Jump to content

Recommended Posts

BlueVision

 

M-am uitat mai bine: totul se comporta normal daca am doar pozitiile aprinse. Cum am aprins proiectoare sau faza scurta/lunga... s-a terminat. Deasemeni e totul normal daca nu am nimic aprins, dar la dezarmarea alarmei tot pozitiile se aprind. Totusi, la semnalizare, se aprind OK.

 

Nu prea reusesc sa vad nici o logica, sincer :wallbanger:

Link to comment
BlueVision

Deasemeni e totul normal daca nu am nimic aprins, dar la dezarmarea alarmei tot pozitiile se aprind.

Daca acum alarma iti semnalizeaza in pozitii si inainte nu avea nici o legatura cu pozitiile (doar in semnalizari), este probabil ca firul (firele) care duc de la alarma spre firele cu semnalizarile sa se fi miscat si sa faca acum contact aiurea. De obicei legaturile alarmelor se fac in stalpul stanga, la cele 2 mufe, unde se gasesc aproape toate semnalele necesare. Verifica acolo daca nu e ceva desizolat, dezlipit, etc. Scoate mufa si pune-o din nou.

Link to comment

Update: am gresit cand am zis ca e totul OK cand sunt doar pozitiile aprinse: semnalizarile pe fata se aprind invers (cand semnalizez stanga se aprinde dreapta si viceversa)

 

Inca nu stiu ce mama naibii poate fi X(

Link to comment

Eu m-as uita, daca as sti unde sa ma uit si la ce :redface:

 

Ce mi se pare ciudat e ca tinde sa depinda de consumul de curent. Daca dau drumu' la AC o ia razna chiar si cu pozitiile stinse... :mda:

Link to comment

Nu vine curent in nici una din plafoniere, lampi din parasolar sau din portiere.Am verificat cu voltmetrul. Dupa cate tin eu minte,nu au siguranta separata...si oricum..toate sigurantele sunt bune. In torpedou si in portbagaj am lumina.

Aa..si toate becurile sunt bune.

Deci..spuneti-mi,va rog, de unde sa trag un fir cu +, dar fara a deranja sau praji alte circuite. Nu vreau sa merg la un electronist, ca mi-ar lua cel putin 150 000 :mda: .

Asa am luat masina..

Edited by iulian19
Link to comment

Da,sunt bune toate sigurantele.

Am mai auzit de problema asta pe la Nubira etc. O fi vreun fir intrerupt pe traseu sau..cine stie.Nu trebuie sa trag decat un fir cu "+" (indiferent daca bag cheia in contact sau nu). Chestia e ca nu vreau sa deranjez sau sa ard altceva . Oricum nu e ceva greu, dar nu vreau sa risc.

 

(!) Mersi ca mi-ai mutat topicul. Nu vazusem acest subiect !!

 

LE : :o fftopic: Da' de ce mi-ai dat warn :mda: ?? Pur si simplu n-am vazut Subiectul !! Nu era cine stie ce ca am postat in alt subiect...!!

Edited by iulian19
Link to comment

Nici antena. Pai se mai intampla sa dispara "plusuri" la orice masina."Trasul firului" ramane ca o ultima solutie. Si electronistii profesionisti o fac adeseori, dar o fac de unde trebuie, fara sa ia foc o masina.

Link to comment

Verificasem deja si...da, este tensiune in fiecare pin.

Verificarea tuturor sigurantelor a durat putin (cu un "creion-lampa").

 

Off-topic #2

Edited by iulian19
Link to comment
Update: am gresit cand am zis ca e totul OK cand sunt doar pozitiile aprinse: semnalizarile pe fata se aprind invers (cand semnalizez stanga se aprinde dreapta si viceversa)

 

Inca nu stiu ce mama naibii poate fi X(

 

In sfarsit am avut timp sa trec pe la electrician :rolleyes:

Era intrerupt cablul de masa de la lumini. S-a schimbat un papuc si acum totul e perfect :banana:

Link to comment

Intrebare: Unde se afla al doilea tablou de sigurante? Am cautat si am gasit doar referire la tabloul electric de sub volan si celalalt dar nu reiese unde se afla. Daca n am cautat bine va rog sa ma scuzati si sa ma iertati de warn tura asta.

Va ultumesc

Link to comment
  • 1 month later...

Buna, am si eu o problema.

Intr-una din zi am observat ca nu mai merge inchiderea centralizata, dezaburirea spate, radio-casetofonul si actionarea din interior a portbagajului (cielo). Am observat in cartea tehnica ca o siguranta (ultima coloana, ultimul rand) este raspunzatoare de aceasta problema. Am incercat sa schimb siguranta, insa in momentul in care introduc una noua imi face un mic scurt si o flama, si binenteles m-i se arde siguranta. Asa am stricat vreo 3 sigurante :wallbanger: . Asa ca am draci caci vreau sa vand masina si nu pot fara sa rezolv aceste probleme. Multumesc

Link to comment

Pai e clar ai un scurt circuit acolo, pe unul dintre consumatori.

Deconecteaza-le pe toate, din mufe, conectori, etc.

Verifica-le pe rand cu un aparat de masura, pus pe rezistenta, pt: dezaburitor, actionare portbagaj, inchidere.

Ala care are rezistenta f mica, spre 0, da la masa.

Dupa ce ai gasit vinovatul le cuplezi pe celelalte cae au fost verificate.

Ar trebui sa mearga toate, mai putin bolnavul.

Repari bolnavul sau il lasi decuplat.

Radiocass verifici prin prin cuplare la 12V.

Link to comment

are vreo legatura cu faptul ca mi-a fost furat cass-ul acum vreo 2 luni si de atunci imi stau firele atarnate prin consola centrala?. Oricum problema asta cu nefunctionalitatea inchiderii, portbagajului, cass-ului, etc e abia de vreo 2 saptamani. Eu ma descurc cu aceasta problema, fiind urgenta sau trebe sa caut un service specializat?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...