Tommy Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Tocmai.. e pentru cunoscatori. Link to comment
Satori Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Las-o balta... A fost. Acum e o prostie. Acum 7-8 ani visam la un Saab. Acum, cand le vad, mor de ras. Link to comment
DGT Posted April 29, 2009 Author Share Posted April 29, 2009 Saab-ul s-a ridicat foarte bine prin anii 90 prin vanzarea ce au avut-o la americani.Cine avea SAAB reprezenta o anumita clasa sociala. Avocati, Seinfeld, oameni cu venit bunicel . Link to comment
Englishman Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Mi se pare urata cu draci si avand e in vedere ca e in acelasi segment pret cu BMW / Mercedes, mi s-a parut mereu INUTILA. Link to comment
zack Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Consider saab-ul o marca ,[virgula] care este facuta pentru oamenii care au capul umplut cu materie cenusie. Este o masina pentru cei care nu poarta lantzu de aur de 3 degete la gat, care nu asculta jeguri de manele la maxim in masina [hai la o petrecere...merg ], o masina care nu arata ceea ce poate dar sa fim seriosi... au motoare puternice, masinile lor sunt super. Mi-ar place un saab. Chiar mi-ar pare rau de aceasta marca...nu este apreciata la justa valoare. Priviti niste pozele cu ultimele lor modele care sunt dupa parerea mea ireprosabile. Nu mi-as lua nici bmw, nici mercedes...nici audi. Sunt pe toate drumurile... Consider ca un saab m-ar scoate in evidenta... dar modelele lor sunt peste posibilitatile mele...si totusi la 10 000 de euro gasesti un saab din germania bun... ps: Am inteles ca ar fi foarte fiabile... offtopic: Cum sunt preturile la piese? Link to comment
sergiuhusca Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Exteriorul arata bine...dar interiorul...apropie de Nubira... Link to comment
Mircea Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Mai nea, te-ai urcat vreodata intr-un SAAB? De-l compari cu Nubira? Saab merge spre independenta din ce am citit, designerul lor sef, ce fusese usuit de GM la preluare s-a intors, iar noile modele de volum vor fi bazate pe conceptele Aero X si saab9-7x , ambele masini cu tractiune integrala si cu platforme complet noi. SAAB a fabricat avioane inainte de a fabrica masini, masinile facute de ei avand un excelent raport de greutate, motoare turbo in general cu tehnologii la care altii nici nu visau (cine nu a auzit de chiulasa cu balama, care facea sa varieze capacitatea cilindrica a motorului. Link to comment
sergiuhusca Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Mircea , eu ma refeream strict la pozele expuse de colegul nostru! Flansa de bord mi se pare ca seamana destul de mult cu cea a Nubirei... Nu am comparat Saab cu Nubira... Link to comment
Mircea Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Adica asta e la fel ca asta? Sau macar pe-aproape? C'moon! Link to comment
Englishman Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 (edited) Consider saab-ul o marca ,[virgula] care este facuta pentru oamenii care au capul umplut cu materie cenusie. Este o masina pentru cei care nu poarta lantzu de aur de 3 degete la gat, care nu asculta jeguri de manele la maxim in masina [hai la o petrecere...merg ], o masina care nu arata ceea ce poate dar sa fim seriosi... au motoare puternice, masinile lor sunt super. Mi-ar place un saab. Chiar mi-ar pare rau de aceasta marca...nu este apreciata la justa valoare. Priviti niste pozele cu ultimele lor modele care sunt dupa parerea mea ireprosabile. Nu mi-as lua nici bmw, nici mercedes...nici audi. Sunt pe toate drumurile... Consider ca un saab m-ar scoate in evidenta... dar modelele lor sunt peste posibilitatile mele...si totusi la 10 000 de euro gasesti un saab din germania bun...ps: Am inteles ca ar fi foarte fiabile... offtopic: Cum sunt preturile la piese? Da...toti care au cate un A5 sunt manelisti, iar un seria 3 indeobste o cumpara aia fara materie cenusie, e drept. Ca le cumpara SI manelisti, asta e altceva, dar daca comparam designul unui Audi, dintre ultimele make-uri, cu uratenia de Saab...nu stiu cine pierde. Si sa-mi spuna mie cineva ca la segmentul asta de pret frumusetea unei masini nu conteaza, pe langa performante. Iar avand in vedere ca in Europa, cel putin, NU vezi un Saab la 10 masini premium, spune tot. Nu piata decide cine este eliminat si cine nu? cine altcineva? deci s-au adunat destule criterii pentru care Saab sa moara. Tommy zicea ca Saab-ul e o masina pt cunoscatori...Dupa parea mea, trebuie sa fii toba de cunoastere ca sa o cumperi. Intrebarea e simpla: ai o suma de bani fixa si te intereseaza confort, performante, look, etc. Sunt curios cine o ia Saab-ul in detrimentul unui A4, de exemplu. Si o spun fara indoctrinare nemteasca. Edited April 30, 2009 by Englishman Link to comment
sergiuhusca Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Adica asta e la fel ca asta? Sau macar pe-aproape? C'moon! Mai mirce exceptand navigatia si butoanele pentru climatizare...care sunt pozitionate mai jos...mie imi pare ca se aseamana foarte bine! Link to comment
Mircea Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Da, si pielea de pe bord si de pe volan, si felul in care curge consola centrala, si forma ceasurilor si amplasarea lor, a butoanelor etc. Asa-i. "Mici" diferente insignifiante la navigatie si butoanele climatizarii. Insasi navigatia e o mica diferenta. Oricum suntem off topic de multicel. Revenind la Pontiac, initial sub acest brand GM vindea masini sport, fiecare brand GM fiind dedicat unui tip de masina. Astfel Buick facea limuzine pentru clasa medie, Cadillac limuzine de lux, Chevrolet masini de masa, GMC masini de teren, van-uri si minitruck-uri, Pontiac masini sportive. Cu timpul insa, intrucat tendinta mondiala a fost ca marca sa acopere toata gama de caroserii - vezi cazul recent Dacia - GM a adoptat aceasi politica, insa, datorita costurilor mari de constructie si proiectare, au adoptat solutia "aceiasi Marie cu alta palarie" fabricand intr-un loc si re-brenduind sub diverse nume cu modificari minore - dotari suplimentare la interior sau grile exterioare diferite - sau fara nicio modificare. Rezultatul se vede in situatia financiara a GM in momentul actual... Link to comment
Englishman Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 ..... dotari suplimentare la interior sau grile exterioare diferite - sau fara nicio modificare... Aici e interesant, pe bune. Poti sa dai un exemplu? Link to comment
andreib Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Saturn=>Opel=>Vauxhall=>Holden Link to comment
Mircea Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 (edited) Buick Excelle Buick Excelle HRV Chevrolet Lacetti Chevrolet Nubira Chevrolet Optra Chevrolet SRV Holden Viva Suzuki Forenza Suzuki Reno Diferente la grila fata uneori (optra) la blocurile optice (sedan cu faruri de hatch) si la interioare - piele, textil, clima, AC, etc sau la motoare. Pontiac Boneville, vandut - de asemenea cu mici modificari ca Buick si Oldsmobile. Edited May 1, 2009 by Mircea Link to comment
dizzzy Posted May 1, 2009 Share Posted May 1, 2009 Este Saab o masina interesanta? In mod cert, da! As da banii pe una noua? In mod cert, nu! As lua un Chevrolet sau un Opel, masini cu un bun raport calitate/pret dar nu SAAB. Pierde repede valoare, nu reuseste sa fie cu adevarat premium, e un fl de Cristina Spatar, s-a operat de 15ori dar tot nu e frumoasa. E un fel de concurent pt Volvo nu pt Audi/BMW/Mercedes. Pe sosea merge mai rau decat oricare dintre A B M, inauntru nu e la fel de calitativa. GM din pacate se indreapta spre groapa de gunoi a istoriei. Ar mai pute fi salvat doar prin faliment si restructurare masiva si apoi sa angajeze un manager rau si nenorocit gen Carlos Ghosn, care sa taie tot ce-i puroi. Ar ramane cu o firma mai mica dar sanatoasa, cu o gama buna de masini si viitor cert 1 Chevrolet - ca marca de volum cu reprezentare in US EU Asia, preturi mici si "masina multa". 2 Buick - ar putea sa-l inchida si pe asta ca nu-i mare scula dar cica se vinde bine in China si poate ar putea fi pastrata, eventual usor repozitionata pe zona sport-lux 3 Cadillac - in gama de produse premium, are sanse de succes, 4 Opel - marca de volum in Europa, pozitionata spre masini de familie si flote si Vauxhall - marca de volum in GB, Opel rebranduite 4.5 Holden - reprezentare in Australia, un mix de Daewoo, Chevrolet, Opel, un badge nu un brand in sine. Daca situatia se va imbunatati in timp, poate vor putea sa readuca Pontiac sau Oldsmobile pe piata. Platforme tehnice bune exista, designul e ok, imagine au, cred ca ar avea si succes. Altfel cred ca vor muri incet-incet dar sigur. Nu stiu exact cum functioneaza legea falimentului in US, dar mi se pare cea mai buna solutie. Link to comment
DGT Posted October 3, 2010 Author Share Posted October 3, 2010 Si iata si continuarea:My link Link to comment
Mircea Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Vezi ca linkul e in balarii Link to comment
DGT Posted October 3, 2010 Author Share Posted October 3, 2010 (edited) Si iata si continuarea:uto Brand-uri la care s-a renuntat definitiv.Cred ca merge acu. Scuze! Edited October 3, 2010 by DGT Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now