madkat Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Verifica curentul de incarcare al bateriei - la ralanti dar si in sarcina la 3-4000rpm. Link to comment
cris06 Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 (edited) Fara ampermetru serios n-ai cum masura acel curent. Cu consumatorii porniti nu-l poti determina... Schimba releele K12 sui K13 din schema electrica (al treilea, mic, de la sigurante din tabloul de la comp. motor respectiv cel din mijloc din sirul in care e si releul temp. parbriz). Mai fa o proba: cupleaza electromotorul ventilatorului (scos de pe masina) in serie cu un ampermetru de cc direct la baterie si vezi ce curent solicita. Acelasi lucru fa si cu cel luat de la dezmembrarii (daca-l mai ai). Cred ca nu ar trebui sa depaseasca cativa amperi. Inca un lucru: suportul ceramic al rezistentelor de putere de pe contraaripa, inseriate cu electromotorul ventilatorului e ok? Sa nu fie izolatia proasta si sa faca scurt la masa. Edited July 21, 2010 by cris06 Link to comment
flory Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 (edited) Faza cu acele rezistente mi-a mai spuso cineva. Problema este ca accesul la acele rezistente e destul de anevoios la espero. Oricum voi vedea maine ce pot face. Se pare ca la mine problema apare cand porneste electroventilatorul pe treapta doi de viteza moment in care se arde siguranta. Ce parere aveti despre acest lucru. Poate avea vreo legatura acest lucru cu releul ventilatorului racire motor (viteza mare) aflat in cutia din compartimentul motor partea stanga? Edited October 6, 2010 by Salex Link to comment
cris06 Posted July 21, 2010 Share Posted July 21, 2010 Foloseste butonul "Add reply" din josul paginii! Releul "viteza mare" sunteaza releul "viteza mica" inseriat cu grupul de rezistente astfel incat cupleaza la alimentare ambele ventilatoare la consumul lor maxim. Sa nu fie vreo problema cu bobinajul unui electromotor. Link to comment
flory Posted July 22, 2010 Share Posted July 22, 2010 Domnilor, problema rezolvata. Dupa nervi,service-uri si cautari pe forum am descoperit urmatoarele (evident datorita si ajutorului vostru-celor de pe forum). Una din cele doua rezistente de ceramica, care la espero se afla pe contraaripa din dreapta in compartimentul motor, era rupta in doua (doar ceramica). Merg la dezmembrari si gasesc una bucata rezistenta in stare foarte buna la doar 12.5 RON. Ma apuc de lucru si cand ajung la rezistenta cu pricina constat ca cele doua fire care sunt legate la capetele rezistentei, undeva la aproximativ 5 cm de acestea, nu mai aveau nici un fel de protectie pe ele, mai mult de atat se mai tineau in cateva fire de lita. Acum e lesne de inteles de ce in timpul mersului mi se ardea siguranta, din cauza vibratiilor acele fire atingeau unde nu trebuie si faceau masa. Sa rezolvat prin izolarea celor doua fire si evident schimbarea rezistentei. Dupa teste, totul pare ok. Inca o data va multumesc pentru ajutor. La cati mai multi km fara incidente. Link to comment
vanderkeb Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 salut, azi am patit ceva similar cu ce au scris multi pe aici, dar parca ceva nu se leaga. Cielo GLE '97 120k km semnele de oboseala au inceput cu siguranta de la ventilator (turatie mica - ultima din dreapta pe randul doi) arsa [si topita]. Semne ca as fi fiert apa.nu am avut .Eu am mania de a ma uita in mers la bord cand stiu ca am ceva probleme si de ceva vreme tot am...in ultima saptamana, uneori nu pornea masina la prima cheie..si dadeam la cheie (chiar si 5secunde) pana se aude un click de releu iar in momentul urmator pornea ca si cand totul ar fi fost ok. azi, cand am ajuns acasa nu am apucat sa o parchez ..ca s-a oprit. Am incercat sa o pornesc dar desi invarte si totul pare sa fie ok.. nu porneste. (nu-mi mai amintesc nivelul temperaturii apei..desi crucial..nu-mi amintesc sa ma fi uitat..probabil ca era normal) am verificat siguranta de la ventilator si era topita..dar intreaga (era inca incinsa). o sa incerc sa aduc un electrician (sau sa o tractez pana la unul), dar m-am gandit ca poate ati mai patit asa ceva si imi dati vreun sfat ca sa nu ma gandesc chiar la toate scenariile proaste pana o repar multumesc. Link to comment
Dj_Dark Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Sa-ti mai zic si aici ca problema ta cu pornirea grea nu era de la busonul de benzina? . Daca poti sa ajungi diseara cu ea la Poli ne uitam la ea. PS. Alta data sa ma asculti Link to comment
vanderkeb Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Nah ca azi dimineata am preferat sa intarziu la munca, dar macar sa ajung pe la un electrician. Problema (dupa spusele electricianului) a fost la panoul de sigurante. Cica s-au slabit clemele de prindere a catorva sigurante. 15ron si mi-a mai intarit un pic lamelele la toate sigurantele si mi-a schimbat 2 sigurante mai proaste in aceeasi bani. Sa vedem acum cat mere macar mere bine Dj - no comment! >- Link to comment
vanderkeb Posted September 24, 2010 Share Posted September 24, 2010 ..si totusi.. azi dimineata, la rece, motorul a pornit la a doua cheie lunga, dupa ce s-a auzit un releu intarziat. Oare e releul dus sau probleme de ecm? Link to comment
vanderkeb Posted September 28, 2010 Share Posted September 28, 2010 ...problema continua in felul urmator: Motorul se opreste in mers la fiecare 10-15 km parcursi in Bucuresti (nu e o regula sa se opreasca la denivelari.. ci doua din trei mi s-a oprit cand stateam la semafor. Dupa ce se opreste, nici ca mai vrea sa porneasca o buna bucata de timp (30min-1h) . Am inlocuit releul pompei de benzina (Thanks Dj-Dark sanale , dar degeaba, se pare ca a pornit cu noul releu pentru ca statuse destul oprita. Masina am abandonat-o aseara undeva pe la Circ , dar diseara ma duc sa mai fac niste verificari pe conectorii de la aprindere dupa sfaturile Dj-ului. ..si totusi.. n-am gasit, pana acum, nimic ars/topit ..prea se opreste dupa ceas.. Link to comment
vanderkeb Posted September 29, 2010 Share Posted September 29, 2010 Am luat masina de unde o abandonasem. Fara sa-i mai fac nimic a pornit (ca de fiecare daca cand o las sa faca o pauza mai mare) la prima cheie. Acasa am verificat conectorul X3.. problema nu este de acolo. I-am strans un pic clemele de prindere pe toti pinii. Azi m-a lasat iar in drum dupa numai 6km ..vad ca distanta parcursa scade. Ar trebui sa merg cu ea pana crapa de tot pentru a gasi defectul sau asa vad numai efectul (nu si cauza)? ..cel mai probabil o sa fac o programare la electrician bun inainte sa mai schimb alte piese electrice.. Link to comment
nicucalin Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Am si eu o mare problema:sa oprit masina in mers.Am constata ca sa ars sig de la pompa de benzina.Am inlocuit-o si cum am pus contactul sa ars din nou.Scos mufa de la pompa de benzina si face la fel: sare siguranta. Cand se arde siguranta nu mai arata in bord martorul de verificare motor "CHEC".Daca pun alta siguranta si pornesc imediat fara sa astept cateva secunde, motorul porneste si se opreste cand sare siguranta.Va rog daca ma poate ajuta cineva MULTUMESC ANTICIPAT Link to comment
cris06 Posted October 3, 2010 Share Posted October 3, 2010 Sig. F8 (daca despre ea e vorba) mai protejeaza si circuitul lampilor de frana si semnalizare directie. Verifica/ inlocuieste si releul pompei de benzina. Link to comment
vanderkeb Posted October 6, 2010 Share Posted October 6, 2010 Problema mea cu opritul motorului dupa o ora de mers sau stationat la relanti s-a rezolvat prin inlocuirea modulului din delcou. Link to comment
Alezz Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 Stie cineva cum se desface consola centrala de la climatizare?Mi s-a ars un bec in ea acolo la reglajul de cald/rece si nu am idee cum s-o desfac.Am vezut niste cleme pe margini am tras de ele si nimic,iar sa trag de ea sa-i scot mufele din spate nu pot ca nu iese suficient cat sa bag mana,ma tine pe loc cablul de la "butonul" aer cald/aer rece... Link to comment
cris06 Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 S-a discutat si rasdiscutat! Desfa siguranta cablului de actionare a voletului de la picioarele pasagerului, scoate urechea cablului de pe axul voletului si apoi tragi de blocul climatizarii. Da-i search! Link to comment
Alezz Posted October 9, 2010 Share Posted October 9, 2010 (edited) Banuiam eu ceva, multumesc mult de info. PS. Searchul a fost inutil ca de obicei . Edited October 9, 2010 by Alezz Link to comment
nicucalin Posted October 11, 2010 Share Posted October 11, 2010 Gasit problema: sa spart sonda de presiune ulei. Facea scurt cu circuitul suplimentar de alimentare a pompei de benzina (daca nu merge releul pompei de benzina ,pompa se alimenteaza prin sonda cand ridica presiune de ulei). Inlocuit sonda ( cheie de 36 tiganeasca), 28 lei ,totul merge normal. Link to comment
gustigusti Posted October 30, 2010 Share Posted October 30, 2010 (edited) am si eu probleme cu un cielo din 98 cand aprind pozitia se pune contactul ce are ? cand pun contactul se aprinde si farurile pe pozitie Edited November 12, 2010 by Salex Link to comment
Madalyn92 Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 (edited) salut. Am si eu o problema cu siguranta de la lumini. Pe faza scurta se incalzeste siguranta pana se topeste. Aveti idee din ce cauza ar putea fi?(din releu nu este pentru ca lam schimbat si nu e nici o diferenta) Am un cielo din 96'. Edited November 12, 2010 by Madalyn92 Link to comment
hohaele Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Ia vezi daca si releul se incalzeste mai tare. Am avut aceeasi problema, dar se incingea si releul lumini,de nu puteam sa pun mina pe el.Am schimbat in primul rind sigurantele,am cumparat de la service Daewoo,de alea mai solide,daca ai de alea de 5 lei setu,sunt naspa rau,si s-a mai scimbat releul,dar si papucii firelor de contact.E vorba de contact imperfect.Un electrician bun te rezolva. Link to comment
Dr.L Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Dupa cum ai si observat,releul nu are absolut nici o legatura cu incalzirea sigurantei. Doar obiectul care se incalzeste excesiv are probleme,in cazul tau soclul sigurantei, Ori contactele sunt oxidate,ori nu apasa bine pe lamelele sigurantei,ori s-au rupt lite din firele care vin la siguranta aia,ori toate 3 la un loc. Asa ca trebuie sa desfaci panoul de sigurante si sa vezi ce-i p-acolo. Vezi ca siguranta sa fie de valoarea corecta si sa nu fie de calitate slaba Link to comment
Dj_Dark Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Asta daca mai sunt becurile originale si nu altele de "100W" din vitan. Link to comment
executive01 Posted November 16, 2010 Share Posted November 16, 2010 Am si eu o problema, dupa cateva minute dupa ce pornesc motorul incepe sa se incalzeasca siguranta de 30A si pe urma se topeste (DAR NU SE ARDE) si in caz ca fac vreo 100km seja se topeste. Cum a aparut aceasta problema: intr-o zi nu a mai pornit masina (cand puneam contactu se aprindeau martorii de pe bord, se auzea cum lucreaza si pompa de benzina, si cand dadeam pe igniton se stingeu toti martorii si nu pornea), am fost cu ea in servis si mi-a schimbat ceva "pre-contact (unde cupla alimentarea electica cand pui contactul)", dar faza tare ii ca nu mi-au pus de cielo, a doua zi cand incerc sa pornesc casetofonul (cel original) nu percuta la comenzi, am cumparat un mp3-player si cand l-am legat nici el nu pornea. M-am dus la un alt electerician care l-a legat pe direct (s-a legat de sub bord la un fir). Cand sa plec la drum mai lung, la iesire din oras a inceput sa iasa fum din panou, m-am intorsa la un al 3-lea electrician care a schimbat sigurantele si a reconditionat vechiul "pre-contact" si a legat dinou mp3-ul cum ar fi din fabrica. De atunci tot se topeste sigurata. Link to comment
Dj_Dark Posted November 17, 2010 Share Posted November 17, 2010 Si nu scrie nimic pe capac in dreptul sigurantei de 30A? PS Sunt mai multe de 30A acolo. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now