Jump to content

Mâtzu' si Motanu'


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Azi am verificat frane si amoortizoare gratis, la serviceul de langa scarbici. Frane fata bune, spate slabe dar egale, frana de mana prea buna, amortizoare 60% pe fata si 40% pe spate. zic ca trec ITPul la anul. Astia la ITP verifica si amortizoarele, ca eficienta.

Link to comment

Interesant. Avind in vedere ca-s componente chiar foarte importante ce tin de siguranta (instabilitate in directie si frina, de telescoapele sint proaste).

 

Verificari ITP

 

  1. Gaze

  2. Frina de serviciu fata

  3. Frina de serviciu spate

  4. Frina de mina

  5. Telescoape fata

  6. Telescoape spate

  7. Bucse fata/spate

  8. Capete de bara/pivoti

  9. Prezoane/piulite roti

  10. Mansoane deteriorate (planetare, directie, etc) si eventuale scurgeri

  11. Praguri

  12. Pod pedalier

  13. Puncte ancorare cirlig remorcare (de exista)

  14. Joc volan

  15. Joc scaun sofer

  16. Claxon

  17. Parbriz

  18. Stergatoare parbriz fata (si spate de exista) cu sprit duze

  19. Lumini : pozitii fata, faza scurta, faza lunga, semnalizare stinga/dreapta (aripa si/sau oglinda), avarii fata, lumini triple spate, semnalizare stinga/dreapta spate, avarii, stop pe frina, lumini marsarier, iluminare placuta inmatriculare, test conexiune electrica cirlig remorcare (de exista) si nu in ultimul rind reglajul farurilor.

  20. Raspuns : admisa/respinsa

  21. S'apoi mult neasteptata, urita, nedorita nota de plata.

Mi-au scapat lampile de ceata. :mrgreen:

Edited by Viktor
Link to comment
  On 4/22/2017 at 9:07 AM, Viktor said:

Interesant. Avind in vedere ca-s componente chiar foarte importante ce tin de siguranta (instabilitate in directie si frina, de telescoapele sint proaste).

 

Verificari ITP

 

  1. Gaze

  2. Frina de serviciu fata

  3. Frina de serviciu spate

  4. Frina de mina

  5. Telescoape fata

  6. Telescoape spate

  7. Bucse fata/spate

  8. Capete de bara/pivoti

  9. Prezoane/piulite roti

  10. Mansoane deteriorate (planetare, directie, etc) si eventuale scurgeri

  11. Praguri

  12. Pod pedalier

  13. Puncte ancorare cirlig remorcare (de exista)

  14. Joc volan

  15. Joc scaun sofer

  16. Claxon

  17. Parbriz

  18. Stergatoare parbriz fata (si spate de exista) cu sprit duze

  19. Lumini : pozitii fata, faza scurta, faza lunga, semnalizare stinga/dreapta (aripa si/sau oglinda), avarii fata, lumini triple spate, semnalizare stinga/dreapta spate, avarii, stop pe frina, lumini marsarier, iluminare placuta inmatriculare, test conexiune electrica cirlig remorcare (de exista) si nu in ultimul rind reglajul farurilor.

  20. Raspuns : admisa/respinsa

  21. S'apoi mult neasteptata, urita, nedorita nota de plata.

Mi-au scapat lampile de ceata. :mrgreen:

Sa vezi ce urata va fi nota de plata la ITP anual pentru masinile mai vechi de 12 ani :/

Link to comment

In sfirsit am reusit a baga un ochi furiei rosii referitor la scurgerile grilei. Trasura-i din 2004, fara a demonta grila prea multe nu se vede. Cert e ca chederul in cauza are continuitate pina in aripi si ce-i mult mai interesant, problema similara cu apa patrunsa in habitlacu a intinlit-o si ea cu ani in urma insa in cazul ei cauza fu neetansarea corespunzatoare la baza parbrizului. Detalii concrete nu am obtinut, avind in vedere ca nici ea nu stie ce si cum ... dar cu siguranta acolo a fost problema, cel putin in cazul ei. I-au remontat parbrizul si s-a rezolvat.

Edited by Viktor
Link to comment

Eu nu pricep neam treaba asta cu stresina in casa. Sa fi fost fabricata pentru export cu destinatie Sahara? :) )

 

Oricum, aviz matijilor cu chederul scurt (schibat in regim de urgenta) pina sa fie cazul cizmelor de cauacioc. :mrgreen:

Link to comment

Am observat in trecut lungimea chederului existent. Fa rost de un altul, din ala lung si elimina silicoanele (ce nici in tzitze nu da bine, ca molfai la caucioace de iti sar capacale :) ) ) .

Chiar nu stiu, da' parca nu m-as putea abtine sa nu bag flexu-n ea, sademolez tot in jur sa vad (si sa rectific) pe unde mama naibii intra apa.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...