hyde Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Buna. Nu am gasit la o o problema asemanatoare. matiz E, din 2006, a implinit 3 ani si 35.000 km. La ultima revizie, la aproximativ 32k km, s-a schimbat uleiul la cutie. Problema este urmatoarea: In mers, indiferent de viteza, de treapta de viteza, fie ca sunt in curba sau nu, am o oscilatie la acul kilometrajului. In acelasi timp am si o vibratie in volan care se accentueaza in viraje. Aici suspectez jantele. Am urcat masina pe elevator si pornita, in orice treapta de viteza, am aceeasi oscilatie precum si un zgomot , nu ritmic, de la cutie dar care se aude mai mult la relanti. Daca cresc viteza zgomotul dispare. Zgomotul, dupa un tip care zice ca e mecanic, vine de la cutie din zona discului de ambreiaj. Nu am nicio vibratie in volan. Sper sa ajung la un service cat de curand dar pina atunci poate imi dati vreo idee de ce ar putea fi. Multumesc. Link to comment
CatalinC Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Posibil sa nu mai aiba viata lunga nici cablu de kilometraj daca sa desirat umpic si agata in camasa lui de protectie oscileaza Link to comment
banzay Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 (edited) S-a rezolvat o problema asemanatoare la un espero cu dat bordul jos si dat din plin cu WD40 pe cablu. S-a tinut 'capul' in sus si s-a dat cu spray astfel incat sa intre intre cablu si camasa. Nu mai oscileaza si nici nu se mai aude. Daca e rau de tot si nu se rezolva nici asa, probabil trebuie schimbat cablul de kilometraj. PS: nu stiu ce faci daca vrei sa pastrezi sigiliul pe ceasuri... cablul asta are un sigiliu pe el si ca sa il scoti de la ceasuri din spate, trebuie rupt. Acum tu decizi daca merita sau nu. Edited April 21, 2009 by banzay Link to comment
closchkutza Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 (edited) Sa dai bordul jos ca sa dai WD 40 pe cablu in loc sa-l schimbi? Asta da afacere!! Este cablul dus. Schimba-l, cu 100 de ron intr-un service si jumate de ora pierduta pe acolo rezolvi problema. Aceeasi problema o aveam si eu: acul oscila si la accelerari puternice(in depasiri mai ales) incepea sa haraie urat de tot. Edited April 21, 2009 by closchkutza Link to comment
banzay Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Bordul a fost dat sa se faca altceva la el. Si daca s-a rezolvat cu un jet de WD40 pt ce alt cablu? Si decat 1 milion la service, timp pierdut si altele merita intai sa incerci asta. Sau niste ulei pus cu siringa. Daca nici atunci nu se rezolva, atunci schimba cablul. Link to comment
closchkutza Posted April 21, 2009 Share Posted April 21, 2009 Si ce faci, din 3 in 3 luni desfaci bordul sa torni cu seringa ulei pe cablu? Nu-ti dai seama ca de fapt cablul ala este compromis? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now