ovi_jer Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 In primul rand foloseste functia pe forum inainte de a mai deschide subiecte.In al doilea rand mergi cu masina la eletrician daewoo pentru ca ai multe probleme si nu le dai de cap singur. Link to comment
b28ura Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 In primul rand imi cer scuze daca sunt off topic, in al 2-le arand, am citit toate mesajele voastre, si am si eu o nelamurire: La mine la Cielo, imi sta becul aprins la frana de mana daca pun contactul de cand am luat masina, mentionez insa ca daca in momentul cand am contactul pus si ii tragf frana de mana, se aprinde mai tare un pic, si din cate am inteles eu aici, nu are voie sa stea aprins cand ii pun contactul daca nu este frana de mana trasa. In orice caz, cand pornesc motorul, se stinge. Intrebarea mea este: Am vreo problema la partea electrica, sau este normal. Va multumesc. Link to comment
Mircea Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Este perfect normal. Ce te faceai daca aveai si abs )"> ? Link to comment
jimmyd Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 (edited) Am eu eu o problema cu luminile din bord, pozitiile, bricheta si ce inca nu mi-am dat seama (nu mai merge nimic ). Se pare ca problema a inceput de la un scurt pe bricheta, si de atunci au murit toate. Prima data am verificat sigurantele (toate), chiar daca doar siguranta 13 este pentru "tablou de bord, bricheta". Apoi am verificat si releele. Merg. Le-am schimbat intre ele, fara nici un rezultat remarcabil se aude cum cupleaza releul!!!. Ce ar mai putea fi? Am avut aceeasi problema si anul trecut, insa s-a rezolvat odata cu schimbarea releului. Daca are cineva o idee as fi recunoscator. Multumesc. PS: Sunt in parcare cu aparatu' de masura in brate Edited August 22, 2006 by jimmyd Link to comment
ovi_jer Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 In primul rand foloseste functia pe forum.Dupa cum vezi exista subiect pentru probleme la partea electrica. Masoara in soclul sigurantei daca vine tensiune. Link to comment
pixelconscious Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 jimmyd: schimbatul releelor intre ele nu este o solutie. La Cielo am avut o problema asemanatoare cu releul de iluminare. L-am inlocuit cu cel de faruri si nu dadea semne ca ar fi defect. Intr-un final am ajuns la un service de electrica iar baietii mi-au demonstrat ca de fapt releul era dus. Asadar, incearca si cu un releu care stii sigur ca este bun. Succes! Link to comment
jimmyd Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 (edited) Acum am urcat in casa... si pot spune ca am rezolvat oarecum problema, dar se pare ca ceva tot nu e bine. Merg pozitiile insa doar cu contactul pus/motor pornit (asta e partea buna). Partea proasta este ca... ... ... merg cand butonul de pozitii este oprit (adica nu invart de batu' cu care semnalizez) . Adica merg tot timpul cat contactul este pus. Daca iau contactu' nu mai merg. Nu am inlocuit nici un releu/siguranta, doar am scos si am pus la loc aceleasi relee >- Se pare ca + (plus-ul) direct e acum + pe contact... da nu stiu cum, ca nu am facut nimic in acest sens. fftopic: @ovi_jer: Ador la nebunie sa caut ceva anume intr-un thread kilometric... Edited August 22, 2006 by jimmyd Link to comment
ovi_jer Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Nu deschidem subiect pentru fiecare bec si siguranta in parte. Plus de asta nu sant decit 3 pagini in topicul acesta. Ai un scurtcircuit la instalatia electrica.Daca mai mergi asa risti sa iti ia foc masina. Link to comment
Hrx Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 (edited) jimmmy- La blocul de lumini te-ai gandit?Da jos carcasa de sub volan si uitate daca nu ai fire topite pe acolo,deoaece sunt multe acolo si se incalzesc tare,astfel putand afecta altele. Edited August 22, 2006 by Hrx Link to comment
jimmyd Posted August 22, 2006 Share Posted August 22, 2006 Mersi Hrx, o sa incerc maine. Link to comment
Cristaky Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Postez aici pt ca "presupun" ca in realitate e o problema electrica. In imensa mea stupiditate, am facut urmatoarea boacana: eram la volan, am vrut sa aprind o tigara, deoarece folosisem incarcatorul auto lamelele de la bricheta erau prea departate si nu faceau contact, am tras pe dreapta, NU AM OPRIT MOTORUL si am folosit surubelnita din dotare, care era in buzunarul portierei, pt a departa lamelele... Urmarea? Dupa cateva minute (cel putin atunci am observat eu), a inceput sa se aprinda treptat becul din bord cu simbolul "bateriei", pana s-a aprins de tot (e un rosu aprins, foarte fain ). Tot atunci am observat ca mi-a murit si turometrul (bordul e aproximativ nou, l-am schimbat in primavara, are 9000 km), iar apoi am vazut ca si acul de la temp apei sta putin cam jos (de obicei sta fix la mijloc, acum a rams undeva mai jos). Am sunat un mecanic, deoarece electricianul nu raspundea la telefon, care mi-a zis ca s-a busit alternatorul... Este posibil sa fie alternatorul, sau cand am bagat surubelnita la bricheta ( , f..k, i'm stupidddddd) am facut un "banal" scurt? Multumesc pt rabdare, stiu ca a fost o idee cel putin cretina sa ma joc acolo si atunci cu surubelnita, dar as vrea o parerea avizata...stau ca pe spini. S"> Link to comment
ovi_jer Posted August 27, 2006 Share Posted August 27, 2006 Verifica sigurantele din tablou.Nu se arde alternatorul dintr-un scurtcircuit de maxim 30A.Ai o siguranta arsa. Link to comment
webcath0s Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Salutare! Azi am schimbat si eu becurile din bord!!Toate bune si frumoase pana aici.. In momentul cand am incercat sa pun ceasurile la loc am auzit un plici...clar un scurt!!! Am verificat pe rand sigurantele am gasit 2 arse!!!Una de la plafoniera si una de 30 dar nu mai stiu de la ce!!!! In fine...am montat ceasurile la loc si sa vedeti minunatie!!!!! Cand pun contactul nu se mai aprinde nici un martor din cele 3 care se apindeau(cel galben de la motor, cel de ulei, cel de la baterie).Pornesc motorul ...turometru si ceasul(care indica ora )IOC!!! Merg 500 metri mi se aprinde martorul de la baterie!!!Dau in marsarier nu mi se mai aprind luminile de mers inapoi...la fel si cele de ceata!Cand scot din marsarier in timp ce motorul merge, incepe sa bipaie ca nu am centura pusa si se stinge martorul care indica acest lucru...In momentul cand bag in marsarier martorului de la baterie i se intensifica lumina!!!! Explicatie????? Va rog mult ajutor! Link to comment
ovi_jer Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Ai verificat bine toate sigurantele? Link to comment
webcath0s Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 M-am uitat foarte bine la fiecare in parte de la tabloul din interiorul masinii!Am scos chiar si siguranta de la ecm!!! Link to comment
wsc Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Nu se mai aprinde becul de la plafoniera,in nici o pozitie.becul si sigurantele sunt ok.La ce sa ma mai uit? Link to comment
webcath0s Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Am uitat sa mentinez ca nici bricheta nu mai mere!!!! Offf... Link to comment
ovi_jer Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 webcath0s@ Verifica cablajele de pe tabloul de bord.Poate ai bagat vreo mufa invers si ai ars ceva pe acolo. wsc@ Verifica cu un multimetru daca trece ceva de intrerupatorul din plafoniera. Link to comment
webcath0s Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Pai dupa ce am verificat sigurantele am verificat si la bord inca o data!!Aveam doar cablul (mufa )care alimenteaza turometrul si martorii de sub el bagat si l-am lovit putin...incepuse sa mearga dar cand am montat la loc tot nika...!Ce putea sa se arda?prietenul care era cu mine mi-a zis ca a vazut o scanteie in zona contactului...Din cate am observat si-a schimbat si motorul mersul..merge subturat de zici ca e tractor! Cred ca mai bine merg cu ea la doctor! Link to comment
ovi_jer Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Da e cel mai bine sa mergi la electrician.Cu asa ceva nu te joci. Sfatul meu este sa scoti borna la baterie peste noapte. Link to comment
webcath0s Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Da,m-am gandit si eu la asta...maine plek la munca si vin peste o saptamana.Am sa o scot,dar dupa curent pt inchidere?Daca nu o scot se mai poate intampla ceva in afara de faptul ca se poate duce bateria pe apa sambetei? Link to comment
tolin Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Se poate sa ia foc, asa ca jos borna de minus (-). Urgent ! Link to comment
Cumnatu Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 (edited) Imi cer scuze daca postez unde nu trebuie. IN conditiile in care mai toate becurile de la vaporul meu se aprind dar au luminozitate scazuta, ma duce pe mine capul ca ori nu sunt ( unele dintre ele ) de intensitatea care trebuie ori bateria nu da deajuns curent in ele. Poate aberez dar... sa fie de la baterie ?? NU de alta dar nu as da bani pe o baterie care nu necesita schimb. De exemplu semnalizatoarele au lumina plapanda rau ( fata de Cielo de ex. ) Edited December 4, 2006 by Cumnatu Link to comment
BogdanG Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Verifica tensiunea la borne cu motorul oprit, daca ai peste 12V este OK bateria .Dupa ce ai verificat bateria porneste motorul si vezi ce tensiune ai la borne, normal este sa ai 14.5V fara consumatori, porneste toti consumatorii si masoara din nou, trebuie sa ai 13.5-14V . Succes . Link to comment
DragosP Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Poate aberez dar... sa fie de la baterie ?? Dacă acest fenomen se petrece şi cu motorul pornit şi cu el oprit, cel mai probabil ai o cădere de tensiune parazită pe cabluri. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now