cris06 Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Verifica bornele bateriei si cablurile de masa. Link to comment
bogdann Posted September 2, 2011 Share Posted September 2, 2011 Am fost azi din nou la masina. Daca scot mufa de la pompa de benzina nu se mai aprinde semnalizarea de pe aripa cand pun contactul. La inceput nu a mers pompa am pus-o de cateva ori la baterie si acum merge dar nu am reusit sa o pornesc pentru ca nici bateria nu mai e in mintile ei. Incerc mai tarziu cu alta baterie. Stie cineva pe unde trece traseul firelor catre pompa de benzina ? pe unde s-ar putea intersecta cu blocul de lumini (semanlizare)? Link to comment
nato99 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 uite un manual de service, poate te ajuta cu instalatia electrica. http://www.anagabriela.ro/Manuale%20Daewoo/Espero/Manual%20de%20Service.PDF Verifica bornele,Pipa din capacul delco(aceea e problema de obicei),contactele de la stop(scoti soclu de becuri si le verifici),iar cel mai important scoate tabloul de sigurante afara si vezi ce fire ai acolo topite si ce sigurante nu fac bine contact(strange toti papucii din tablou). Link to comment
nato99 Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 (edited) Mai poate fi si pompa cu probleme,la mine pompa a cedat acum un an de zile,dar nu a facut atata problema cu sistemul electric ci cu aprinderea mai mult,indicand doar probleme la motor,atunci cand incarcam sa il pornesc(nu mai apareafrana de mana,centura,etc.),am pus una noua si merge de minune.Pompa functiona,dar nu ajungea la motor benzina,deoarece a fost infundata. Sau mai poate fi senzorul de combustie(senzor IAC),este langa cablul de acceleratie,acela mentine masina la relanti, oferind combinatia de aer si benzina potrivita.Are 2 suruburi de prindere,poti sa le scoti si sa vezi in ce stare este,nu ai ce strica la acela. Poate te ajuta Edited September 4, 2011 by nato99 Link to comment
nato99 Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Seara tuturor.Am si eu o mica dilema,la un matiz. Problema apare temporar,la semnalizare.Cand il apuca, ba merge ba nu,ii dau pe avarie(merge)dupa ce decuplaz avaria surpriza,merge semnalizarea. Toate acestea se intampla numa cand il apuca,releul este ca nou lam desfacut,la butonul de avarie, nu am putut sa desfac bordul,deoarece are prea multe cleme si nu stiu unde sunt toate,dar am bagat mana prin spate si am tras de fiecare firicel din mufa si nu se vede sa fie cu probleme,blocul de lumini a fost verificat,este bun. Astept sugestii. Link to comment
cris06 Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 Problema pare a fi chiar comutatorul de avarie. Link to comment
nato99 Posted September 9, 2011 Share Posted September 9, 2011 (edited) Seara. Se pare ca nu este comutatorul si undeva la o legatura a firelor e problema, am miscat mufa din comutator si mergea,dar cand am incercat sa trag de fire, a inceput sa caraie releul,precum ar fi un contact imperfect undeva. O sa caut manualul de service,ca am nevoie sa pun si avertizare pentru, becuri uitate aprinse Edited September 9, 2011 by nato99 Link to comment
Dj_Dark Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Nu e scump un releu de semnalizare Am avut aceeasi problema si dupa ce am tras de toate firele ca tine (ca mi se parea mie ca are contacte imperfecte la blocul de lumini) am schimbat releul si problema s-a rezolvat. PS Aveam probleme doar la semnalizare dreapta . Link to comment
madkat Posted September 12, 2011 Share Posted September 12, 2011 Eu am avut o problema asemanatoare - si a fost releul de semnalizare. Nu l-am schimbat, doar i-am refacut o lipitura fisurata in timp, datorita vibratiilor bobinei. Link to comment
brunno Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 buna seara,tocmai am achizitionat un espero,sunt incepator si mi se pare masina potrivita pentru inceput,dar am o problema cu geamurile spate care sunt electrice si in momentul in care apas butoanele de deschidere si inchidere niciun rezultat,cu cele de pe fata nu am nicio problema.va rog sa imi dati un sfat.ce ar trebui sa fac o sa merg la un service dar as vrea sa stiu care este problema.va multumesc Link to comment
cris06 Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Problema generala la dw: comutatoarele de actionare geamuri. O problema mare e faptul ca daca un comutator spate e defect, geamul nu poate fi actionat din fata. Circuitele spate au comutatoarele inseriate. Link to comment
nato99 Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Buna tuturor. Am o mare intrebare si nu gasesc nici unde un raspuns bun. La un daewoo cielo am alarma alcar31,o singura telecomanda defecta,in prezent reparata,dar nu mai pot sa programez sistemul cu telecomanda(mai ca la tara apas pa butoane ledu mere si nimic) Daca are cineva shema electrica de la alarma sau stie cum o pot programa va rog trimitetimi si mie idei ca am alarma si nu o pot folosii ("> Link to comment
VAXXi Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Pentru alarme vezi pe aici, mai degraba. Link to comment
kyller187 Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 salut.stie cineva cum pot monta la comanda pt geamuri electrice de la sofer doar un singur buton gen cum sunt cele pt celelalte geamuri...ca sa il folosesc doar la geamul de la sofer ...si restu geamurilor sa le folosesc independent...sa numai am nevoie de acea comanda ...ca restu geamurilor merg ...dar dak mi sa strikat comanda numai merge nici unu .....si ar as vrea sa numai folosesc comanda sa vin cu cablu pt tensiune la fiecare geam in parte ...daca stie cineva cum se poate face...sau a facuta asa ceva... Link to comment
Viktor Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 Poate aici gasesti ceva legat de dorinta ta. Link to comment
silviu.jianu Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 buna seara,tocmai am achizitionat un espero,sunt incepator si mi se pare masina potrivita pentru inceput,dar am o problema cu geamurile spate care sunt electrice si in momentul in care apas butoanele de deschidere si inchidere niciun rezultat,cu cele de pe fata nu am nicio problema.va rog sa imi dati un sfat.ce ar trebui sa fac o sa merg la un service dar as vrea sa stiu care este problema.va multumesc Trebuiesc curăţate contactele de la butoane. Salutare, am probleme cu semnalizarea, când vreau să dau semnal de dimineata merge de 1-2-3 ori se opreşte, trebuie să dau semnal de câteva ori când depăşesc pe cineva. Îmi puteţi spune care este problema? Sau directionare? Aaa, unde găsesc releul de semnalizare la espero 1,5. Mulţumesc. Link to comment
cristidavid Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Am o intrebare? Cum scot tabloul de sigurante de la Cielo 96 GLE ca sa ma uit in spatele lui? Siguranta F18 (cu dezaburirea) am gasit cablajul topit! Link to comment
Viktor Posted October 11, 2011 Share Posted October 11, 2011 Catre in fata nu iese, il ridici catre in sus nitel (sa eliberezi piciorusele alea doua), dupa aia usor catre interior si il lasi in jos, sub bord, cu sigurantele catre in jos. Link to comment
Dj_Dark Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 (edited) Salutare, am probleme cu semnalizarea, când vreau să dau semnal de dimineata merge de 1-2-3 ori se opreşte, trebuie să dau semnal de câteva ori când depăşesc pe cineva. Îmi puteţi spune care este problema? Sau directionare? Aaa, unde găsesc releul de semnalizare la espero 1,5. Mulţumesc. Cel mai probabil releul e de vina sau blocul de comanda (maneta). Releul il gasesti sub volan, langa clopotel. Merge si de cielo daca nu gasesti de espero Edited October 12, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Alezz Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 (edited) Am si eu un mic inconvenient sper electric. Dimineata la pornire cand e mai frig afara pleaca la sfert (normal) dar pleaca in 3 si dupa 10/15 de sec revine la normal. De mentionat ca a inceput de iarna trecuta sa faca asa dar facea cam la o pornire din 10 acum face cam la una din 2/3 porniri, aveti idee de la ce ar putea fi? Am schimbat 3 randuri de fise si 2 de bujii, rezultatul fiind acelasi. Edited October 12, 2011 by Alezz Link to comment
Dj_Dark Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 (edited) Pai cel mai ieftin ar fi o curatare de injectoare in cazul asta Ce, nu mai rupi masina in 2, te-ai lasat de sportul asta? PS si masoara si tu fisele alea chiar daca sunt noi Edited October 12, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Alezz Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 (edited) M-am cam lasat, din motive economice (de 2 luni jumatate stau acasa) o sa le dau jos sa ma uit la ele, nu cred ca e greu. LE. Daca Sandero imi ia 7.5% in Bucuresti nu l-am mai scos pe Cielo la drum de mult timp In ultimele 6 luni am 3 iesiri cu Cielo si alea mini de cate 400km fiecare. Edited October 12, 2011 by Alezz Link to comment
madkat Posted October 12, 2011 Share Posted October 12, 2011 Mie imi facea chestii d-astea cielo de la un injector cu prostata bolnava Niciodata la pornirile in timpul zilei, ci doar dupa ce statea minim o noapte. O accelerare scurta rezolva problema. Dar oricum, cum zice si Dj-ul, masoara fisele, indiferent cat de noi sunt... Link to comment
cristidavid Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Am reusit si am scos cutia de sigurante de sub bord. Multumesc Viktor! Am gasit papucul de la siguranta de dezaburire decalita si se incingea foarte tare! Acum trebuie sa-l schimb! Link to comment
cristian_g8 Posted October 27, 2011 Share Posted October 27, 2011 Salutaree tuturor. Am un Cielo fab. 2002 cu motor 1.5 16V. De o saptamana stau cu el pe dreapta. Taurasul meu s-a facut magarus, merge doar in doua pistoane. Dupa o verificare a fiselor si schimbatul bujiilor am inceput sa umblu si la bobina de inductie(nu are delcou) . Am scos fisele pe rand din fiecare iesire de la bobina si doar iesirile 2 - 3 dau scanteie, iesirile 1 si 4 nu. In doua dimineti la rand saptamana asta a pornit normal dar dupa ce s-a incalzit motorul a inceput din nou sa mearga in 2 pistoane. Am facut rost de 2 bobine de inductie si le-am inlocuit, dar exact aceeasi problema si acu nici macar nu mai porneste normal dimineata doar in doua pistoane si doar cu bobina mea . Va rog sa ma ajutati cu unele sfaturi ca sunt in ceata. O fi vreun senzor? O fi vreun fir? Injectoarele nu sunt k au fost curatate si verificate pe banc de probe la Sermecom (delphi) Iasi(Am postat si la topicul cu Bobina de inductie). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now