Jump to content

Pregatire Nubira Drum Mai Lung


gorea

Recommended Posts

Buna ziua, intentionez peste 2 saptamani sa fac un drum mai lung, circa 2000 km, si as vrea cateva sfaturi de pregatire a masinii o nubira 1, din 1999, cu 105000km.

Eu am schimbat uleiul, filtru ulei, filtru aer, presiune roti, rezerva, antigelul, rezerva 1 litru ulei pentru servodirectie mai scapa cateodata, distrubutia e schimbata acum 6 luni, ce ar mai trebui?

Multumesc.

Link to comment

Pai: un set de becuri si sigurante, apa distilata+1 L antigel de rezerva+1 L ulei motor, un set de stergatoare de parbriz de rezerva, banda din aceea gri care poate sa peticeasca un furtun crapat la nevoie, coliere de furtun, citeva bujii ca nu se stie. Cam asa.

 

Mai verifica si daca ai vasilina la rulmentii de la roti.

Edited by hitman
Link to comment

daca ai jante de aliaj recomand sa ai un ciocan solid dupa tine jantele astea dupa un timp ies cam greu in caz de pana... :-W in rest drum BUN :D

Link to comment

Si o masina de piese de rezerva :) ) . Daca masina este ok, a fost verificata bine in service si a beneficiat de intretinere ca la carte ai nevoie de benzina, verificare sumara la lichide, frana, directie, roti, lumini si ventilatie. Un litru de apa distilata, 2l de parbrizol si unul de ulei de motor nu ar strica totusi.

Edited by andreib
Link to comment

Sau, daca deplasarea se face doar in Ro, lista cu colegii de forum dispusi (si disponibili) sa acorde asistenta in caz de urgenta :D

Link to comment
lichidul de frana? cand a fost schimbat? si cel de ambreiaj...

 

cel de frana acum 2 ani, iar cel de ambreiaj se schimba singur la 6 luni, imi pierde pe la caseta directie.

 

Sau, daca deplasarea se face doar in Ro, lista cu colegii de forum dispusi (si disponibili) sa acorde asistenta in caz de urgenta :D

 

Merg in Macedonia.

 

Pai: un set de becuri si sigurante, apa distilata+1 L antigel de rezerva+1 L ulei motor, un set de stergatoare de parbriz de rezerva, banda din aceea gri care poate sa peticeasca un furtun crapat la nevoie, coliere de furtun, citeva bujii ca nu se stie. Cam asa.

 

Mai verifica si daca ai vasilina la rulmentii de la roti.

 

ce zici tu zici bine, unde gasesc banda gri sau cum se numeste?

 

joi merg la mecanic pentru o verificare a masinii si am de schimbat garnitura de la capacul tacheti si rotita de la alternator pe care vine cureaua si cei de la magazinul king de langa belu nu stiu de care ca cica ar fi 3 modele.

Link to comment
Pe bune? Asa e la Nubira? Cum dracu?

Asa e si la Leganza, din borcanul pentru lichid de frina se duce un furtun pina la pompa ambreiajului. La Espero aveam borcane separate :)

Link to comment

@Salex,el zice ca ii pierde lichid de frana pe la caseta de directie! Exclus! Acolo iti pierde ulei hidraulic.Verifica tu mai bine pe unde iti pierde lichid de frana,daca iti pierde!

Link to comment

Eu zic sa verifici pe unde pierzi lichid si sa remediezi problema.Nu cred ca ai vrea sa ramai in Macedonia fara ambreiaj sau servo.

Link to comment
Circuitul comun este la lichidul de frana si ambreiaj, nicidecum la lichidul de servo directie si ambreiaj.

Bre, cititi si voi firul cronologic. Eu la afirmatia asta am completat :P .

 

In rest, toate bune, MOSul nu pierde nimic, tine la integritatea lui.

Edited by Salex
Link to comment

Banda de care zicea omul poate fi si banda din aia lata de la Moment Fix cu insertie -Kaufland sau Practiker.

Becuri

sigurante

ventile si capacele din alea care poti scoate ventilu'

un spray de umflat cauciucu' din ala cu spuma de peticire. ceasu rau si pierde aer poti cirpi cu el si te mai tirii o bucata mai mica sau mai mare de drum

Sufa de tractare

cabluri pt baterie

Link to comment

Fratilor ... Sincer sa fiu, daca as fi in locul omului si as vedea toate sfaturile si recomandarile de pe postul asta, as lasa masina acasa si as pleca cu trenul sau autocarul :) )

Link to comment
Fratilor ... Sincer sa fiu, daca as fi in locul omului si as vedea toate sfaturile si recomandarile de pe postul asta, as lasa masina acasa si as pleca cu trenul sau autocarul :) )

 

La o masina asa veche - e perfect normal ca inaintea unui drum lung sa iti iei niste precautii

daca era maniac cu intretinerea masinii - nu se deschidea acest topic ;)

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...