rich1974 Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Pai consumul real se calculeaza pe metoda plin-plin. E cea mai sigura... Link to comment
Abram Burel Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 La chestia cu motorul nou vs. cel rodat, sa joace oare un rol si acomodarea stilului soferului la noua masina? Nu ca in cazul lui Mircea ar fi fost asa ceva, ci doar in general Link to comment
tolin Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Pai consumul real se calculeaza pe metoda plin-plin. E cea mai sigura... Ma indoiesc, metoda gol la gol este singura in care se foloseste un reper sigur: indicatorul de nivel minim. Link to comment
Elfu Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Buna seara. Va multumesc tuturor pentru interesul acordat acestei probleme Am 15.000 km deja cu noul meu Cruze si pot sa zic ca acum este rodat complet si mai mult de atat nu poate da. Ca recapitulare: Codul de eroare era de la scaunul soferului. Un contact imperfect pentru ABS, partea cu zgomotul de la amorizoare se mentine si cred ca este o problema mai generala pt ca o are si inca cineva din Pitesti, tot pe aceeasi motorizare. Am turat masina conform cerintelor voastre si am schimbat numai la 4500 rot/min inca de la 1 si pana la a 5 . Exista ceva putere da putina. Si in plus daca reduci viteza schimbi din a 5 intr-a 4 , si deja am 4500 ture , fortez si nimic .Aceeasi crestere lina a vitezei si a puterii. Nu se simte ca la un Diesel. Asta e. Sa revin . Pierderea vitezei la deal se poate face din diverse motive, eviti ceva, ti se pare ca trebuie sa ocolesti o piatra, etc si trebuie sa reduci putin . Atunci schimb o treapta inferioara si asta este. Continui sa scazi treptele pana se termina dealul. Nu vezi forta la masina asta. Nici macar la drum drept. Am tot testat-o pana la Constanta pe autostrada am tras de ea de mi-au sarit pistoanele prin capota. Mentin parerea mea ca e varza. Este parerea mea. Iar pentru carcotasi si pentru cei care se cred Ninja la volan le recomand cu caldura un Cruze 1,6 benzina 113 CP . Parca am vazut la reprezentanta ca scrie :"pana 113 CP". Adica pe la 6000 ture sa am puterea asta? As putea sa o duc asa vreun an , sa zicem, si cand o vand sa dau o masina omorata total. Cu partea de resoftare ma duc la service la prima revizie. Sa vedem ce zic ei despre aspectul asta. Va salut Stai linistit ca nu moare asa usor. A mea (Lacetti) a vazut destul de des 6000+ rpm prin depasiri si de aproape 3 ani de cand o am nu a murit. Are 63000 + km la bord si inca traieste. Vrei putere, o calci fara mila nu o loganesti. M-am dat si eu cu cruze si nu pot zice ca nu trage. Problema in cazul tau cred ca e la sofer, no offence. Eu sincer nu inteleg de ce nu ti-ai luat diesel daca voiai o masina pe care sa o conduci la maxim 4000 rpm. Motoarele pe benzina in 16v trag bine de obicei de pe la 3800-4000 rpm+. Link to comment
rich1974 Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Buna seara. Va multumesc tuturor pentru interesul acordat acestei probleme Am 15.000 km deja cu noul meu Cruze si pot sa zic ca acum este rodat complet si mai mult de atat nu poate da. Ca recapitulare: Codul de eroare era de la scaunul soferului. Un contact imperfect pentru ABS, partea cu zgomotul de la amorizoare se mentine si cred ca este o problema mai generala pt ca o are si inca cineva din Pitesti, tot pe aceeasi motorizare. Am turat masina conform cerintelor voastre si am schimbat numai la 4500 rot/min inca de la 1 si pana la a 5 . Exista ceva putere da putina. Si in plus daca reduci viteza schimbi din a 5 intr-a 4 , si deja am 4500 ture , fortez si nimic .Aceeasi crestere lina a vitezei si a puterii. Nu se simte ca la un Diesel. Asta e. Sa revin . Pierderea vitezei la deal se poate face din diverse motive, eviti ceva, ti se pare ca trebuie sa ocolesti o piatra, etc si trebuie sa reduci putin . Atunci schimb o treapta inferioara si asta este. Continui sa scazi treptele pana se termina dealul. Nu vezi forta la masina asta. Nici macar la drum drept. Am tot testat-o pana la Constanta pe autostrada am tras de ea de mi-au sarit pistoanele prin capota. Mentin parerea mea ca e varza. Este parerea mea. Iar pentru carcotasi si pentru cei care se cred Ninja la volan le recomand cu caldura un Cruze 1,6 benzina 113 CP . Parca am vazut la reprezentanta ca scrie :"pana 113 CP". Adica pe la 6000 ture sa am puterea asta? As putea sa o duc asa vreun an , sa zicem, si cand o vand sa dau o masina omorata total. Cu partea de resoftare ma duc la service la prima revizie. Sa vedem ce zic ei despre aspectul asta. Va salut Pe dealu negru cum s-a comportat? Eu fac de multe ori ruta asta si sunt foarte multumit de cum se comporta masina mea. Si am numai 8 supape. Poate te iau odata la o plimbare sa vezi cum ti se pare...ce masina ai avut inainte? Link to comment
lascarica Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 (edited) Birla baietii au partial dreptate , banui ca ai fost obisnuit cu motoare puternice peste 2l eventual si diesel... alea trag si la turatii mici...un diesel de 1.9 pleaca in 1 la relanti de pe loc si in panta fara sa te chinui...cu 1.5-1.6l nu prea cred ... Greseala de a merge subturat am facut-o si eu adica schimbat sub 3000 ; merge daca nu te grabesti si pe drum drept eventual la vale In panta schimbi pe la 4000-4500 cel putin sa nu scada sub 2800-3000 la schimbare altfel o iei de la capat... Edited September 23, 2009 by EM!L înlăturat offtopic Link to comment
tolin Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Domnu' Circotas metoda plin-plin se bazeaza pe o fapta concreta si de necontestat = da benzina afara din rezervor+cit zice pompa care nu poti contesta arata/masoara bine...Metoda gol-gol dar la modul pina ramii cu rezervorul uscat...este la fel de buna si sigura... Ma indoi (in 2) daca tu i-mi garantezi ca prostia aia de tija din rezervor pe post de nivel-metru functioneaza precis...la 100ml de benzina...pina la urma si nivelul de benzina variata functie de panta strazii de frina/acceleratia pe care o pui, cind observi ca a ajuns la minim etc... Cand nu faci diferenta dintre informatie si ironie: - atunci cand iti da benzina afara din rezervor ai inundat filtrul din carbon al canistrei de vapori de benzina; - traductorul de nivel minim este pozitionat, intotdeauna, la acelasi nivel, la acelasi rezervor si iti asigura suficienta benzina pentru a mai circula cel putin 50 km. Link to comment
lascarica Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 (edited) Banui ca si acel filtru de carbon de care zici e facut "antiprost"...s-au vazut femei care au plecat cu pompa dupa ele, nu numai sa umple "ochi" rezervorul... asta la masinile care au asa ceva... Nu am contestat ca e pus in acelasi loc numai ca nivelul benzinei in mers sau eventual daca parchezi in panta nu e in acelasi loc ; dar daca nu actioneaza o sirena/claxon ceva sigur vei observa mai tirziu ca s-a aprins becu' in bord sau ca a atins liniutza rosie...asta inseamna ca mai mergi o bucata de vreme... Rich scria omul mai pe la inceput ca a condus masini peste 1.8-2.0l dupa cite retin si multe diesel... Edited August 26, 2009 by lascarica Link to comment
tolin Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 - banuiesti gresit, profitul la piese de schimb este mai mare pentru producator; - daca tu decizi nivelul pe un plan inclinat, este greseala ta; - sorbul pompei este suficient de jos incat sa nu ramai fara benzina pana cand ajungi pe minim, daca atunci hotarasti sa te duci pe un plan mai inclinat decat poate sa urce masina in loc de benzinarie, este problema ta. Link to comment
lascarica Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 - banuiesti gresit, profitul la piese de schimb este mai mare pentru producator;- daca tu decizi nivelul pe un plan inclinat, este greseala ta; - sorbul pompei este suficient de jos incat sa nu ramai fara benzina pana cand ajungi pe minim, daca atunci hotarasti sa te duci pe un plan mai inclinat decat poate sa urce masina in loc de benzinarie, este problema ta. - no coment - nu decid eu ci chestia aia din rezervor...si nu cred ca are inclus si un accelerometru ... - e din alta poveste... Precum ziceam circotasi ca voi mai rar ... Link to comment
Draghici Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Salut, am un cruze de 3 luni motro de 2000 cmc - 14o cp - motorina, 3ooo km parcursi, iar ca probleme (vad ca astea c intereseaza) ar fi: - la schimbarea treptei de viteza din 3 in 1, sau 2 in 1, sau 2 in 3, trebuie sa impingi destul de tare si sa fi foarte atent ca a intrat in viteza, deoarce shimbatorul "agata" (parca il blocheaza ceva sa cupleze rotile dintate, si risti sa te trtezesti ca ori sare din treapta ori te trezesti cu un scartait ca la vechile autobuze ale ratb), problema asta ma zis cineva ca se intalneste si la lacetti. - in treapta a 3-a de viteza, cutia are un tremurat usor pana cand atingi cam 2000 de turatii dupa care dispare - am fost la munte cu masina (prin muntii buzaului, manastirea ciolanu, unde am avut de urcat rampe destul de abrupte) si pot spune ca motorul trage dar trebuie sa-l tii in peste 2000 de ture, astfel iti moare incet incet (cum mi s-a intamplat la inceput cand vedeam cum moare sfortza motorului si s-a oprit de vre-o 3-4 ori - era prima data cand urcam asa rampe si nu stiam cum sa o fac) Pot spune ca in 2000 de rotatii mergi cu 50 lejer la deal in treapta a 2. Pentru a 3-a doar daca ai drum drept deoarece ia viteza destul de repede. - finisajele din interior sunt cam de slaba calitate (trebuie sa ai grija sa nu le zgarii) se deterioreaza destul de usor. - caut si eu de ceva timp huse auto pt masina si nu gasesc (am gasit pe unu care le facea la comanda, parca pe www.huse-auto.ro, dar la 13 milioane si am zis pas), am luat unele de 1 milion, le-am crestat lateral la airbaguri si cu asta basta, insa ce nu am reusit si nu mi-am dat seama este cum se scoate bancheta din spate (am tras de ea in toate directiile si nimic - momentan m-am lasat pagubas) In rest momentan nu am de ce sa ma plang, masina merge bine (ma deranjeaza schimbatorul, dar m-am obisnuit sa imping de el mai tare, comparativ cu loganul care schimbi viteza cu un deget si tot nu simti), este tot in "rodaj", pana in 5000 km nu bag beste 100 de km, la drum intins mergi cu a 3-a pana la 50-60 km sub 2000 de ture, iar in a 4-a pana la 100-110 tot sub 2000 de ture. I-am dat o data si 160 km/h pentru 30 min, si pot spune ca merge f bine, nu vibreaza, sta bine pe sosea, si nici nu bagi de seama ca ai luat viteza, iar turatia a ajuns pana la 2600. Consumul este cam 5.5 in afara (dar pana in 100 km/h) iar in oras cam 7,5 max 8 la %, insa mi-a spus cineva ca inca nu s-a lasat motorul pentru a putea sti exact care este consumul acestuia. Link to comment
tolin Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 - in treapta a 3-a de viteza, cutia are un tremurat usor pana cand atingi cam 2000 de turatii dupa care dispare- am fost la munte cu masina (prin muntii buzaului, manastirea ciolanu, unde am avut de urcat rampe destul de abrupte) si pot spune ca motorul trage dar trebuie sa-l tii in peste 2000 de ture, astfel iti moare incet incet (cum mi s-a intamplat la inceput cand vedeam cum moare sfortza motorului si s-a oprit de vre-o 3-4 ori ... Am fost cu Matizul pe acolo, cu 4 persoane, nu tin minte ca drumul sa fi fost vreo problema, doar, frumusetea lui. A spune ca un motor Diesel de 2L poate avea probleme pe acolo starneste hazul. Degeaba te straduiesti sa mergi sub 100 km/h, omori motorul acela pentru ca-l folosesti in sarcina sub turatia de cuplu maxim. Un motor Diesel nu se conduce in sarcina sub platoul de cuplul constant (maxim). Link to comment
Mircea Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Man, motorul ala are cuplu la 2000 rpm. Ca sa conduci economic si sa exploatezi corect motorul, nu ai ce cauta sa rulezi sub 2000 rpm. Pentru asta, trebuie sa schimbi cam la 3000-3500 rpm, ca, la revenirea in tractiune motorul sa aibe cel putin 2000 rpm. Pentru schimbator fa urmatorul test: cu motorul oprit, pe loc, schimba in toate treptele de viteze. Daca merge usor, inseamna ca fie nu calci cum trebuie ambreiajul, fie acesta nu e reglat cum trebuie. In orice caz, in treapta 1 orice masina intra greu in mers, unele chiar deloc. La Lacetti bancheta spate se scoate prin tragerea in sus din partea din fata, are niste cleme elastice sub ea. S-ar putea sa fie similar. PS, vezi ca se gasesc huse speciale pentru masinile cu airbag lateral Link to comment
lascarica Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 La Lacetti bancheta spate se scoate prin tragerea in sus din partea din fata, are niste cleme elastice sub ea. S-ar putea sa fie similar. Impinge putin in spate si simultan trage in sus...iar spatarul s-ar putea sa fie prins cu surub in partea de jos. Link to comment
alx Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 "Pot spune ca in 2000 de rotatii mergi cu 50 lejer la deal in treapta a 2" Glumesti, nu? In a 2-a la 2000rpm ai o viteza de 50 de km/h??? Ma indoiesc foarte tare... Link to comment
BogdanG Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Poate a 3-a O fii oare de la motorul de 140CP, fiind motor foarte nou Link to comment
Mircea Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Nu, cred ca era la vale Nu stiu sincer ce cutie au pus pe cruze, dar eu intr-a doua la 2000 am undeva in jur de 40 kmh, in 3 la 2000 am 60 kmh, in 4, 80 kmh iar in 5 in jur de 105 kmh. Dar cine dracu sta la 2000? Ei ii place la 3000-3500 Link to comment
CHEVYX Posted August 31, 2009 Share Posted August 31, 2009 (edited) Initial mi-a placut ca ai scris adanc moncher, dar mai trebuia facuta o singura mentiune www.123auto.ro sa stearga cineva postul asta ca am dat reply gresit , sorry . Poate vrei sa spui ca lacetti diesel are 121CP/4200rpm. Asa. de dragul cifrelor precise. nu mircea , am scris nm nu cp , benzinare ambele Cuplu maxim (Nm la rot∕min)153 la 4200 rpmhttp://www.chevrolet.ro/cruze/cruze-date-t...transmisie.html http://www.chevrolet.ro/lacetti-sedan/lace...transmisie.html Cuplu maxim (Nm la rot∕min)153 la 4200 rpm Edited August 31, 2009 by CHEVYX Link to comment
BogdanG Posted September 9, 2009 Share Posted September 9, 2009 Of poate apare odata motorul ala de 1.4 Turbo pe Cruze ca sa rupa gura targului Link to comment
liviu09 Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Am doua intrebari pentru cei 6 proprietari de Cruze inregistrati pe forum : 1. A montat cineva, scut la motor ? 2. Pentru nivelul de echipare LS Plus a montat cineva difuzoare in usile din spate ? Salutari! Link to comment
birla Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 (edited) Nu cred ca ai vrea sa montezi scut pe el ca te rupe de bani. De exemplu numai revizia la 15.000 este aprox 900 ron, in conditiile in care schimbi DOAR ulei, filtre si mici verificari. Enorm, dupa parerea mea. si acu au oferta la Cruze 10.700 euro. Edited September 16, 2009 by EM!L Link to comment
Mircea Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 nu mircea , am scris nm nu cp , benzinare ambele Cuplu maxim (Nm la rot∕min)153 la 4200 rpmhttp://www.chevrolet.ro/cruze/cruze-date-t...transmisie.html http://www.chevrolet.ro/lacetti-sedan/lace...transmisie.html Cuplu maxim (Nm la rot∕min)153 la 4200 rpm Poate imi spui si mie unde ai scris Nm! Plus ca faci referire la putere peste tot! Normal ca pare puturoasa daca ne raportam la Lacetti de ex . Lacetti are 150/3600 , e altceva decat 153/4200 . Si pe greutatea minima a masinii raportul putere / kg e superior Lacetti . Omul are de invatat doar cum sa conduca un benzinar , cand o va face i se va parea o masina decenta . Daca face paralela intre benzinar / dizelache , motor mai mic / mai mare ... normal ca nu e incantat . Birla, revizia la lacetti-ul din avatar la 15k km a fost 890 ron. Preturile reviziilor la Chevy sunt mari, ca si la opel de altfel. Link to comment
Mircea Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Scrii ca sa contorizezi posturi sau cum? Chevrolet Cruze imparte aceiasi platforma cu New Astra. Ti se pare normal ca o revizie la un opel astra CLASIC 1.7 dti sa coste la fel cu una la un lacetti diesel 2.0 tcdi? In conditiile in care in 1.7 intra 5 l de ulei 5 w 30 de 40 ron/l, iar in cel 2.0 intra 6 de 5w30 LOW ASH de 60 ron/l? Link to comment
Mircea Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Pentru ca scrii fara sa citesti. Iar daca tu "compari" astra clasic cu lacetti... no comment. De consumuri nu zic, ca oricum ai un stress cu acest capitol. Vorbeam de Cruze da? Cruze are platforma comuna cu new astra, deci preturile de revizie nu ar trebui sa difere cu mult intre cele doua. Tie ti se pare mult 800 ron pe 15.000 km? Adica 0.053 ron/km ti se pare mult? Link to comment
ovidiu.sb Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 M-am urcat si eu in masina din showroom (sibiu) dau drumu la radio si constat cu surpridere ca difuzorul de pe partea soferului era terminat (baraia urat). E frumoasa masina da cred ca , calitatea e cam indoielnica de aici cred si pretul mai mic fata de concurenta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now