ovi_jer Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Nu cred ca ai probleme la ECM.Sigur e o problema electrica mai exact cabluri impuscate de la scurtcircuit. Link to comment
Onyx_Esp Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Si eu mi-am pus aceeasi intrebare:-De la un scurt-circuit sa "prajesc" Ecm-ul?Daca cineva are cunostinta de cauza despre aceasta problema sau daca a auzit intamplandui-se cuiva ,ceva de genul acesta ,va rog informati-ma. Am intrebat electricianul daca Ecm`ul ,avand o siguranta in panou ,nu trebuia sa fie protejat intr-un fel de ea?Adica trebuia ca aceasta sa fie arsa! dar nu era ! Se poate "prajii" Ecm`ul fara a arde siguranta ? mi se pare un non-sens . Dar voua? Si o ultima chestie: Imi poate da cineva semnalmentele unui Ecm nefunctionabil?va reamintesc faptul ca inainte de a fi dusa la service functiona toata partea electrica geamuri,toate fazele farurilor inclusiv ceata , casetofon,tot.Ce nu functiona era martorul "ceck-ului " ,martor frana de mana aprins la punearea contactului si aprinderea neregulata a martorului "usi deschise" . Sper sa nu fiu prea insistent in legatura cu acest subiect, dar este nasol de tot ce mi se intampla ,chiar dintr-o neatentie prosteasca de-a mea. Link to comment
ovi_jer Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 A masurat alimentarea la ECM de a ajuns la concluzia ca este acesta de vina?Ai o problema electrica 100%. Probabil e ars un cablaj principal care alimenteaza mai multe socluri de sigurante : ecm,excitatie alternator,ecm,etc.Trebuie sa gasesti un electrician daewoo cu multa experienta care sa ai dea pe cap. Link to comment
Onyx_Esp Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Masina este "internata" intr-un service Daewoo. Am omis sa precizez! Ea a fost "diagnosticata"de electrician principal , nu am asistat la depanarea ei .In dimineatza aceasta , respectiv vineri ,masina a fost remorcata de cei de la daewoo service si mi s-a spus ca pana la ora 4 in cursul zilei va fi gata. Sa am dubii asupra seriozitatii sau asupra priceperii ? Mai este un service Daewoo in Constanta , dar nu o sa ma plimb cu dansa din service in service ; plus de asta am mai fost cu masina la ei in service ma refer la cel in care este acum pentru o revizie si am ramas placut impresionat de munca prestata. Revin cu informatii , bune sper !!! Link to comment
tolin Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Am intrebat electricianul daca Ecm`ul ,avand o siguranta in panou ,nu trebuia sa fie protejat intr-un fel de ea?Adica trebuia ca aceasta sa fie arsa! dar nu era !Se poate "prajii" Ecm`ul fara a arde siguranta ? mi se pare un non-sens . Dar voua? Daca ai "lovit" puntea redresoare de la alternator e posibil orice pentru ca baga tensiune alternativa la aparate alimentate pe c.c. Posibil ca-i "impuscat" ceva la protectia sursei de la ECM, dar nu este scurt-circuit ca sa "sara" siguranta. Sau poate-i in alta parte problema si baietii iti trag atza prin gura. Un defect din acesta se cauta cu schema in mana, aparat de masura, montare a consumatorilor pe rand, rabdare si mult noroc. Dar ca o proba pentru ECM ar fi fost sa-l lasi fara alimentare sau scos din conector si instalatia electrica de pe masina ar fi trebuit sa mearga bine, dupa ce se inlocuia puntea la alternator. Bine ar fi fost sa asisti la inlocuirea modulului, faceai proba la el pe alta masina. Link to comment
CT_ZDB Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Masina este "internata" intr-un service Daewoo. Am omis sa precizez! Ea a fost "diagnosticata"de electrician principal , nu am asistat la depanarea ei .In dimineatza aceasta , respectiv vineri ,masina a fost remorcata de cei de la daewoo service si mi s-a spus ca pana la ora 4 in cursul zilei va fi gata. Precizeaza te rog si service-ul... ca sa stim pe viitor pe unde sa nu calcam daca avem probleme la partea electrica. Nu cred ca ECM-ul este mort... probabil cum au spus si Ovi_jer si Tolin ... vre-un fir impuscat. Link to comment
Onyx_Esp Posted January 15, 2006 Share Posted January 15, 2006 Revin cu alta precizare : - "Specialistu`" acela care trebuia sa imi verifice Ecm-ul nu prea se arata la fata! Am vb astazi cu electricianul care se ocupa de masina si mi-a spus ,ca nu a reusit sa dea Ecm-ul la verificare.Maine dupa cursuri sunt la ei calare ,ca nu se mai poate. Arrow s.n service-ul cei din C-ta il cunosc. O sa le zic ,sa puna Ecm-ul pe alta masina ,sa vad care-i treaba cu el si sa imi arate clar ca el este problema (daca este sa fie de la el si nu s-au inselat ). Sa verifice soclurile de la Ecm , de la releul pompei de benzina ; ceva care sa rezulte ca Ecm-ul este 100 % fara dubii problema masinii mele ,pentru ca nu voi da 500 de E cu ochii inchisi.Mai exista si varianta unuia sh daca e sa fie de gasit . Ps: Sper sa nu fie Ecm-ul ca m-am ars S"> Link to comment
VAXXi Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 Ok, daca mai aveti de discutat pe alte teme decat electrice, faceti-o pe topicul acesta. Link to comment
robertbici Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 v-as ruga sa-mi trimiteti si mie schema electrica pentru Cielo GLE AC daca are cineva . email robertbici @yahoo.com. multumesc anticipat. Va rog, am probleme cu pornirea si nu stie nimeni ce are.Eu cred ca este releul de la pompa de benzina, dar nu stiu care este. Link to comment
VAXXi Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 N-ai manualul de service ? ia vezi aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1319 Link to comment
ovi_jer Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Mai degraba ai probleme cu contactul electric de pornire. Link to comment
assyst Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Salutare.La Espero:daca vreau sa scot bordul,trebuie sa dau jos volanul? Link to comment
tiberiuenache Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Onyx sa inteleg ca a fost ECM-ul? Ca vad ca de ceva luni nu ai mai dat nici un semn de viata... Link to comment
ovi_jer Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Nici vorba.Probabil un contact imperfect sau un consumator care tragea mai mult decit trebuie. Link to comment
niculaes Posted July 10, 2006 Share Posted July 10, 2006 (edited) Buna, Imi cer scuze daca acest subiect a fost deja discutat. Eu nu am reusit sa gasesc informatii cu toate ca am cautat o zi intreaga. Iata despre ce este vorba: Am un Espero vechi de 8 ani (1.5, A/C, TM) dar cu numai 34000 km la bord. L-am utilizat mai intens saptamana trecuta, cand am facut o calatorie de 1000 de km prin tara. Cu patru zile in urma am pus in rezervorul de benzina un agent de curatire pentru injectoare. Din neatentie am scapat in rezervor inelul de plastic care securiza capacul cutiei cu agentul. Nu stiu daca acesta a jucat un rol in ceea ce am patit mai tarziu. Dupa ce am revenit din excursie, a doua zi am pornit masina si dupa un drum de 5 km, motorul s-a oprit, ca si cum nu mai avea benzina. Am scos o bujie sa o miros si parea uscata. Bateria e foarte buna, farurile se aprind normal. Am verificat toate sigurantele si nici una nu era arsa. Totusi, indicatorul de benzina a cazut la zero si acolo a ramas cu toate ca rezervorul e plin pana sus. Incuietorile electrice la usi nu mai functioneaza, ca si cum nu ar avea tensiune electrica. La fel motoarele electrice pentru oglinzile exterioare nu merg si nici cele pentru geamuri. Defectul a aparut brusc in momentul cand am ajuns la destinatie si am ridicat geamurile de la usi. Toate celelalte becuri sau accesorii electrice par sa functioneaze: ventilator, becuri fata/spate, radio, ceas. Tabloul de bord arata bine, toate becurile functioneaza. Intotdeauna am tinut benzina suficienta in rezervor. Nu stiu cum sa incep sa ma uit la defectele acestea inainte sa merg la garaj. Am ascultat langa pompa de benzina, sa aud daca face ceva zgomot cand pun contactul, dar nu am auzit nimic. Pentru mine apare ca un defect fie la releul de pompa de benzina, fie la pompa, fie la fire. Dar nu inteleg de ce geamurile, oglinzile si incuietorile electrice nu mai merg. Ce legatura poate fi intre toate acestea? Daca cineva a mai intalnit un comportament similar, va rog ajutati-ma cu sfaturi. Multumesc foarte mult, Niculae ps: gasesc forumul acesta ca fiind foarte bine prezentat si cu multe informatii utile Edited July 10, 2006 by niculaes Link to comment
ovi_jer Posted July 10, 2006 Share Posted July 10, 2006 Ai o problema electrica.Ai verificat toate sigurantele din amandoua tablourile de sigurante? Link to comment
niculaes Posted July 11, 2006 Share Posted July 11, 2006 Da, le-am verificat in ambele cutii (langa baterie si langa pedala de ambreiaj) Mie imi face impresia ca defectul e produs de un conector prost, pe care merg pompa de benzina si indicatorul de nivel in rezervor. Dar nu inteleg de ce usile, geamurile si oglinzile exterioare nu mai merg. Niculae Link to comment
leo Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Salut. Sunt un membru nou, am cumparat de curind un Cielo GLE an fab.97. Imi place cum merge, insa stiu ca trebuie sa ma duc sa-i fac o verificare generala la un service. Totusi mai am la masina "mici" lipsuri, ca de exemplu: nu mi se aprinde becul cind las o usa deschisa si nici la indicatorul de centura de sig. S-ar putea sa nu fie la modelul acesta? De asemenea nu se misca deloc indicatorul de temperatura, chiar dupa ce se incalzeste motorul. Multumesc anticipat pt eventualele indicatii. Leo Link to comment
ovi_jer Posted July 31, 2006 Share Posted July 31, 2006 Dupa cum ai remarcat si tu ai mai multe probleme electrice. Despre astea se discuta aici deci foloseste functia pe forum inainte de a deschide subiecte existente. Trebuie sa demontezi bordul ca sa vezi daca becurile sant arse . In legatura cu indicatorul de la apa sant mai multe cauze : indicator ars,sonda arsa sau contact imperfect la sonda sau indicator. Link to comment
xix1319 Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 In ultimul timp (de cand a dat caldura ) mi se tot ard 2 sigurante cand merge AC-ul Prima , cea de la claxon , si la 5 minute dupa, cea de la ventilatorul de la ventilatie si ventilatorul de la radiator pe viteza mica. Dupa mai multe teste se pare ca se intampla numai cand e super cald , atunci cand porneste ventilatorul pe viteza mare , sau cel de pe exteriorul radiatorului , pe care apropos nu l-am vazut mergand la nimeni niciodata. Link to comment
ovi_jer Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Amandoua merg in paralel indiferent de conditiile : AC pornit,temperatura la lichidul de racire mare. Au joc mare sigurantele in slot?adica intra si ies usor? Link to comment
xix1319 Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 (edited) O sa verific , dupa ce ultimile sigurante puse , fiind cred de o calitate mai slaba s-au topit acolo si tot asa pe rand ca ma uitam la ele ) A , si sa nu uit cel mai tare e ca dupa ce se arde cea de la claxon , dupa un timp , cand se incalzeste motorul , cu siguranta scoasa , incepe sa mearga , cred ca are un circuit de rezerva pentru a functiona ventilatorul de la radiatior Edited August 2, 2006 by xix1319 Link to comment
pixelconscious Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 Daca nu ma insel, vezi ca siguranta de la claxon este pe acelasi circuit cu ventilatorul de racire (la mine parca asa era, am dreptate Ovi?). S-a ars siguranta, ciuciu claxon si ventilator. Ti-as atrage atentia asupra ventilatorului care nu o sa mai declanseze la temperatura necesara si pe urma o sa cauti postul ala cu schimbat chiulasa. Mergi neaparat undeva sa-ti depisteze problema, nu te juca cu asta. Succes! Link to comment
ovi_jer Posted August 2, 2006 Share Posted August 2, 2006 xix1319@Porneste pe treapta a doua cand apa ajunge la 105 grade. Daca mergi asa o sa desfaci motorul curand. Link to comment
Puma54LIF3 Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Sory . Deci sa incep cu inceputul .Cand aprind pozitile se aprinde bordul totul ok ,casetofonul la fel se aprinde ,toate butoanele din jurul bordului dar nu se aprinde consola cu aerul conditionat e bezna decat cand apas pe butoanele de AC si circulare a aerului alea se aprind becurile portocalii dar rotitele de circulare,aerul cald=rece si intensitatea(putere) nu se aprind . A-2a problema este casetofonul TANK cand am uract pe piatra cubica s-a intrerupt si deodata s-a oprit si nu s-a mai aprins azi m-am jucat la fire in spate se aprinde se stinge dar nu imi dau seama care fir ca sunt 1000 de fire + nu shtiu cum sa il demontez si am inteles ca e o tehnica anume la casetofon pentru al da jos . A3a problema pe faza lunga nu pot regla farurile si bat undeva in stele farurile si butonul nu merge adik se invarte in gol . Cam atat sper sa fi fost clar .. MULTUMESC Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now