gorea Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Buna ziua, intentionez peste 2 saptamani sa fac un drum mai lung, circa 2000 km, si as vrea cateva sfaturi de pregatire a masinii o nubira 1, din 1999, cu 105000km. Eu am schimbat uleiul, filtru ulei, filtru aer, presiune roti, rezerva, antigelul, rezerva 1 litru ulei pentru servodirectie mai scapa cateodata, distrubutia e schimbata acum 6 luni, ce ar mai trebui? Multumesc. Link to comment
hitman Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 (edited) Pai: un set de becuri si sigurante, apa distilata+1 L antigel de rezerva+1 L ulei motor, un set de stergatoare de parbriz de rezerva, banda din aceea gri care poate sa peticeasca un furtun crapat la nevoie, coliere de furtun, citeva bujii ca nu se stie. Cam asa. Mai verifica si daca ai vasilina la rulmentii de la roti. Edited June 1, 2009 by hitman Link to comment
EM!L Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 ... + gume bune, frânele să fie ok, direcţia... Link to comment
madkat Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 lichidul de frana? cand a fost schimbat? si cel de ambreiaj... Link to comment
Rafi Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 daca ai jante de aliaj recomand sa ai un ciocan solid dupa tine jantele astea dupa un timp ies cam greu in caz de pana... in rest drum BUN Link to comment
andreib Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 (edited) Si o masina de piese de rezerva ) . Daca masina este ok, a fost verificata bine in service si a beneficiat de intretinere ca la carte ai nevoie de benzina, verificare sumara la lichide, frana, directie, roti, lumini si ventilatie. Un litru de apa distilata, 2l de parbrizol si unul de ulei de motor nu ar strica totusi. Edited June 1, 2009 by andreib Link to comment
Salex Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Sau, daca deplasarea se face doar in Ro, lista cu colegii de forum dispusi (si disponibili) sa acorde asistenta in caz de urgenta Link to comment
DGT Posted June 1, 2009 Share Posted June 1, 2009 Bani in buzunare sa ai si un telefon si rezolvi absolut totate necazurile ce le-ai putea avea pe drum. Drum bun! Link to comment
gorea Posted June 2, 2009 Author Share Posted June 2, 2009 lichidul de frana? cand a fost schimbat? si cel de ambreiaj... cel de frana acum 2 ani, iar cel de ambreiaj se schimba singur la 6 luni, imi pierde pe la caseta directie. Sau, daca deplasarea se face doar in Ro, lista cu colegii de forum dispusi (si disponibili) sa acorde asistenta in caz de urgenta Merg in Macedonia. Pai: un set de becuri si sigurante, apa distilata+1 L antigel de rezerva+1 L ulei motor, un set de stergatoare de parbriz de rezerva, banda din aceea gri care poate sa peticeasca un furtun crapat la nevoie, coliere de furtun, citeva bujii ca nu se stie. Cam asa. Mai verifica si daca ai vasilina la rulmentii de la roti. ce zici tu zici bine, unde gasesc banda gri sau cum se numeste? joi merg la mecanic pentru o verificare a masinii si am de schimbat garnitura de la capacul tacheti si rotita de la alternator pe care vine cureaua si cei de la magazinul king de langa belu nu stiu de care ca cica ar fi 3 modele. Link to comment
EM!L Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 iar cel de ambreiaj se schimba singur la 6 luni, imi pierde pe la caseta directie. Păi e circuit comun? Link to comment
andreib Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Nu este. Circuitul comun este la lichidul de frana si ambreiaj, nicidecum la lichidul de servo directie si ambreiaj. Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Pe bune? Asa e la Nubira? Cum dracu? Link to comment
Salex Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Pe bune? Asa e la Nubira? Cum dracu? Asa e si la Leganza, din borcanul pentru lichid de frina se duce un furtun pina la pompa ambreiajului. La Espero aveam borcane separate Link to comment
DGT Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 @Salex,el zice ca ii pierde lichid de frana pe la caseta de directie! Exclus! Acolo iti pierde ulei hidraulic.Verifica tu mai bine pe unde iti pierde lichid de frana,daca iti pierde! Link to comment
Zmeul cel rau Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Asa e si la Leganza, din borcanul pentru lichid de frina se duce un furtun pina la pompa ambreiajului. Asta e totusi altceva. Link to comment
danutza Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Eu zic sa verifici pe unde pierzi lichid si sa remediezi problema.Nu cred ca ai vrea sa ramai in Macedonia fara ambreiaj sau servo. Link to comment
Salex Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 (edited) Circuitul comun este la lichidul de frana si ambreiaj, nicidecum la lichidul de servo directie si ambreiaj. Bre, cititi si voi firul cronologic. Eu la afirmatia asta am completat . In rest, toate bune, MOSul nu pierde nimic, tine la integritatea lui. Edited June 2, 2009 by Salex Link to comment
lascarica Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Banda de care zicea omul poate fi si banda din aia lata de la Moment Fix cu insertie -Kaufland sau Practiker. Becuri sigurante ventile si capacele din alea care poti scoate ventilu' un spray de umflat cauciucu' din ala cu spuma de peticire. ceasu rau si pierde aer poti cirpi cu el si te mai tirii o bucata mai mica sau mai mare de drum Sufa de tractare cabluri pt baterie Link to comment
Salex Posted June 2, 2009 Share Posted June 2, 2009 Fratilor ... Sincer sa fiu, daca as fi in locul omului si as vedea toate sfaturile si recomandarile de pe postul asta, as lasa masina acasa si as pleca cu trenul sau autocarul ) Link to comment
EM!L Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Asa e si la Leganza ... şi la Cielo. Link to comment
madkat Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Fratilor ... Sincer sa fiu, daca as fi in locul omului si as vedea toate sfaturile si recomandarile de pe postul asta, as lasa masina acasa si as pleca cu trenul sau autocarul ) La o masina asa veche - e perfect normal ca inaintea unui drum lung sa iti iei niste precautii daca era maniac cu intretinerea masinii - nu se deschidea acest topic Link to comment
sorin1983 Posted June 3, 2009 Share Posted June 3, 2009 Daa ca cu autocarul sau trenul e mai distractiv poti sa mori si fara sa conduci tu Eu zic sa mai tractezi o masina identica dupa tine pt piese Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now