mgrigo2000 Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 (edited) Salut. Deschid acest topic in speranta ca exista membri interesati in testarea unui dispozitiv care reduce consumul de carburant, bazat pe magnetizarea fluidelor de alimentare a motorului (benzina/motorina/GPL si aer). Am vorbit cu o persoana care se ocupa cu importul acestor dispozitive si a spus ca ar putea pune la dispozitie pe o perioada limitata cateva asemenea dipozitive pentru cluburi auto interesate de colaborarea in acest sens. Dispozitivul reduce consumul cu 10-25%. Persoana care se ocupa cu importul a testat pe propria masina acest dispozitiv si a obtinut un consum de GPL mai mic cu 10% si un comportament al motorului imbunatatit privind raspunsul la accelerare, imediat ce a fost montat dispozitivul. Montarea este simpla, nu necesita nici o modificare la motor si nici o unealta ajutatoare, se poate monta manual. Dispozitivul se prezinta ca un set de mansoane cu magneti care se aplica in jurul galeriei de admisie si al conductei de intrare benzina in rampa de injectie si GAZ (nu stiu exact daca la intrare faza lichida in vaporizator sau vapori de gaz in mixer/rampa injectie gaz). Este nevoie de cateva persoane serioase si interesate in mod real sa faca acest test pentru a putea discuta si afla mai multe detalii de la cel care le importa. Teoretic ar trebui o testare autorizata, dar nu ar strica si experimentarea individuala. Astept reply-uri de la cei interesati. Edited April 25, 2009 by mgrigo2000 Link to comment
sergiuhusca Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Eu ma intreb...Constructorul oare de ce nu o fi pus un asemenea dispozitiv , daca el intradevar renteaza? Link to comment
dorucioby Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Sunt serios si dispus laun asemenea test pe masina mea din doua consideremte: 1. Nu cred ca o asemenea chestie ar reduce consumul-asta fiind contra 2. Un coleg de almeu a avut pe un Cielo ceva de genul parca economax se numea spar sa nu gresesc si zicea ca intr adevar reduce,avandu-l de peste 10 ani. Deci fiind fizician de meserie sunt dispus sa "experimentez" Dacaprezint incredere up! n am nimic impotriva testelor. Mentionati cum e procedura si care e perioada de test si cui inapoiez jucaria. Deodata raman la principiul teoretic ca o masina merge cel mai bine asa cum a facut-o producatorul dar sunt dispus la acest test Astept contact Link to comment
EM!L Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Care-i ştirea? http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...erea+consumului Link to comment
mgrigo2000 Posted April 25, 2009 Author Share Posted April 25, 2009 (edited) La la latitudinea oamenilor cu spirit, minte deschisa, care sunt constienti ca nu le stiu pe toate si sunt administratori ai forumlului sa categoriseasca acest topic si sa-l mute unde ii e locul. Edited April 25, 2009 by mgrigo2000 Link to comment
tolin Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 (edited) ... Cu cat motorul e mai ineficient conceput (sistemul de alimentare si aprindere) sau mai 'obosit', cu atat imbunatatirile resimite folosind dispozitivul sunt mai mari - consum redus cu 36 % folosind acest principiu si acest principiu se poate aplica la toti combustibilii conventionali actuali (benzina, GPL, motorina) si la toate masinile care au o conducta pe care vine combustibilul la motor. Tu ai copiat textul acesta de undeva sau este creatie proprie ? Sfat: spune ca l-ai copiat. Nu da cu piciorul in tot ce ai postat pana acum. Edited April 25, 2009 by tolin Link to comment
sergiuhusca Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Pana aici este ok! Dar acest sistem ar trebui sa aiba un intreg procedeu de functionare! Care este acela? Link to comment
mgrigo2000 Posted April 25, 2009 Author Share Posted April 25, 2009 (edited) Tu ai copiat textul acesta de undeva sau este creatie proprie ? Sfat: spune ca l-ai copiat. Nu da cu piciorul in tot ce ai postat pana acum. Copy/paste nu este. Este doar ceea ce am inteles din cate am citit. Daca e aberatie astept corectii. (cred ca fi utile niste ghilimele la partea cu 'conducta' si un smiley, ca sa fie mai explicit ...). Merci de interventie. Citeste postul de mai sus si ajuta-ma sa cred ca te incadrezi in descriere. Astept in continuare oameni deschisi la lucruri simple, practice si utile. Edited April 25, 2009 by mgrigo2000 Link to comment
lascarica Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Am mai auzit si eu de principiul asta cu magnetizarea dar nu am vazut niciodata prin comert/net asa ceva. As fi interesat de ce nu. Un pret estimativ cind va intra pe piata? Link to comment
mgrigo2000 Posted April 25, 2009 Author Share Posted April 25, 2009 (edited) Am mai auzit si eu de principiul asta cu magnetizarea dar nu am vazut niciodata prin comert/net asa ceva.As fi interesat de ce nu. Un pret estimativ cind va intra pe piata? Pretul este echivalent cu vreo ... in Polonia, unde este produs, si ... in Romania. Nu se poate comanda online direct din Polonia, altfel evitam postarea topicului. Edited April 25, 2009 by tolin Depasesti stadiul de stire, continuarea la Bursa Link to comment
Salex Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Fiind implicat in citeva chestii legate de cercetare si fiind o fire curioasa si analitica, sint dispus sa incerc jucaria. Am insa citeva precizari de facut : 1. Efectul placebo nu se prinde de mine. 2. Daca fac testarea, o fac obiectiv, dupa propriile "proceduri", nu dupa unele impuse de producator/importator 3. Nu vreau sa schimb reglajele masinii. 4. Nu imi schimb stilul de condus sau traseele pe unde merg. 5. Sint dispus sa merg fara tinta citeva sute de km fara dispozitiv pentru a vedea consumul real si inapoi, cu dipozitiv, in aceleasi conditii, cu aceeasi benzina, grad de incarcare a masinii, etc. 6. De asemenea, sint dipus sa-l testez in conditii variate, insa pe aceeasi linie: jumatate drum cu, jumatate drum fara. 7. Rezultatele finale vor fi date in cifre seci, valori absolute sau procente, nu impresii subiective. Astept vesti Link to comment
tolin Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 (edited) La la latitudinea oamenilor cu spirit, minte deschisa, care sunt constienti ca nu le stiu pe toate si sunt administratori ai forumlului sa categoriseasca acest topic si sa-l mute unde ii e locul. Vad ca ti-ai sters imediat teoriile gogonate si ai trecut la atac de persoane. Prevad o viata scurta a acestei stiri. Ai fost deja atentionat public pentru oferta inafara Bursei, inca un pas din cele pe care le-ai facut pana acum si topicul se inchide. Edited April 25, 2009 by tolin Link to comment
mgrigo2000 Posted April 25, 2009 Author Share Posted April 25, 2009 Raspunsurile ca al lui Salex sunt binevenite. Dispozitivul se aplica pe conductele de combustibil si aer exact cum ai lipi niste magneti fata in fata prinzand conducta intre ei, dar mai are in plus niste suporti care sa ii tina ficsi pe conducta si niste coliere de plastic de prindere (ca cele cu care toata lumea isi leaga capacele de la rotile masinii ca sa nu se desprinda si sa le piarda pe drum). Nu necesita nici o modificare sau reglaj la masina. Arata ca un colier prins pe conducta de combustibil si unul pe galeria de admisie aer. Link to comment
hitman Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 (edited) Studiu de caz Am facut un test cu un dispozitiv similar la o centrala termica de apartament. Dispozitivul respectiv se monta pe teava de gaz de la intrarea in centrala. Testul a durat 6 h timp in care am masurat debitul de apa calda, debitul de gaz consumat, temperatura de iesire a gazelor la cos, temperatura apei intrare / iesire. Rezultatul a fost ZERO economie. Adica in aceleasi conditii de temp. si debit de apa am obtinut acelasi debit de gaz consumat. Unde am gresit? Trebuie sa mentionez: atunci cind puneam dispozitivul pe teava de gaz flacara centralei se facea mai mica pentru o fractiune de secunda, dupa care revenea la dimensiunea initiala. Desi pare ironie, nu e. Doar atit am observat la diferente cu/fara dispozitiv. Stiu, centrala nu este un motor dar se poate face o comparatie prin analogie, tot gas consuma dar testul a avut loc in conditii de functionare constante nu variabile ca la motor. Testul a avut loc din cauza faptului ca o ruda vroia sa importe intr-o prima faza 2000 de bucati de 'dispozitive economice' din US si am tinut mortis sa opresc persoana in cauza de la un esec anuntat. Marturisesc ca am reusit. Edited April 25, 2009 by hitman Link to comment
mgrigo2000 Posted April 25, 2009 Author Share Posted April 25, 2009 Nu sunt comerciant, de asta nu am pus pe bursa. Ar fi bine ca ce vand importatorii sa fie testat (fara sa fie platit) de cat mai multa lume de pe forum (din care fac parte si eu) si sa fie puse rezultatele pe un topic de informare. E putin nepragmatic din punctul meu de vedere, si este mai mult o curiozitate care banuiesc a fost considerata gresit drept 'oferta la bursa' sau 'reclama gratuita', dar care s-ar putea transforma in informatie utila oamenilor care cauta lamuriri pe forum. Cer scuze administratorilor pentru postarea preturilor explicit, luate de pe siturile sursa (ca urmare a intrebarilor anterioare), si pentru afirmatiile caustice (ca raspuns la ironia nefondata asupra posturilor anterioare). Daca e nevoie si e permis, pot adauga niste linkuri cu toate informatiile sa se lamureasca oamenii. Astept in continuare participanti. Link to comment
sergiuhusca Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Logica mea spune urmatorul lucru! Acest dispozitiv sau ce o fi el , ar fi fost implementat de catre constructor! Cum adica...Unii au investit milioane de euro in cercetare si au trecut pe langa acest "sistem" fara sa il vada? Nu cred... Link to comment
mgrigo2000 Posted April 25, 2009 Author Share Posted April 25, 2009 E bine de stiut ca nu merge pe centrale termice. Asta ar fi trebuit pus pe un forum cu centrale Tot ce am citit eu se referea la motoare termice, nu la centrale. Poate omul cu cele 2000 de dispozitive a facut confuzie si a crezut ca dispozitivul poate fi folosit si la centrale, sau poate testul trebuia facut de-a lungul unei perioade mai mari, nu doar 6 ore. Diferenta intre motor si centrala este ca motorul este 'cu explozie', adica timp de ardere de ordinul milisecundelor, timp in care moleculele de aer / combustibil trebuie sa fie amestecate cat mai uniform inainte sa se dea scanteie, iar daca vezi 'explozie' la o centrala, nu mai vezi practic nimic dupa (asa se explica exploziile cand scapa gaze si se produce scanteie - amestecul e omogen si arde intr-o fractiune). Amestecul se face mult mai omogen la motor decat la centrala. Daca la centrala amestecul s-ar face constant la fel ca la motor, ar exploda ca in filme. Fluxul de aer este altul la motor decat la centrala. la aprinderea centralei a fost suficient aer in camera de ardere pentru a face amestec omogen si flacara mica, apoi aerul a saracit si s-a marit flacara (compara cu o flacara de oxiacetilena cand ii dai mai mult oxigen - se scurteaza flacara si devine mai puternica de tai fierul cu ea, cand ii tai oxigenul arde ca lumanarea, dar cu flacara mai lunga si e buna doar de facut apa fiarta pentru ceai, fara sa modifici debitul de acetilena, doar pe cel de oxigen - asa s-a intamplat la centrala). Link to comment
tolin Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Omogenizarea amestecului depinde de gradul de volatilitate al combustibilului, un aditiv chimic este cea mai sigura solutie. E bine sa incepeti testarea in perioada aceasta, temperatura combustibilului este in crestere, deci, volatilitate crescuta. Link to comment
smailmiami Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Ok, dar asta tot nu explica exact faimoasa intrebare logica din cazul aditivilor de ulei sau altceva. Presupun ca respectivul device are un pret oarecum modic, deci nu pricep cum marii constructori nu l-au implementat, apeland la solutii mult mai scumpe si complicate: optimizari ale softului de gestiune, turbine, fel de fel de optimizari ale admisiei sau evacuarii care sigur sunt mai scumpe ... N-are logica. Link to comment
sergiuhusca Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Asta intreb si eu...fara succes! Link to comment
Lucian M Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Daca primesc jucariile pentru testare (fara costuri) eu ma bag, sunt curios ce o sa iasa. Rau nu are ce sa faca. So count me in. Link to comment
mr_ Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 (edited) Ok, dar asta tot nu explica exact faimoasa intrebare logica din cazul aditivilor de ulei sau altceva. Presupun ca respectivul device are un pret oarecum modic, deci nu pricep cum marii constructori nu l-au implementat, apeland la solutii mult mai scumpe si complicate: optimizari ale softului de gestiune, turbine, fel de fel de optimizari ale admisiei sau evacuarii care sigur sunt mai scumpe ... N-are logica. Hai sa raspund eu, ca mi-am antrenat gandirea intortocheata in alte discutii. Pai constructorii auto au interes sa-ti vanda o masina scumpa, nu una ieftina. Din acelasi motiv iti baga pe gat 1.5t de fier si gadgeturi inutile la o prapadita de compacta. Magnetii aia costa 10€, tie ti i-ar vinde cu 30. Asa softul de gestiune, turbina, etc or costa vreo 2000€ si tie ti le vinde cu 6000€. Unde e profitul mai mare? Bineinteles, exista o conspiratie mondiala a fabricantilor de masini mana in mana cu petrolistii Ontopic Si eu as incerca daca as avea ocazia. 20% diferenta de consum e semnificativ, usor de masurat daca e real chiar cu erorile inerente. Intuitia imi insa spune ca principiul e teapa. Daca ar fi utila, omogenizarea (sau laminarizarea) amestecului s-ar face mult mai eficient cu niste profile aerodinamice pe teava de admisie decat cu niste magneti care nu actioneaza decat asupra particulelor ionizate. In plus, in prostia mea stiam ca diesele si la masinile cu injectie ca pe teava e doar aer, iar amestecul se formeaza in cilindri. Si din nou in plus, tot in prostia mea stiam ca la diesel sau la motoare cu injectie directa si ardere ultralean e o prostie sa vorbesti de amestec omogen... Insa cum toate astea sunt teorii, l-as testa daca am ocazia. E mai usor sa testezi decat sa demonstrezi ori sa infirmi o teorie din asta din pix. Edited April 25, 2009 by mr_ Link to comment
Salex Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Deci, cum facem cu testarea ? Link to comment
lascarica Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 MR a raspuns la intrebarea de ce nu e folosit si nu vorbesc neaparat de asta. Sint multe descoperiri care stau ascunse dupa ce au fost cumparate patentele pe bani mai mult sau mai putini...Mai erau niste device-uri pt apa de filtrare ionizare etc ... or fi avind vreo legatura...? Zic si eu ca prostu? Ce avem de pierdut daca testam poate merge si noi mai ieftin Stiu ca pe vremuri mai circula si un disp. ceva pe baza de apa... Link to comment
sergiuhusca Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Mai erau si pastilele acelea de le bagai in rezervor... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now