Jump to content

Recommended Posts

Sheryffu,am patit la fel.Schimba mufa care intra in bloc cu una fara urme de incalzire si cositoreste firele si blocul cu unul nou original .Daca nu pui original incearca cu relee pe faza scurta.

Link to comment
  • 2 weeks later...

In zona mufei de diagnoza, la picoarele pasagerului, sunt doua sigurante. Ma intereseaza cea din stanga, cu doua fire rosii, imi poate spune cineva ce rol are acest circuit?

Masina are GPL Lovato pus de fabrica, este un Cielo 2005 Euro 3 SOHC, Ecotec.

Multumesc!

Link to comment

La mine ( an 2006) este numai una situata pe cablajul Loveco -pro, pe firul albastru si protejeaza alimentarea liniei electrovalvelor (5 A).

La tine, cea de pe firul rosu s-ar putea sa alimenteze modulul Loveco (la +30 adica BATT). La mine, fabricatie un pic mai recenta au facut economie (meschinarie curata !) de aceasta siguranta si au cuplat alimentarea cu ECM-ul masinii (F 1).

Link to comment
  • 1 month later...

scoate becul din far si uitate ce scrie pe el, de preferinta 55w. eu miam pus pe expero becuri de 110 wati si surpriza am ars doua blocuri de lumini, aceasi problema mi se aprindea faza lunga singura. si rezolvat prin schimbare bcurilor cu cele normale de 55w de la philips si nam mai avut probleme. cesi face omul cu mana lui se numeste lucrul manual. poate ai cumparat masina cu becuri schimbate, totusi e o presupunere.

Link to comment

Cu-i raspunsesi? :mrgreen: Baga becuri standard si relee si ai sa vezi ca luminozitatea becurilor Philips va fi suficienta pentru tine, fara sa mai apelezi la "super" becuri.

Link to comment

si cu ce ar mari putere becurilor releele? o fi cumva un fel de codensator si nu stiu eu. eu aveam oglinda din far matuita puteam sai pun si 10 relee ca tot slab vedea lui sheryffu iam raspuns uitate m-ai sus

Link to comment

Faptul ca circuitul de "forta" este mai scurt, mai putine contacte imperfecte pe traseu, fire mai groase = tensiunea la becuri este cat trebuie sa fie nu 9v.

Link to comment

Buna seara

Am si eu o problema legata de centralizata masinii la un GLE 1996. Masina are centralizata din fabrica si alarma montata ulterior.De vre o cateva zile de seara pana da dimineata imi consuma bateria si nu mai pot porni. Am observat la inchiderea respectiv deschiderea usii soferului se aude ca un clanc de releu undeva in dreapta masinii cam pe unde este calculatorul jos., insotit de o scadere vizibila a plafonierei.Am dat jos fata de usa sofer si cand misc de cablurile de la geamurile electrice la fel face. Banuiesc un fir bolnav in zona de trecere de la portiera inspre habitaclu prin acel burduf de cauciuc.Am decuplat alimentarea alarmei si la fel face. o las o noapte cu borna scoasa si bateria incarcata sa vad daca bateria mentine curentul in ea desi are doar o luna de zile. Urmatorul pas cred ca ar fi sa decuplez inchiderea centralizata de tot si sa vad daca asta este cauza. Intrebarea este cum decuplez doar inchiderea centralizata a masinii.Alta nedumerire ar fi daca s a mai confruntat cineva cu asa ceva si cum a rezolvat o. Banuiala mea este ca un fir la trecerea prin usa isi face de cap.
Mentionez ca in rest centralizata functioneaza normal.
Astept cu interes o parere in acest sens.
Cu stima,
Doru

 

Link to comment
  • 2 weeks later...

Salu am si eu o problema mai ciudata cu un cielo 1.5 8v 96 in sensul ca alternatorul in relanti fara nici un consumator porint baga 14.44, iar cand dau drumu la toti conumatorii scade subit la 12.86. Fara ca masina sa fie pornita bateria are 12.60 iar cand o pornesc scade imediat la 10 . ce ar putea avea ? Sa intalnit cineva cu asa ceva pana acum ?

Edited by catagang5t3r
Link to comment

n-am inteles... ori 10v, ori 14,44v la ralanti? daca te referi ca atunci cand dai la automat iti indica 10v, e oarecum normal sa scada voltajul, electromotorul isi ia curent din baterie... nu stiu totusi daca 10v nu e prea putin. in rest, e normal sa scada cu toti consumatorii porniti.

Link to comment

La ati colegi de ai mei la relanti cu toti consumatorii porniti baga 13.90 V asta a mea scade imediat la 12.86 v ceea ce nu mi se pare normal deloc la si termura de o ia dracu. Nu stiu ce sa ii mai fac unde sa ma duc cu ea . Unii imi zic ca am scurt pe instalatie altii imi zic ca e cureaua de vina iar altii imi zic ca sunt de vina carbunii de la alternator , masina e veche intradevar din 96.

Edited by catagang5t3r
Link to comment

Multumesc frumos imi era teama ca nu se nimereste la prinderi dar daca e vorba doar de fulie este foarte bn imediat se schimba. Ambele masini sunt 8 valve numai ca donatoarea este mult mai tanara din 2004 , fata de babuta mea din 96.

Edited by catagang5t3r
Link to comment
  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o problema la Espero 1.5 16V 96', cand dau avarii imi scade tensiunea sau cand dau semnal, in sensul ca stopurile, pompa de benzina oscileaza, lumina in interior la fel. De la ce poate fi. Problema este de mai mult timp, dar vreau sa o rezolv.

Link to comment

In cel mai fericit caz, este o problema de masa. Verifica atent cablul de "-" care se duce de la baterie la caroserie, cam asta ar fi "favoritul". De asemenea, verifica sertizarea cablurilor, bornele bateriei etc.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...