cris06 Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 Schimba contactul de cheie. Ai verificat toate legaturile de masa? Adica si sub scaune? 1 Link to comment
florinellll Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 (edited) Legatura masa (sasiu)si borna - acumulator Conecteaza un cablu de la borna -acumulator, la masa alternator si vei avea tensiune Edited June 19, 2015 by florinellll Link to comment
robert1000 Posted June 19, 2015 Share Posted June 19, 2015 (edited) Legatura masa (sasiu)si borna - acumulator Conecteaza un cablu de la borna -acumulator, la masa alternator si vei avea tensiune Zis si facut...rezultat? Nimic. Apas pe geamuri, se aprind semnalele laterale, intensitatea becului din plafon scade dramatic cand pun semnalul lateral, iar ceasul se stinge in secunda cand semnalul e aprins. In schimb cand aprind farurile, care consuma mult mai mult, intensitatea becului din plafon ramane la fel. Si cand actionez inchiderea centralizata, nu e putere, se opreste ceasul si nu au putere motoarele din usi. Cand aprind becul din plafon normal, se aprinde puternic...cand aprind becul din plafon pe butonul de semnalizare usi deschise, se aprinde foarte foarte slab. Tensiune vine la pompa de benzina, dar cand s-o actioneze, scade la 0 V. Mai exista vreo masa pe undeva, care are legatura cu simptomele astea? Schimba contactul de cheie. Ai verificat toate legaturile de masa? Adica si sub scaune? Da...nu s-a rezolvat nimic. Edited June 19, 2015 by robert1000 Link to comment
robert1000 Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Am pus tensiune negativa (-) direct de la baterie pe minusul pompei de benzina si s-a alimentat si-a pornit masina. Dar semnalizatoarele laterale au ramas aprinse totusi. Care e legatura cu ele? Unde sa ma mai uit? ("> Link to comment
cris06 Posted June 20, 2015 Share Posted June 20, 2015 Ti-am sugerat sa verifici TOATE masele masinii. Cauta schema electrica. Scoate pragurile de plastic de la usi si vezi unde se face masa pompei de benzina. Suplimenteaza cu un fir gros masa intre borna (-) baterie si caroserie. Am inteles ca mai exista o mufa in portbagaj? Vorbeste cu DJ Dark. El e meserias la Espero. Link to comment
robert1000 Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Daca pun un fir intre rezervor sau suport pompa benzina si caroserie, tensiunea devine buna. Dar mi-e frica sa nu fac ceva gresit. E normal ca rezervorul sa aiba masa comuna cu caroseria sau nu? E in regula sa pun acel fir? Multumesc! Link to comment
smv Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 (edited) Aceasta inseamna ca nu ai masa pe cablajul pompei (si nu numai). In mod normal masa este pe fir, nu o ia de pe flansa in posibil contact cu restul caroseriei. Intuiesc ca tot conectorul X5 si tabloul de sigurante nu au firele de masa (negre) in contact ferm cu masa precum ar trebui. Verifica cu prioritate punctele de masa: pe coloana volanului (il poti accesa usor numai daca scoti tabloul de bord, dupa ce ai deconectat borna minus a bateriei) si cel de podea (sub scaun sofer). Presupun ca masa la caroserie de la borna minus (deasupra farului stg.) este deja verificata, deci buna. Edited June 24, 2015 by smv Link to comment
robert1000 Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Am gasit un fir de masa cu papucul rupt, sub scaunul de la sofer. Nu am putut da jos scaunul ca au ruginit suruburile rau de tot, dar am bagat mana pe acolo si am dat de firul ala rupt. Va multumesc tuturor pentru implicare, sunteti niste oameni de nota 10! Cand intorc cheia in contact, nu mai apare martorul presiune ulei. Unde se afla senzorul sau contactul acela? Ca m-am tot uitat pe la motor si nu-l gasesc deloc. Am espero 1.8. In manual nu este specificat clar unde e contactul acela. Multumesc! P.S. Cam pustiu pe aici. Nu prea mai sunt masini Daewoo in circulatie? Link to comment
Dj_Dark Posted June 25, 2015 Share Posted June 25, 2015 Firul rupt probabil e de la becul de centura. Senzorul de ulei e langa fulie pe partea dinspre masina la cielo si espero 1.5, presupun ca si la 1.8 e tot p-acolo. PS Mai sunt, insa la niste oameni care nu prea au legatura cu internetii si calculatoarele. Si acum feisbuc e la putere, forumurile sunt obsolete 1 Link to comment
burucristi Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Buna ziua si va rog sa ma scuzati pentru eventualele greseli! Detin un Cielo din 96 si am urmatoarea problema...o data pe saptamina se duce bateria...schimbat 2 baterii nou noute de 62Amp...face aceeasi figura...gradual pierde din putere pina ramin fara curent si nu mai invirte...becurile din bord se aprind...Am masurat incarcare si consumatori totul e in regula dar defectul persista!!!! Va rog frumos sa ma ajutati cu sugestii!!!! Link to comment
Geo_ZGA Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Are alarma? Daca da, o chinezarie cumva? Unele au obiceiul sa consume mai mult decat ar trebui. Undeva e un consumator... vezi sa nu-ti ramana becul de la plafoniera sau din portbagaj deschis. Link to comment
burucristi Posted November 1, 2015 Share Posted November 1, 2015 Multumesc de raspuns Geo!!! Alarma e din fabrica si iti mentionez ca nu am folosit-o in ultimele 2 saptamini...tocmai sub suspiciunea asta!...Becul din portbagaj...renuntat la el...plafoniera nu ramine aprinsa...si ma repet...verificat consumatori...0.00 iti multumesc oricum!!! Link to comment
smv Posted November 2, 2015 Share Posted November 2, 2015 "0,00" consum ?? Pai pe unde "se duce" curentu' ? Inseriaza un miliampermetru la o borna a bateriei ca sa vezi adevaratul consum in repaus. Completez ceea ce a zis Geo: verifica si consumul aparaturii media. Am avut cazuri in care curentul absorbit pentru uzul pastrarii memoriei ajungea la ... 65 mA !! Daca ai instalatie GPL cu ELC, ia si aceasta vreo 8 mA (daca este "in firea" ei). Link to comment
s_cristi Posted November 4, 2015 Share Posted November 4, 2015 Ma poate ajuta cineva cu partea electrica in Sibiu? Sau sa îmi recomande pe cineva priceput. E vorba de un Espero 1.5DOHC din '97. Multumesc! Link to comment
Albert101 Posted November 6, 2015 Share Posted November 6, 2015 Salutare. Am si eu o problema cu semnalizarea. E vorba de un Espero. Cand vreu sa semnalizez ori nu merge deloc ori semnalizeaza de doua, trei ori si apoi se opreste. Acelasi lucru se intampla si cu avariile. La ce sa ma uit sau ce-ar trebui sa inlocuiesc? Mersi. Link to comment
Albert101 Posted November 6, 2015 Share Posted November 6, 2015 Aha...daca avariile ar merge si semnalizarea nu ar fi doar maneta, da? Link to comment
cris06 Posted November 6, 2015 Share Posted November 6, 2015 Semnalizarea aleatorie se face atat stanga cat si dreapta? Link to comment
tunning4life Posted November 6, 2015 Share Posted November 6, 2015 Daca pe avarii merge normal, e din maneta. Daca si pe avarii merge haotic, e releul de semnalizare. Inainte de releu as verifica butonul de avarii. Cu mufa scoasa din el semnalizarea nu merge din ce am observat, e posibil sa ai contact imperfect si acolo. Mai greu, dar nu e imposibil Link to comment
Albert101 Posted November 7, 2015 Share Posted November 7, 2015 Da, atat semnalizarea, indiferent de directie, cat si avariile merg aleatoriu. Multumesc tututor pentru raspunsuri. Verific si sper sa rezolv repede si fara batai de cap Link to comment
Dinescu.alex.marius91 Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Nu imi mai indica martorul bateriei cand pun contactul, nu porneste decat cu alta baterie sau curent de la alta masina, si dupa ce pornesc daca pun semnalizarea, avariile sau aprind farurile acul de la turometru urca si coboara haotic. Link to comment
Geo_ZGA Posted November 11, 2015 Share Posted November 11, 2015 Baterie moarta sau incarcare sub parametrii Link to comment
Dinescu.alex.marius91 Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Am pus alta baterie a pornit la prima cheie, dupa am oprit motorul si am incercat sa pornesc din nou dar fara nici-un rezultat. Link to comment
Geo_ZGA Posted November 12, 2015 Share Posted November 12, 2015 Porneste-o cu o baterie buna si verifica incarcarea. Link to comment
cris06 Posted November 13, 2015 Share Posted November 13, 2015 (edited) Spuneai ca, cand pui contactul, nu se aprinde martorul "baterie". Cel "brake", fara frana de mana cuplata, se aprinde? Edited November 13, 2015 by cris06 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now