Jump to content

Newbie !


Recommended Posts

Salut, asta e primul meu post pe forumul daewooclub.ro, dar bineinteles nu ultimul. Acum 2 zile mi-am luat si eu un Ticolino si as avea o intrebare la cei care cunosc, eu fiind un invatzacel acum.

 

Ce ar trebui sa schimb la masina asta asa pentru inceput ?

 

Este clar ca nu am incredere in ceea ce mi s-a spus cand am achizitionat-o, ca a schimbat aia, aia, aia, etcccc...

 

Sa va zic putin despre ea:

- SL;

- an: 1999;

- km: 138.000;

- fara catalizator;

 

Altceva nu imi mai vine in minte. Aaahh, culoarea alba :P si deja m-am indragostit de micutz :">

 

Si sa nu uit, ce benzina sa bag in ea, ca fostul proprietar mi-a zis ca nu conteaza :-?

Link to comment

hehee... se pare ca lumea chiar este activa pe aici... ma bucura asta.

 

merci Ana pentru raspuns. ia uite, a inceput sa rada si nevasta-mea ca ma invata o fata cum si ce sa ii fac ticolinoului.

 

NFS: 2000 euroi pentru care am cam facut foamea o buna perioada de timp. Dar deh, am vrut musai sa imi iau masina si ce puteam sa imi iau altceva decat un... TICOOOOOOLINOOOOO :D :thumbl:

Link to comment

sa-l stapanesti sanatos

daca nu ai catalizator poti sa pui ce benzina vrei tu... de la cu plumb 95 pana la omv 100...

cum s-a mai spus, mai bine schimbi cureaua de distributie, sa fi sigur, cureaua de alternator, nu ar strica o privire la ulei, asa sa fi sigur... in rest bafta la km cat mai multi

Link to comment

Bun venit, să-l conduci cu plăcere.

 

Dacă nu ai bani prea mulţi de băgat acum, limitează-te la schimbarea curelei de distribuţie, schimbarea antigelului şi uleiului, şi o verificare la termostat, direcţie şi unghiuri; eventual trage-i şi un echilibrat de roţi. Becurile presupun că le-ai verificat deja :)

 

Astea ar fi cât de cât critice.

 

După aia, în timp:

 

- filtre (benzină, ulei)

- reglat carburator

- curea alternator, furtunele pe la motor (se coc în timp din cauza vechimii şi a căldurii)

- bujii şi fişe bujii

Link to comment
merci Ana pentru raspuns. ia uite, a inceput sa rada si nevasta-mea ca ma invata o fata cum si ce sa ii fac ticolinoului.

Atitudine paguboasa. :-W Ana singurica a desfacut bucatele motorul de Matiz, l-a pus la loc si acum umbla cu el! Nu e doar "o fata". E mai tare decit multi din masculii feroce de pe aici!

Link to comment
  • 2 weeks later...

am intrat si eu de curand in posesia unui ticozaur

 

e un sl

65000 km

din 1999(made in Korea)

2500 euro...

 

ce ziceti..merge pretu?...sau m-am cam tepuit..mai ales ca tre sa ii repar si capota ca e putin lovita.

Link to comment

eu zic ca daca cei 65000 sunt cei reali :-? (poti sti doar daca ai luat-o de la un cunoscut) si este intretinuta masinutza, revizii, etc... atunci pretul este bun tinand cont ca sunt la curent cu preturile (de 2 sapt nu cred ca s-au schimbat prea mult)

 

oricum cel mai bine este sa o bagi la o revizie... eu merg cu ea saptamana viitoare (dupa 15 sa iau banii). daca vrei putem merge impreuna, asta daca esti din bucuresti (in descrierea ta nu este specificat)

 

vezi postul asta, eventual PM-uieste-ma:

http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...indpost&p=54498

 

aaah, de curiozitate, era radiata masina cand ai cumparat-o? cel care ti-a vandut-o era cel din cartea masinii? ... ca eu din 6 vizionari de masini, unul singur a fost proprietarul. si aia am si luat-o cu toate ca gasisem un SX din 99 la 2.300EU. nu am avut tupeul necesar sa am incredere in ala. samsar pe fatzaaa

Edited by zoosy
Link to comment

km sunt reali...el e primul proprietar..problema e ca inca nu am trecut masina pe numele meu.am cumparat curelele si uleiu si filtru de ulei..mai tre sa fac rost de bani sa ma duc sa le schimbe

Link to comment

sincer cureaua de distributie as lua-o de la serviceul la care ma duc sa o puna pentru a nu avea probleme dupa aia cu garantia la ea... adik o iau de la ei, ei o pun, vreau garantie ca nu voi avea probleme daca cedeaza inainte de termen... si cred ca cei care comercializeaza cureaua de distributie te obliga (pentru a avea garantie) sa o pui la un service specializat, nu in fata blocului.

 

nu stiu sigur dar asa cred ca este, dar nu vreau sa risc cu asa ceva ... gresesc ?

 

aa, si la cureaua de distributie vezi ca e bine sa schimbi si intinzatorul odata cu ea.. ala e mai scump decat cureaua, dar daca faci o treaba macar fa-o de la cap la coada ca oricum o schimbi peste inca 60000 km ;) parerea mea

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...