina, lumini marsarier, iluminare placuta inmatriculare, test conexiune electrica cirlig remorcare (de exista) si nu in ultimul rind reglajul farurilor. Raspuns : admisa/respinsa S'apoi mult neasteptata, urita, nedorita nota de plata. Mi-au scapat lampile de ceata. Edited April 22, 2017 by Viktor Link to comment
augustinionut Posted April 22, 2017 Author Share Posted April 22, 2017 Doar frane, gaze si lumini. Link to comment
florinellll Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 On 4/22/2017 at 9:07 AM, Viktor said: Interesant. Avind in vedere ca-s componente chiar foarte importante ce tin de siguranta (instabilitate in directie si frina, de telescoapele sint proaste). Verificari ITP Gaze Frina de serviciu fata Frina de serviciu spate Frina de mina Telescoape fata Telescoape spate Bucse fata/spate Capete de bara/pivoti Prezoane/piulite roti Mansoane deteriorate (planetare, directie, etc) si eventuale scurgeri Praguri Pod pedalier Puncte ancorare cirlig remorcare (de exista) Joc volan Joc scaun sofer Claxon Parbriz Stergatoare parbriz fata (si spate de exista) cu sprit duze Lumini : pozitii fata, faza scurta, faza lunga, semnalizare stinga/dreapta (aripa si/sau oglinda), avarii fata, lumini triple spate, semnalizare stinga/dreapta spate, avarii, stop pe frina, lumini marsarier, iluminare placuta inmatriculare, test conexiune electrica cirlig remorcare (de exista) si nu in ultimul rind reglajul farurilor. Raspuns : admisa/respinsa S'apoi mult neasteptata, urita, nedorita nota de plata. Mi-au scapat lampile de ceata. Sa vezi ce urata va fi nota de plata la ITP anual pentru masinile mai vechi de 12 ani Link to comment
Viktor Posted April 23, 2017 Share Posted April 23, 2017 Ieri am citit si eu despre, Florinele. Nu e corect. Faptul ca-i mai batrioara nu inseamna ca-i expirata. Ii foarte discutabil aici as zice. Link to comment
augustinionut Posted April 23, 2017 Author Share Posted April 23, 2017 In Spania la 10 ani vechime. La primavara incep si eu in fiecare an... Link to comment
Viktor Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 (edited) In sfirsit am reusit a baga un ochi furiei rosii referitor la scurgerile grilei. Trasura-i din 2004, fara a demonta grila prea multe nu se vede. Cert e ca chederul in cauza are continuitate pina in aripi si ce-i mult mai interesant, problema similara cu apa patrunsa in habitlacu a intinlit-o si ea cu ani in urma insa in cazul ei cauza fu neetansarea corespunzatoare la baza parbrizului. Detalii concrete nu am obtinut, avind in vedere ca nici ea nu stie ce si cum ... dar cu siguranta acolo a fost problema, cel putin in cazul ei. I-au remontat parbrizul si s-a rezolvat. Edited April 24, 2017 by Viktor Link to comment
augustinionut Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 (edited) Pai chederul la mine e mai scurt. Oricum cand ploua ii trag o proba cu vopsea de o0, am sticla cu zeama in portbagaj Edit: a venit Mosul... Edited April 24, 2017 by augustinionut Link to comment
Viktor Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Tot ce e posibil ca chederul sa fie cauza insa eu unu il scot din ecuatie. Cu alte cuvinte, il gasesc mai putin probabil. Link to comment
augustinionut Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 Eu nu. Al meu lipseste la capete. Sigur n-am avut treaba cu el pana a ruginit peretele de foc si mi-a intrat apa in taraboanta. Link to comment
Viktor Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Eu nu pricep neam treaba asta cu stresina in casa. Sa fi fost fabricata pentru export cu destinatie Sahara? ) Oricum, aviz matijilor cu chederul scurt (schibat in regim de urgenta) pina sa fie cazul cizmelor de cauacioc. Link to comment
augustinionut Posted April 25, 2017 Author Share Posted April 25, 2017 Vezi cat lipseste din asta> http://www.gmclub.ro/forum/uploads/monthly_04_2017/post-13903-0-79285800-1491250773.png Link to comment
Viktor Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Am observat in trecut lungimea chederului existent. Fa rost de un altul, din ala lung si elimina silicoanele (ce nici in tzitze nu da bine, ca molfai la caucioace de iti sar capacale ) ) . Chiar nu stiu, da' parca nu m-as putea abtine sa nu bag flexu-n ea, sademolez tot in jur sa vad (si sa rectific) pe unde mama naibii intra apa. Link to comment
augustinionut Posted April 25, 2017 Author Share Posted April 25, 2017 (edited) Pai picura pe cablul de la antena si pe cablurile de la tabloul de sigurante. Edited April 25, 2017 by augustinionut Link to comment
augustinionut Posted April 29, 2017 Author Share Posted April 29, 2017 Speli masina, mai afli una alta... Link to comment
augustinionut Posted May 3, 2017 Author Share Posted May 3, 2017 Vine vremea husei cu ventilator. Link to comment
augustinionut Posted May 4, 2017 Author Share Posted May 4, 2017 Am 2 locuri: in locul termometrului actual, sub cdplayer, sau gauresc ornamentul schimbator viteze, mai sus de suportul de pahar. Link to comment
Viktor Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 Ce face defapt jucaria aia, ca nu pricep neam. Link to comment
augustinionut Posted May 6, 2017 Author Share Posted May 6, 2017 (edited) Pai hai sa vedem. Matizul are o mufa bricheta. Flinticul de gps vrea 5 volti. Husa cu ventilator vrea 12V. Revenim, matizul are o singura gaura... Edited May 6, 2017 by augustinionut Link to comment
augustinionut Posted May 8, 2017 Author Share Posted May 8, 2017 (edited) Un pic de bricolaj. din doua ieftine unul bun pentru paleta. Am ales locasul de sub cdplayer pentru noua priza bricheta. Edited May 8, 2017 by augustinionut Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now