Jump to content

Chevrolet Cruze - Impresii, Pareri


Recommended Posts

Salut

 

De 3 luni aproape am si eu o masina foarte frumoasa, adica Cruze. :)

Am varinta 1.6 si 124 cp.

 

Are aproape 5000 km si nu are probleme

 

 

Vad ca multi va plangeti de consum , eu cand merg cu ea in oras ziua ( bucuresti , adica aglomeratie mare) imi consuma 11, 12 , 13 . cand merge tata cu ea consuma sub 10 ( stiu incredibil) :) ) . consum afara 6 ,iar cu ac 7 ( mers normal)

 

Nu mi se pare puturoasa, sa aiba lumea o idee despre cat de puturoasa e : m-am tras cu un leon 1.9 , 105 cp . Egalitate (dar se tine cont ca eram la inceput si nu stiam/stiu sa plac de pe loc cum trebuie).

 

Cel mai deranjant lucru e suspensia rigida , se simt denivelarile/gropile destul de tare

 

Minusuri din fabrica:

- stergatoare tip vechi( zgomotoase)

- cauciucuri extrem de proaste

 

deocamdata atat

Link to comment

Detaliaza un pic "cauciucuri extrem de proaste" in ce fel ai simtit tu si ai ajuns la aceasta concluzie deoarece nimeni nu s-a plans de asa ceva.Eu nu am sesizat aceasta problema,posibil din cauza ca le am pe 17" LT.

Link to comment

Detaliaza un pic "cauciucuri extrem de proaste" in ce fel ai simtit tu si ai ajuns la aceasta concluzie deoarece nimeni nu s-a plans de asa ceva.Eu nu am sesizat aceasta problema,posibil din cauza ca le am pe 17" LT.

 

pai masina in curbe parca incepe sa piarda aderenta cam repede , simt ca poate sta mai bine

iar cand franez masina se opreste f bine pana sa intre abs-ul , dar cand intra abs-ul parca te duci ca pe ud

 

eu de hankook nu am auzit pana sa iau masina, dar ulterior am vazut reclame la cursele de GP2 sau GP3

 

mi se pare ca la LT sunt alte cauciucuri ..

Edited by gabi88
Link to comment

Cauciucurile Hankook erau f misto inainte sa le produca in China (le gasesti pe Chevy-urile vandute pana in 2006-2007 parca). Oricum, chiar si cele vandute cu masinile actuale sunt destul de OK, peste Kormoran, Tigar si alte petarde. Pretul le indica ca niste cauciucuri medii, desi cele care echipeaza Chevy ca performante nu sunt prea grozave, daca ar fi sa le cumpar, as alege probabil altceva. Oricum poti sa mergi fara frica cu ele pana se tocesc.

 

Cat despre istorie, au destul de multa in spate: http://www.hankooktire-eu.com/about/history.html

Link to comment
  • 2 weeks later...

Salutare. Am un prieten care a achizitionat de vreo doua saptamani un cruze 2.0 diesel 163 CP si are urmatoare problema. Cand motorul este rece in viteza a doua si a treia la aprox 2000 de ture da in nas, in rest merge ok. Am fost la GTT iar raspunsul lor a fost foarte ciudat, adica ca ar trebuii sa lase masina aprox 3 minute sa ruleze la relanti si dupa aceea sa plece ca asa fac toate (vechea explicatie data de orice service din Romania). Poate cineva care are cruze diesel sa imi confirme ca asa este sau de la ce ar putea sa fie. Va mulumesc

 

 

Link to comment

Orice motor diesel trebuie lasat la relanti dupa pornire circa un minut pentru a fi sigur asupra 2 lucruri: ungerea corecta sa turbinei si realizarea presiunii vacuumatice necesare bunei functionari a servofranei si a turbinei cu geometrie variabila in cazul Cruze. Similar, dupa un drum lung parcurs cu viteza, este bine ca masina sa fie lasata la relanti cateva minute pentru a raci turbina cat mai bine.

Asta nu justifica insa sincopa respectiva de care se plange prietenul tau, faptul ca se intampla fix la 2000, turatia de cuplu maxim e cel putin ciudat. Esti sigur ca nu confunda boost-ul dat de turbina in deplasarea masinii cu "dat-ul in nas"?

Link to comment

Orice motor diesel trebuie lasat la relanti dupa pornire circa un minut pentru a fi sigur asupra 2 lucruri: ungerea corecta sa turbinei si realizarea presiunii vacuumatice necesare bunei functionari a servofranei si a turbinei cu geometrie variabila in cazul Cruze. Similar, dupa un drum lung parcurs cu viteza, este bine ca masina sa fie lasata la relanti cateva minute pentru a raci turbina cat mai bine.

Asta nu justifica insa sincopa respectiva de care se plange prietenul tau, faptul ca se intampla fix la 2000, turatia de cuplu maxim e cel putin ciudat. Esti sigur ca nu confunda boost-ul dat de turbina in deplasarea masinii cu "dat-ul in nas"?

 

 

Eu personal am avut cateva dieseluri (diferite marci) dar nici una nu facea asa. Ce spui tu ese foarte corect ca motorul trebuie lasat la relanti si inainte si dupa un drum mai lung pentru longevitatea motorului dar fapul ca tinand aceleratia constanta la 40Km/h in treapta a doua la aprox 2000rpm mie eu nu cred ca ar trebui sa dea in nas (si nu este sigur din boost-ul de turbina).

Link to comment
  • 2 weeks later...

citind cartea cruzului am observat ca daca ti 7 secunde apasat butonul de langa schimbator se dezactiveaza si ESP-ul

 

(eu credeam ca atunci cand apesi butonul acela si apare in bord TC taiat ai dezactivat ESP-ul) acum am vazut in dotari ca masina are ESP cu TC . poate sa imi spuna si mie cineva mai exact ce inseamna ESP cu TC ?

Link to comment

Servo directie inseamna directie asistata HIDRAULIC.

Antrenarea pompei HIDRAULICE se poate face in 2 moduri:

Mecanic - Prin antrenarea de catre motor prin intermediul curelei de accesorii sau mai rar direct prin pinioane

Electric - Prin folosirea unui motor electric care actioneaza pompa HIDRAULICA

Asa ca, stii vorba aia, daca nu stii, taci din gura!

In ceea ce priveste titlul topicului, fa bine si citeste-l! "Chevrolet Cruze, Date tehnice, impresii, probleme si rezolvari"

A, si lasa apelativele gen "tata" etc, daca vrei sa faci purici pe forumul acesta. Si, spre stiinta ta, si a altora ca tine, adminii nu sunt superiorii mei, sunt colegii mei. Relaxeaza-te da?

 

Pana la urma ce servo are Cruze? Electrohidraulica sau mecanica? Ambele tipuri pot fi progresive / variabile / cu raport constant?

Link to comment

Salut, intru si eu in comunitatea posesorilor de cruze. Detin acest model din iunie 2011, si am putin peste 3000 km. Sunt foarte multumit de masina pana acum, atat de comfort, design, cat si de performante. Singura problema in acest moment este butonul de inchidere al cotierei centrale, care pare ca joaca putin, din care motiv, pe drum cu denivelari, zdrangane cam tare. De indata ce pun cotul pe cotiera, insa, zgomotul dispare.

Link to comment
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Va salut din nou.

Am promis si am facut. AM scapat de troaca asta de masina. Am dat-o la schimb pe un Peugeot 607 2.2 HDI 140 CP clima dublu, senzori toti, piele, navi mare color, albastra, electrica toata ( de la capota portbagaj- inchis deschis , pana la tetiera, electrica si aia) , frumoasa.

Parerea mea, scapati toti de Cruze. Merita! O sa vedeti.

Edited by birla
Link to comment

Va salut din nou.

Am promis si am facut. AM scapat de troaca asta de masina. Am dat-o la schimb pe un Peugeot 607 2.2 HDI 140 CP clima dublu, senzori toti, piele, navi mare color, albastra, electrica toata ( de la capota portbagaj- inchis deschis , pana la tetiera, electrica si aia) , frumoasa.

Parerea mea, scapati toti de Cruze. Merita! O sa vedeti.

 

Aveau in optionale : "navigatie mica , alb negru... ? "

Link to comment

Sa o stapanesti sanatos. Pana la urma e alegerea fiecaruia.

Personal la partea cu "frumoasa" in favoarea peugeot nu as fi de acord, avand in vedere ca am cruze (care consider ca e chiar frumoasa) si totodata am mers de multe ori cu 607. Insa gusturile nu se discuta.

 

Alte impresii nu exista despre chevrolet cruze? De fapt nici pe strazi nu vad prea multe, desi, din punctul meu de vedere, la raport pret/calitate este peste multe alte masini. Sau poate au citit prea multi posturile lui birla si s-au speriat.

Personal, pana acum sunt incantat de masina, insa sunt un pic suparat pe un vecin "binevoitor" care mi-a sters bara din spate cu laterala lui. Bineinteles ca nu stiu cine e, acum caut prin toate parcarile sa vad pe unul zgariat rau pe lateral.

Link to comment

Cum nu vezi Cruze-uri pe strazi? Sunt destule. Pe multi ii atrage designul, dar mai ales pretul...ca na, toate lumea vrea o masina frumoasa si ieftina. Cu siguranta nu vei vedea niciodata la fel de multe ca Logan, Megane sau Golf 6 & derivatele (Leon si Octavia) pentru ca imaginea de masina americana care consuma mult a Chevrolet inca este vie. Si oamenii nu sunt prea departe de adevar, motoarele de pe Cruze consumand ceva mai mult decat omoloagele europene.

 

Iar costurile de intretinere/revizie sunt asemanatoare cu cele de la marcile europene. Nu mai vorbesc de service-urile Chevy in care nu gasesti oameni pregatiti. Dar din pacate aceeasi mecanici de 2 lei ii gasesti si la case mai mari...

Link to comment

Felicitari @birla: ti-ai luat o super masina, dotata, ca orice varf de gama, cu tehnologie pe care nu o vad la Chevrolet pe urmatorii 10 ani.

Faptul ca este un model tocmai scos din fabricatie este o siguranta in plus ca au scapat de toate defectele de la inceputul productiei.

 

Designul nu se discuta, dar sa nu uitam ca e masina de ambasadori, ministri, etc.

Link to comment

Cum nu vezi Cruze-uri pe strazi? Sunt destule. Pe multi ii atrage designul, dar mai ales pretul...ca na, toate lumea vrea o masina frumoasa si ieftina. Cu siguranta nu vei vedea niciodata la fel de multe ca Logan, Megane sau Golf 6 & derivatele (Leon si Octavia) pentru ca imaginea de masina americana care consuma mult a Chevrolet inca este vie. Si oamenii nu sunt prea departe de adevar, motoarele de pe Cruze consumand ceva mai mult decat omoloagele europene.

 

Iar costurile de intretinere/revizie sunt asemanatoare cu cele de la marcile europene. Nu mai vorbesc de service-urile Chevy in care nu gasesti oameni pregatiti. Dar din pacate aceeasi mecanici de 2 lei ii gasesti si la case mai mari...

 

 

O fotografie cu doua Cruzuri din vacanta mea!

http://imageshack.us/photo/my-images/835/dscf0284c.jpg/

Link to comment

Va salut din nou.

Am promis si am facut. AM scapat de troaca asta de masina. Am dat-o la schimb pe un Peugeot 607 2.2 HDI 140 CP clima dublu, senzori toti, piele, navi mare color, albastra, electrica toata ( de la capota portbagaj- inchis deschis , pana la tetiera, electrica si aia) , frumoasa.

Parerea mea, scapati toti de Cruze. Merita! O sa vedeti.

 

 

Felicitari !

Sincer nu vad cum ai putea sa consideri ok o masina care dupa un an si jumatate si 7000 de km parcursi are deja vopseaua de pe cotiera, volan si schimbator dusa. In plus, la motorul de 2 litri 150 cai e o crima plecatul de pe loc. O compar cu un diesel Fiar de 1.9 litri care tasneste instantaneu. O sa-mi spuneti, te obisnuiesti, dureaza pana intra turbo. Eu o sa raspund e o mare porcarie. N-as sfatui pe nimeni s-o achizitioneze.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...