Viktor Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Probabil n-o sa aibe nimic, cel putin nu cred se fie problema. Eu unul nu as sta cu contactul pus minunte sau chiar ore. Accesoriile care cred ca le voi folosi cu motorul oprit, le comut de pe contact pe direct. Link to comment
renato04 Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Probabil n-o sa aibe nimic, cel putin nu cred se fie problema. Eu unul nu as sta cu contactul pus minunte sau chiar ore. Accesoriile care cred ca le voi folosi cu motorul oprit, le comut de pe contact pe direct. de ex:am un modulator de frecventa care merge conectat la bricheta si ma enerveaza ca trebuie sa stau cu contactul pus...cum o comut de pe contact pe direct?? Link to comment
Viktor Posted May 17, 2011 Share Posted May 17, 2011 Da chiar asa rau am explicat mai sus incit n-ai inteles nimic? Link to comment
Dj_Dark Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Nu, in cazul asta se reformuleaza. Te duci la un electrician si ii spui ce vrei sa faci. Link to comment
renato04 Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 am inteles asta dar care e linia 15... asta nu stiu Link to comment
cris06 Posted May 18, 2011 Share Posted May 18, 2011 Plus permanent este pe linia 30. Pe linia 15 ai tensiune dupa contact. Vezi schema in manual. Link to comment
Viktor Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 am inteles asta dar care e linia 15... asta nu stiu Mai "babeste", cu o lampa de control si contactul luat, cauti pe ce sigurante ai tensiune ... Da, cum spune Cris06, e linia 30. Sau asculta-l pe Dj_Dark. Link to comment
argon Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 Probabil n-o sa aibe nimic, cel putin nu cred se fie problema. Eu unul nu as sta cu contactul pus minunte sau chiar ore. Accesoriile care cred ca le voi folosi cu motorul oprit, le comut de pe contact pe direct. Adica +permanent? Cam nasol, ar trebui sa le pui pe pozitia aia cu cheia in contact indiferent de pozitie, cand ai scos cheia, s-a taiat curentul, e mai sigur. Link to comment
Viktor Posted May 19, 2011 Share Posted May 19, 2011 (edited) Mai sigur, in ce sens? Probabil si eu voi comuta bricheta pe direct, chiar am nevoie sa functioneze cind stau cu motorul oprit. LE. Inainte de a comuta un accesoriu pe direct, iti asumi riscul de al uita ON, in cazul meu, player-ul. Alte riscuri nu sint. Edited May 19, 2011 by Viktor Link to comment
MafvsPyro Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 imi poate spune si mie unde gasesc releul k 17 din schema electrica din manualul de utilizare pentru espero pagina 980 Link to comment
Dj_Dark Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Vezi sub volan, unde e si cel de semnalizare, desi eu personal nu cred ca exista la modelele importate in Romania. Geamurile sunt actionate direct de butoane. Link to comment
Aless Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Salutare, o problema am si eu cu luminile albastre din bord care mi se aprind intermitent , pana dispar...alteori nu se aprind deloc...tipul de la care am luat masina spunea telefonic ca ar fi fost oprite de undeva de pe langa faruri,dar eu nu am gasit nimic cu potentiometru ...masina e echipata cu xenoane , daca are vreo legatura...mersi frumos Link to comment
cris06 Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Ce lumini albastre? Ai montate leduri la iluminarea tabloului de bord? Link to comment
Aless Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Ce lumini albastre? Ai montate leduri la iluminarea tabloului de bord? Nu,pur si simplu cand aprind pozitiile , se aprinde tot ,mai putin lumina in bord...care cateodata se aprinde intermitent si asa ramane...e de culoare albastra... Link to comment
cris06 Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Mda... Desfa tabloul de bord si ai sa gasesti in spatele lui (pe placa de circuit imprimat) patru fasunguri mari in care vei gasi (mai mult ca sigur) leduri la 12V albastre. Ledurile astea (ca si cele de pozitie) au rezistenta de limitare dimensionata insuficient astfel incat ledurile se ard repede. Desfa si vezi ce e acolo. Link to comment
Aless Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Mda... Desfa tabloul de bord si ai sa gasesti in spatele lui (pe placa de circuit imprimat) patru fasunguri mari in care vei gasi (mai mult ca sigur) leduri la 12V albastre. Ledurile astea (ca si cele de pozitie) au rezistenta de limitare dimensionata insuficient astfel incat ledurile se ard repede. Desfa si vezi ce e acolo. Ms frumos , asta ma sa fac...dar daca erau arse de ce se aprind intermitent...? Link to comment
cris06 Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Nu mai cita postul meu! Foloseste "add reply" din subsolul paginii. Daca palpaie sunt "pe duca". Link to comment
nato99 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Buna ziua . Am intampinat o problema. azi am observat ca s-a topit piciorusul de la unul din becuri (tin sa mentionez ca am circulat doar cu faza scurta) Intrebarea mea este: Poate fi din cauza becului? fiind din acela alb sau din cauza instalatiei(bec 60-55w H4) Link to comment
Dj_Dark Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Cel mai probabil contact imperfect la mufa. Daca papucul arata la fel, trebuie curatat sau schimbat in cel mai rau caz. Poate fi si un defect de bec. Link to comment
nato99 Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 (edited) Avand in vedere ca este facut in China mai de graba as spune ca becul. La papucu ,s-a topit doar plasticul in unu din ei,cel topit. Am curatat bine si am montat unu galbes osram made in germani sa vad Si ar mai fi 2 intrebari: 1. Acum 2 saptamani am plecat din timisoara pana in arad dus intors in aceeasi zi cu o pauza de circa 2 ore in arad tot ce am avut pornit a fost(faruri faza scurta,ventilator viteza 2,casetofon) ,iar dupa ce am ajuns in timisoara cam prin centrul orasului a inceput sa iasa fum de la contatcele care erau incinse de se putea praji pe ele.Am oprit tot , dupa un timp,am plecat doar cu farurile si casetofonu.Erau inca incinse dar nu am mai intampinat nici o problema. Intrebarea este are voie sa se incinga acele fire?? 2. De ce de fiecare data cand pornesc motorul cade brusc pentru o fractiune de secunta tot curentul(inclusiv o bricheta care este legata direct la baterie cu siguranta separata)??? VA MULTUMESC!!! Edited June 15, 2011 by nato99 Link to comment
cris06 Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Schimba (cat mai repede) contactul electric si verifica/ strange papucii de la firele din mufa. Link to comment
nato99 Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 a mai fost schimbat de 2 ori pana acuma .Atunci a fost schimbat ca nu mai pleca de pe loc. Incerc sa il schimb iar Multumesc!!! Link to comment
Dj_Dark Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 (edited) Cam tot ce se incinge in instalatia standard a masinii inseamna contact imperfect, asta daca nu s-a pus cu buna stiinta un consumator mai mare decat poate sa duca acel traseu. Nu stiu cum e la cielo insa la Espero dupa atatia ani s-au copt toate jonctiunile fir-papuc eu personal am inlocuit toti papucii "de forta" din compartimentul motor, pe la dezaburire inca ceva si probabil mai urmeaza si altii. In panou nu am avut probleme insa incep acum, deja siguranta de ventilator motor e de 40A si tot se incinge pe treapta 2 de ventilatie. Cum zicea Smith in Matrix, e inevitabil Pune mana si schimba papucii de la contact cu unii noi si eventual cositoreste jonctiunea, nu folosi doar clestele. Acelasi lucru si la becul cu problema, daca reapare. Edited June 15, 2011 by Dj_Dark Link to comment
nato99 Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Ventilatoru a fost blocat , iar viteza 3 4 nu functioneaza ,doar 1 2 daca dau pe 3 4 iese fum ca intr-un bar plin cu fumatori,deoarece ventilatoru de putere mare este ars cel de viteza mica e bun .Am fost la mecanic si a scos siguranta de la clima si mai una separat , amandoua se topeau,si se scurgeau pe picioare la drum lung. acum mai am de la faza lunga stanga,deoarece si aceea a incepun la fel pana la urma daca ma enervez merg cu autobuzul o luna 2 si desfac masina cap coada. Consumatori in plus pe instalatia veche sunt doar 2: Leduri la ceasurile de la bord si banda de leduri la numar. pe circuit separat direct de la baterie cu siguranta ,leduri in manere si o bricheta separat,deoarece nu am gasit sa o leg pe cea veche la primul contact de la cheie, nu la penultimul. Link to comment
Dj_Dark Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 (edited) Ventilatorul este unul si acelasi doar ca pe viteza mica si consumul e mai mic. Deci problemele sunt mai multe, eu as zice sa desfaci panoul de sigurante si sa refaci toate traseele afectate (sau sa il inlocui cu totul daca se poate). Un electrician bun ar fi de preferat Ventilatorul ala ar trebui schimbat si el. Daca a fost blocat sigur au intrat spire in scurtcircuit prin rotor si astfel consuma mult mai mult. Edited June 15, 2011 by Dj_Dark Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now