CataBlue Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Salut tuturor am un Matiz Euro 3 din 2005 si tocmai l am pus la tester, in poza de mai jos se pot vedea toate. V as fi recunoscator daca m ati ajuta sa le dau de cap ca deja m am saturat. Tin sa precizez ca am scimbat pistoanele, sonda lambda, senzor acceleratie, am alezat si honuit motorul, segmenti noi , am rectificat chiuloasa, bujii noi, filtre noi si mi am cumparat un tester pt ca mi aparea MIL. Si uite cate mi au aparut... Link to comment
tolin Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 (edited) Intai reseteaza DTC-urile din scaner, apoi vezi ce coduri iti mai apar, dupa ce pui contactul pe OFF si din nou pe ON. Apoi descarci un manual de service, incepi identificarea senzorilor si verificarea legaturilor la ei. Edited June 26, 2009 by tolin Link to comment
CataBlue Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 Intai reseteaza DTC-urile din scaner, apoi vezi ce coduri iti mai apar, dupa ce pui contactul pe OFF si din nou pe ON. Apoi descarci un manual de service, incepi identificarea senzorilor si verificarea legaturilor la ei. Asa am si facut ...si am luat un aparat de masura , m am apucat dimineata , am puso pe tester, aceleasi 4 coduri.Dupa cum m am interesat unu dintre ele e de la sonda lambda, si cum e noua, ma gandesc ca face un scurt undeva, idem cu sezorul de acceleratie. M am apucat de cabluri ca sa vad unde e problema si surpriza , aceasi chestie pe care vreau so fac eu acuma a mai fost facuta(am cumparat masina la 73 mii km), toate cablurile au fost deizolate si toate mufele de la diferiti senzori is ferfelita. Toate izolarile de pe cabluri sunt cu banda izolatoare...ce ar fi de facut in situatia asta(pana si mufele de la faruri, tot sistemu electric, toate cablurile is vai de ele)sa cumpar altele sau so duc la un electrician sa l pun sa mi le carpeasca. Si daca ar fi sa cumpar de unde cumpar? Si cei care au avut masina inaintea mea se pare ca au avut aceleasi probleme. Ms de sfaturi Link to comment
tolin Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 - sonda lambda are circuit de incalzire ? Daca da, functioneaza ? - senzorul de la clapeta (TPS) se regleaza (mecanic, prin rotire) sa genereze intre 0,1 - 0,9V, de preferat 0,4-0,5V. Link to comment
CataBlue Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 - sonda lambda are circuit de incalzire ? Daca da, functioneaza ?- senzorul de la clapeta (TPS) se regleaza (mecanic, prin rotire) sa genereze intre 0,1 - 0,9V, de preferat 0,4-0,5V. E sonda lamba euro 3 cu 3 fire..cum sa verific daca functioneaza circuitul de incalzire? o sa ma duc acum sa reglez senzorul de la clapeta...mersi mult. Te rog sa te uiti si la poza de mai jos Link to comment
tolin Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 - descarca un manual de service de pe forum pentru a verifica diferentele de cablare si altele; - 93 de kPa la 3000 rpm este prea mult, vreo 60 era mai plauzibil. Motive: scapari de vaccum, supape reglate rau ..., la ralanti ar trebui sa ai sub 40; - ce interfata folosesti ? Link to comment
CataBlue Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 - descarca un manual de service de pe forum pentru a verifica diferentele de cablare si altele;- 93 de kPa la 3000 rpm este prea mult, vreo 60 era mai plauzibil. Motive: scapari de vaccum, supape reglate rau ..., la ralanti ar trebui sa ai sub 40; - ce interfata folosesti ? Elm 327 v13A, faza cu masina e ca daca o scot acuma din garaj si fac 20 km cu ea mi se opreste pe mijlocul drumului si nu mai pot porni motorul decat dupa 20 min, dar iarna nu i nici o problema. Link to comment
tolin Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Cine ti-a zis sa pleci la drum cu ea ? E varza motorul acela, ia manualul si pune-te pe citit, pe verificat. In plus, pe forum gasesti multe informatii care sa te ajute. Incearca si Scantool, era mai evoluat decat acest easy obdII, desi, problemele tale nu se rezolva, inca, cu ajutorul scanerului, trebuie sa-i refaci cablajul, ca la carte. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now