Jump to content

Un Suzuki


SORAN

Recommended Posts

Dupa cateva saptamani de munca continua pot prezenta o masinuta simpatica care a plecat tot de la un membru DaewooClub si a ajuns la mine. Masina este un Suzuki Wagon R din 2004, motor 1.3 VVT si vreo 70 kW. Este ingusta si inalta, este o masina care mie nu prea imi placea inainte sa o "cunosc" dar care a fost alternativa la un Matiz si nu imi pare rau ca am ales-o. Jucaria este extraordinara, are un demaraj excelent, te ia prin surprindere si risti chiar sa o scapi de sub control daca insisti - cauciucurile subtirele si inaltimea isi spun cuvantul. Este spatioasa si ofera o pozitie confortabila la volan cat si in spate. Masina a intrat in posesia mea la 58.000km fiind intr-o stare buna dpdv mecanic, insa avea nevoie sa fie un pic aranjata. La doua zile dupa achizitionare a fost demontat motorul pana la chiulasa, inclusiv clapeta de acceleratie, bujii etc, la interior tot ce inseamna bord, ornamente de plastic, fete de usi; s-au inlocuit toate consumabilele, a fost adaugat un filtru nou de polen, masina fiind dotata cu locas pentru filtru de habitaclu dar nu este echipata din fabrica ...nu inteleg motivul. Ideea este ca radiatorul de climatizare avea o pasla de praf pe el care a fost cu greu inlaturata prin suflare minute in sir cu aer comprimat. A urmat curatarea sistemului de ventilatie cu spuma activa si a interiorului tapiterie cu alta spuma activa :D S-au vopsit anumite elemente pentru a acoperi zgarieturi si pentru a mai inveseli interiorul masinii, iar apoi s-a efectuat o modificare a luminilor de bord, s-a montat un variator de intensitate si s-au schimbat plafonierele, luminile de pozitie si numar inmatriculare cu solutii LED marca Zexstar. Mai urmeaza demontarea etrierilor si a sistemului de frana spate, curatarea acestora si inlocuirea placutelor. Ma opresc aici din povestit, munca a fost mult mai multa dar nu vreau sa va plictisesc cu amanunte. O zi am stat doar pentru a remonta alarma corect; fusese montata de dealer intr-un fel cum numai un electrician matol putea sa o faca.

 

Las pozele sa vorbeasca in continuare:

post-109-1243022886_thumb.jpg

post-109-1243022900_thumb.jpg

post-109-1243022906_thumb.jpg

post-109-1243022935_thumb.jpg

post-109-1243022962_thumb.jpg

post-109-1243022979_thumb.jpg

post-109-1243023004_thumb.jpg

post-109-1243023350_thumb.jpg

post-109-1243023379_thumb.jpg

Edited by SORAN
Link to comment

N-am uitat sa-l sterg, eram sigur ca o sa imi atraga cineva atentia. E numarul vechi care l-a avut masina inainte, acum are alt numar :P DVD-ul a costat 500 euro

Link to comment

Felicitari pentru achzitie si s-o stapanesti sanatos... Acum trebuie sa-ti modifici si profilul: din Seat in Suzuki :)

Link to comment
  • 2 weeks later...

- Sa o stapanesti sanatos si 1mil km fara incidente! , sunt convins ca ai aranjat-o frumos chiar daca pozele nu arata totul, si eu am trecut la Suzuki, mai precis Ignis, si stiu ce satisfactii ofera aceste masinutze, supune-mi te rog, cu ce "spuma activa" ai curatat sistemul de ventilatie, cu spuma normala ca la spalatorii sau cu o spuma speciala antibacteriana pentru sistemul de aer conditionat ?

Link to comment
  • 3 weeks later...

Cu o spuma dedicata pentru sisteme de ventilatie si climatizare. O am de la unii care au facut revizia la sistemul de climatizare de acasa.

 

Intre timp masina a primit 8 difuzoare de la Ground Zero :D

Link to comment
  • 1 month later...

A fost imbunatatit si revigorat sistemul de frana: sablat etrieri si portetrieri, placute Ferodo Premier, lichid de frana, curatare generala etc. Discurile se vor schimba si ele in curand!

post-109-1248549764_thumb.jpg

Link to comment
  • 1 year later...

Masina a reintrat in reparatii si modificari, a primit, discuri de frana noi ventilate cu continut ridicat de carbon , placute de frana mai performante si niste roti de macadam mari pentru a scapa de senzatia de rasturnare in viraje.

post-109-0-19078100-1303723206_thumb.jpg

Link to comment

Da bine cu rotile albe, si eu le voi face. Referitor la masina, nu mi se pare ca se pupa bine motorul relativ performant cu platforma masinii, respectiv suspensia fata care e ca la Matiz, adica fragila si instabila, combinat cu inaltimea masinii.

Edited by argon
Link to comment

Pai nu ai ce compara la doua luruci la fel, doar am scris ca ma refer la suspensie, si la Opel Agila e tot asa, la 60 de cai merge, dar la 90 de cai te indeamna sa intri altfel in curbe si acolo pot apare probleme.

Edited by argon
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...