Dj_Dark Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Pai au deja relee, in ritmul asta schimbi toata instalatia usor usor. La releele alea ai pus si sigurante? 1 Link to comment
cris06 Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 (edited) Releele sunt sub bord. Inseamna trasee lungi, caderi mari de tensiune, alimentare prin contact etc. Deci, o instalatie prost proiectata. Bineinteles, am sigurante. Am scris ca tot ansamblul de relee de faruri, proiectoare ceata si ventilatoare l-am adaptat intr-un panou de Espero din comp. motor. Acesta are sigurante. Edited February 20, 2017 by cris06 2 Link to comment
Dj_Dark Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Buna asa . La espero s-au desteptat, au pus panoul de relee langa baterie. Din pacate Majoritatea sigurantelor (inclusiv aia de blower high) tot in cabina sunt. 1 Link to comment
ostap69 Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 La un Cielo 1999 nu merg luminile de pozitie , lumina iluminare ceasuri bord, lumina bricheta . Toate se aprind cand apas pedala de frana. V-as fi recunoscator pentru sfaturi Link to comment
cris06 Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Ai siguranta pt iluminare arsa si un scurt sau un bec pus aiurea in soclu la triplele spate. E vorba de becurile din lateral, cele cu 2 filamente. Link to comment
ostap69 Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Multumesc mult. O sa verific astazi Inca odata multumesc cris 06 Am remediat defectiunea. Eu deja verificasem siguranta F13 (iluminare ) si era OK. Azi am luat la rand toate sigurantele si am vazut ca F2 (martor parcare) era arsa. Am inlocuit-o si totul a revenit la normal fara ca eu sa inteleg ce s-a intamplat. Habar nu am ce protejeaza siguranta F2 Link to comment
cris06 Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Sig. F13 nu e pt iluminare. Ea protejeaza mai multi consumatori, pe linia 15, prin cheie. F2 e cea pt. iluminare/ pozitii. Vezi schema exacta a sigurantelor la postul nr. 1276 din acest topic. Link to comment
Geo_ZGA Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Cris, vezi ca difera... variantele de euro/non-euro au sigurantele altfel pozitionate. Cel mai sigur e capacul. Link to comment
marin898 Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Nu imi mai functioneaza suflanta pe nici una din cele 4 trepte de viteza. Se pare ca ventilatorul este ars . Am incercat sa dau jos torpedoul sa ajund la el dar nu reusesc . Imi poate spune cineva cum se poate desface zona asta sa ajung la ventilator? Va multumesc! P.S. Sper sa nu deranjez cu problema mea, nu am putut deschide un topic nou. Link to comment
Viktor Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Problema similara aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/659-nubira-ii/page-125 Link to comment
Salex Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Scuze pentru emotii ! Am inchis topicul dintr-o eroare ... . Multumesc celor care m-au notificat ! Link to comment
koss_x_treeme Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 (edited) La mine se topeste siguranta 6(horn/ blower motor),17 si 18. A mai intampinat cineva asa ceva? La mine se topeste siguranta 6(horn/ blower motor),17 si 18. A mai intampinat cineva asa ceva? Da si la mine se topea la cielo aia. Mai ales daca dau drumul la AC se incinge de o ia dracu. Eu am schimbat asta vara papucii la care vin firelele din spatele tabloului de siguranta. din spatele sigurantei si am cumparat siguranta de 30A de la dezmembrari ca astea din comert cadea plasticul de pe ele pe pantaloni sau adidasi si plasticul incins de pe sigurantele din comert de 2 lei a incins si soclul sigurantei si l-a topit un pic. Eu inca nu am gasit rezolvarea la incingerea foarte tare a sigurantei respective. Presupun cand o sa vina caldurile vara si o sa dau drumul la AC.. presupun ca iar o sa se incinga si probabil o sa inceapa iar sa se topeasca. Iarna vad ca nu mi-a facut probleme si a rezistat. Nu stiu daca schimbarea papucilor din spatele tabloului pe siguranta respectiva si strangerea la cleste a contactelor o sa tina prea mult.. Pana acum m-a tinut 6 luni pe timp de iarna.. dar sa vedem vara.. Oricum siguranta asta se incinge.. la aproape toate cielorile am vazut ca se incinge deci este problema generala asta. Edited February 28, 2017 by koss_x_treeme Link to comment
Viktor Posted July 3, 2017 Share Posted July 3, 2017 Eu unu nu m-as incumeta a cumpara rulmenti pentru alternator pina ce nu ii extrag pe ai existenti pentru a merge la sigur. Da' ma rog, fiecare dupa cum crede ... Link to comment
koss_x_treeme Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 (edited) Bingo ! Achizitionata si montata jucaria . Din fericire ii copie reusita a originalului, referitor la acea curbura a manetei de care aminteam. Am studiat-o pe toate partile la fata locului dupa care am da cu "da", se cumpara. Codul piesei : ERA440420 959740_600_width_thumb.jpg Vad ca e pe stock la epiesa. De cand ai cumparat-o ai avut probleme cu ea? Eu mi-am luat o chinezarie de bloc si m-a lasat acum. Cand dau faza lunga, nimic. Cateodata pornesc semnalizarile cand comut intre faze. Edited October 28, 2017 by koss_x_treeme Link to comment
Viktor Posted October 28, 2017 Share Posted October 28, 2017 Din fericire nu fu probleme cu ea. Cel putin deocamdata. Imi pare totusi o idee mai indepartata de volan maneta fata de originala dar nu asa rau precum chinezaria de am incercat-o inaintea asteia. 1 Link to comment
Jackuss Posted November 7, 2017 Share Posted November 7, 2017 Salut, am un cielo din 2007, ieri si azi dimineata am avut probleme la pornire. Am pus contactul, nu se aprinde bordul si nici ledurile la gaz dar aerul, radioul si plafoniera merg iar motorul invarte puternic. Dupa cca 15 min de incercari revine lumina in bord si porneste. Daca ma poate lamuri cineva, multumesc! Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment
cris06 Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Mai mult ca sigur e contactul de cheie! 2 Link to comment
Jackuss Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Mai mult ca sigur e contactul de cheie!si totusi in timp ce bordul e mort daca dai la automat invarte motorul fara probleme, numai ca nu porneste Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment
cris06 Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Da, pt ca demarorul e actionat dar nu si ECM si implicit bobina de aprindere. Cauta in topicul dedicat: Contact defect. 2 Link to comment
Jackuss Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 Mai mult ca sigur e contactul de cheie!mersi mult, am fost la electrician si mi a schimbat partea electrica de la contact. Problema s a rezolvat Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment
koss_x_treeme Posted November 8, 2017 Share Posted November 8, 2017 (edited) Vezi ca daca ti-a pus chinezarie contactul ala electric o sa te lase cat de curand . Eu am schimbat vreo 3 in decurs de doua luni pana am prins unul bun nou Contactul oem original care l-am prins nu mi-a facut figuri de aproape 5 ani .. dar chinezariile facaturi la 2 saptamani ma lasau.. Edited November 8, 2017 by koss_x_treeme 1 Link to comment
Jackuss Posted November 9, 2017 Share Posted November 9, 2017 Vezi ca daca ti-a pus chinezarie contactul ala electric o sa te lase cat de curand . Eu am schimbat vreo 3 in decurs de doua luni pana am prins unul bun nou Contactul oem original care l-am prins nu mi-a facut figuri de aproape 5 ani .. dar chinezariile facaturi la 2 saptamani ma lasau..nu stiu ce mi a pus, ca si asa l am rupt de la alte treburi, cred ca daca il intrebam acolo ma lasa. Voi vedea[emoji870] Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment
Geo_ZGA Posted December 14, 2017 Share Posted December 14, 2017 Are cineva schema electrica de la blocul de lumini? In seara asta, cand sa plec (la intalnirea auto), nu mi se mai aprinde faza scurta sau lunga. Pozitia merge, flashul merge. Gasit siguranta de faza scurta arsa (si topita), inlocuita... tot nimic. La mufa mica din maneta, cea de la "invartire", am continuitate pe toate firele, luate perechi... nu stiu daca e normal sau nu. Am rezolvat... blocul nu avea nimic. Siguranta arsa, releu ars (pe spatele tabloului). Dupa montaj, nu mergea semnalizarea si flashul... desfacut iar blocul, curatat, pus vaselina noua, totul ok acum Link to comment
Viktor Posted December 16, 2017 Share Posted December 16, 2017 Ce ai acum pe cele 3 fire din capul manetei, Geo ? De ai verificat pentru constatare de-i normal ori anormal. Link to comment
Geo_ZGA Posted December 16, 2017 Share Posted December 16, 2017 Nu mai retin ordinea lor, dar luate perechi, la invartirea manetei, aveam continuitate pe fiecare pereche, in functie de faza (pozitie sau scurta). Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now