Den Posted August 5, 2010 Author Share Posted August 5, 2010 (edited) Dupa ce am facut multiple manevre pe loc,blocat in parcare de unul mai fara simturi de orientare: Operatie reusita,pacientul mort ) Mai jos sursa acelor zgomote si mici lovituri in volan cand virezi pe loc(masina nu se afla in miscare).Chestia aia de plastic alb e surubul de unde se regleaza piesa de presiune. Ori alta caseta,ori schimbate cele doua. Edited August 5, 2010 by Den Link to comment
Carabusu junior Posted August 5, 2010 Share Posted August 5, 2010 (edited) Auleu mamica ... Eu zic ca mai bine o caseta noua decat asta reparata, nu stiu daca se gasesc gasesc separat cremaliera si melcul, poate doar de pe alta caseta. LE. A mai fost umblat inainte la surubul de reglare a piesei de presiune? Edited August 5, 2010 by Carabusu junior Link to comment
Den Posted August 5, 2010 Author Share Posted August 5, 2010 (edited) Nu,l-am desfacut eu sa vad in ce stare sunt arcul cu piesa de presiune.Astea erau ok si slabe sanse sa se deterioreze(sunt masive). Se gasesc in magazine cele doua,ajunge pe la 230 ron.La acelasi rezultat ajungi si daca le schimbi si daca iei alta caseta.Uzura in alta parte nu are de la ce sa survina.Pe alta parte e problema cu calitatea unei casete noi,care numai originala nu se mai gaseste. Am pus poze ca sa stie fiecare de unde vin acele sunete si sa stie ce-l poate astepta daca face manevre pe loc.Revine la decizia fiecaruia ce fac mai departe.Logic e caseta noua.De ce? Ca asa zic toti din jur.Motiv?Asa e mai sigur ca sunt stranse toate la cuplu din fabrica.Care fabrica?Asa,ca fapt divers am gasit pe cineva care-mi zicea ca-mi aduce caseta 100% originala,numai ca e recuperata ) Repere magazin: 48531-78B00-000 cremaliera sau ax pinion caseta directie 48550-78B00-000 pinion caseta directie 09263-10013-000 rulment pinion caseta directie 48541a53b01-000 bucsa caseta directie 48500a78b02-000 caseta directie Edited August 5, 2010 by Den Link to comment
adimarcu1382 Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 (edited) Salut!! Am si eu o problema mai bine zis o intrebare. Detin un tico an 97 cu 108.000 km la bord si de o perioada de timp imi troncanea rau de tot roata dreapta fata la denivelari mici si dese . Azi am fost in service cu masina si mi-au spus ca problema este bucsa de la caseta de directie si trebuie schimbata. Am fost si-am cumparat respectiva bucsa si m-am intors sa mi-o schimbe. Au urcat masina pe elevator si s-au apucat de ea. Totul bine si frumos pana au ajuns la aceasta bucsa din caseta. S-au chinuit mai bine de o ora si tot n-au reusit sa scoata bucsa buclucasa din caseta. Mi-au spus ca o sa bage bucsa noua peste cea veche si nu o sa fie nici o problema , chiar o sa fie mai usor de scos aceasta a doua bucsa data viitoare . OK, asa au facut deci practic acum am doua bucse in caseta. Nu mai troncane deloc dar merge putin mai greu volanul ( pana se mai lasa putin mi-a spus mecanicul). Cine a mai auzit de asa ceva si ce se poate intampla? Va multumesc!! Edited May 23, 2011 by adimarcu1382 Link to comment
Muratu Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 (edited) Este adevarat ca se scoate greu acea bucsa, dar daca ai putina materie cenusie se scoate chiar usor. Nu cred ca are vre-o problema faptul ca a bagat bucsa noua langa cea vechie, dar nu cred ca operatia e prea corecta din punct de vedere tehnic. P.S. Cat de adanc au bagat mecanicii mana in buzunarul tau? Edited May 23, 2011 by Muratu Link to comment
adimarcu1382 Posted May 23, 2011 Share Posted May 23, 2011 M-a costat 10 ron bucsa + 30 ron manopera + o mica atentie Link to comment
adimarcu1382 Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Din punct de vedere tehnic ma gandesc si eu ca nu prea e OK sa ai o caseta de directie cu doua bucse de teflon . Volanul imi merge destul de greu in continuare dar macar numai troncane deloc. Deci sa inteleg ca nu a mai patit nimeni asa ceva? Ce probleme pot aparea ? Link to comment
Carabusu junior Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 No ai sa ai probleme. Si eu am schimbat bucsa de teflon de la caseta, iar mecanicul mi-a montat in locul bucsei vechi, doua bucse noi iar pana acum n-am observat nici o problema. Link to comment
adimarcu1382 Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Dar volanul nu-ti merge mai greu decat inainte ? Link to comment
Carabusu junior Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Poate foarte putin la inceput, dar acum dupa un an merge relativ usor. Link to comment
adimarcu1382 Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 (edited) Deci sa inteleg ca a trecut un an de cand ai doua bucse in caseta ,si totul e cum trebuie sa fie , adica nu mai troncane nimic? Edited May 27, 2011 by adimarcu1382 Link to comment
Carabusu junior Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 A trecut un an si e relativ ok, adica nu au mai aparut trancanelile alea care le aveam la orice denivelare ... oricum ca noua nu o mai scot (poate doar daca schimb cremaliera si capul melcat, dar la cat o mai stea masina la mine, nu cred ca o sa apuc sa le schimb) Link to comment
adimarcu1382 Posted May 27, 2011 Share Posted May 27, 2011 Am inteles , multumesc frumos pentru raspunsuri!! Numai bine!! Link to comment
barbarul Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Nu este nici o problema ca ai doua bucsi in caseta, din contra punctul de sprijin al cremalierei acolo este mai mare,deci jocul ar trebui sa nu mai apara prea curand si nici zgomotele specifice casetei de directie. Link to comment
kamayo Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Sal. Am o intrebare...azi am demontat caseta de directie de pe un Tico...pe partea stanga a cutiei, (partea cu pinionul) unde iese cremaliera din cadru nu ar trebui sa fie o bucsa la fel ca in dreapta? Link to comment
Den Posted March 20, 2012 Author Share Posted March 20, 2012 NU.Prezinta joc acolo? 1 Link to comment
maistoru Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 ce trebuie sa demontezi mai intai ptr a avea acces la caseta si cremaliera ? ms. Link to comment
Carabusu junior Posted May 1, 2012 Share Posted May 1, 2012 Roti, scut cutie de viteze, timonerie schimbator, desfacut capete de bara de pe fuzeta, aparatoare plastic cremaliera(din interior), caseta de directie din prinderi si cam atit am impresia, altceva n-am vazut sa mai desfaca in service. De dat jos caseta de pe masina dureaza cam jumatate de ora, pe elevator. Link to comment
nsmoga Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 salut, ca sa starngi surubul acela alb pe unde se intervine, pe sub masina sau prin compartimentul motor? Link to comment
ReFleX Posted November 26, 2012 Share Posted November 26, 2012 (edited) Cine ma ajuta si pe mine sa schimb bucsa din imagine din caseta de directie de Matiz. am inlaturat siguranta circulara da mai este ceva acolo care seamana mai degraba cu o saiba mai mare care tine bucsa si pe care nu reusesc sub nici o forma sa o scot afara .Mentionez ca m-am chinuit vreo 6-7 ore si nimic M-am uitat in tutorialul lui Den da nu pomeneste nimeni de saiba asta Edited November 26, 2012 by ReFleX Link to comment
Den Posted November 26, 2012 Author Share Posted November 26, 2012 (edited) Tu pe ce parte ai desfacut caseta?Bucsa care se poate schimba..e doar pe o parte,adica pe partea mai lunga,unde lucreaza cremaliera,stanga cum te uiti la masina din fata! Edited November 26, 2012 by Den 1 Link to comment
ReFleX Posted November 29, 2012 Share Posted November 29, 2012 Partea potrivita Am desfacuto Den da dupa cum am vazut eu de acolo e un fel de saiba care nu vrea sa iasa Link to comment
ReFleX Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Baieti nu ma sfatuieste nimeni cu schimbarea bucsei precizata mai sus .Este cineva care a schimbat la matiz bucsa aceasta Link to comment
sergiu2010 Posted February 10, 2013 Share Posted February 10, 2013 Virezi maxim dreapta pana intra cremaliera nivelul bucsei.Cu o surubelnita scoti saiba de care zici si tot cu o surubelnita fortezi in bucsa in timp ce alta persoana vireaza stanga.Repeti operatiunea pana iese bucsa.Poti sa incerci cu WD 40 din belsug sa ajuti bucsa sa alunece mai usor.Spor la lucru! Link to comment
gowriel Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 @shaixing nu te supara dar ESTI DE VIS! asa detaliat n-am gasit nicaieri sa-mi spuna cineva! si la al meu tico troncane ceva prin zona bordului cand merg pe drumuri proaste dar nici dupa ce am schimbat bieleta de directie pe dreapta unde mi-a spus un mecanic ca ar fi PROBLEMA MARE tot n-a disparut "troncanitul"! singura cauza posibila ce a mai ramas este caseta de directie si ce mai e prin ea sau pe langa ea... o sa incerc sa schimb doar bucsa si eventual mai strans din surubul acela cu "cuzinet" si arc in cap ,POATE mai dispare din troncanit... dar e clar: la aproape 300000 km se pare ca voi avea nevoie si de o caseta de directie... cosmar ,sa fiu sincer... repar una ,apare alta in nici o luna de condus... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now