Mircea Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Pai daca firele alea dau la masa, nu crezi ca se cheama ca ai un scurt? Ia scoate firelele alea atarnate si izoleaza-le cu grija si apoi schimba sigurantele. PS Zi mersi ca a sarit siguranta si ca n-a luat foc! Link to comment
raduand Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 In primul rand imi cer scuze daca problema a mai fost discutata, dar eu nu am gasit-o folosind functia Search. E vorba de un Cielo GLE din 95. Acum cateva saptamani am schimbat farul stanga fata, in urma unui mic accident. Operatia a fost facuta de cei de la service, dar care nu au reglat farul. Cum aveam impresia ca bate cam jos l-am reglat eu manual de la surubelul ala in cruce. Cu ocazia asta am constatat ca atunci cand sunt farurile aprinse, cablul acela care pleaca de la minusul bateriei (borna cu capac negru) si e prins de sasiu imediat in fata bateriei, se incinge destul de tare. Face asta numai daca sunt farurile aprinse. Sa fie o problema electrica: contact oxidat, scurt pe undeva? Sau asa e normal? Nu este periculos? Link to comment
tb230daewoo Posted May 4, 2007 Share Posted May 4, 2007 E posibil ca firul care e prins la sasiu sa nu faca contact cum trebuie la unul dintre capete. O alta posibilitate ar fi ca acel fir sa aiba izolatia plesnita pe undeva si sa fie foarte oxidat. Se poate incalzi doar din doua motive: -rezistenta firului a crescut din anumite motive (contact imperfect, oxidare, etc.); -sarcina a crescut (bec putere mai mare, scurt circuit, etc.) Link to comment
butysoft Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Observatie: Daca o siguranta s-a ars si cea noua se arde si ea, nu o mai puneti si pe a treia pentru ca sigur aveti o problema electrica ce trebuie remediata. Daca continuati sa schimbati in continuare sigurante nu faceti decat sa va enervati mai tare si eventual sa distrugeti ceva in plus. 1 Link to comment
Pedala Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 La un Cielo geamurile electrice spate numai merg ridicate sau coborate decat de la usa soferului. Butoanele le-am verificat pe usa dreapta fata si merg. Aveti idee care poate fi problema? Link to comment
stefanivlad Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 (edited) Poate o problema de alimentare. Poti incerca cu un aparat de masura sa vezi daca se alimenteaza. Edited May 11, 2007 by tolin Link to comment
alexinno Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 aceeasi probl am avut-o si eu. 100% se rezolva prin inlocuirea firelor de la usile din spate,cel putin a tronsoanelor unde sunt intreruperi. garantez! Link to comment
Pedala Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Problema era de la firele usilor spate la trecerea dintre stalp si usa, asa cum a spus si Alexinno! Pacat ca n-ai scris un pic mai devreme ca am cautat de am inebunit . Link to comment
alexinno Posted May 12, 2007 Share Posted May 12, 2007 Scuze,dar abia citisem!Ma bucur ca ai rezolvat,oricum!Sanatate si talpa maxima! Link to comment
dan22txt Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 mai am inca o problema la espero. nu imi comuta pe dezaburire, de fapt nu comuta pe nimic. ce ar putea fii? Link to comment
ovi_jer Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 dan22txt foloseste functia inainte de a mai posta si incearca sa scrii mai ordonat. Ce anume nu iti merge?Incearca sa fi mai explicit. Link to comment
rony Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Nu stiu de cat timp eu merg cu becurile de frana aprinse si probabil ca mai mergeam asa mult daca ieri nu m-ar fi avertizat cineva dupa ce m-a urmarit mai multi km. Problema este ca parghia de la pedala de frana nu mai ajunge sa actioneze contactorul de frana. Acum eu nu stiu daca acest contactor a avut un tampon pe contactor care ar fi putut sa cada sau s-a deformat profilul care sustine contactorul. Distanta necesara pentru ca parghia sa actioneze contactorul este de ~5mm. Stie cineva cum trebuie sa fie acel ansamblu contactor? Link to comment
Mircea Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Normal se regleaza prin insurubare in lacasul lui. Link to comment
regina_soselelor Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Trage de parghia contactorului in afara. Link to comment
ovi_jer Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Verifica si daca arcul de readucere mai este la locul lui. Link to comment
kalasnikov Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 salut...mica problema... cassul impreuna cu antena sau hotarat sa nu mai functioneze brusc.am gasit o siguranta arsa si am schimbat-o.degeaba.la service au rezolvat rapid dar a tinut fix o jumate de zi...acum iarasi numai functioneaza.cine stie de la ce oare ar putea fi ? ar putea avea legatura cu aerul conditionat? ca nici asta nu a mai vrut sa functioneze exact in aceeasi perioada merci anticipat Link to comment
scorpion Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Poate fi contactul electric de pe coloana directie , are legatura cu casetofonul . Demonteaza-l si eventual inlocuieste-l daca e uzat ,iti poate cauza neplaceri mai mari decit casetofonul . Link to comment
sile75sc Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 "> Posesor cielo exe 2006 ... Problema: nu imi functioneaza claxonul. Verificat buton comanda in volan, siguranta, claxoane ... sunt ok. Ce s-a putut intampla ... astept eventuale sugestii. Multumesc Link to comment
EM!L Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 Ai verificat si firele ce duc la claxoane, sunt ok? Vezi sa nu fie oxidati contactii de la claxoane si din cauza asta sa nu functioneze! Link to comment
sile75sc Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 M-am uitat la contactele de la claxon ... si inca m-am mirat ca aveau veselina. Alta s-ar parea ca ar fi problema. Link to comment
ovi_jer Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 Verifica si releul de protectie. Link to comment
sile75sc Posted June 18, 2007 Share Posted June 18, 2007 Astazi am reusit sa rezolv problema cu claxonu ... da in service... bineinteles dupa ce am reluat verificarile sigurantelor, releelor, etc ... Pana la urma s-a dovedit a fi o chestie dubioasa. S-a rupt contactul metalic de la inelul colector la volan si se tinea (agatat) doar in plastic ... motiv pt care nu mi-am dat seama cand am scos capacul de la volan (firele fiind la locul lor). Ar fi trebuit sa-mi dau seama ca nici semnalizarea nu mai revenea la punctul mort. Ma rog ... usor, usor o sa le invatam chichitele. Oricum merci pt sfaturi Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now