pitiku90 Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 salut...asa din senin am ramas fara claxon la un cielo din 2004.. .am verificat claxoanele si sunt functionale...am verificat sigurantele si toate sunt ok...am verificat in volan sa nu fie vrun fir dezlipit si totul e ok...totusi pe firele care ajung la claxoane nu primesc curent.. ..are cineva vro ideie care ar putea fi problema? Multumesc anticipat pentru un eventual raspuns. verifica toate cablurile ca asa am patit si eu .. aveam un cablu rupt acolo e buba Link to comment
Dj_Dark Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 (edited) Mi-a soptit mie un vecin ca ar fi bine sa incepi cu manunchiul ce trece prin partea de jos a radiatorului, ar trebui sa fie acolo o "split-uire" care corodeaza in timp. Asta daca totusi s-a verificat releul in prealabil. PS Daca e prima, dau si sursa acestei informatii pentru copyright . PS2 Totusi din ianuarie 2010 cred ca si-a rezolvat omul problema . Oricum, apreciez ca totusi mai exista lume care mai citeste si prin urma acest topic Edited January 3, 2011 by Dj_Dark Link to comment
adi8129 Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 salut. am si eu o problema cu un cielo din 96. s-a defectat alternatorul, dupa reparatia acestuia a ramas aprins becul din bord de la sonda lamda, nu mergea rotund si consuma f mult.M-am dus la un service unde prima data au verificat fisele si bujiile care erau in regela dupa care au verificat bobina zicindu-mi ca ar trebui schimbata, am schimbat-o cu una de opel motorul a pornit a mers parca mai rotund a scos fum negru dupa care s-a oprit si nu a mai pornit cu nici una dintre bobine. Au dat jos si delcoul si nu au gasit nimic. Masina nu mai porneste, din bobina intra si iese curent. Care ar putea fi problema? Link to comment
raduflavius Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Buna Am o mare problema cu partea electrica . Sa va spun simptomele: prima data in momentul in care aprindeam dezaburirea spate se oprea casetofonul, dupa acea pornea casetofonul numai cateodata,iar dupa aceea nu a mai mers deloc si odata cu el nu a mai mers inchiderea si butonul de deschidere a portbagajului. Dupa ceva timp in timp ce mergeam masina s-a oprit din mers si cand am vrut sa o pornesc nu a mai mers. Am impinso si a pornit fara probleme, dar acum nu mai merge nici butonu de avarii, lumina din portbagaj si ceasu . Stie cineva care e problema? Multumesc Link to comment
Rafi Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Cred ca s-a f*tut ceva in alarma - posibil diodele de la iesirile +12V spre semnalizari. De obicei, pe acele fire sunt niste sigurante, si e posibil acum sa se fi ars alea si de-asta sa mearga semnalul din maneta, si prin alarma nu. bun am verificat si schimbat sigurantele ce duc la semnal st/dr dar tot nu merge,la modu ca in bord se aude tic,tic,tic cand iau alarma sau o pun sau cand se deschide una din usi,dar numai se aprinde nici un bec nici afara nici in bord...bun sa zicem ca s-au ars diodele ale pe iesire nu ma deranjaza atata timp cat stiu ca nu afecteaza cu ceva instalatia masina as vrea totusi sa folosesc alarma pentru ca ea in principiu merge inchide si deschide usile ft ok...iar cand o declansez piuie nu are nici o treaba doar ca numai clipocesc semnalele... Link to comment
madkat Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Scoate sigurantele alea - de pe firele alarmei spre instalatia masinii. Nu vor mai merge semnalizarile prin alarma, dar ar trebui sa mearga semnalizarea masinii ok. Si alarma sa piuie fara semnal optic. Link to comment
argon Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Se poate face ceva la mecanismul antenei sa nu mai consume curent in standby? in 5 zile descarca bateria. In rest antena functioneaza normal, iese si intra dupa cum pornesc Radio-ul, momentan i-am scos mufa cu ea iesita. Link to comment
madkat Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 E probabil defecta In mod normal nu face chestia asta. Link to comment
argon Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Stiu ca nu e normal, dar in rest functioneaza perfect. Nu stiam de ce mi se descarca bateria, am luat la purecat prin eliminare, scos pe rand sigurante, si cand am ajuns la cea pe care era cass-ul cu antena aferenta, mi-a disparut consumul de 150-200 mA in gol. Link to comment
Dj_Dark Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Desfa-o si vezi, poate e apa in ea. Link to comment
argon Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 (edited) Asa o sa fac. Problema e de ani de zile, fostul proprietar nu ia dat de cap. Edited January 10, 2011 by argon Link to comment
cris06 Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Las-o in pozitia ridicat, scoate-i mufa de alimentare si... termini si cu problemele legate de blocarea segmentelor telescopice. Eu m-am lecuit de "minune"! Link to comment
nato99 Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Buna tuturor, am bagat duralube pentru ulei, curatitor ingectoare ... si dupa exact 200.1km a murit motorul , nu cred ca e de la duralube deoarece, nu imi mai aprinde benzina in cala. Am verificat urmatoarele: Scanteie la fiecare bujie merge, fise bujii noi , capac delco si "tutuca de plastic" noua, baterie anu trec cumparata, set bujii noi.(se invarte normal dar nu porneste). (cum a inceput problema) A mers din ce in ce mai bine ,iar la 200km, dupa o curba spre dreapta a inceput sa se inece(calcam acceleratia si dadea sa moara) , de ieri, de cand sa - intamplat nu mai vrea sa plece,bujiile am observat astazi ca sunt umede de benzina. Daca stiti ceva sugestii noi va rog AJUTORRRRRRR!!! Link to comment
Viktor Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Daca stiti ceva sugestii noi... Da din alea vechi ... nu s- au nimerit? Aprindere, distributie, ax cu came ... Link to comment
Johnny_L Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Asa o sa fac. Problema e de ani de zile, fostul proprietar nu ia dat de cap. Uite 2 scheme cu care poti sa-ti rezolvi problema. Cu oricare din ele modulul de antena electrica va fi alimentat numai cand este pornit casetofonul (CD sau ce-o fi pentru carcotasi) Link to comment
raduflavius Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 stie cineva unde este siguranta de la avarii ca nu mai merg si in carte nu imi arata nimik, de asemenea nu merge nici ceasu de bord lampa ceata spate si bec portbagaj . Multumesc Link to comment
Viktor Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Tabloul de sigurante se gaseste in partea stinga a bordului, jos la picioare. Link to comment
nato99 Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Din pacate tot nimic, ca sunt bune toate pana acum, incerc sa vad ca mai ca 80% e ceva de la aprindere, daca reusisc va anunt ce anume a fost. Link to comment
argon Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Uite 2 scheme cu care poti sa-ti rezolvi problema. Cu oricare din ele modulul de antena electrica va fi alimentat numai cand este pornit casetofonul (CD sau ce-o fi pentru carcotasi) Mersi, cand am vreme ma bag la mesterit! Link to comment
nato99 Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 (edited) Seara ,am reusit sa pornesc masina , si una din probleme era chiar unde nu ma asteptam, scatula aceea de plastic din capac delco(cumparata acum jumatate de luna), era dusa(nu facea scanteie corespunzator) , deci se pare ca nu tot ce e nou e facut sa si tina . Mltumesc pentru prijin Da din alea vechi ... nu s- au nimerit? Aprindere, distributie, ax cu came ... acum 2 veri a fost facuta resegmentarea si au fost schimbate curelele , plus acum doua luni am schimbat cureaua de la alternator si clima. Edited January 10, 2011 by nato99 Link to comment
Viktor Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 ...scatula aceea de plastic din capac delco... Adica rotorul, sau mai popular, luleaua. Usurel cu cele afirmate, se rup ele chear de noi, deci nu e imposibil. Link to comment
Dj_Dark Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 (edited) @Jonny_L Montajul stie sa furnizeze curent cat timp se strange antena dupa disparitia semnalului de Remote? Fiindca eu nu vad nici un "numarator" sau macar un condensator ceva. @argon, verifica ce am zis eu dupa care alta de la dezmembrari. Montajul ala original e destul de complex si la mine era tras in vopsea, astfel ca nu se mai vede nimic, nici valorile pieselor nici traseele. @nato99 Probabil pompa de benzina. Edited January 11, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Johnny_L Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 (edited) @Dj_Dark: Da, la asta nu m-am gandit, multumesc pentru observatie. Pentru a rezolva si asta se mai inseriaza pe remote o dioda (pentru a nu descarca condensatorul pe firul de remote) si dupa dioda un condensator electrolitic la masa cu rol de buffer ce va mentine montajul in functiune inca x secunde (am calculat valoarea lui si pentru 5 secunde ar fi necesar un 120uF, deci se poate pune un 220uF). Edited January 11, 2011 by Johnny_L Link to comment
Dj_Dark Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 (edited) Explica putin schema te rog, cum functioneaza, poate sunt eu mai batut in cap insa eu o vad cam asa: In prezenta tensiunii de remote si pe toata durata ei, releul e aclansat. La disparitia tensiunii, releul mai ramane aclansat "n" secunde dupa care se desface. Avand in vedere ca releul ala probabil actioneaza motorul antenei, eu tot nu vad cum reusesti sa strangi antena la disparitia semnalului de "remote". PS. In prima schema fara modificare. Daca pui remote-ul direct la comanda releului si celalalt pin la masa, nu obii acelasi efect? Care este rostul montajului? PS2 Schema initiala este mult mai complicata si actioneaza cam asa: La + pe remote un releu aclanseaza si polarizeaza direct motorul iar antena urca. La capatul cursei ( curent consumat mare) releul declanseaza (pentru a nu tine tensiune pe motor si implicit arderea acestuia) La disparitia semnalului de remote un al doilea releu polarizeaza invers motorul si antena se strange. La capatul cursei e similar ca mai sus. Pentru asta iti trebuie o masa, un + permanent si un remote sa intre in montaj. Poti sa faci asa ceva? Edited January 11, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now