paul_marines Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 (edited) Am intrebat unde si cum pot spala motorul deoarece imi este rusine cu el sa nu spun sila cand il vad asa cum ii. Nu ma lasa zic smecherii ca entra apa la contacte si pot aparea probleme. Daca cumva aveti o idee just share it to me, plsss Edited November 8, 2005 by Satori Link to comment
ovi_jer Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 Cine nu te lasa?Motorul din poza de mai sus e spalat acum 2 saptmani. Nu intra apa nicaieri.Singura conditie e ca motorul sa nu fie incins tare deci e preferabil de spalat dimineata dupa prima pornire la prima spalatorie. Link to comment
paul_marines Posted November 7, 2005 Author Share Posted November 7, 2005 (edited) Ovi_Jer ("> Ma pot lauda ca sunt un maniac al curateniei masinii si mai ales la compartimentul motor. Daca la interior folosesc cel putin 3-4 produse pentru plastic, sticla, tapiterie si mochete despre motor tac malc. La Kalos din discutiile cu cei de la service au insistat sa nu fie spalat cu jet deoarece poate produce neplaceri la contacte. Chiar au fost cazuri pe care le-au mentionat spre exemplu. Atunci am zis ca asta e, bine ca s-a inventat capota si ca nu se vede gunoiul de sub "covor" . Au mai spus de niste pulverizatatoare cu spuma activa care dupa uscare se indeparteaza sub jet de aer. Pare SF nu am vazut insa daca exista as fi interesat. Personal am vazut un VW Passat care nu a mai plecat din spalatorie. Ce sa zic sunt cu inima indoita de contradictii si mai ales sa gasesca un motiv de bucurie si de repros, cred ca cei de la service m-ar manca pe paine vis-a-vis de ce le fac eu atunci cand am probleme si apelez la ei. "Revenge sweet revenge". Edited November 7, 2005 by safari hunter Link to comment
tolin Posted November 7, 2005 Share Posted November 7, 2005 La Kalos din discutiile cu cei de la service au insistat sa nu fie spalat cu jet deoarece poate produce neplaceri la contacte. Poate precizeaza aia de la service si la care contact se produc neplaceri, ca putem scrie la GM, sa remedieze. Ha ha ha (ceva gen basexu). Are unul de acolo pregatire in electrotehnica, sa vina cu argumente sau au ramas la stadiul de Dacia ? Tara asta are doar filosofi, ca profesionistii au taiat-o demult, ca nu aveau loc de profesori, avocati, ziaristi, analisti politici si moderatori. 1 Link to comment
Gica Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Tolin, marfa! Bine-ai grait... Va pot spune ca la Cielo si Nubira am spalat motorul la spalatorie fara probleme. Si nu o data. La Kalos nu am avut curajul si cei de la GTT mi-au zis si mie sa stau cuminte. Este posibil sa aiba unele parti mai expuse (se vede calculatorul de ex.), dar totusi, ar trebui sa stim care sunt si sa le protejam. Link to comment
Satori Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Am spalat motorul de 2 ori. Nu are nici pe dracu'. Adica nici defectiuni si nici mizerie Link to comment
BAD_MF Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Nu e bine sa spalati motorul, mai ales cu jet! Am vazut mai multe cazuri. Unul recent a fost la hiunday, unde a venit un tip cu un accent si avea bobinele, fisele, bujii toate duse de la spalat, mergea super naspa masina. Angajatul de acolo a insistat ca nu e bine sa spele motorul!! Poate cu o carpa si o sticla cu apa si atat! Link to comment
ovi_jer Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Noi nu vorbim aici de hyundai.Vorbim de kalos care se spala fara probleme. Link to comment
ASIMO Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Am spalat motrul acum mai bine de doua saptamani. Totul e OK. Important e sa fie "rece" si sa fie si baietii priceputi. Mie din service si de la dealer mi s-a spus ca sa nu ma apuc eu sa spal motorul, ci sa-l duc la cineva care stiu ca a mai spalat motoare, adica la o spalatorie mare. Veniti la Valcea, si va ducem noi la niste oameni care se pricep! Link to comment
Satori Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Sunt si in Bucuresti, stati fara grija. ASIMO, daca nu ti-au dat silicon pe capac, nu ai facut nimic Link to comment
DjLov Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Am spalat si eu motorul(la spalatorie auto) inainte sa merg la revizie . Nu am avut deloc probleme cu masina si a iesit super misto ,ca nou. Cei de la spalatorie au acoperit doar mufele din partea soferului (nu stiu sigur ce este acolo,electronic totusi) Link to comment
tolin Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Toate mufele tip GM au garnituri contra infiltratie apa, asa ca precautiuni inutile. La fel si in povestea cu motor rece, deoarece motorul se spala numai cu apa calda, spre abur (90'C). Link to comment
ovi_jer Posted November 8, 2005 Share Posted November 8, 2005 Nu e nici o poveste cu motorul care trebuie sa fie rece.Probleme apar la galeria de evacuare mai exact la prezoane care pleznesc. 1 Link to comment
paul_marines Posted November 8, 2005 Author Share Posted November 8, 2005 (edited) Se pare ca am dat de pulverizatoarele cu spuma activa pulverizator decapant Dar unde sa le gasesti? Edited November 8, 2005 by safari hunter Link to comment
Abram Burel Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 Sunt d-astea pe la toate benzinariile sau raioanele/magazinele de auto. Pretul e de 10-30RON in functie de marime si firma. Dar nu e mare scofala. Dupa cum arata motorul tau (daca e cel dintr-o poza de pe undeva de pe forum) cred ca o sa ai destul de furca cu el. Daca esti bibilicar, ia-ti o pensula, doua, o periuta de dinti "hard", o periuta de maini, un burete, detergent cu apa, ceva axion si da-i bataie (iti va lua vreo 2 ore ca popa). Altfel, du-te la o spalatorie si pe urma mai vezi. Link to comment
SORAN Posted November 9, 2005 Share Posted November 9, 2005 La masinile noi nu sunt probleme de obicei. Cel mult daca mai au delcou clasic ar trebui acoperit si daca e mai expus calculatorul am vazut ca de obicei il acopera si pe ala. In general totul e protejat si gandit sa reziste. Este adevarat ca acolo e totusi presiune foarte mare dar trebuie sa insisti doar unde trebuie, iar daca spuma aceea de curatzat e de calitate nici nu trebuie insistat prea mult cu presiune! Link to comment
DIO Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Confirm ca nu am avut neplaceri dupa ce am spalat motorul. Am cerut parerea celor de la service si nu au avut nimic impotriva. E drept ca mi-am luat masuri de precautie: motor rece, bateria decuplata 24 ore dupa spalare. Au trecut aprox 4 luni de atunci si nu s-a intamplat nimic. Link to comment
Abram Burel Posted November 12, 2005 Share Posted November 12, 2005 Pai, ai impins-o pana acasa (de ai reusit sa ti bateria decuplata o zi)? Problemele, daca Doamne fereste e sa fie, apar cand incerci sa pleci sau in scurt timp. Dupa 4 luni, poate daca ingheata niscaiva apa strecurata pe undeva sa se mai intample ceva Link to comment
DIO Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Nu am impins-o. Am lasat-o la firma (acolo am spalat-o) si am plecat cu alta. Link to comment
BAD_MF Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Nu am impins-o. Am lasat-o la firma (acolo am spalat-o) si am plecat cu alta. Si cica posesorii de logan sunt exagerati cu masinile lor No offence dio , ai fost tare! Link to comment
DIO Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 Esti simpatic. Ma si vedeai imbracat cosmonaut inconjurat de toate cosmeticele auto de pe piata. Eroare. Mi se pare normala o spalare usoara a motorului dupa 25 kkm si prefer sa o fac singur decat sa ma las pe mana unui x angajat de la o spalatorie care nu are habar unde e filtrul de aer. fftopic: Firma nu este o farmacie, face industrie si are unele dotari dupa care tanjesc multe service-uri. Ai intuit bine ca am o pasiune pentru mesterit masini, insa nu pentru Kalos, cu atat mai putin pentru Logan. Link to comment
tolin Posted November 13, 2005 Share Posted November 13, 2005 ... bateria decuplata 24 ore dupa spalare. Esti bun sa ne explici ratiunea aceste precautiuni ? Link to comment
Wolfman Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Ca sa nu ia foc de la vreun scurt-circuit, mai! Link to comment
Wolfman Posted November 14, 2005 Share Posted November 14, 2005 Pai tu ai uitat cum se tineau daciile in trecut ferite de "neplaceri" electrice? Cu bornele de la baterie scoase! Prin extrapolare, colegul nostru s-o fi gandit ca apa, fiind un mediu bun conducator de electricitate, poate cauza diverse probleme, deci a scos bornele! MUltumit de egzplicatie? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now