Viktor Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 si ce propui sa iau toate firele la rand? Exact, de altfel nu-ti merge ... Si ce legatura are drumurile patriei cu instalatia electrica a ta ? Link to comment
CFL Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Sheryffu,am patit la fel.Schimba mufa care intra in bloc cu una fara urme de incalzire si cositoreste firele si blocul cu unul nou original .Daca nu pui original incearca cu relee pe faza scurta. Link to comment
sheryffu Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 salutare tuturor,am rezolvat problema cu un bloc nou romanesc fabricat la craiova,a costat doar 40 de ron si merge fara probleme Link to comment
Dj_Dark Posted December 3, 2013 Share Posted December 3, 2013 Momentan... Sa ne zici si noua cat rezista. Link to comment
andrei_du Posted December 14, 2013 Share Posted December 14, 2013 In zona mufei de diagnoza, la picoarele pasagerului, sunt doua sigurante. Ma intereseaza cea din stanga, cu doua fire rosii, imi poate spune cineva ce rol are acest circuit? Masina are GPL Lovato pus de fabrica, este un Cielo 2005 Euro 3 SOHC, Ecotec. Multumesc! Link to comment
Geo_ZGA Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 in mod normal nu exista sigurante acolo, deci clar au fost puse suplimentar... probabil pt instalatia gpl. Link to comment
smv Posted December 15, 2013 Share Posted December 15, 2013 La mine ( an 2006) este numai una situata pe cablajul Loveco -pro, pe firul albastru si protejeaza alimentarea liniei electrovalvelor (5 A). La tine, cea de pe firul rosu s-ar putea sa alimenteze modulul Loveco (la +30 adica BATT). La mine, fabricatie un pic mai recenta au facut economie (meschinarie curata !) de aceasta siguranta si au cuplat alimentarea cu ECM-ul masinii (F 1). Link to comment
florin90 Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 scoate becul din far si uitate ce scrie pe el, de preferinta 55w. eu miam pus pe expero becuri de 110 wati si surpriza am ars doua blocuri de lumini, aceasi problema mi se aprindea faza lunga singura. si rezolvat prin schimbare bcurilor cu cele normale de 55w de la philips si nam mai avut probleme. cesi face omul cu mana lui se numeste lucrul manual. poate ai cumparat masina cu becuri schimbate, totusi e o presupunere. Link to comment
cris06 Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 Cu-i raspunsesi? Baga becuri standard si relee si ai sa vezi ca luminozitatea becurilor Philips va fi suficienta pentru tine, fara sa mai apelezi la "super" becuri. Link to comment
florin90 Posted January 20, 2014 Share Posted January 20, 2014 si cu ce ar mari putere becurilor releele? o fi cumva un fel de codensator si nu stiu eu. eu aveam oglinda din far matuita puteam sai pun si 10 relee ca tot slab vedea lui sheryffu iam raspuns uitate m-ai sus Link to comment
Dj_Dark Posted January 21, 2014 Share Posted January 21, 2014 Faptul ca circuitul de "forta" este mai scurt, mai putine contacte imperfecte pe traseu, fire mai groase = tensiunea la becuri este cat trebuie sa fie nu 9v. Link to comment
dorucioby Posted January 24, 2014 Share Posted January 24, 2014 Buna seara Am si eu o problema legata de centralizata masinii la un GLE 1996. Masina are centralizata din fabrica si alarma montata ulterior.De vre o cateva zile de seara pana da dimineata imi consuma bateria si nu mai pot porni. Am observat la inchiderea respectiv deschiderea usii soferului se aude ca un clanc de releu undeva in dreapta masinii cam pe unde este calculatorul jos., insotit de o scadere vizibila a plafonierei.Am dat jos fata de usa sofer si cand misc de cablurile de la geamurile electrice la fel face. Banuiesc un fir bolnav in zona de trecere de la portiera inspre habitaclu prin acel burduf de cauciuc.Am decuplat alimentarea alarmei si la fel face. o las o noapte cu borna scoasa si bateria incarcata sa vad daca bateria mentine curentul in ea desi are doar o luna de zile. Urmatorul pas cred ca ar fi sa decuplez inchiderea centralizata de tot si sa vad daca asta este cauza. Intrebarea este cum decuplez doar inchiderea centralizata a masinii.Alta nedumerire ar fi daca s a mai confruntat cineva cu asa ceva si cum a rezolvat o. Banuiala mea este ca un fir la trecerea prin usa isi face de cap.Mentionez ca in rest centralizata functioneaza normal.Astept cu interes o parere in acest sens.Cu stima,Doru Link to comment
AdrianMatei333 Posted January 25, 2014 Share Posted January 25, 2014 Salut.Nu imi merge casetofonul la Nubira 2.Imi merge numai pe frecventele 600 -750,de aceea nu prind niciun post de radio Link to comment
catagang5t3r Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 (edited) Salu am si eu o problema mai ciudata cu un cielo 1.5 8v 96 in sensul ca alternatorul in relanti fara nici un consumator porint baga 14.44, iar cand dau drumu la toti conumatorii scade subit la 12.86. Fara ca masina sa fie pornita bateria are 12.60 iar cand o pornesc scade imediat la 10 . ce ar putea avea ? Sa intalnit cineva cu asa ceva pana acum ? Edited February 2, 2014 by catagang5t3r Link to comment
Geo_ZGA Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 n-am inteles... ori 10v, ori 14,44v la ralanti? daca te referi ca atunci cand dai la automat iti indica 10v, e oarecum normal sa scada voltajul, electromotorul isi ia curent din baterie... nu stiu totusi daca 10v nu e prea putin. in rest, e normal sa scada cu toti consumatorii porniti. Link to comment
catagang5t3r Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 (edited) La ati colegi de ai mei la relanti cu toti consumatorii porniti baga 13.90 V asta a mea scade imediat la 12.86 v ceea ce nu mi se pare normal deloc la si termura de o ia dracu. Nu stiu ce sa ii mai fac unde sa ma duc cu ea . Unii imi zic ca am scurt pe instalatie altii imi zic ca e cureaua de vina iar altii imi zic ca sunt de vina carbunii de la alternator , masina e veche intradevar din 96. Edited February 3, 2014 by catagang5t3r Link to comment
cris06 Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Da alternatorul jos si ia-l la verificat complet. Masoara si impedantele bobinelor statorice. Daca nu sunt la fel (3 bobine) ia-ti alt alternator. Link to comment
catagang5t3r Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Ms de sfat asta o sa fac dar sa se mai incalzeasca Link to comment
Dj_Dark Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Inainte de toate masoara tensiunea la "curu" alternatorului, nu la bornele bateriei. Poate e de contacte toata treaba. 1 Link to comment
catagang5t3r Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Stiti cumva daca alternatorul de cielo euro 3 se potriveste la cielo GLE? Link to comment
smv Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 Singura problema este schimbarea fuliei, ceea ce nu este insurmontabil. Link to comment
catagang5t3r Posted February 4, 2014 Share Posted February 4, 2014 (edited) Multumesc frumos imi era teama ca nu se nimereste la prinderi dar daca e vorba doar de fulie este foarte bn imediat se schimba. Ambele masini sunt 8 valve numai ca donatoarea este mult mai tanara din 2004 , fata de babuta mea din 96. Edited February 4, 2014 by catagang5t3r Link to comment
silviu.jianu Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 Salut, am si eu o problema la Espero 1.5 16V 96', cand dau avarii imi scade tensiunea sau cand dau semnal, in sensul ca stopurile, pompa de benzina oscileaza, lumina in interior la fel. De la ce poate fi. Problema este de mai mult timp, dar vreau sa o rezolv. Link to comment
Salex Posted February 23, 2014 Share Posted February 23, 2014 In cel mai fericit caz, este o problema de masa. Verifica atent cablul de "-" care se duce de la baterie la caroserie, cam asta ar fi "favoritul". De asemenea, verifica sertizarea cablurilor, bornele bateriei etc. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now