victor002007 Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 buna ziua domnilor am o simpla intrebare imi sta aprins la bord asa de o data becul care indica bateria daca se poate sa ma sfatuiti cam ce sa intimplat va multumesc anticipat Link to comment
costelzb Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 Revin si eu cu inca o mica problema (daca se poate spune asa). Cand pun contactul se aprind beculetele de la AC si recirculare, cand dau sa actionez electromotorul se sting si apoi ori raman stinse, ori aprinse, ori imi ramane AC aprins... Nu face mereu dar ma streseaza, nu stiu ce are. A mai patit cineva? Stie cineva ce se intampla? Link to comment
Salex Posted December 14, 2007 Share Posted December 14, 2007 @victor002007 : Rapid in service la un electrician sau pus un voltmetru bun pe masina. Cei care se pricep f. bine la electrica ar trebui sa confirme insa, din cite stiu eu, becul rosu se aprinde cind e o problema la incarcare, adica alternatorul da semne de oboseala si nu iti baga cit trebuie ... De la distanta, te poti alege doar cu speculatii: regulator, punte diode, poate carbuni terminati, poate niste cabluri obosite sau papuci exidati, etc. Fuguta la electrician ! Link to comment
iony_ro Posted December 15, 2007 Share Posted December 15, 2007 @victor002007 : Rapid in service la un electrician sau pus un voltmetru bun pe masina. Cei care se pricep f. bine la electrica ar trebui sa confirme insa, din cite stiu eu, becul rosu se aprinde cind e o problema la incarcare, adica alternatorul da semne de oboseala si nu iti baga cit trebuie ... De la distanta, te poti alege doar cu speculatii: regulator, punte diode, poate carbuni terminati, poate niste cabluri obosite sau papuci exidati, etc. Fuguta la electrician ! subscriu. ultima oara cand am avut becul rosu aprins mai mult de 5 minute eram pe la Ploiesti si am ramas pe acolo ) - a murit alternatorul. Ca sa te simti motivat sa te duci urgent la electrician: doar alternatoril m-a costat (la bosch car ce e drept) 700 ron. asta fara cei 300 ron care i-am platit cuiva sa ma aduca de la ploiesti la braila. Asculta-l pe victor! Link to comment
matian22guta Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 SALUT stie cineva de ce mi se arde siguranta de sub bord de la proiectoare?cand vreau sa aprin proectoarele se arde siguranta<o schimb si iar o arde si tot asa.de la ce pote sa fie? Link to comment
ovi_jer Posted December 18, 2007 Share Posted December 18, 2007 Verifica cablajul proiectoarelor din bara si chiar starea becurilor in proiectoare. Link to comment
tiberiuenache Posted December 22, 2007 Share Posted December 22, 2007 Am si eu cateva probleme cu Espero fratelui meu ( a fost al meu): - dupa o seara geroasa a ramas fara baterie, am schimbat bateria si am pornit masina ...insa au aparut urmatoarele probleme: luminile marsarier raman aprinse indiferent ce as face( !!!! ) si cand bag in marsarier se aprind toate beculetele din bord ca si cum as pune contactul!!! Masina merge bine ...porneste ok...doar ca a trebuit sa scot becurile de la marsarier ca sa nu-mi consume bateria. Aveti vreo idee? PS: Sapt viitoare merg la Autonet dar as vrea sa stiu si eu cam ce ar putea fi !? Link to comment
papie Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Problema: Nu mai functioneaza semnalizarea si stopul pe frana. Am schimbat siguranta (se arsese) si tot nu functioneaza. Restul functioneaza - avarii, aeroterma, plafoniera,ceata, etc. PS. La armare/dezarmare alarma se aude releul alarmei pentru impuls pe semnale dar becurile nu se aprind. Ceva pareri? Link to comment
berdi Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Salut! Am si eu o problema cu inchiderea centralizata. Nu se mai inchide usile din telecomanda, adica alarma se pune, daca deschid usa incepe sa urle. Daca inchid usile cu cheia merge ok, nu face figuri, din telecomanda nu vrea. De deschis merg si din telecomanda si din cheie. Doar la inchidere pare sa fie problema. Ce ar putea fii? Merci anticipat. Link to comment
pernaku Posted January 22, 2008 Share Posted January 22, 2008 Din simptomul descris trebuie sa verifici daca pozitia actuatorului ( sau daca masina estev SH si are motoras actionare cu 5 contacte ), trebuie verificata pozitia acestora, daca nu s-a slabit fixarea la pozitie, deplasarea fiind facuta " in sus " ( explic astfel pentru o mai simpla intelegere si nu din comoditate cum zic unii ... ! ). In consecinta, verificat fixarea pozitiei actuatorului, respectiv a motorasului, fata de tijele de actionare. Succes ! Link to comment
LIX Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Salut ! Am remarcat in ultimele zile, cind dau pe treapta 1 de ventilatie, ca vine un miros de aer incins (ca si cum ai turna apa pe fierul de calcat). Daca comut pe treapta a doua de ventilatie totul revine la normal. Dupa consultarea schemei elctrice, cred ca acest miros provine de la una din rezistentele din cele 3 inseriate pentru prima treapta de ventilatie. Daca cineva s-a mai confruntat cu aceasta problema, exista posibilitatea de a le schimba ? E posibil sa fie de alta natura problema - de exemplu motorul ventilatorului ? Multumesc anticipat ! Link to comment
madkat Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 mirosul de incins vine cu "robinetul" de temperatura aer la capatul cursei pe rosu? (caldura max) daca da - vezi daca se mentine mirosul de ars cand comuti spre zona albastra Link to comment
LIX Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Da, mirosul de incins vine cind cursorul de temperatura aer este la capatul cursei pe rosu. Link to comment
ovi_jer Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Atunci ai ceva mizerie pe calorifer sau chiar este fisurat.Rezistentele sunt pe tubulatura de admisie si aerul trece pe linga ele indiferent ca sursa de aer este pe rece sau cald. Link to comment
LIX Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Multumesc pentru raspunsuri. Mirosul este foarte pregnant pe prima treapta de ventilatie, si apare imediat cum pornesc masina, indiferent daca a stationat mai mult sau nu. In momentul in care comut pe urmatoarele trepte, efectiv dispare mirosul iar daca las circa 10 minute sa functioneze la turatie mai mare ventilatorul, cind comut inapoi pe prima treapta - nu mai vine acel damf de aer incins. Link to comment
madkat Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 (edited) exact ce a spus Ovi este - de-aia te intrebasem si eu cand simti mirosul... trebuie sa cureti caloriferul... iar daca atunci cand il dai jos il gasesti umed sau "patat" ... curge ar fi fost mai simplu sa umbli la rezistente, dar asta e... si inca ceva - mai uita-te pe la nivelul lichidului de racire pana ajungi sa desfaci pe acolo - daca scade e clar, te pregatesti cu calorifer nou Edited January 23, 2008 by madkat Link to comment
LIX Posted January 23, 2008 Share Posted January 23, 2008 Zilele trecute m-am uitat la nivelul apei si se pare ca a scazut aproape cu 1 cm fata de cit stiam eu ca era prin luna august. Am sa iau in calcul si aceasta posibilitate. Inca o data multumesc pentru raspunsuri !! Link to comment
blondu` Posted January 24, 2008 Share Posted January 24, 2008 Zilele trecute m-am uitat la nivelul apei si se pare ca a scazut aproape cu 1 cm fata de cit stiam eu ca era prin luna august. Am sa iau in calcul si aceasta posibilitate. Inca o data multumesc pentru raspunsuri !! Pei din august pana acuma numai 1 cm. Inseamna ca 100% nu iti curge radiatorul ala. Eu il aveam pocnit si completam in fiecare zi cu apa ( 1 litru 2 ) asta se intampla asta vara cand puteam pune numai apa distilata fara antigel, si apropo vezi ca e complicat de desfacut caloriferul ala daca vrei sa il cureti... dute la un service mai bine ca iti prinzi urechiile in toate plasticaraiele din spatele bordului bafta si numai bine Link to comment
dorucioby Posted January 29, 2008 Share Posted January 29, 2008 Se da un Cielo GLE 96 cu proiectoarele lui ok. Am primit cadou un set de proiectoare mici Hella care as dori sa le pun. Pentru a nu re gauri bordul cu buton separat + cabluri + etc as dori sa le leg in paralel pe circuitul celor doua existente. Recomandati sau nu? Link to comment
dorucioby Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Unde gasesc in compartimentul motor o mufa/imbinare a instalatiei electrice unde sa pot lega alimentare pentru un releu din circuitul proiectoarelor pentru a comanda un al 2 lea set de proiectoare? Va multumesc si astept cu nerabdare raspunsul dvs Link to comment
terminator Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Unde gasesc in compartimentul motor o mufa/imbinare a instalatiei electrice unde sa pot lega alimentare pentru un releu din circuitul proiectoarelor pentru a comanda un al 2 lea set de proiectoare?Va multumesc si astept cu nerabdare raspunsul dvs Nu ti-as recomanda sa pui 2 rinduri de proiectoare,eventual inlocuieste-le pe cele originale cu cele primite cadou.Daca totusi insisti sa pui 2 rinduri de proiectoare,du-te la un electrician auto. Link to comment
dorucioby Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Hehe gasit in proiectoarele originake becuri H3 100W fiecare. ce e de facut? de dat jos banuiesc nu? Link to comment
thunder Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Am si eu o problema cu ridicarea geamurilor atat fata cat si spate la Cielo 2005, exe. De unde poate veni problema. Se coboara cu usurinta dar la ridicarea lor dintre scaune ... nu se mai ridica. Trebuie sa insist f. mult pana se ridica pe fata. Pe spate se ridica doar de pe usa. Sa fie oxidati papucii de la comanda? Link to comment
ovi_jer Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 S-a discutat aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...&hl=geamuri Foloseste functia . Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now