autom Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 M-am conformat la :@ toti cei ce detineti masini mai deosebite, sa va fie rusine ca nu le prezentati pe sectiunea Masina mea. Am exitat deoarece fiind un forum Daewoo , parca nu isi are locul aceasta masina a mea pe aici. Voi incerca sa va prezint istoria ei si cateva poze cu dansa. Masina a fost achizitionata acum ceva vreme de la un bun prieten, Catalin alias Sportivul, ( merci pentru intelegerea dovedita de-a lungul timpului , Cataline!) Am desfacut-o bucatele si am incercat sa o reconditionez cat mai bine, avand in vedere posibilitatile mele. Va salut cu drag... Ps. astept remarcile de bine si, ma ales, cele de imbunatatire a masinii. Link to comment
wsc Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Foarte frumos. Sa te bucuri de ea. Eu am 1300, dar nu am "timp" sa o reconditionez. Link to comment
TBird Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Wow da ai muncit la ea nu gluma, mai aveai unde sa mai agati diferite piese de caroserie ? . Mie unul imi place, a iesit super frumusel. De ce nu ai pus mai multe poze cu interiorul ? Link to comment
autom Posted May 8, 2009 Author Share Posted May 8, 2009 Multumesc pentru cuvintele frumoase!!! Interiorul are o poveste mai...,muncita,, Am demontata tapiteria plafonului si d-na mea a facut un sablon de carton. Am cautat matarial asemanator (l-am gasit ff greu dar cu mult noroc , chiar la fabrica lui) si l-am ( de fapt d-na mea l-a) cusut. Din pacate nu e intins ca tapiteria originala. Bordul l-am imbracat cu furnir de lemn ( furnir nu autocolant) si l-am lacuit cu lac transparent. Banchetele au fost super bune si nu au necesitat nici o interventie. Link to comment
TBird Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Cei drept se vede ca nu a iesit chiar perfect plafonul... Mai ai mici detalii de facut dupa parerea mea.. pe ici pe colo, de exemplu sa acoperi piulita din centrul volanul.. si surubul in care e prinsa centura de stalp-ul masini chestii de genul asta. Masina este chiar ok, banuiesc ca nu circuli cu ea zi de zi o tii/faci doar din pasiune corect ? Am o intrebare din pura curiozitate nu ca ar conta, cat consuma masinuta asta ? Eu nu am condus si nici mers intr-una vreodata Link to comment
autom Posted May 8, 2009 Author Share Posted May 8, 2009 Sa o iau pe puncte: 1.Pozele cu plafonul, nu sunt in ultima varianta. acum e mai intins plafonul 2.Poza cu volanul este din tmpul reconditionarii. Intretimp a primit vollan impecabil, cu stema UAP pe mijloc 3.La surubul de la stalp inca nu am lucrat. 4.Consumul inca nu l-am facut. Merg o data la 4 zile cu masina, cand ma duc la servici. Pentru mersul de zi cu zi merg cu Tico. Ps. E prima masina care a luat ITP-ul din PRIMA!!! Link to comment
Mircea Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Bijoux! Imi place ca ai pastrat absolut totul ca atunci. Am vazut cu parere de rau acum o saptamana doua masini extrem de rare dotate cu Mp3 player Sony... Link to comment
autom Posted May 8, 2009 Author Share Posted May 8, 2009 (edited) Multumesc D-le moderator Pot zice ca am facut eforturi aproape disperate sa mentin original si dinamul cu conjunctorul/disjunctor si carburatorul cu soc automat tip Solex ( desi era mult mai simplu de reglat cel de Dacie) si , pentru siguranta am reconditionat inca un capac de pompa de apa ( Cel de 1300 se potriveste dar trebuie modificate traseele furtunelor in compartimentul motor). Pana la urma asta e rolul acestei masini: sa fie cat mai originala. Pentru originalitate am cautat si vopseaua sa fie descendenta Albastrului 68 care acum e transformata in Bleo Capri 680, emaur, binenteles Edited May 8, 2009 by autom Link to comment
claz Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 (edited) Felicitari pentru masina si pentru rabdare Cred ca mai am un carburator de Dacia 1100. Te intereseaza? Edited May 8, 2009 by claz Link to comment
autom Posted May 8, 2009 Author Share Posted May 8, 2009 Binenteles!! Desi mai am inca 4, inca unul e bun la casa omului! Am rude in Brasov si ar fi usor sa intru in posesia lui. Cati bani trebuie sa pregatesc? Link to comment
Mircea Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Iar eu daca ma gandesc bine, s-ar putea sa mai am la vechiul atelier 2 arcuri de 1100 si mi se pare si o caseta de directie. Daca nu au ajuns la fier vechi intre timp, sunt ale tale! Link to comment
claz Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Nu te costa nimic, normal ) Numai sa-l gasesc. Daca dau de el, ti-l voi inmana in cadru festiv la intalnirea din 21 mai Mie mi l-a vandut un nene si se jura ca e de fiat 600. Din ala imi trebuia atunci. Am strans si eu vreo 3 carburatoare, 2 demaroare, 5 planetare, etc. Sa fie Link to comment
Mircea Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Off topic! Mi-l inchipui pe Claz in Fiat 600! De cati oameni era nevoie sa te ajute sa ... incapi? Link to comment
claz Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Ai warn 20% pentru offtopic, si inca 20% pentru obraznicie! Nu era nevoie de nimeni ca sa incap. Trebuia doar descarcerarea la iesire... Link to comment
Satori Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Buf Era slab pe vremea aia! Felicitari pentru masina! Link to comment
hitman Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Felicitari pentru masina si pasiune! Dar cu motorul ce ai facut, reconditionat si el? Link to comment
Costi VLN Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Foarte tare frate,bravo.Felicitari pt achizitie si mai ales pt munca depusa,care cred ca a fost din belsug,am trait si eu pe pielea mea cu daciuta si chiar inteleg.Cel mai mult imi place faptul ca ai reconditionat-o in stagiul initial,inclusiv radioul.In rest forta de munca si inca o data felicitari. Link to comment
EM!L Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Felicitări pentru maşină! Tare fain volanul de aici, îmi aduce aminte de copilărie Link to comment
mr_ Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Super masina! Sunt curios, de unde ai gasit piese de caroserie? Sau nu ai nevoie? Aici am un amic bastinas care are un Reno 8, care face parte dintr-un fun-club Reno retro, si sunt innebuniti sa gaseasca piese de caroserie... Link to comment
autom Posted May 8, 2009 Author Share Posted May 8, 2009 Iar eu daca ma gandesc bine, s-ar putea sa mai am la vechiul atelier 2 arcuri de 1100 si mi se pare si o caseta de directie. Daca nu au ajuns la fier vechi intre timp, sunt ale tale! Multumesc din inima! Nu te costa nimic, normal )Numai sa-l gasesc. Daca dau de el, ti-l voi inmana in cadru festiv la intalnirea din 21 mai Mie mi l-a vandut un nene si se jura ca e de fiat 600. Din ala imi trebuia atunci. Am strans si eu vreo 3 carburatoare, 2 demaroare, 5 planetare, etc. Sa fie Multumesc din inima mea de suticar!!!! pana la urma investitia asta nu e o investitie in fiare ci o investitie in suflet!! Si sufletul trebuie hranit, nu? Felicitari pentru masina! Multumesc! Felicitari pentru masina si pasiune! Dar cu motorul ce ai facut, reconditionat si el? Motorul este incredibil de fiabil ! INCREDIBIL de sanator. MAsina are putin peste 100 000 de km dar nu haleste gram de ulei si este motor nedesfacut. Am primit cadou de la un drag prieten coforumist ( TARZY ) ulei Mobil 15w40 pentru el si Mobil multigrad 80W90 pentru cutie, schimbat filtrul de aer , modificata putin instalatia de racire ( Fulie mai mica la pompa de apa) ca sa faca cu brio fata in circulatia si canicula din Bucuresti si cam atat! Foarte tare frate,bravo.Felicitari pt achizitie si mai ales pt munca depusa,care cred ca a fost din belsug,am trait si eu pe pielea mea cu daciuta si chiar inteleg.Cel mai mult imi place faptul ca ai reconditionat-o in stagiul initial,inclusiv radioul.In rest forta de munca si inca o data felicitari. Am sperat si am reusit sa il pastrez relativ original radiututl , cu micile imbunatatiri de rigoare Super masina! Sunt curios, de unde ai gasit piese de caroserie? Sau nu ai nevoie? Aici am un amic bastinas care are un Reno 8, care face parte dintr-un fun-club Reno retro, si sunt innebuniti sa gaseasca piese de caroserie... Piese se gasesc. Am inlocuit aripile de fata cu unele NOI, de asemeni mai am un set de rezerva. Piese se gasesc. Secretul? Munca de echipa si pasiunea comuna. Exista un club al Suticarilor. Pot spune ca e o casta frumoasa. Ne ajuta, ne imbarbatam si facem ca aceasta pasiune sa ne imbogateasca inima. Pot spune ca se gasesc detoate, numai dorinta si bunavointa sa fie. Forum 1100 http://www.1100club.ro/ Imi cer scuze anticipat ca umplu forumul Daewoo cu alt tip de masina. Scuze anticipate si sper sa nu se supere moderatorii Felicitări pentru maşină!Tare fain volanul de aici, îmi aduce aminte de copilărie Dar asta e masina mea! De unde ati gasit poza? Asta e volanul meu! Link to comment
Englishman Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Trebuie sa te intrebe cineva odata si asta : de bagat, cat baga la ora? "> Care a fost viteza maxima atinsa? In rest, felicitari pentru pasiune. Link to comment
Mircea Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Imi cer scuze anticipat ca umplu forumul Daewoo cu alt tip de masina. Scuze anticipate si sper sa nu se supere moderatorii Nu-ti mai cere scuze, pasiunea pentru masini nu cunoaste limite, iar masinile vechi si intretinute sunt intotdeauna ceva incantator. Da-i mai departe Link to comment
mugur Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Aha si aici activezi...felicitari pt masina eu o stiu dar tot din poze ...cred ca trebuie sa o prezint si pe a mea aici facem forum de sutici ) Link to comment
ing3r Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Foarte frumoasa masinuta! Intr-adevar, toata stima pt tine ca intretii o astfel de masina la care majoritatea nici nu s-ar uita. De admirat! Bravo! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now