andrew Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 Am trecut azi pe centura Constantei si parcul auto al Daewoo este aproape plin, deci al tau a fost probabil ultimul din Bucuresti. Felicitari pentru achizitie, faptul ca este sau nu ultimul nu ii creste si nici nu ii scade cu nimic valoarea. Link to comment
perfidus Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 Felicitari! Posibil sa fi fost aproape ultimul cu AC, un prieten a ridicat alalteieri un Matiz E chior culoare alba, erau singurele ramase. Cele mai dotate s-au cam dat/rezervat. Link to comment
Ellu Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 mersi frumos, nu mai sunt matiz-uri E/AC pentru care sa nu se fi semnat precontact pentru rezervare.Si eu il ridic marti ca vine de la Craiova asa ca sigur e printr-o parcare pe undeva prin oraselul ala, nu? Link to comment
lucius_1982 Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 luni ridic si eu unul E A/C , verde marin, de la Auto Center, ultimul in aceasta culoare Link to comment
Ellu Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 Sa il stapanesti sanatos si fara incidente... Link to comment
lucius_1982 Posted June 22, 2008 Share Posted June 22, 2008 multumesc! si din partea mea cat mai multi km fara incidente Link to comment
Ellu Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 multumesc! si din partea mea cat mai multi km fara incidente Neata, cum e masinutza noua? Link to comment
tclau Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 (edited) Azi am ridicat masina... matiz E/AC alb casablanca. Cei de la mondotrade mures s-au comportat exemplar. Dupa vreo 50km parcursi eu zic ca punctele slabe ar fi: schimbatorul prea apropiat de sofer (imi ating piciorul cand bag in a I-a, a II-a, dar am invatat cum sa evit). Zgomote suspecte... ceva minor prin usi din cand in cand, si ceva ca de frunze uscate in instalatia de aer (am inteles ca ar fi geamul de la bord - nu am verificat inca). Frana e cam slaba... dar te cam poti invata cu ea (am inteles ca asa-s toate)... din pacate incep sa dau cu capu de parbriz la logan. Si acu de combustibil scade cam repede (comparativ cu "ala" de la logan - motorina). Per ansamblu sunt foarte multumit si sper sa fie la fel si sotia ca doar ea va umbla cu masina. Intrebare (nu dati cu paru' ca n-am folosit search-ul): acu' de combustibil trebuie sa stea ridicat si dupa ce motorul e oprit sau trebuie sa "cada"? (mi-am dat raspunsul... DA, pagina 3-8, manual). Danke. Numai bine tuturor si drumuri fara evenimente rutiere. Sa ne duca masinuta numai printre santuri. Edited July 1, 2008 by tclau Link to comment
alexino Posted July 1, 2008 Share Posted July 1, 2008 Acul isi pastreaza pozitia atat cu motorul pornit cat si cu el oprit. La Logan scade mai lent pentru ca e rezervorul mai mare. Link to comment
tclau Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 ceva ca de frunze uscate in instalatia de aer (am inteles ca ar fi geamul de la bord - nu am verificat inca). Asa-i... pe caldura reapare zgomotul si cand ating geamul de la bord dispare... Avand in vedere ca-i in rodaj nu am fortat-o... da ii cam piere chefu de tras cand merge si aerul conditionat... deci stau cu degetul pe buton. Si ... n-am avut curaj sa trec de 100km/h... e destul de instabila... Desi ar parea ca are destule puncte negative... are si "un vino-n coa'"... eu ma simt ca un copil cu o jucarie noua (poate nu i-o mai dau sotiei), taicameu vrea si el una, sotia imi pune taxa de folosire, iar fiumeu se uita urat la mine si izbucneste in plans din senin (chiar asa nu, da asa-i povestea... hehehe) N-am mai simtit miros de ars sau zgomote in usa. Deci... toate cele bune. Link to comment
EM!L Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 (edited) Depinde si cum o inveti, nu zic sa "tragi" tare de ea, acum, in rodaj fiind, dar nici s-o inveti puturoasa. E motor mic, e normal sa ceara turatie pt. a "raspunde". A fost doar o impresie, treaba cu instabilitatea, probabil din cauza faptului ca esti obisnuit cu dimensiunile Loganului. Cu siguranta trece lejer de 100 (lejer cu a III-IV ) si cu aerul pornit. Edited July 3, 2008 by EM!L Link to comment
tclau Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Pai ... nu vreau sa o fortez in perioada de rodaj si dupa rodaj i-o voi pasa-o sotiei. Am prins si 110km/h da' nu stiu daca nu eram cumva la vale . Acuma cu schimbatul vitezelor... stiu ca nu-i bine sa merg subturat... incerc sa nu o fortez... si dupa cate-mi dau seama (in functie de zgomot motorului) schimb I->II la 20-30km/h, II->III la 40-50km/h, III->IV pe la 70-80km/h, IV->V peste 100km/h (deci am trecut si de 100 ) de cateva ori). Daca-i la vale o las in a V-a si pe la 90km/h. E bine? Am urcat si o panta mai maricica cu o mica curba la baza si a trebuit sa bag in a III-a ca incepea sa se chinuie (n-am mai facut asta de cand cu dacia lu' tata). Acul indicator carburant e putin ciudat... acu' ma asteptam sa se aprinda becu'... acu' se ridica acul (mers ~ pe orizontala). Punct forte matiz: a intrat in el o masina de spalat (cu incarcare verticala... masina nu matizu' ), dupa rabatarea banchetei! Cred ca era mult mai greu sa intre in logan, eventual ajutat de o drujba. Deci mititelu' se comporta exemplar ceea ce era de asteptat (dupa cele citite pe forumuri). La prima revizie ii punem alarma/inchidere centralizata (si poate un mp3player) si clar cat mai urgent trebuie sa pun ochii pe un ceas de bord acceptabil (ca design/montare)... ca ma uit dupa el intr-o veselie. Ar fi bun si un turometru da' se poate si fara... zic eu. Numai bine si km placuti. ps. trebuie sa caut un topic potrivit ca cred ca-s offtopic de dinainte sa incep... hehehe... scuze. Link to comment
zeus85 Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Se mai gasesc matizuri noi pe stoc? Am trimis cateva mailuri la dealerii din bucuresti si se pare ca nici unul nu mai are vreun matiz pe stoc indiferent de configuratie . Link to comment
EM!L Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Din cate am aflat de la o persoana ce lucreaza in domeniu, nu s-ar mai gasi. Totusi, mai incearca cu mailuri si la alti dealeri, poate ai noroc Acuma cu schimbatul vitezelor... stiu ca nu-i bine sa merg subturat... incerc sa nu o fortez... si dupa cate-mi dau seama (in functie de zgomot motorului) schimb I->II la 20-30km/h, II->III la 40-50km/h, III->IV pe la 70-80km/h, IV->V peste 100km/h (deci am trecut si de 100 ) de cateva ori). Asa schimb si eu, in urma recomandarilor primite pe forum I->II 25-27km/h, II->III 43-45 km/h, III->IV min. 55km/h (de obicei pe la 60), IV->V dupa 85km/h. Link to comment
tclau Posted July 3, 2008 Share Posted July 3, 2008 Eu am inteles ca nu mai sunt pe stoc... dar daca cineva din programul rabla renunta la matiz... va face pe cineva fericit. Sper sa fie asa ca si cumnata-mea s-o trezit tarziu... Link to comment
guru Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 (edited) De azi am si eu un alt Matiz, nou, euro4, culoare alba- nu am mai avut de ales, din pacate Este al treilea Matiz, dar acesta nu va ramane in posesia mea decat foarte putin timp. Oricum, senzatia de masina noua, e extraordinara! Edited July 4, 2008 by guru Link to comment
EM!L Posted July 5, 2008 Share Posted July 5, 2008 Bravo mr. Sound Master Seamana cu a mea , am mai auzit in ultima vreme ca a fost "bataie" mare pe ele, si din cauza asta multi n-au avut de ales in privinta culorii Link to comment
_escu Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Am citit ultimele pagini din topicul asta si m-a cam cuprins melancolia. Asta e, trebuia sa se ajunga candva si aici, la ultimele Matizuri vandute. Desigur, va ramane Spark-ul care are unele avantaje fata de Matiz, dar parca nu are acelasi farmec... In fine. Felicitari tuturor celor care si-au luat Matiz nou pe ultima suta de metri si cati mai multi km fara probleme! Link to comment
Raresh20 Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 Asa e,Matzul a fost o masina foarte reusita,cu un farmec aparte,perfecta pentru oras,dar nu numai,si in ultimul rand foarte bine vanduta. Pacat ca nu se mai fabrica... Link to comment
Viktor Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Sper ca poctez unde trebue.Rog posesorii de MATIZ si nu numai,sa-mi dati va rog un sfat in privinta cumpararii unui autoturism la mina a doua. Este vorba de un MATIZ: -2007 an fabricatie -SE/AC model -790 cm3 -50 CP -geamuri electrice -inchidere centralizata -21.000 km/bord -4000 EURO Apelez la voi din lipsa de cunostinte a preturilor la autoturisme din(in) tara. Vi se pare un pret real sau e prea mult pentru acest tip si date ale masinii? Multumesc!!! Link to comment
NFS Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 (edited) Achizitie Matiz N O U . NOU =! SH ... dar pretul e ok! PS. Uite asta era topicul corect: link Edited May 25, 2009 by NFS Link to comment
Cumnatu Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 (edited) Sper ca poctez unde trebue.Rog posesorii de MATIZ si nu numai,sa-mi dati va rog un sfat in privinta cumpararii unui autoturism la mina a doua.-4000 EURO Scump. Uite 1 exemplu luat asa la repezeala de masina mai ieftina ( scazi lejer 7-10 % la negociere care are acei km garantati si mai mult, iti da si garantie la ea, cea ce nu obtii de pe piata libera de la nimeni) Nu mai zic ca poti sa iei si in leasing masini de la unii ca ei si deci daca poti sa duci acolo o rata de 100 euro / luna sa zicem 1-2 ani sa te incadrezi la o masina care sa fie cu totul 6-7mii si deci altceva. Edited May 25, 2009 by Cumnatu Link to comment
Englishman Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Mie mi se pare foarte bun pretul pentru anul de fabricatie si kilometrii aia la bord. Mai ales ca are si garantie, din cate imi dau seama. Link to comment
Cumnatu Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Repet, este un exemplu luat asa rapid de pe net. Sunt mai multi care iti dau garantie samd nu numai welt, deci mertia mai degraba sa iei de la unii ca astia decat de la proprietar direct sau mai rau, de la samsar. + ca proprietarul nu cred ca o sa iti dea discount asa mare. Link to comment
closchkutza Posted May 25, 2009 Share Posted May 25, 2009 Cumnate, pai din cate vad eu, Sparkul ala nu e mai ieftin deloc, e chiar mai scump(cu 500 euro), este mai vechi(din 2006), vizual este mai urat(bari negre) si nu are in plus decat servodirectia. Si matizul este in garantie, pana in 2010, fiind fabricatie 2007, iar km sunt garantati de caietul de service. Gandeste-te la urmatoarea treaba: si astia de la Weltauto cumpara masinile astea de undeva, de la un individ(sau o firma) si le iau cu pret(in cazul de fata) sub 4000 euro. Nu mai bine cauti tu un vanzator asa cum au gasit astia de la weltauto. And by the way, sparkul ala a fost lovit in bot, aripa stanga si probabil si capota sunt revopsite(revopsite prost) se vede clar diferenta de nuanta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now