Jump to content

Recommended Posts

Are cineva idee daca pot gasi ecranul acela lcd deoarece eu l-am spart pe al mea! Se gaseste separat sau trebuie sa cumpar bordul cu totul?

Asta e intrebare pentru o reprezentanta,care are programul de piese de schimb.nu e mare lucru sa afli asta.

 

 

Link to comment

Legat de acest subiect eu nu am (nu aveam :P ) masina echipata cu computer de bord, dar hai sa va arat ce am descoperit.

Vreau sa imi schimb culoarea ledurilor din bord si am desfacut ceasurile bucata cu bucata pana la placa. Cand am coborat la masina sa pun mufele sa vad ce leduri trebuie sa schimb; surpriza ecranul meu era mai lat si imi arata cati km mai am de facut pana la peco. Deci Ecranul este acoperit partial de folia cu indicatoarele. Dovada?

In schimb nu pot sa vad si celelalte optiuni, banuiesc ca mai trebuie montat ceva

 

 

 

Sal.spune-mi te rog folia neagra ce o dezlipesti pt a decupa in jurul ceasului, dupa se mai lipeste bine la loc, sau risc sa fie cu bule, dezlipida etc

Link to comment

Astazi m-am ocupat si eu de decupat. Nu prea a iesit bine pentru ca mi-a fost frica si nu prea stiam ce trebuie sa fac. Eu ma apucasem la inceput sa decupez cu o lama Gilette si am cam taiat stramb. Asta e.

 

La sfarsit am descoperit o metoda de a taia drept si frumos. Se pune o rigla si cu cutterul se taie apasand cu putere pe un fund de bucatarie sau orice alta suprafata tare.

 

Daca are cineva nevoie de ajutor din Buzau sau Bucuresti il pot ajuta cu placere. Succes!

 

post-33439-0-94340900-1304104955_thumb.jpg

 

Sal.spune-mi te rog folia neagra ce o dezlipesti pt a decupa in jurul ceasului, dupa se mai lipeste bine la loc, sau risc sa fie cu bule, dezlipida etc

 

 

Folia se lipeste foarte bine dupa demontare. O mica problema ar fi calibrarea acelor din bord. Dar cu un pic de rabdare se calibreaza foarte usor.

Edited by guma_turbo
Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Astazi m-am ocupat si eu de decupat. Nu prea a iesit bine pentru ca mi-a fost frica si nu prea stiam ce trebuie sa fac. Eu ma apucasem la inceput sa decupez cu o lama Gilette si am cam taiat stramb. Asta e.

 

La sfarsit am descoperit o metoda de a taia drept si frumos. Se pune o rigla si cu cutterul se taie apasand cu putere pe un fund de bucatarie sau orice alta suprafata tare.

 

Daca are cineva nevoie de ajutor din Buzau sau Bucuresti il pot ajuta cu placere. Succes!

 

post-33439-0-94340900-1304104955_thumb.jpg

 

 

 

 

Folia se lipeste foarte bine dupa demontare. O mica problema ar fi calibrarea acelor din bord. Dar cu un pic de rabdare se calibreaza foarte usor.

Mersi mult

Link to comment
  • 1 month later...

Prietene, nici cel mai dotat Aveo (in afara de cele model 2011 la care nu stiu) nu arata consumul, nici in timp real, nici in timp ireal. Arata doar range-ul, pe romaneste " cam cati km mai poti face cu benzina din rezervor " .

Link to comment

Buna ziua ,

 

Stiti cumva daca se poate monta ceas cu turometru la un Aveo HB 2006 de la un alt Aveo /Kalos dotat cu asa ceva ? Unele modele au turometru iar altele nu au , cred ca in functie de optionale/dotari .Am atasat o poza cu cele care au turometru si o poza cu cele care nu au .Nu stiu daca cablajele sunt la fel ?

post-23559-0-74843000-1310988620_thumb.jpg

post-23559-0-60016800-1310996154_thumb.jpg

Edited by sparkus
Link to comment
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Salut tibileu,

 

Da, am incercat eu pe Spark si am si reusit.

Pe Spark, ce poti sa faci, daca ai varianta mai "cheala", demontezi usor de tot cadrul ala negru central, si scoti ansamblul ceasurilor de bord.

 

Scoti din cleme pexiglasul din fata ceasurilor si apoi cadrul negru ce "individualizeaza" ceasurile, care tot in cleme e prins.

Apoi, MINUNE!!! toate Spark-urile au ceas (ora: minute) si functioneaza in spatele plasicului negru, exact cum la noi la Aveo functioneaza functiile de la computerul de bord in spatele plasticului, dar le-au acoperit nenorocitii din fabrica, pentru a avea ce sa adauge ca optiuni la variantele de top.

 

Decupezi cu un traforaj frumos, acel plastic negru, exact dupa cum e si usor stantat din fabrica, si gata!!! Are si Spark-ul "chel" ceas.

 

Despre reglajul ceasului, asta poti sa ma intrebi dupa ce faci operatiunea de mai sus.

 

 

Numai bine,

Adrian C.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Salutare si multumesc celor ce mau indrumat ,as mai avea o rugaminte la montare nu am pozitionat corect acul la turometru si imi arata mai mult poate cineva sa ma indrume unde se afla acul turometrului cind masina e oprita ? Este vorba de Aveo...si mersi frumos Adrian_

Edited by tibileu
Link to comment
  • 3 weeks later...

Am decupat si eu plasticul,am pus o rama frumoasa intre el si ecran(argintie... confectionata de mine) si am reusit sa fac si legaturile in spate pentru shimbatul functiilor afisate. Am preferat varianta cu lipitura prin spatele placii,am pus o rezistenta de 1 kohm si merge brici. Un mic dezavantaj: apasari multe fiind diferite combinatii deoarece un buton are trei functii si celalalt patru.

Urmeaza un senzor de temperatura dupa care revin si cu poze.

Nu puteam sa fac asta fara sa citesc tot ce ati facut voi . Multumesc

Link to comment

Sunt curios de lipiturile de pe spate care le-ai facut, ca ma gandeam si eu la un senzor de temperatura dar inca nu am lipit nimic ca sa pot schimba intre functii. Poti da mai multe detalii, eventual poze ?

Edited by raresh20
Link to comment
  • 2 months later...

Vreau sa va spun ca am reusit si eu...am un aveo din 2008 direct base !

Si te rog codeman daca reusesti sa montezi acolo un batz sa vezi si celalalte functii te rog sa postezi ! MS

 

Am facut astazi operatiunea dar trebuie sa recunosc ca am dat rateuri la maxim. Am luat un microcontact de la o instalatie de brad stricata, "Batul" a fost facut din textolit, la un strungar. Am gresit la gaurirea foliei si se vede urat dar vad eu cum remediez.

 

http://www.youtube.com/watch?v=MeNnkXENqxY

Link to comment

Salut tibileu,

 

Da, am incercat eu pe Spark si am si reusit.

Pe Spark, ce poti sa faci, daca ai varianta mai "cheala", demontezi usor de tot cadrul ala negru central, si scoti ansamblul ceasurilor de bord.

 

Scoti din cleme pexiglasul din fata ceasurilor si apoi cadrul negru ce "individualizeaza" ceasurile, care tot in cleme e prins.

Apoi, MINUNE!!! toate Spark-urile au ceas (ora: minute) si functioneaza in spatele plasicului negru, exact cum la noi la Aveo functioneaza functiile de la computerul de bord in spatele plasticului, dar le-au acoperit nenorocitii din fabrica, pentru a avea ce sa adauge ca optiuni la variantele de top.

 

Decupezi cu un traforaj frumos, acel plastic negru, exact dupa cum e si usor stantat din fabrica, si gata!!! Are si Spark-ul "chel" ceas.

 

Despre reglajul ceasului, asta poti sa ma intrebi dupa ce faci operatiunea de mai sus.

 

 

Numai bine,

Adrian C.

 

are pe aveo si functiile de temperatura si consum sau doar cati km sunt pana la peco si atat?iti multumesc anticipat pt raspuns

Link to comment

Am reusit si eu sa fac modificarile. Am confectionat si eu o tija a[roape identica, am avit acces la un strung si alte chestii, iar microcontactorul l-am luat de la un aparat de cafea! Mai ramane treaba cu senzorul de temperatura, daca m-ai aveti noutati va rog sa le postati! mersi bafta la modificari daca aveti intrbari pot sa va ajut ca am facut recent modificarile

Link to comment

Am reusit si eu sa fac modificarile. Am confectionat si eu o tija a[roape identica, am avit acces la un strung si alte chestii, iar microcontactorul l-am luat de la un aparat de cafea! Mai ramane treaba cu senzorul de temperatura, daca m-ai aveti noutati va rog sa le postati! mersi bafta la modificari daca aveti intrbari pot sa va ajut ca am facut recent modificarile

 

si ce iti arata computerul de bord?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...