ovi_jer Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Cumnatu@ Daca e vorba de luminile de la bord verifica daca reglajul de intensitate este maxim.Daca e vorba si de lumina farurilor atunci verifica incarcarea si mai ales papucii de pe bornele bateriei sau cablul de masa la caroserie daca se incalzeste foarte tare cu consumatori. Link to comment
webcath0s Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Lol!Aveam o siguranta arsa..Am schimbat-o inainte de a posta aici..si s-a ars iar si nu m-am mai uitat...Am fost la electrician si a inceput sa rada..Asta e! Oricum multumesc pt. sfaturi!!! Link to comment
Gee01 Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Salut, am o mica sau mare problema cu al meu Cielo, am pornit-o dimineatza...eram pe fuga..am plecat si in 200 metri sa oprit motorul, am incercat sa o pornesc dinou, nimic...la un moment dat am realizat ca sunetul pompei de benzina nu se mai aude cand rasucesc cheia in contact...bun...am verificat sigurantele si am gasit una arsa..am schimbat-o, am incercat sa pornesc iar si sa auzit un pocnet de la panoul de sigurante, se arsese iar, am pus a doua siguranta si cand am pus contactul am vazut cum iese fum din panoul de sigurante..am luat repede contactul si am observat ca a topit carcasa sigurantei care deabea o pusesem, de acolo rezulta si fumul.BUN..am tractat-o pana la un service si baietii de acolo nu aveau timp sa se uite la ea atunci si am stabilit ca o las acolo pana a doua zi..a doua zi...ma duc acolo..astept pana sau eliberat baietii si au trecut la masina mea...le-am explicat iar ce si cum dupa care unu din baieti a bagat o siguranta iar in locul unde se topea, si ca sa vezi dracia dracu...a pornit masina si nici nu se mai incinge siguranta. Tin sa precizez ca am folosit tot siguranta de 30 cum era si prima care am gasit-o arsa. Acum va intreb...a mai patit cineva asa ceva...de la ce sa fie...au vrut sa-mi dea masina acasa dar am lasat-o acolo sa desfaca..sa depisteze sursa...mi-a mai luat foc o masina in trecut si nu am chef sa se intample iar. Astept parerile voastre...de la ce sa fi fost? Numai bine. Link to comment
ovi_jer Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 Cu un multimetru trebuia masurat consumul pe acea siguranta. Link to comment
Gee01 Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 Nu au reusit sa-si dea seama de la ce sa intamplat sa arda atunci sigurantele..singurul lucru care au zis ei ca e posibil a fost ca in dreptul calculatorului..adica in dreapta langa balamalele usii se vedeau urme de apa cu praf si au zis ei ca probabil de aici a fost toata dracia..a ajuns apa in calculator si facea scurt, am acoperit gaura pe unde intra si sper sa nu mai am probleme de genul asta in viitor. Link to comment
ovi_jer Posted December 15, 2006 Share Posted December 15, 2006 Ce treaba are alimentarea unui releu cu siguranta de pe iesirea releului catre pompa de benzina? Ce treaba au ai cu reparatiile sau diagnoza auto? Link to comment
Gee01 Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Au verificat firele care duc spre pompa de benzina sa nu fie un scurt undeva..nu era si atunci au zis ei ca din cauza ca intra apa la calculator daia se intampla sa se arda siguranta acolo.Asta mi-au zis..asta zic si eu.Au mai zis ca era vb de apa sigur pt ca dupa o zi de stat masina in curte la ei, cum au pus siguranta a pornit fara nici o problema masina,fara a mai arde sau macar incinge siguranta, de aici au plecat cu ideea ca undeva a fost apa si sa evaporat cat a stat masina la ei. S[er sa fie bine de acum incolo..momentan e ok. Link to comment
ovi_jer Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Cablajul care merge de la releu la pompa nu trece pe la ECM. Apa nu produce scurtcircuite la 12V. Link to comment
hohaele Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Stie cineva unde se afla contactul luminilor de mers inapoi, nu se mai apeind becurile care sunt bune,iar sigurantele sunt toate bune.Am dedus ca trebuie sa fie contactul,dar nu stiu unde este amplasat,ca sa-l verific.Multumesc. Link to comment
hohaele Posted January 4, 2007 Share Posted January 4, 2007 Scuze de of topic, am gasit,multumesc Ovi. Link to comment
webcath0s Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 (edited) Salutare!Din nou... Aseara dupa ce am stationat vre-o 2 ore cand am incercat sa pornesc nu a mai vrut...Pompa se aude ca trage,merg absolut toate,insa cand dau sa pornesc nimic!Nici macar un crr nu zice. M-am uitat la sigurante,totul e ok! Care sa fie problema!E duminica si in Tulcea nu gasesc service... Am uitat sa mentionez ca mi-a mai facut asta de vre-o 2 ori dar a ponit imediat la 30 de secunde dupa ce am luat contactul si am dat din nou!Daca o imping porneste fara nici cea mai mica problema.Acum cand dau la cheie intensitatea martorilor scade..sper sa ajute toate detaliile date pentru un sfat! Edited January 7, 2007 by webcath0s Link to comment
ovi_jer Posted January 7, 2007 Share Posted January 7, 2007 Verifica tensiunea la bornele cand actionezi electromotorul si bornele daca sunt oxidate sau strinse bine. Link to comment
Cumnatu Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 Salut.. e normal ca in mom in care semnalizez stanga / dreapta sa imi ia din intensitatea bordului ?? Cu siguranta ceva electric la masina asta nu functioneaza bine. Adica desi bateria se incarca, desi porneste fara probleme la rece desi... toate luminile sunt ca si lumanarile. Mai mult , am observat ca in mom in care dau semnal sau cand am casul / basul dat tare, imi scade direct proportional cu semnalizatorul intensitatea generala a bordului. E normal ? Link to comment
Mircea Posted January 9, 2007 Share Posted January 9, 2007 Da' e normal sa postezi probleme tehnice aici? Nu-i normal ce zici tu, verifica firele de masa de la baterie la caroserie si la motor. Link to comment
uskt2005 Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 (edited) Am o problema cu ledurile de pozitii : se ard in disperare, ele au pe ele o rezistenta dar nu stiu ce valoare are, nu sunt electrician, dar acelasi tip de leduri puse pe masina unui prieten au 70.000km si nu s-au ars iar la mine mai mult de o luna nu rezista, la inceput palpaie si apoi nu se mai aprind deloc, unde mai pui ca am si in bord in locul becurilor originale, sau mai bine zis aveam ca acum mai am numai unul care ma astept sa se arda si acesta cat de curand S"> si atunci voi ramane in bezna totala in bord Ceva sfaturi se poate? Sa folosesc altfel de tipuri de led? De care ? De unde? Merci Atasez si o poza cu ledurile pe care le-am avut Si mai am o problema cu un bec ars in consola ventilatie, se schimba greu? Sa ma bag sau mai bine merg la service? Edited January 12, 2007 by uskt2005 Link to comment
breakman Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Nu stiu ce sa zic dar la mine nu mai merge deschis portbagajul din buton decat numai cand este pornit motorul.Nu ma pricep.Ce ar trebui sa fac sa se deschida oricand?Astept raspunsuri!Multumesc! Link to comment
ovi_jer Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Dupa cum vezi avem subiect dedicat problemelor electrice. Foloseste functia data viitoare inainte de a posta. Asa a facut mereu sau asa a inceput de curand? Sunt 2 variante : -S-a lucrat la instalatia electrica si intrerupatorul este legat pe contact -Actuatorul obosit sau contact imperfect cea ce face ca la tensiune mica cu motorul oprit sa nu poata sa actioneze. Actuatorul usii de la busonul de umplere functioneaza? Link to comment
Esperatul Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Problema noua: se da o baterie care se apropie de moarte. La relanti tensiunea la borne 13.8 fara consumatori, 13.0 cu consumatori. Pana aici situatia relativ ok. Problema e la turatie de 2000+ cand in loc sa se duca la ~14.5 tensiunea scade putin(cu 0.1v) fata de cea la relanti. Acum 6 luni - 1 an in sarcina aveam ~14.6v cu consumatori. Am pus de un bloc de diode? Link to comment
ovi_jer Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Verifica pierderile pe cabluri adica masoara tensiunea direct pe alternator.S-a discutat aprins in subiectul cu voltmetrul despre pierderile de la papucii cablurilor. Scaderea tensiunii cu 0,1V la accelerare este normala deoarece creste sarcina pe pompa de benzina prin inchiderea regulatorului de presiune din rampa de injectoare si a presiunii de la 2 bari la 3 bari. Link to comment
Esperatul Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 (edited) Am verificat, la alternator are 14.5v . Am o pierdere de 0.3v doar pe mufa aia la baterie pe plus. O sa caut undeva sa o schimb. Parca tot mi se pare putin 14.5 dar cred ca e acceptabil. Pe firul care vine la plus, inainet de mufa pt borna bateriei are 14.2v. Multumesc. Edited January 27, 2007 by Esperatul Link to comment
ovi_jer Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Schimba toti papucii cablurilor de la baterie.Ai montat bujiile alea vw de incalzire? Link to comment
Esperatul Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 ) le-am si ars asa ca le-am scos. Oricum cert e ca am reusit sa trasform plusul in scrum. Borne am deja unele cam ca astea: dar spatiul prinderii pentru cablu e prea mare si sunt incautare de solutii. Link to comment
ovi_jer Posted January 27, 2007 Share Posted January 27, 2007 Mai pui ceva linga cabluri eventual tot o bucata de cablu sau un surub. Link to comment
exode Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Salut! Am tot cautat dar nu am gasit asa ceva pe aici. Am urmatoarea problema la Cielo cand aprind farurile: - martor bord faza lunga aprins, desi am aprins faza scurta (farurile sunt stinse, nici macar pozitii; pozitiile se aprind doar pe spate) - martori bord semnalizare aprinsi in permanenta - becuri semnalizare fata + spate aprinse (doar astea, alea de pe aripi functioneaza normal) La armarea alarmei (adica actionarea avariilor) s-au aprins intermitent pozitiile pe fatza; pe spate nu am apucat sa ma uit. Daca actionez faza lunga nu se aprinde nici un bec. Daca aprind doar pozitiile se aprind luminile de bord, dar becuri nu (martorii de semnal si faza lunga se aprind doar cand mai rotesc o data pentru a aprinde faza scurta). Toata panarama a inceput dupa o bucata de piatra cubica (adica trepidatii). Ce mama ei poate fi? S"> Un prieten mi-a zis ca s-ar putea sa fie un releu dus... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now