Jump to content

Seat Leon Vs Peugeot 308 Ambele Automate


Cumnatu

Recommended Posts

Cutia are +- si sport ; din cate ma duce capul se cheama DSG care este printre cele mai bune cutii automate posibile

103000km garantati de Porsche precum si reviziile.

Singurele elemente revopsite pe casco sunt barile fata spate in urma zgarieturilor nu a loviturilor.

 

Altfel motor serios, sa-i dea talpa sa nu o subtureze.

 

Aici o sa ma ocup eu :D de curatare din cand in cand si de alergatura ca sa se dezmorteasca.

Trebuie sa ii fac instructaj despre cum se conduce o dieselara.

Vorbesc de parca as fi luat-o deja, mie imi place mult in pretul asta.

Edited by Cumnatu
Link to comment
  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Pana la urma un calcul simplu relativ la ACEL 308 ( ala negru din paginile anterioare ) spune ca ies cu doar 1 mie euro mai ieftin ( incapatanatul vroia sa isi recupereze toti banii pe spatele meu ) decat unul nou nout cu garantie 2 ani si 0 km.

 

Nu stiu ce calcule ai facut, dar, la orice sistem de rate intervine dobanda, asa ca e normal sa fie pretul asa.

 

La fel am patit si eu pana am reusit sa dau Aveo-ul, majoritatea clientilor faceau suma ratelor + preluarea, si ajungeau la concluzia ca se apropie de pretul uneia noi. La care eu ii trimiteam la plimbare, sa-si ia una noua, cu banii jos. =))

 

Pacat ca n-ai ales o masina noua, oricare ar fi ea.

 

Oricum, asta e alegerea ta, si iti doresc sa te bucuri de ea.

Link to comment
Nu stiu ce calcule ai facut, dar, la orice sistem de rate intervine dobanda, asa ca e normal sa fie pretul asa.

 

La fel am patit si eu pana am reusit sa dau Aveo-ul, majoritatea clientilor faceau suma ratelor + preluarea, si ajungeau la concluzia ca se apropie de pretul uneia noi. La care eu ii trimiteam la plimbare, sa-si ia una noua, cu banii jos. =))

 

Nu taticu'

Ala negru era cedare leasing, omul mai vroia si 7000 euro cash, mai erau 52 rate a cate 260 euro ( adica 13000 euro ) casco aprox 100 euro / luna si inca 1000 euro rezidual, adica total 26720 euro cu rate si dobanzi.

Cea gri configurata care aproape ca era sa o iau, nou nouta, foarte bine configurata dadea in 17500 euro + TVA iar cu calculatie pe 50 luni avans tot 7000 ( cat as fi dat avans pe ala negru ) iesea la 320 euro / luna respectiv undeva la 28300 euro total. Asadar cel negru nu se merita pentru ca era totusi folosit si cel mai important pentru doar 1000 euro pierdeam 1 an garantie.

La asta ma refer.

Cat despre luat cu banii jos. De ce ? Orice dealer auto face leasing.

 

Oricum uitandu-ma acum la sumele de mai sus ma bucur ca nu am cedat tentatiei de a lua masina noua doar pentru dragul de a avea masina noua, suma totala e imensa.

 

La asta rosu chiar daca stau toti cei 3 ani sa platesc leasing iese ( cu avans 3000 ) in 15k euro cu casco si tva si tot.

Si daca lucrurile merg cum trebuie se inchide in 14 luni de acum leasingul si mai castig aproape 1000 euro dobanda.

 

Cat despre masina in sine, are toate reviziile pe caietul de service la porsche, ea in sine acum este luata de fostul proprietar in leasing, estetic e perfecta, o sa aiba garantie 6 luni si o sa ma ocup in aceste 6 luni daca motorul sau turbina sau cutia au vre-un semn de boala sa le omor de tot si sa le fac in garantie.

 

O masina 100% noua nu o sa iau niciodata daca sare de 15k euro.

Nici macar daca voi castiga la loto.

O masina cu 6 luni vechime si ceva de genul maxim 15-20k km ( desi nu cred ca in Romania poti sa faci atatia km in acest timp ) pierde in mod normal 20% din pretul de nou.

Si in definitiv discutia finala a fost simpla :

- Draga NU ne permitem masina pe care o vrei acum , inclusiv 4 usi si cat mai noua. Alta masina sau eventual 2 usi ?

- Daca e sa fie 2 usi macar sa fie Audi, macar pe jumatate sa fiu multumita pana candva cand...

- Ok

 

Asta in conditiile economice de acum, pe viitor, vom vedea.

 

In practica miercuri ar trebuii sa ma duc sa o iau. Cred ca sunt eu mai emotionat decat nevasta-mea :P

Edited by Cumnatu
Link to comment

Da' tu tratezi intreaga problema numai cerebral, nu si sufleteste?

Ce senzatie e sa iei tu masina de noua, sa vezi pe bord (aproape) 0 km, sa miroasa masina a nou, sa ii faci cu grija rodajul, sa stii ca doar tu ai mers cu ea, si ai avut grija de ea in felul tau.

Link to comment
Ce senzatie e sa iei tu masina de noua, sa vezi pe bord (aproape) 0 km, sa miroasa masina a nou, sa ii faci cu grija rodajul, sa stii ca doar tu ai mers cu ea, si ai avut grija de ea in felul tau.

Cred că dacă plăteai tu, n-ar fi avut nimic împotrivă.

Link to comment

Exista exista numai ca in mare parte alegerea tot cu sufletul s-a facut.

Daca era 100 % cu capul probabil ca mergeam pe o masina noua.

Cum la noi e mai important sa ne placa masina decat sa fie mai ieftin de intretinut...sh

Link to comment

Salut! DSG ul pe cei 105 Cp nu e spectaculos.Am mers cu dsg cu 105 cp pe skoda octavia apoi cu dsg 143 cp pe golf5 si am fost uimit; e altceva.

As alege A3 isi mentine mai bine pretul-daca ai vrea sa o revinzi cat despre Seat e bine stiut ca desi e din VAG(eu stiu ca nu mai face parte din VAG)

la revanzare pierzi bani mai multi fata de alte masini.Peugeotul nu ma tenteaza deloc.

Edited by c_french84
Link to comment

Aici cred ca sunt ceva mai scumpe, dar nu aasta ar fi buba ci faptul ca nu vrea limuzina.

Dealtfel nici eu nu vreau sa ii iau limuzina, ori hatch ori suv .. ma rog discutia e lunga.

 

Da am luat masina, teoretic maine ma duc sa o ridic ( e in Valcea )

Link to comment
O masina cu 6 luni vechime si ceva de genul maxim 15-20k km ( desi nu cred ca in Romania poti sa faci atatia km in acest timp ) pierde in mod normal 20% din pretul de nou.

 

Cu Fiesta am facut 55 de mii intr-un an si 9 luni, deci eram fix acolo unde zici tu :) . Si asta fara sa fac curierat, taximetrie sau mai stiu eu ce. Pur si simplu atata am mers. Iar cu Civicul am 36 de mii intr-un an si 6 luni, insa dupa vara asta o sa fiu probabil pe undeva pe la 50k, asa ca...mie nu mi se pare deloc imposibil.

 

In ceea ce priveste alegerea finala, cred ca ai ales bine avand in vedere alternativele propuse. Pejo-ul e jalnic, am mers cu un benzinar dotat binisor si cu un motor asa-zis decent, de 121 HP, teoretic cu doar 19 HP sub Civic, dar in realitate...nu vrei sa stii. Dieselul de pe Pejo este decent, fara sa exceleze, insa este zgomotos ca dracu si vibreaza dupa 20-30 de mii de km de zici ca e PD (stiu ce vorbesc, am avut 2 Fieste cu motor 1.4 TDCI si acum parintii au un Focus cu...1.6 TDCI - aceste motoare sunt identice cu cele de pe Pejo, chiar daca cineva zicea mai devreme ca n-ar fi :) , iar masinile au sarit toate de 50k km)

Iar intre Seat second si Audi second, alegerea logica, fireasca samd din toate punctele de vedere este Audi. Daca tot iti iei un VAG, macar sa fie cel mai breaz.

P.S. culoarea rosie, dupa parerea mea, da foarte bine pe masina asta, dar te rog...fa pe dracu-n patru si scoate-i grila aia de S3, e echivalentul eleronului de pe loganu' "unupatruempei"

Link to comment
Pejo-ul e jalnic, am mers cu un benzinar dotat binisor si cu un motor asa-zis decent, de 121 HP, teoretic cu doar 19 HP sub Civic, dar in realitate...nu vrei sa stii.

 

Asa e. BMW nu mai stie sa faca motoare ...

Link to comment

O fi bun pe BMW motorul ala. Insa pe BMW are transmisie de BMW, are cutie de BMW, are antifonare de BMW, are suspensii de BMW. Si pret de BMW. Combinatia cu Pejo, insa, este una jalnica. Parerea mea. Pana la 3500 nu trage absolut deloc. Dupa care incepe sa se trezeasca. Si cand ai impresia ca in sfarsit ai descoperit unde sunt caii aia constati ca trebuie sa schimbi, pentru ca la peste 5000 il tii degeaba, arzi doar gazul. Poate ca motorul o fi misto. Dar nu pe Pejo :|

Link to comment
Dieselul de pe Pejo este decent, fara sa exceleze, insa este zgomotos ca dracu si vibreaza dupa 20-30 de mii de km de zici ca e PD (stiu ce vorbesc, am avut 2 Fieste cu motor 1.4 TDCI si acum parintii au un Focus cu...1.6 TDCI - aceste motoare sunt identice cu cele de pe Pejo, chiar daca cineva zicea mai devreme ca n-ar fi :) , iar masinile au sarit toate de 50k km)

Eu ziceam si inca mai zic ca nu sunt identice. O fi aceeasi tehnologie, dar implementarea e un pic diferita. La fel e si la Mazda cu motorul de 1.6 diesel, care e este fabricat in Japonia dupa tehnologie si proiect FORD&PSA. Si spun asta pentru ca unul dintre prieteni are TDCI luat in acelasi timp cu mine si am studiat si comparat motoarele mult timp. Pune HDI-ul langa TDCI si compara zgomotul; vei vedea ca TDCI-ul scoate zgomotul de PD (aka tractor) si HDI-ul nu.

Edited by Laurycã
Link to comment
Cat mai tinem offtopicul acesta deschis ?

 

Pai am mai zis, dupa ce o voi lua voi ruga moderatorii sa schimbe numele topicului si sectiunea astfel incat sa intre la "Masina mea " cu tot istoricul ei.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...