VAXXi Posted May 5, 2009 Share Posted May 5, 2009 Ori eu m-am tampit de cateva zile, ori pe la majoritatea benzinariilor s-au schimbat pistoalele de la pompele de benzina. Mai exact, de vreo dooj' de alimentari incoace, nu mai sta pistolul blocat in rezervor nici sa-l tai cu bomfaierul. Apas sa curga, trag tzumburushul ala mic de blocare, si dupa 2-3 litri sare ca si cum ar fi ajuns la plin. Orice alte manevre de blocare esueaza lamentabil indiferent in ce pozitie as pune io pistolul si tzumburushul, si tre' sa il tin cu mana pana se umple. Am inteles ceva despre un senzor de prea plin, sau similar ... bine bine, dar cum era inainte mergea foarte bine, de ce naiba au trebuit sa-l schimbe si cum pot sa fac plinul acum fara sa stau cu mana pe pistol ? Link to comment
Abram Burel Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Poate ti-a schimbat cineva... rezervorul?! O chestie aflata recent (spre rusinea mea de sofer veteran) este ca "tragaciul" are 2 trepte. De obicei cand il blochezi o faci in treapta a 2-a si se intampla sa sara (desi nu e o regula). Daca insa il pui pe prima treapta, abia o sa se scurga, dar nu mai sare. Link to comment
Mircea Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Vaxxi in gura rezervorului e o clapeta mica pe care o impinge pistolul. Daca ti s-a rupt o ureche de la acea clapeta, sta intr-o rana si pistolul nu-l mai impinge si de aici fenomenul tau. Link to comment
Dj_Dark Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 La espero nu e. Cel putin la al meu lipseste cu desavarsire . Link to comment
VAXXi Posted May 6, 2009 Author Share Posted May 6, 2009 N-am avut in viata mea acea clapeta, vedeam benzina cum galgaie cand faceam plinul-plin. Si nici metoda de tras de tzumburush nu mi-am schimbat-o, ani de zile am folosit fara probleme aceeasi tehnica. Si deodata nu mai merge nicaieri ! Link to comment
closchkutza Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Aceeasi problema(oarecum) am observat-o si eu saptamana trecuta la Mol: bag pistolul si apas cu nadejde pe clapeta aia. Din 5 in 5 secunde se decupla. A trebuit sa-l las sa curga usooor ca sa pot alimenta. Link to comment
EM!L Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Interesantă treabă. Abia acum realizez că aşa se întâmplă şi când alimentez tractorul meu, de obicei de la Rompetrol. Link to comment
DGT Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Orice rezervor trebuie sa aiba o "tevusca"de eliberare a aerului ,daca mai tineti minte cum aveau canistrele de benzina(pentru cei ce au prins timpul cand luam benzina in canistre).Daca este infundata,atunci cand se face alimentarea cu presiune,aerul determina pistolul sa se opreasca .Incearca sa pui pistolul mai intr-o parte putin,nu-l baga de tot in rezervor si nu o sa mai ai problema asta. Link to comment
Salex Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Eu am avut dintotdeauna problema asta. Ma rog, ceva foarte asemanator. Adica din momentul in care imi declanseaza pistolul, mai bag lejer 12-15 litri de benzina, in functie de statie. Ultimii litri ii bag cite 100-150 ml. La unele pompe imi declanseaza cu mult inainte sa ajung la cei -12-15 litri ... Am demontat o data furtunul de alimentare si pe cel de aerisire suspectindu-le a fi infundate. Nu erau. De vreo 2 ani umblu cu o tija de vreo 30 cm de aluminiu cu care blochez clapeta si ii dau benzina cu tiriita. Sa va fereasca Sfintu' sa fiti dupa mine la pompa cind vreau sa fac plinul, 10-15 minute de repaus sigur o sa aveti . Link to comment
Leutzu Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Baga mai putin canelul in rezervor, asa patesc si eu la suzuki-ul meu si nu il bag pe tot ci doar jumatate. De sarit nu am avut surprize sa sara pana acum. Link to comment
Dj_Dark Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 (edited) Face spuma si de-aia. La mine cand declanseaza se vede spuma pana in gura care scade repede si tot asa. Daca dupa primul clanc mai bag la fel de vartos da pe-afara . Edited May 6, 2009 by Dj_Dark Link to comment
VAXXi Posted May 6, 2009 Author Share Posted May 6, 2009 Cu pistolul bagat pe jumatate am incercat, si n-am reusit decat sa cada pistolul din buson in timp ce curgea benzina Pana mea, am ajuns sa fac echilibristica cu utilajul pentru bagat benzina ? nu se poate obtura cumva senzoru' temporar ? Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 N-am avut in viata mea acea clapeta, vedeam benzina cum galgaie cand faceam plinul-plin. Si nici metoda de tras de tzumburush nu mi-am schimbat-o, ani de zile am folosit fara probleme aceeasi tehnica. Si deodata nu mai merge nicaieri ! Deci... confirm. Credeam ca mi se pare mie. Link to comment
luisspeed Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 (edited) Si eu patesc frecvent asta... Cred ca le-au aranjat baietii de pe platourile benzinariilor ca lumea sa ii puna pe ei sa faca plinu...sau sa alimenteze cat se vrea si sa faca si ei un ciubuc ca deh..noi nu stim sa tinem pistolul pompei in mana ) Edited May 6, 2009 by luisspeed Link to comment
luisspeed Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 In general...primesc si ei un ciubuc...desii in mod normal, ar trebuii sa spele geamurile si sa alimenteze din fisa postului...nu pt bani.. Link to comment
laurentziu83 Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 (edited) Cat timp nu primesc eu ciubuc la munci, nici eu nu dau mai departe. Si sa-l fereasca sfantu' p-ala de se trezeste sa-mi spele parbrizul. Problema asta cu alimentatul n-o am, bag pana tacane si gata. Edited May 6, 2009 by laurentziu83 Link to comment
Lucian M Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Si daca alimenteaza ei si-mi spala parbrizul- CE? Big deal, de aia is acolo, sa ma faca sa revin la statia lor. E prima data cand aud ca se da ciubuc la ala de-ti alimenteaza. Foarte tare faza. Link to comment
Salex Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Face spuma si de-aia. La mine cand declanseaza se vede spuma pana in gura care scade repede si tot asa. Daca dupa primul clanc mai bag la fel de vartos da pe-afara . 100% corect, asa face ... mama ei de spuma, scuipa pe-afara. La Espero nu-mi facea niciodata asa. Bagam pina declansa, dupa care intra maxim inca un litru. Explicatia cu spuma mi-a dat-o si un benzinar prin 2000 ... evident sub forma "asa face asta EUR2 dom'le". Link to comment
Abram Burel Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Va mai zic o data, poate se aude Tragaciul are doua trepte. Daca declanseaza la pozitia apasat complet, atunci puneti-l pe pozitia intermediara. Link to comment
VAXXi Posted May 6, 2009 Author Share Posted May 6, 2009 Am incercat, si acolo sare. Dupa ce sare nu mai sta nici la mijloc, nici tras pana la capat. Link to comment
Salex Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Va mai zic o data, poate se aude Tragaciul are doua trepte. Daca declanseaza la pozitia apasat complet, atunci puneti-l pe pozitia intermediara. Am gasit si pistoale cu 3 trepte ... Din pacate mie cred ca mi-ar trebui treapta 0,25. Cind am spus ca bag cite 100-150ml spre final nu am exagerat deloc. Link to comment
pantera Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 Am incercat, si acolo sare. Dupa ce sare nu mai sta nici la mijloc, nici tras pana la capat. Ia-ti motoreta ...la aia sta bine pistolul in rezervor Link to comment
guru Posted May 6, 2009 Share Posted May 6, 2009 (edited) De vreo trei saptamani incoace, conduc un Cielo, si tot asa face pompa. Mai exact, am avut vreo 5-6 alimentari, dintre care una cu becul de benzina aprins. Eeee, chiar si in cazul asta, pistolul a inceput sa declanseze in draci, dupa ce am bagat vreo 15 litrii, drept pentru care nici pana azi nu reusii sa fac plinu la Cielo( si suge al dracului, ca e Executive ) De cand folosesc Cielo, nu am mai alimentat Matizu, dar cred ca o sa fac o alimentare sa vad cum face, mai nou? Edited May 6, 2009 by guru Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now