Dj_Dark Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Bafta atunci. Va fi un topic interesant de urmarit daca postezi regulat. Cel putin pentru mine. Link to comment
Costi VLN Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 Atunci,daca te-ai hotarat sa te apuci de ea,spor la treaba,rabdare si forta de munca.Tinene la curent. Link to comment
madkat Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 succes! sper sa iti iasa pana la urma cum vrei Link to comment
raven84 Posted June 25, 2009 Author Share Posted June 25, 2009 Hmmm, pe acolo pe undeva se aud ceva rasete infundate in sala Link to comment
Tommy Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 raven84 said: .. Oricum ca sa dau peste nas unora > de saptamana viitoare incep sa ii demontez interiorul si bordul. .. Acuma nu vinzi matizul sa bagi banii in ronda, sper Link to comment
laurentziu83 Posted June 25, 2009 Share Posted June 25, 2009 (edited) Spor la restaurat, desi parerea mea pesimista este ca cel mai util lucru pe care l-ai putea face cu ea ar fi sa o folosesti in programul rabla. Am avut contact cu destule masini trase pe dreapta pentru "reutilizare in viitor", care pana la urma au luat calea dezmembrarii. Primul a fost Oltcit-ul, care ar fi trebuit sa fie al meu, dar a aparut Matizul intre timp, asa ca a fost vanduta pe 500 de lei in 2004, apoi Lada, pe care m-am gandit la un moment dat sa o pun pe picioare, este si topic cu ea pe aici, dar am renuntat, banii care urmau sa-i bag in ea au sfarsit mult mai util in benzina si reparatii la Clio. Din acelasi motiv, dupa ce matizul s-a intors pe mana tatalui meu, am luat hotararea de a vinde dacia, inainte de a se umple de buruieni de la stat in parcare. N-am luat cine stie ce pe ea, dar macar am scapat de ea de la impozite. As face la fel si cu Lada, daca nu m-ar impiedica niste acte de mostenire. Pana la urma, nu vad rostul de a baga mai mult de 500 de lei intr-o masina mai veche de 10 ani ce nu este folosita in mod curent. Clientii mei stramba din nas cand trebuie sa dea 750 de lei la o revizie la o masina de 15000 de euro... Daca era o masina mai speciala, respectiv vreun Fiat 500, vreun Mercedes 300 de prin 65, mai merita, astea sunt masini ce vor avea o valoare in viitor, insa masinile pline de plastic de acum nu cred ca vor avea prea repede o valoare pentru a merita restaurarea lor, asta ca sa nu mai vorbim ca e un chin intreg sa restaurezi o masina de acum 40 de ani care avea doar 3 fire la faruri si la lampile spate, la astea cu 1 kilometru de cabluri naiba le mai aseaza cum trebuie, sa nu mai zic de complexitatea tuturor pieselor si de faptul ca sunt multe piese care tehnologic nu se refolosesc si pe care trebuie sa dai bani grei si sa astepti mult sa-ti vine din cine stie ce depozit in care au fost uitate de lume. Sa iti spun ca am comandat in ianuarie 2 capacele in valoare de 8 lei amandoua pentru o lampa la un Megane din 1998, piese ce au venit acum 3 zile? Respectivul cica este in reteaua Orange. Si iti mai zic ca va trebui sa le platesc eu daca voi dori sa plec din firma si nu le va cumpara nimeni pana atunci? Bine ca sunt ieftine, totusi, dar iti dai seama cam ce "fericit" sunt eu cand imi vine cineva cu vreo masina veche sa-mi comande o piesa, de multe ori e timp pierdut din partea mea. Crede-ma ca lucrez in domeniu si vad ca la orice masina mai veche de 10 ani din gama Reno, piesele vin din ce in ce mai greu, apar dificultati in identificarea lor, programul de piese e incomplet, ca sa nu mai zic ca ii mai si comunici omului un pret de ordinul catorva zeci de euro de nu stie cum sa rupa usa mai repede si sa fuga. Edited June 25, 2009 by laurentziu83 Link to comment
alx Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Asta imi auce aminte de nightmare car-ul meu - Ritmo an 1986. Daca are ceva in comun, in special electrica, arunc-o... Link to comment
raven84 Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 madkat said: Iar ritmo... unul singur a fost fain - si nu e faceliftul (dupa care e facut ronda) - si anume asta din poza Ritmo-ul original, face lift-ul si Ronda sunt tot cam pe acolo si alx sa stii ca electrica e faina tare...daca iti plac spaghetele bolognese Link to comment
nt98adu Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Daca-ti place masinuta atat de mult, in max. o luna ar trebui sa fie noua. Sfatul meu este sa o desfaci bucati dupa care te apuci usor de reconditionat in ordinea urmatoare: caroseria, electrica, suspensia, transmisia si in final motorul. Imposibil sa nu potriveasca piese de Ritmo. Masinuta ta mi-a adus aminte de faptul ca Seat intotdeauna a cumparat licente vechi, au schimbat faceliftul si gata. Asa s-a intamplat cu fiat 124 si 125 copiat de sovietici in Lada si de firma Seat in Seat Link to comment
raven84 Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 E de lunga durata avand in vedere ca timpul si finantele nu tin cu mine. Oricum Seat-ul nu a cumparat nik, A COPIAT direct la RONDA Link to comment
raven84 Posted July 10, 2009 Author Share Posted July 10, 2009 Din neferice niste probleme recente si-au pus amprenta asupra situatiei mele financiare asa ca proiectul de restaurare al acestei masini a murit in fasa, din nefecire Ronda va ajunge la fier vechi intr-un timp destul de scurt si probabil ca nu voi recupera decat sistemul de geamuri electrice. Astept eventuale informatii si sugestii legate de radiere. Link to comment
laurentziu83 Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Sa nu-ti para rau de decizia asta. Cea mai buna masina e cea pe care o folosesti zi de zi, nu are rost sa te incurci cu mai multe daca bugetul nu-ti permite sa le tii tipla pe amandoua. Link to comment
raven84 Posted July 10, 2009 Author Share Posted July 10, 2009 laurentziu83 said: Sa nu-ti para rau de decizia asta. Cea mai buna masina e cea pe care o folosesti zi de zi, nu are rost sa te incurci cu mai multe daca bugetul nu-ti permite sa le tii tipla pe amandoua. ok, dar care e procedura de radiere? Link to comment
TBird Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Pai, o duci la un punct de colectare a fier vechi-ului... si omul ala trebuie sa iti dea o dovada ca ai predat epava la ei. Dupa care mergi la financiar sa o stergi de la impozit si dupa la politie sa predai numerele si ce mai e. Asta este in mare din ce imi aduc aminte... Link to comment
mr_ Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 Doar asa, de dragul argumentatiei ca oricum nu mai conteaza, si ragalia de aici e cu System Porsche http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=159882 Link to comment
raven84 Posted July 11, 2009 Author Share Posted July 11, 2009 mr_ said: Doar asa, de dragul argumentatiei ca oricum nu mai conteaza, si ragalia de aici e cu System Porsche http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=159882 Mda stiu, mie mi-e mila de a mea de mor dar nu mai pot face ceea ce voiam cu ea, o sa mai pastrez doar motoarele de la geamuri, actuatorul, si probabil unele maruntele de prin interior. Asta e, vad ca si a ta a zburat de ceva vreme, vorba unui user - fie-le rugina usoara, apropo, a mea venise din Belgia la origini. Link to comment
mr_ Posted July 11, 2009 Share Posted July 11, 2009 A mea era din Franta. F buna masina. Nu valora nimic, insa mergea impecabil. Cand am maritat-o uruiau rulmentii fata, insa e normal, nu fusesera schimbati niciodata Prin comparatie, Nubira mi-a scos peri albi... In plus nu e asa greu de surubarit la ea. Link to comment
Beratta Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Trebuie bagati ceva bani in masina, sper sa pui poze cu ea in primele etape de reconditionare cat mai curand. PS: Am si eu un wv Kafer (broscuta) din "68 care e intr-o stare mult mai jalnica decat a ta. Link to comment
laurentziu83 Posted December 24, 2009 Share Posted December 24, 2009 Cred ca demult a ajuns Ronda la fier vechi, nu la reconditionare. Un VW Broscuta s-ar putea sa fie mai usor de adus la starea de original decat o masina de acum 20 de ani, si asta datorita simplitatii. Insa, daca nu dispui de banii necesari restaurarii si apoi a utilizarii respectivei masini, zilnic, mai bine scapi de ea. Clio-ul l-am dat la un prieten care se va ocupa de vanzarea ei, in paralel cu a o folosi zilnic. E mai bine asa decat sa stea degeaba in parcare, la orice masina pe care o tragi pe dreapta, fie si 1-2 saptamani, se simte acest lucru. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now